Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Sport en Auto's » [WK] De Interaddict Pool/ poule/ poel
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Mei 2006 22:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoeveel heb je al binnen Tom?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2006 16:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb tot nu toe 25 euro binnen van Koen, Marijn, Jasper, Thijs en Sjoerd. Geert wil niet meedoen, van Koos heb ik nog geen antwoord. Kunnen jullie nog mensen uit Den Bosch recruteren, dan vraag ik hier in Amsterdam nog ff rond...

1 Tom Roes x
2 Tim59
3 Thijs x
4 Coppio
5 Koen x
6 Marinho x
7 jasper v x
8 Sjoerd x
9 BennieH

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2006 16:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hartstikke leuk die krabbel, Tom, maar ik ga echt niet mee doen hoor. Smiley
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2006 16:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, ik heb echt 80 hyves' lopen volspammen ofzo lachen

Waarom doe je niet mee? De 5 euro is toch bijna een symbolisch bedrag, en het is allemaal voor de lol...

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2006 17:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

A'right, I'm in. Je kan zo te zien niet zien wat de anderen hebben ingevuld, dat is wel een beetje irri.

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2006 18:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh trouwens, Thijs... hoezo failliet? Smiley

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2006 01:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Huh huh Smiley.

Maar ook allemaal niet vergeten in te vullen voor vrijdag he!!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2006 15:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik probeer 'm in te vullen, maar de hele tijd als ik 't opsla is de helft van de velden weer leeg. Hoerenzooi.

Daarnaast heeft de site niet eens een emailadres op de site staan voor contact, en is het niet mogelijk je profiel te wijzigen als je bent aangemeld. Stomme kutsite.

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2006 18:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gaat lekker, 12x5 is toch mooi al 60 euro in de pot!

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2006 18:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ik morgen een niet al te grote slacker ben, maak ik dan 5 euro over, en vul mijn voorspellingen in.

Overigens heb ik die leeuw (ik weiger zijn naam te noemen) dit weekend horen spreken op de duitse TV. De meest homofiele leeuw ooit, ik zeg het je.
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2006 18:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ja, 12 man die zich heeft in geschreven, maar ook 12 die betaald hebben?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2006 22:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

(Op zich is het geen ramp als er op 9 juni natuurljk nog niet betaald is. Zolang het maar ingevuld is!!!)

Quote:
Ik probeer 'm in te vullen, maar de hele tijd als ik 't opsla is de helft van de velden weer leeg. Hoerenzooi.

Daarnaast heeft de site niet eens een emailadres op de site staan voor contact, en is het niet mogelijk je profiel te wijzigen als je bent aangemeld. Stomme kutsite.

Ja ik vind het ook niet je van het, maar we moeten het er maar mee doen. Belachelijk ook dat niet alles automatisch wordt ingevuld.

Oooooverigens: Als ik 'm opsla, ik ga naar een andere pagina, en ik kom weer terug, is het wel opgeslagen. Als ik op refresh druk, dan komen er legen vakjes.

Maar uiteindelijk is het me allemaal wel gelukt.. wel chill...
Michiel
Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2006 16:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij slaat de uitslagen van "mijn finales" niet op, en als ik nu wil kijken geeft ie een foutmelding. Beetje kut-site idd.

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2006 16:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Das wel kut! Probeer het nog een paar keer. Vandaag wordt blijkbaar de pool gesloten, staat er op de site....

Je kan alleen morgen nog je scores wijzigen.

Anders moeten we heel snel deze invullen? http://www.wkvoorspellen.nl/.. Of schiet dat niet op?
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2006 20:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.wkvoorspellen.nl/poules.asp?id=10809

Inderdaad, laten we die dan maar doen.

Kan je ff een mailtje naar de juiste forumleden sturen Thijs? Misschien kan iedereen ook zijn voorspellingen ff mailen naar tomroes@yahoo.com

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2006 22:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, van alles gedaan. Gelukkig is deze makkelijker invullen dan die andere.

Ik heb alleen E-Wolf (eppo?) en Brechje niet kunnen bereiken. Onder welke naam zit erik hier tegenwoordig?
jasper
Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2006 22:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wtf, moet ik nu alles weer opnieuw in gaan voeren

goddammit
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2006 22:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Nou, van alles gedaan. Gelukkig is deze makkelijker invullen dan die andere.

Ik heb alleen E-Wolf (eppo?) en Brechje niet kunnen bereiken. Onder welke naam zit erik hier tegenwoordig?

Ik mail eppo wel ff.

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2006 22:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Allright, loopt gesmeerd zo. Tnx voor het opnieuw invullen japie Smiley
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2006 07:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

oke, ik heb me aangemeld, zal vanmiddag even mijn voorspelling invullen.
Michiel
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2006 08:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze is wel een stuk relaxeder, kan je tenminste ook zien wat de anderen voorspeld hebben.

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2006 09:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

so, voorspellingen gedaan, geld overgeboekt: laat het wk maar beginnen!
Michiel
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2006 09:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Italie, Tim? Dacht t niet :wink:

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2006 09:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Brazilië is te voor de hand liggend. Ik heb nog overwogen om voor Zweden danwel Oekraïne te gaan, maar dat leek me iets te veel risico. Engeland was ook een mooie kandidaat, als ze niet zo'n grabbelaar in de goal zouden hebben. En een wat bredere selectie, want die Crouch, dat wordt 'm niet...

Italië lijkt me helemaal niet zo vreemd. De hardste verdedigers ter wereld (samen met de argentijnen, misschien), een spits die er 31 in heeft geschopt in de serie A, bij een club als Fiorentina (dat is zelfs Batigoal nooit gelukt), nog een partij wereldspitsen en een prima middenveld. Veel internationale ervaring, geen onbesuisd spel... ik zie ze ver komen. Daar doet geen omkopingsschandaal iets aan af.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2006 10:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Precies. En met 4-1 van Duitsland winnen en met 3-1 van Nederland (toch?)

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2006 10:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Italianen winnen eigenlijk bijna nooit met echt grote cijfers. En volgens mijn voorspellingen treffen de genoemde landen elkaar niet...
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2006 10:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tim jongen, je moet echt ff koffie gaan drinken Knipoog

http://www.rsssf.com/tablesi/ital-intres.html

Onderaan:

Quote:
2 0 0 5

33. Italy - Russia 2 – 0 F
34. Italy - Scotland 2 – 0 WCQ
35. Italy - Iceland 0 – 0 F
36. Norway - Italy 0 – 0 WCQ
37. Serbia/M'negro- Italy 1 – 1 F
38. Ecuador - Italy 1 – 1 F
39. Ireland - Italy 1 – 2 F
40. Scotland - Italy 1 – 1 WCQ
41. Belarus - Italy 1 – 4 WCQ
42. Italy - Slovenia 1 – 0 WCQ
43. Italy - Moldova 2 – 1 WCQ
44. Netherlands - Italy 1 – 3 F
45. Ivory Coast - Italy 1 – 1 F

2 0 0 6

46. Italy - Germany 4 – 1 F

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2006 10:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

euh, red ik me hieruit door te zeggen "ja, maar dat zijn oefenwedstrijden, dat is wat anders"? Vast niet Tongsmiley
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2006 10:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh trouwens, Ballack doet vrijdag niet mee, dus de mensen die hem als eerste doelpuntenmaker hebben ingevuld...

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2006 20:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Idd relaxt dat je nu de voorspellingen van anderen kan zien, maar jammer dat je de wedstrijden in de 8e finale, kwartfinale, halve finale en finale pas kunt voorspellen zodra de teams bekend zijn..
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2006 00:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vind ik wel leuk eigenlijk. Anders is 't spel op een gegeven moment aardig over voor sommigen. Net als de teams krijgen wij nu ook een tweede ronde!

(Niet vergeten! Smiley)
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2006 08:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vreemd genoeg mag je volgens mij nog wijzigingen maken tot 1 seconde voor de wedstrijd... Dus je mag alles constant wijzigen volgens mij...
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2006 17:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, de score en het eerste doelpunt heb ik al niet meer goed Smiley
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2006 16:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Godsjezus, Sjoerd... nerd! Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2006 21:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Over Servie Montenegro - Nederland mag ik idd niet klagen.. Ik voel me dan ook lichtelijk WK-nerd in wording Smiley . Als Pauleta er nou nog even eentje bijprikt is m'n feest beter! Tiago mag ook.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2006 21:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou Sjoerd, lekker dagje voor ons! Chill

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2006 22:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kunnen we 'Het Grote WK 2006 Topic' en deze niet samenvoegen? Anders blijft die andere zo leeg.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2006 22:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nah, lijkt me niet zo'n goed idee Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2006 22:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

het kan ook niet Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2006 22:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wrom nie?
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur