Marinho
Senior Addict
|
Geplaatst: 11 Jun 2006 22:49 |
|
|
Al zou het wel kunnen, je moet 't wel een beetje overzichtelijk houden. Dat andere topic komt vanzelf op gang, het toernooi is pas 3 dagen bezig hè  |
|
_________________ "Everyone knows that women are not equipped for golf or space travel. Space is a vacuum, not a place that needs to be vacuumed." |
Laurens
Senior Addict
|
Geplaatst: 12 Jun 2006 06:41 |
|
|
WK!,
Ow, wacht... ik moest in het HK topic zijn. |
|
_________________ HEY HO, PLEASE GO! |
Michel
Senior Addict
|
Geplaatst: 12 Jun 2006 10:29 |
|
|
Marinho schreef: | Al zou het wel kunnen, je moet 't wel een beetje overzichtelijk houden. Dat andere topic komt vanzelf op gang, het toernooi is pas 3 dagen bezig hè  |
Naja, waar is de democratie gebleven? Zeg, gaan ze hier 'n beetje hun eigen winkeltje beginnen. |
|
|
Marinho
Senior Addict
|
Geplaatst: 12 Jun 2006 12:41 |
|
|
Hé, bakkes denk! Ik heb het hier voor het zeggen, jij niet  |
|
_________________ "Everyone knows that women are not equipped for golf or space travel. Space is a vacuum, not a place that needs to be vacuumed." |
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 12 Jun 2006 15:48 |
|
|
Nou moet Australie alleen niet meer scoren, want zo heb ik m'n punten binnen  |
|
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!" |
Robert-Jan
Senior Addict
|
Geplaatst: 12 Jun 2006 15:49 |
|
|
Guus is wel zo'n verschrikkelijk goede trainer. |
|
_________________ Robert "mastermind" Jan visit http://www.myspace.com/durworhirnigerokt |
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 12 Jun 2006 15:50 |
|
|
"Kut"  |
|
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!" |
jasper
Addict
|
Geplaatst: 12 Jun 2006 17:51 |
|
|
vet, met z'n drieen op #1
en koller eruit.. misschien is dat wel nog voordelig voor nederland in de komende wedstrijden. Nu nedvet nog.  |
|
|
Marinho
Senior Addict
|
Geplaatst: 13 Jun 2006 19:02 |
|
|
Hé, ik wil hier niet de Togonees uithangen hoor, maar hebben we al afspraken gemaakt over de verdeling van de winstpremies?  |
|
Marinho
Senior Addict
|
Geplaatst: 13 Jun 2006 21:57 |
|
|
En al voor de 4e keer dit toernooi de uitslag van een wedstrijd goed voorspeld  |
|
Sjoerd
Addict
|
Geplaatst: 13 Jun 2006 22:49 |
|
|
Die rode kaart voor Togo heeft me weinig goeds opgeleverd. Evenals die terugspeelbal van Kuffour trouwens.. |
|
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 14 Jun 2006 18:53 |
|
|
Yess!!! 2-2!! Dat had ik!  |
|
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 14 Jun 2006 20:30 |
|
|
Damn, ik ook!!! |
|
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑ |
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 14 Jun 2006 21:50 |
|
|
En de 1-0!!! Allah is me gunstig gestemd vandaag. |
|
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑ |
Tim
Addict
|
Geplaatst: 14 Jun 2006 22:37 |
|
|
wat een rampzalige dag voor mijn poule, maar twee punten... een vrije val van plaats 4 naar 9... als het 0-0 was gebleven, was het verschil met de rest van de poulers minder erg geweest... |
|
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 14 Jun 2006 23:04 |
|
|
Ja mijn ster is langzaam rijzende...
Maar die japie! Die blijft maar constant op eenzame hoogte...
En Koos Koos Koos toch... Zo slecht... |
|
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 19 Jun 2006 10:05 |
|
|
Nou Thijs, gefeliciteerd! Met mij gaat het nog immer bar slecht... |
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 19 Jun 2006 11:45 |
|
|
Danku danku . The heat is wel "on"!
Je weet wel dat je je voorspellingen kan wijzigen he?? Zo moeilijk is 't toch niet?  |
|
Michiel
Addict
|
Geplaatst: 19 Jun 2006 12:00 |
|
|
Hm, mijn ster is eindelijk reizende, jammer dat ik 2 belachelijke halve-finalisten heb (Servie en Tunesie) maar dat leek me toen wel een goed idee.  |
|
_________________ Don't follow leaders, watch the parking-meters! |
Marinho
Senior Addict
|
Geplaatst: 19 Jun 2006 23:42 |
|
|
Hoewel, niet te vroeg juichen natuurlijk. Maar in de algemele stand sta ik wel mooi 574ste van de 40.574 deelnemers  |
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 20 Jun 2006 09:50 |
|
|
Tsja, ik had niet echt een goeie dag.... Misschien dat vandaag meer brengt...? |
|
Tim
Addict
|
Geplaatst: 20 Jun 2006 16:39 |
|
|
na een paar dramatische dagen zat ik gisteren en eergisteren weer prima. Ik was vooral blij dat zowel Togo-Zwitserland als Saudi-Arabië - Oekraïne volledig goed had voorspeld...
overigens heb ik ook inmiddels 4 wedstrijden volledig goed voorspeld. Daarentegen had ik ook 7 waar ik de plank echt falikant missloeg (met 0 punten dus)... |
|
|
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 23 Jun 2006 00:00 |
|
|
Damn, die bonuspunten tellen wel errug zwaar mee... Maar goed om te zien dat mijn eega nu op 2 staat  |
|
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 01 Jul 2006 22:06 |
|
|
Thijs volgens mij als enige 2 semifinalisten goed. Hoe kom je er nou bij Duitsland zo ver te laten komen?! Geen verstand van voetbal, dat merk ik wel  |
|
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 04 Jul 2006 22:32 |
|
|
WAAAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAAAAA
0-0 goed voorspeld, en Italië in de Finale goed voorspeld.
50 punten,
na 3 weken in de degradatiezone
OP ÉÉN!!!!!!  |
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 04 Jul 2006 22:50 |
|
|
Jaja, dat wordt nog wat... Het zijn minimale verschillen nu zeg!
Trouwens, ik heb het toch wel verdomd goed voorspeld al zeg ik 't zelf.. Die keuze voor Duitsland was heel bewust. Ze waren goed, en hadden thuisvoordeel... Vandaar. |
|
Sjoerd
Addict
|
Geplaatst: 05 Jul 2006 00:31 |
|
|
Tja ach, ik pak jullie de komende finales nog wel terug :wink:
Jammer dat ik een maand of twee geleden weer eens een verassende finale in moest vullen (vanwege de grote hoeveelheid deelnemers..), maar tot m'n eigen verbazing doe ik nog mee  |
|
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 06 Jul 2006 10:10 |
|
|
Pfff... Wat apart dat het na zo'n lange tijd nog steeds op minimale verschillen uitkomt zeg..
Tactisch spelen dan . |
|
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 09 Jul 2006 18:10 |
|
|
Tsja jongens, zo lukt het jullie niet op 1 te komen natuurlijk, als je t op 0-0 laat staan, exact hetzelfde als ik heb.
Als Italië wint vanavond wint Tim de poule trouwens: 50 punten bonus.
De geldprijzen zijn trouwens de astronomisch hoge bedragen van:
1. €30,-
2. €21,-
3. €9,-
Sorry hoor, hadden er maar meer mensen mee moeten doen  |
|
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 09 Jul 2006 21:50 |
|
|
'Ion Vladoiu United' aka Tim Habraken
Winnaar van de Interaddict Poule 2006
Gefeliciteerd!
1. Tim 703
2. Tom 684
3. Thijs Roes 683
4. Sjoerd Los 679
5. Marijn Akerboom 648
6. maya 643
7. brechje 637
8. Coppio 630
9. Michiel 628
10. jasper 559
11. koos 552
12. Koen 535
(13. Jetse 67) |
|
Marinho
Senior Addict
|
Geplaatst: 09 Jul 2006 22:09 |
|
|
Keurige 5e plaats, alhoewel Sjoerd en ik wel een tijdje op eenzame hoogte hebben gestaan. Jammer dat ik in de knock out-ronde zoveel foute uitslagen had, want in de poulefase ben ik als 162ste van de 40.807 deelnemers geëindigd. Toen stonden we als poule trouwens ook nog een flink stuk hoger dan nu.
Gefeliciteerd, Tim! |
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 09 Jul 2006 22:34 |
|
|
Gefeliciteerd Tim! Erg goed voorspeld, die winnaar, maar het was maar nipt natuurlijk
Die prijzen zijn niet geweldig hoog natuurlijk, maar ik vind ze prima! Het gaat toch om de eer . En ik ben erg blij met m'n derde plaats .
Heb met pokeren pas toch in 4 uur 35 euro verdiend
Op naar Oostenrijk en Zwitserland!  |
|
Sjoerd
Addict
|
Geplaatst: 09 Jul 2006 23:35 |
|
|
Zuur zeg! Gegokt en verloren. Kind van de rekening..
Tim, van harte! |
|
|
Tim
Addict
|
Geplaatst: 10 Jul 2006 14:09 |
|
|
ole ole! bizar overigens datde voorspelling van de wereldkampioen vooraf zo enorm veel punten oplevert... ook had ik nog wel een andere gelukszoeker verwacht met de voorspelling van Italië... in ieder geval relaxt... Tom, heb je mijn rekeningnummer  |
|
|
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 11 Jul 2006 11:42 |
|
|
"En Tim? Wat ga je met het prijzengeld doooeen?" |
|
Tim
Addict
|
Geplaatst: 11 Jul 2006 12:35 |
|
|
Zoals het bij een WK 2006 pool betaamt, ga ik er de Duitse economie mee stimuleren. Om precieser te zijn: met mijn vriendinnetje uit eten in een vegetarisch restaurant in Gelsenkirchen. |
|
|
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 11 Jul 2006 12:54 |
|
|
Ik de Amsterdamse economie. Ga voor 21 euro uit eten in de Pijp, met mijn eega. En misschien moet ik dan zelf nog iets bijleggen
Jullie hebben het geld trouwens al sinds gisteren op je rekening, als het goed is...
Ik voel me toch wel een beetje een Joop Zoetemelk zo... In twee poules als tweede geeïndigd door iemand die Italië als Weltmeister heeft.
http://www.wkvoorspellen.nl/gegevens.asp?type=3&id=88367 |
|
Floor
Senior Addict
|
Geplaatst: 09 Jun 2008 02:08 |
|
|
[Edit] Laat maar....  |
|
|
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 09 Jun 2008 10:25 |
|
|
Damn, vorige keer was ik dus tweede. Moet weer lukken  |
|