Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Skateboard topic
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mei 2006 18:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm, vaag, ik wilde gewoon even een linkje posten wat skateboard-gerelateerd is, blijkt er op deze versie van het forum niet eens een skateboard topic te bestaan!
Waar gaat dat heen? Vroeger waren er in "Sport" bijna alleen maar skateboard topics Tongsmiley

Anyway, bij deze bestaat het, en ik wilde een link plaatsen naar http://www.green-lizard.com/, op de voorpagina daar kun je de nieuwste clip van GL bekijken, die is opgenomen in Burnside... vette shit!

Bericht Geplaatst: 09 Mei 2006 18:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja die oude tijd. Toen Maarten nog Mart was. (Dat zie ik toch goed he??)

Btw wie zijn dat, die nollie overcrook pop out is RUIG!! En die f/s shovit boardslide ook!

Bericht Geplaatst: 09 Mei 2006 19:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Btw, ik had in de mei vakantie weer geskate. Kei lang niet gedaan, houterig en stijf, ollie van 1 cm hoog, maar ik landde nogsteeds alles en ook nog vrij snel. Mijn niveau is nog ongeveer gelijk. Binnenkort ga ik weer verder waar ik gebleven ben en dan zal ik ook wel weer filmpjes posten Knipoog

Bericht Geplaatst: 09 Mei 2006 19:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik skate ook weer en tis goaf!
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 09 Mei 2006 19:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb vandaag ook nog even in de miniramp gestaan...
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mei 2006 20:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb de laatste maanden maar 1 keer per week geskate, maar de laatste paar wekekn weer wat meer. Stadhuisplein is soms wel erg saai, maar m'n standaard dingen maak ik toch wel. Smiley Tijd voor weer wat meer actie in E'hoven denk...
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Mei 2006 20:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Guus schreef:
Ik skate ook weer en tis goaf!

Was jij gestopt dan? :o Als dat zo is, schande, jij hoort/hoorde tot die jongere boarders van tegenwoordig die de ouwe rotten die al 8 jaar skaten, er zo uit kan/kon skaten Smiley

Ik moet ook toegeven dat ik sinds mijn enkelbreuk vorig jaar april ook gemiddeld maar 1x per maand heb geskate, maar ik ben van plan om daar nu verandering in te brengen [zeker met het mooie weer + veel vrije tijd als het zomer is], aangezien als ik wél skate, het bijna even goed gaat als voordat ik mijn enkel brak, en het nog steeds erg leuk is Smiley
Het enige demotiverende is zodra je bij/in een skatepark bent waar het druk is, aangezien 90% van de skateboarders tegenwoordig jonger dan 16 zijn, nog geen drie jaar skaten en bij nationale wedstrijden al bovenin eindigen... daar kom ik dan aan met mijn zeven jaar en bescheiden skills Knipoog

Bericht Geplaatst: 09 Mei 2006 20:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Och, na bijna 19 jaar skaten in mijn hoofd en 15 jaar veel skaten voel ik me soms ook underskilled, maar toch word ik er nog steeds blij van.
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2006 06:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb maandagavond ook weer geskate, en ik had gisteren spierpijn... maar ik had wel een ollie van 2 cm hoog (HAHA ROB! Knipoog)

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2006 12:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vorige week nog geskateboard....ipv de fiets Knipoog
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2006 12:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga vanavond weer, tegen een uurtje of half 8 moet wel lukken.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2006 13:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:

Anyway, bij deze bestaat het, en ik wilde een link plaatsen naar http://www.green-lizard.com/, op de voorpagina daar kun je de nieuwste clip van GL bekijken, die is opgenomen in Burnside... vette shit!

Laat ik die nu net samen met Maarten hebben gefilmd. Smiley Simpel clipje maar toch wel een vet resultaat dankzijn after effects.

In NY kreeg ik ook weer zin om te boarden, al kan ik er niet meer echt veel van en durf ik nog minder... Tussen al die inderdaad belachelijk goeie kids van tegenwoordig wordt ik er niet meer echt blij van. Ik doe het dus niet meer, geen zin meer om te vallen...Smiley

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2006 16:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hm, ik ga nu maar skaten. Smiley
Guus
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2006 19:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hm dat zal vandaag wel zuur zijn.. met al die Middlesbrough en Sevilla supporters. Morgen ook maar weer es gaan skaten, gaan er meer?
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mei 2006 19:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Klopt, nadat ik eerst vergeten was om m'n skateschoenen aan te doen en dus aan het einde van de straat weer terug moest, kwam ik daarna in de stad al die gasten tegen. Uiteindelijk heb ik bij het station nog wat geskate met Remco en Kevin, best gezellig dus. Morgen kom ik misschien ook wel, waarschijnlijk is het plein wel keismerig.
Rob
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2006 09:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik moet om 4 uur ergens zijn, maar als dat niet te lang duurt kom ik ook even Smiley Kijken of ik 3 cm hoog kan ollien.

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2006 18:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Iemand dit part al ooit es gezien?

http://www.youtube.com/watch?v=lsTcrGD74Uw&search=411
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2006 18:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahaha, te cool Smiley
Vette runs van hem ook.

Bericht Geplaatst: 12 Mei 2006 15:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Das idd een erg vet part, wat kan die jongen toch goed skaten he. Die inward heelflip revert tussendoor vind ik ook vet, heb wel eens samen met hem popshovit revert gedaan als probeersel en hij deed die ook meteen zo dik. Smiley
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mei 2006 14:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ergens revert achteraan is sowieso altijd sick, om te doen en om te zien Smiley
Veel reverts kan ik alleen niet, nosestall revert en tailstall revert en een klein beetje ollie revert, maar toch Tongsmiley

Vanavond misschien een beetje street-skaten en morgen misschien even in het parkje in Holten Smiley

Ik kwam er na het snowboardtripje naar Tignes pas achter dat ik iedere keer tijdens het uitgaan met één van de betere skateboarders in NL aan het hangen was [iig, hij staat weleens in Nederlandse skate-tijdschriften en als ik online clips van hem bekijk zijn die ook vet], terwjil ik dacht dat hij alleen redelijk kon skaten, wel grappig Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Mei 2006 23:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dude, wel name-droppen dan...Smiley
Rob
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2006 11:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Guus schreef:
Iemand dit part al ooit es gezien?

WTF ik heb hem al een tijdje niet meer echt zien skaten, hij is vet goed geworden.

Btw, welke video is dit?

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2006 11:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik gok een 411VM item.

Heb je Riding shotgun with Wieger ook niet gezien dan?
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2006 14:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Roalt schreef:
Dude, wel name-droppen dan...Smiley

Ik weet niet of hij ook zó bekend is, maar hij heeft geloof ik wel in de Fluf en dergelijke gestaan: Jean Paul Wessels uit Zwolle?

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2006 21:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nooit van gehoord, heeft ie geen bijnaam ofzo? Knipoog
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2006 21:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sjampoo Tongsmiley

Flyer:
http://www.unknownmedia.com/nieuws/data/upimages/wezenlanden_voor.jpg

Online kon ik maar één filmpje vinden, maar een vriend van mij blijkt vaker met hem te hebben geskate en hem te hebben gefilmd, die filmpjes heb ik zelf echter [nog] niet.

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2006 22:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Roalt schreef:
Ik gok een 411VM item.

From 411 Volume 13 Issue 1
Staat bij de video..Knipoog

Waren in NY in een best vette bar aan het poolen, staat hij daar ineens ook binnen. Ze waren een paar dagen in NY aan met filmen. Vroeger vond ik het altijd een klein arrogant eikeltje, nu was hij enorm relaxed. Mooi toeval in ieder geval!

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2006 05:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Roalt schreef:
Ik gok een 411VM item.

Jawel, maar die fakie heel tailslides heb ik wel gezien onderhand. Ik zie dat hij hier ook veel nieuws doet.

Bericht Geplaatst: 08 Okt 2006 15:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

2 nieuwe parken erbij in Den Bosch:

www.skateboarden-denbosch.nl

Laatst aangepast door Pim op 10 Okt 2006 10:29, in totaal 1 keer bewerkt
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Okt 2006 21:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wel vet dat er in DB ook weer parks komen Smiley Alleen jammer dat het werk nog niet zo gevorderd is [of mis ik iets op die website?] Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 10:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Foto'tjes van het zuiderpark waar nog aan gebouwd word:

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 12:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm, ik zie wel mogelijkheden met die funbox Smiley
Wat komt er nog meer allemaal bij?

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2006 11:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik dacht ik registreer me maar weer eens, en aangezien Maarten als bezet was, maar weer terug bij Mart.

Maar ik was dus zaterdag in Den Bosch bij dat buitenparkje. Nou die goede oude skate tijd is voor mij echt voorbij. Na een lange periode van niet skaten dacht ik weer eens te moeten rollen. Ik heb fucking één truckje geland!

En dan ragt Pim nog harder dan als vanouds, tja..
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2006 19:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Was vanmiddag in Almere aan het filmen en zijn ook even langs het nieuwe skateparkje gegaan in Almere Buiten. In DB afgelopen zaterdag had ik er niet echt last van maar hier kreeg ik haast een Cenrtal Park (Utercht) gevoel en dat in een mooie buitenlucht. Tering wat een vet park is dat zeg!!! Door de zon wilde mijn camera op mijn telefoon niet echt meewerken maar heb toch wat plaatjes geschoten. Voor de liefhebber echt een aanrader om heen te gaan, ligt nog naast het station ook!

Westblaak is er niets bij...

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2006 20:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn dat is een huge park.. !!

Maarten, ik oefen ook nog regelmatig, dat scheelt Smiley

Ik had vroeger niet verwacht trouwens dat ik op mijn 26'ste nog zou skaten..

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 09:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, vette park
Het lijkt echt op van die buitenparks die je op Eurosport ziet tijdens skatewedstrijden Smiley

Bericht Geplaatst: 08 Nov 2006 01:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

360flip op het nieuwe parkje stond nog op mijn pc, geupload naar google video:

http://video.google.com/videoplay?docid=-7210777182626345988&hl=en

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Nov 2006 07:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goddamn, that shit's got pop!

Bericht Geplaatst: 08 Nov 2006 15:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Afgelopen herfstvakantie was ik met een groepje vrienden naar Barcelona geweest, het mecca van het skateboarden, en we hebben er een filmpje van gemaakt. Hij is hier te downloaden: http://www.rogepost.com/dn/3rhq. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

p.s. we hebben hem nog niet op youtube gezet omdat dat de kwaliteit zo vermindert, daarom nog even op deze manier.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Nov 2006 23:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Echt vette shit man! En het niveau ligt constant erg hoog, cool om te kijken Smiley Alleen is het geluid van het filmpje af en toe wat schel volgens mij.
Oh, en volgens mij mis ik Plaza des Cants, vonden jullie dat te cliché? Knipoog

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur