Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » [WK] De Interaddict Pool/ poule/ poel
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2006 15:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:

LET OP!!! GEWIJZIGD!!
INTERADDICT WK 2006 POOL/POULE/POEL!
Instructies!
Ga naar http://www.wkvoorspellen.nl/aanmelden.asp
Word lid. Vul alle informatie gewoon in.

Je kan direct aan de slag.

Klik op "klik hier om je aan te melden voor een poule"

Zoek naar "interaddict". (http://www.wkvoorspellen.nl/poules.asp?id=10809)

Meld je aan. Het wachtwoord is: oranje

Voila! Vul nu al je dingen in voordat het WK begint!!

Maak nu 5 euro over naar:
TG Roes te Amsterdam
6761360

Wie heeft er zin mee te doen aan een pool/ poule/ poel voor het WK?

En wie heeft er een goede versie, waar we het allemaal over eens zijn? (Met juiste bonussen en puntensystemen bijvoorbeeld)

Tim, jij organiseerde toch de vorige (die ik uiteindelijk won Knipoog)?

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2006 15:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

I'm in!

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2006 16:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ook!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2006 16:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ook!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2006 16:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voetbalpoules.nl?

Daar doe ik altijd mee met de eredivisie en ik sta ook aangemeld voor het WK, dus het zou lekker makkelijk zijn [als ik de voorspellingen invul doe ik dat voor alle poules waaraan ik meedoe in één keer ]

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2006 17:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik doe mee.
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2006 20:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

count me in

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2006 20:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ook ik doe wel mee Smiley
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2006 20:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En nu nog een goede poule? Deze kreeg ik via mijn pa:

http://home.student.uva.nl/tom.roes/WK2006.doc

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2006 20:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wil best meedoen maar hoe ga je dat geld regelen dan? Mensen bannen die niet betaald hebben ofzo? Knipoog

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2006 21:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou zeggen: Allemaal geld overmaken naar bijv. Tom. En wie niet op tijd (lees: Een dag voor het begin van het WK) geld heeft overgemaakt, doet niet mee...?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Geert
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Mei 2006 22:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

bij PHP freakz zag ik een heel script staan (http://www.ekolman.nl/)...misschien is dat wat
ik heb t al eens geinstalleerd op mijn PC , maar nog niet verder bekeken
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mei 2006 16:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe is 't nou? Hoe gaan we dit doen? Op deze server gewoon een siteje draaien? Een interaddict pool?
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mei 2006 21:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

lijkt me idd een goed plan. Ik doe ook zeker mee!
Sjoerd
Addict

Bericht Geplaatst: 23 Mei 2006 23:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Erg leuk idee ja! Ik doe mee!
Tim
Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 08:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik doe ook wel mee... enkelen van de vorigen (wk 98 en ek 2000 meen ik) had ik georganiseerd, dat was echter voor de massale opkomst van internet, dus dat was nog ouderwetsch met pen en papier, en mij guldens geven en zo...

In ieder geval, online lijkt me wel iets moois te vinden. Ik doe in ieder geval al mee aan een poule op http://www.pletterpet.nl/pool/ ik kan daar eventueel wel een interaddict-pool aanmaken of zo, mocht dat nodig zijn?
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 08:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

lijkt me een goed plan tim. er zit ook een goed puntensysteem op die site.
-een interaddict pool-

ik ben voor. Start die shit.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 09:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Da ken natuurlijk ook! En dan maken we geld naar jouw over?

Nog makkelijker zou natuurlijk zijn als we bijv. een interaddict Paypal account hadden of zo Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 09:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En om de boel op te fleuren:
Quote:

WK mascotte zorgt voor faillisement (17 May 2006 12:32:01)

De mascotte van het komende WK is een mislukking geworden voor fabrikant Nici AG. De fabriek is door de flop van de mascotte failliet gegaan en de vijfhonderd werknemers van het bedrijf staan op straat.

De mascotte, Galileo genaamd, moet een soort beer voorstellen. Samen met een pratende bal moet Galileo het 'WK-beest' worden, maar er zijn maar weinig mensen geinteresseerd in Galileo.

Tim
Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 12:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

het is ook echt de meest nichterige leeuw die ik ooit heb gezien...

ik wil de pool aan gaan maken, echter een klein vraagje: welk inlegbedrag zullen we afspreken?
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 12:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe ga je 'm maken dan? Via dat phpscriptje? Ik heb er nogal weinig verstand van, en zou wel een voorbeeld willen zien. Kan iemand 'm niet even op zijn server zetten?

Ik vind 5 euro wel een mooi bedrag, ben bang dat met 10 euro mensen afvallen...

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 12:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

het is gewoon een kwestie van op die site een pool aanmaken met de naam "interaddict". daar kan iedereen zich voor aanmelden, en daarop alle voorspellingen invullen. Dan is er een mooi overzichtje met statistieken, standen en dergelijke, neemt ons een hoop werk uit handen...

het enige wat je moet doen is je aanmelden bij die site, je aanmelden voor de interaddict pool en je voorspelling invullen, dan moet ik de deelnemers accepteren en is alles geregeld...
Tim
Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 13:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ok, ik heb het heft in handen genomen, en een pool aangemaakt op http://www.pletterpet.nl/pool

hoe werkt het?

1) ga naar http://www.pletterpet.nl/pool
2) meld je aan op de site
3) activeer door middel van het toegestuurde mailtje
4) ga naar pools in het menu
5) zoek de "interaddict" pool
6) klik op 'inschrijven' (achter de pool)
7) ga naar 'mijn voorspellingen'
Chill vul daar je voorspellingen in
9) ik accepteer je in de pool, en je staat erbij in de statistieken en zo
10) ik stuur je een PM hier met mijn rekeningnummer en zo.
11) voor aanvang van de eerste wedstrijd moet de 5 euro overgemaakt zijn
12) na de wk maak ik het totaalbedrag over naar de winnaar

simpel? simpel!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 13:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wel een trage server zeg... Wordt nog feest als het WK begint...

Is deze niet beter?

http://www.gratiswkpoule.nl

Sneller én mooier.

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 13:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aii, vind het wel lullig nu je er net eentje helemaal hebt aangemaakt enzo, maar bij mij is die site ook wel echt heeeel traag...! Ben een beetje bang dat er dan inderdaad rondom wedstrijden echt niet op te komen is....

Vind je het erg om een nieuwe aan te maken op die andere site...?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 14:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Behalve dat die andere site mij nog steeds geen activeringsmailtje stuurt....
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 14:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die andere site is heel clean qua puntentelling. We zouden er zelf nog wel bonuspunten aan toe kunnen voegen voor topscorer van Nederland/ het toernooi of wat dan ook? Voor iedereen die meedoet, mijn rekeningnummer is

TG Roes te Amsterdam
6761360

Inleg 5 euro.

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 14:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Behalve dat die andere site mij nog steeds geen activeringsmailtje stuurt....

Staat in je Spam.. Was bij mij ook.

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 14:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

als die andere te traag is, is elke andere optie w.m.b. ook geen enkel probleem, dit was slechts twee muisklikken weg voor mij... dus maak maar een andere aan, en vertel me de procedure, dan meld ik me daar aan...
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 14:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ok:

Ga naar

http://www.gratiswkpoule.nl/Pool/Index.aspx

Word lid.
Word lid van

Poulenaam: interaddict
wachtwoord: oranje

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 15:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pfoeh, wat is dat voorspellen toch schandalig moeilijk. Moet ik een beetje beslissen of Nederland wint van Argentinie of niet....

Ik ga eens kijken hoe erg er door het oog van de naald gekropen kan worden Smiley.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 15:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit even bovenin gezet:
Quote:

INTERADDICT WK 2006 POOL/POULE/POEL!
Instructies!
Ga naar http://www.gratiswkpoule.nl/pool/Register.aspx
Word lid.

In je E-mail (check ook je spambox) vind je een mailtje om te activeren.

Ga nu naar http://www.gratiswkpoule.nl/pool/MyCompitition.aspx
In het tweede setje hokjes ("Je mag zo vaak meedoen aan andere poules als je wilt") word je lid van:
Poulenaam: interaddict
wachtwoord: oranje

Ga nu naar "Mijn groepswedstrijden" en "Mijn finales" en vul alles in.

Maak nu 5 euro over naar:
TG Roes te Amsterdam
6761360
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 16:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oke, done, heb zojuist 5 euro over gemaakt.

Wat krijgt de winnaar eigenlijk? De volle pot, of komt er nog een verdeling voor nummer 1,2 en 3?
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Mei 2006 17:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ok, alles ingevuld. Ik maak vanavond 't geld over.

Bericht Geplaatst: 25 Mei 2006 12:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb 't geld ook over gemaakt.

Ik zeg
#1 - 50%
#2 - 30%
#3 - 20%

?
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Mei 2006 13:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

50%
35%
15%

?

Bericht Geplaatst: 25 Mei 2006 13:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Stel dat er tien mensen meedoen, dan is dat dus 50 euro. Dan is dat dus 25 euro voor de winnaar, 17,50 voor de 2e, 7,50 voor de 3e...

Das op zich wel ok nie?
Sjoerd
Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mei 2006 19:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ok dan! Alles ingevuld, geld overgemaakt Smiley
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Mei 2006 19:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik moet m'n Rabobank-apparaatje nog ff zien te vinden.. maar dan maak ik het meteen over Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Mei 2006 20:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ok, done

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur