Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » Skateboard topic
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2006 17:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier ook maar ff:

World's Largest Skateboard Ramp

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2006 17:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Guus schreef:

p.s. we hebben hem nog niet op youtube gezet omdat dat de kwaliteit zo vermindert, daarom nog even op deze manier.

Volgens mij werkt het het best als je er een mpegje van maakt en dat upload. Zegt Youtube zelf in ieder geval...

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2006 17:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Awessooome Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2006 17:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Hier ook maar ff:

World's Largest Skateboard Ramp

....joetoep...

Volgens mij heeft Danny Way met DC toch nog dikkere ramps geskate. Desalniettemin wel erg vet in je achtertuin.

zoals deze:

of deze:

Bericht Geplaatst: 22 Nov 2006 15:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lijpe shit!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Nov 2006 15:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn God... Moet er echt niet aan denken...!!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 10:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 10:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuk idee, maar ik ben niet echt gecharmeerd van de uitwerking...
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Feb 2007 02:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

8 jaar oud... Zweet

Bericht Geplaatst: 19 Feb 2007 02:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die heb ik laatst ook gezien, inderdaad echt ziek! Zes jaar geleden was het nog heel bijzonder als zo'n jochie zo goed kon skaten [eentje was toen heel bekend, ook vaak in TWS enzo, maar ben zijn naam vergeten], tegenwoordig zijn al die kleintjes zo ontzettend goed Hamer

Bericht Geplaatst: 19 Feb 2007 09:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je bedoelt Ryan Sheckler, die is ondertussen een beetje opgegroeid. Je ziet trouwens aan die gastjes dat ze nog bijna geen pop hebben, dat vliegen wat ze doen komt vooral door de snelheid, best knap.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Feb 2007 12:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, ik opende dit topic om te vermelden dat ik Ryan Sheckler bedoelde, was er 30 seconden geleden opgekomen Smiley Maar goed, je bent me voor Knipoog
Ik ben wel benieuwd hoe het nu met hem is, dus zo maar eens wat zoeken op hem... die moet ondertussen wel zestien, zeventien zijn, niet?

Je ziet inderdaad ook bijvoorbeeld aan die kickflip aan het begin, dat hij meer van de trap af rijdt en in de lucht meer de kickflip duwt dan popt, maar het blijft cool Smiley

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2007 12:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo, gister en eergisteren gewoon buiten geskate, zelfs nog in m'n laatste week E'hoven op een nieuwe spot geskate...heb wel gare poten nou. Knipoog

Pim, is het park in DB al klaar? Zoniet, hulp nodig? Ik heb net ook al een berichtje in jullie gastenboek geplaatst. Wat valt er eigenlijk nou nog meer te skaten in DB, het Zuiderpark ofzo? Skaten in de binnenstad mag niet meer toch?
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Mrt 2007 14:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb ook afgelopen weekend voor het eerst in máánden geskate... wat me altijd weer verbaast is dat ik na zo'n lange tijd in feite alles wat ik kon, nog steeds kan, zij het wat sketchier Tongsmiley
Het was dus wel weer leuk, al ben ik bij een five-o op een flatbar hard op het asfalt gevallen, met als gevolg weer mijn halve hand open, maar dat is skateboarden hè :+

Vervolgens wel nog drie dagen spierpijn in mijn benen gehad Knipoog

Bericht Geplaatst: 07 Mei 2007 20:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Al lijkt het hier een beetje uitgestorven te zijn geraakt wat skateboarders betreft, toch maar even spammen:

Een vriend van mij is begonnen met de eerste Nederlandse Video Magazine [zoals 411], waarbij hij met een aantal Sony vx1000 camera's van alles laat filmen in Nederland maar ook in het buitenland. Alles naar mijn mening ook al redelijk professioneel gemonteerd en bewerkt in After Effects door een skatertje die daar heel handig in is.
Het is de bedoeling dat deze om de drie maanden uit moet komen, #1 is net klaar, bevat MixTapes [veel erg goede Nederlandse skateboarders zowel in NL als elders in Europa], Mystic Cup [Praag], Dordt Cup, Rookies, Wild In The Streets, VS demo's in Nederland en reclames van Globe, Element etc. [zij gaven hem merchandise in ruil voor reclame op de DVD]. Nog niet veel extra's, maar issue #2 moet sowieso iets vetter worden, ook met Profiles, interviews, misschien een kleine verhaallijn en veel meer extra's erin Smiley
Binnenkort verschijnen er heel waarschijnlijk recensies van de DVD op de websites van Rootdown, Tacky, Unseen en Left [laatstgenoemde neemt vaak het nieuws van Tacky over], deze hebben immers ook allemaal een halfjaar terug een nieuwsartikeltje erover geschreven met de toenmalige trailer [en hier een tweede latere trailer].

Anyway, blablabla, het heet Fisheye Video Magazine, de website [nog niet helemaal af, op het moment alleen een blog en mogelijkheid om de DVD te bestellen [5de, 10de, 15de, etc. besteller krijgt een gratis Neverhood T-shirt erbij]] is: http://www.fisheye-magazine.nl

Iedereen natuurlijk bestellen, de Nederlandse skatescene en eerste videomag ondersteunen, en het kost inclusief verzendkosten maar €10,- Tongsmiley Dan krijg je ook een A4 postertje en Tensor sticker in de hoes erbij :+

Nog een grappig detail: na de credits is er allemaal extra footage, waaronder een paar meisjes die op het Stadshuisplein in Eindhoven aan het jumpstylen zijn... en Guuz [die hier niet meer komt?] staat erbij hun quasi-belachelijk te maken Smiley

Bericht Geplaatst: 07 Mei 2007 21:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eerste videomag? Okay, er zijn maar een paar issues van geweest, maar er was toch ooit Lowlands skatemag ofzo (op VHS lachen)? Kwam uit Utrecht geloof ik.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Mei 2007 21:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Klopt, er waren er twee van voor zover ik weet Smiley Was dat echt zo bekend dan? Ik heb ze ooit via via via gezien op slechte kwaliteit VHS inderdaad Tongsmiley Ik wist ook niet dat die als videomag bedoeld was, dacht dat het meer gewoon een film met sequel was.

Bericht Geplaatst: 07 Mei 2007 22:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik weet niet hoeveel het er zijn geweest, maar het waren er inderdaad niet veel... 2 zou best kunnen ja... Het het was wel de bedoeling dat het echt een magazine zou worden, ze zochten er toendertijd ook adverteerders voor en deden ook terugkerende items als steden- en skaters profielen. En bekend... ach... de oude garde zal het zich nog wel herinneren denk ik. Het lag in iedergeval wel in shops als e-zone, hardcore, burnside, left en 100%. Maar toen had je nog niet zo'n hele grote doelgroep, 't kostte geloof ik evenveel als 411 en de kwaliteit was beduidend lager (zowel van de skaters als de filmmakers) dus er was weinig animo.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2007 13:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het nieuwe skatepark in Den Bosch staat op Tacky: Klik!

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2007 13:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet hoor, laatst ook op de site gekeken hoe het opschiet, ziet er allemaal goed uit.

Voel me overigens een beetje lullig omdat ik had aangegeven dat ik ook nog wel wilde helpen, maar ik heb er gewoon geen tijd of de fut voor gehad...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2007 15:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zier best wel profi uit die video Xurk!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2007 16:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thanks! Ik zal het doorgeven Tongsmiley De trailer online bekeken, of heb je er al één besteld? Vast het eerste, maar bestellen is maar €10,00 hè Engeltje Knipoog

Ik ben benieuwd wanneer de reviews op Tacky en Rootdown te lezen zijn, Tacky zei in ieder geval eind vorige week dat de review snel online staat Smiley
Voor issue #2 ga ik waarschijnlijk ook wat filmen in Arnhem met een Sony vx1000, aangezien er hier ook een goede streetspot is waar veel goede lui skaten, en sinds kort een nieuwe park buiten pal naast mijn school. Benieuwd of er daarbij iets goed genoegs zit voor op de DVD, tussen alle shit wat er zeker al op komt Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2007 16:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zoiets als Puzzle dus Xurk? Alleen dan Nederlands, wordt het dan ook nederlands of houden ze het engels?

Die downde ik altijd, en meestal meer voor de muziek die erachter geplakt werd Knipoog

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2007 19:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het zijn in ieder geval bijna alleen maar Nederlandse skateboarders, ik geloof dat er hier en daar wat buitenlandse tussen zitten, maar verder alleen bij dingen zoals Amerikaanse team demo's in Nederland bijvoorbeeld, en internationale [Europese] wedstrijden.
Wat taal betreft, als het goed is zit er in #2 ook een profile en misschien interviews enzo, die zullen gewoon in het Nederlands zijn dan Smiley

Bericht Geplaatst: 17 Mei 2007 20:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

iemand nog een nieuw skateboard nodig?

http://forum.interaddict.org/viewtopic.php?p=56238#56238
slin
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Mei 2007 21:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zaterdag is trouwens de opening van het World Skate Center in Den Bosch.. wordt wel een aardig feestje denk ik.

www.myspace.com/worldskatecenter

Bericht Geplaatst: 17 Mei 2007 21:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben er vandaag nog even geweest. Die jongens zijn gewoon 20 uur per dag aan het werk daar. Het is er ook wel aan af te zien. Ik voelde plaatsvervangende trots bij het aangezicht van de prachtige ramps en obstacles.

Wordt een vette dag zaterdag. Ik kan zelf maar beter niet op een skateboard gaan staan, maar veind het heerlijk om het anderen te zien doen.
De spanning is nu ook al zo opgebouwd voor veel mensen.
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mei 2007 03:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier weer nieuwe foto's:
http://www.skateboarden-denbosch.nl/

Ik heb er zin in morgen!!

Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Mei 2007 10:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo, dat ziet er goed uit, morgen ff checken.
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Mei 2007 11:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren eerst op Pim's plank geskate, was effe wennen, dus ik heb eerst opgewarmd op de kids course. Daarna lekker rondgereden in het grote mensen gedeelte. Smiley Later op de avond ook nog op m'n eigen plank rondgereden en het park bevalt me, lekker snel, fijne banks en een relaxt sfeertje.

De DB skaters mogen trots zijn op dit park.
Rob
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2007 21:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ej ik heb laatst Rolf gesproken, en hij stelde voor een soort van reunie, met jouw en Carel en eventueel natuurlijk andere, bijvoorbeeld grote Rob.

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2007 09:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rolf vertelde laatst idd dat hij jou nog gesproken had en dat jullie over een reunie hadden gepraat. Ik ben er klaar voor. Knipoog
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2007 14:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cool filmpje van Ryan Sheckler in Area51

Area blijft maar veranderen hè? Echt cool Smiley

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 07:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoezo, wat is er veranderd dan? Dat railtje staat er al lang hoor. Wel vet filmpje ja, das een hele dikke bs flip. Smiley
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 11:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben er sinds eind 2005 niet meer geweest, denk dat dat het wel verklaart Knipoog

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 11:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat nog veel meer verklaart is dat ze ondertussen in een ander pand zitten met een compleet nieuw park. Knipoog

[edit] Typo.

Laatst aangepast door Roalt op 04 Jun 2007 11:42, in totaal 1 keer bewerkt
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 11:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omg Bwhaha

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 12:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Check anders www.area51skatepark.nl voor wat foto's. Site is niet echt gebruiksvriendelijke, maar er staan wel mooie foto's van het park op.
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 14:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Linkje met foto's van de demo, kun je meteen zien hoe groot het park is. Smiley
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 14:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Even een paar pagina's van die foto's bekeken, ziet er wel sick en slick uit allemaal Smiley Mmm
Is het park nu wel ietsjes kleiner geworden? En is de bowl niet meegegaan, of heb ik niet genoeg foto's bekeken?

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur