Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Post je gevoel - deel 4
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jul 2006 13:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier is deel 4!

Met nu (opnieuw) het klemmende beroep op iedereen om gewoon een nieuw topic te openen als je een vraag of een leuk verhaal hebt. Beperk je in dit topic gewoon tot loze opmerkingen over hoe je je voelt. Het is niet een verzameltopic voor andere topics. (Anders kon dit forum net zo goed een gastenboek zijn)

Ik voel me iig warm! Maar vind het eigenlijk wel chill om op deze warmste dag van het jaar binnen te zitten. Heb ik al weken niet meer gedaan nl.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 19 Jul 2006 13:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik stond op het punt om het topic te gaan splitsen.....

Wèrm is t zekers! Pfiew.... Gisteren bij 32 graden nog fanatiek getennist. Binnen een half uur zag ik er uit alsof ik met kleren onder de douche was gestap. We hebben het toch nog anderhalf uur vol weten te houden.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jul 2006 14:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sorry Thijs!
Ik voel me nu dus erg gelukkig. Smiley

Bericht Geplaatst: 19 Jul 2006 14:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nog een uur...da's best lang voor m'n gevoel....
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jul 2006 14:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fijn dat Denemarken, of ik even voor 1 augustus 3.000 euro huur over wil maken.

Bericht Geplaatst: 19 Jul 2006 20:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Warm, warm, warm. Een schok na vandaag wél heel de dag airco te hebben gehad op mijn afdeling! Maar ik voel me over vandaag wel tevreden, want ik heb mijn eerste echte opdracht gekregen [na twee dagen eerst me te hebben moeten verdiepen in Typo3 [CMS die zowat alles regelt bij de TROS]], dus voel ik me ook weer nuttig Smiley

Bericht Geplaatst: 19 Jul 2006 22:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voel me uitgedroogd. Net thuis na intensieve dag zweten op moeilijke beslissingen terwijl de airco in mijn studio d'r uit ligt. Puur omdat de unit op het dak te warm werd, 's middags registreerde de meter binnen 31 graden celcius. Een vernuftige GAMMA constructie (tuinslang, tuinsproeier en kerstboom "kruis", MACgyver is d'r niks bij :wink: ) biedt hopelijk uitkomst.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jul 2006 21:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe relaxed is het om alleen thuis te zijn en in huis alle (inclusief mint & rietsuiker) ingrediënten voor mojito's tegen te komen Chill

Beneenbeetjelamnu...

Bericht Geplaatst: 22 Jul 2006 04:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voel me vreemd na avondje stappen...
Ik ben erachter gekomen dat ik lesbo's herken want ik zei het tegen K. en toen ging K. naar de wc en stond de betreffende lesbo ineens voor mijn neus met de mededeling dat ze K. leuk vond en of ze een kans maakte.

Ook werd ik weer herkend (gelukkig alleen in die kroeg, altijd) van mijn website. En ik heb even geouwehoerd met een jongen met wie ik 9 jaar geleden heb gezoend. Jeez. Lache. Ouwe zooi ophalen is sowieso leuk. Was vandaag bij de westermarkt en liep de winkels van toen in en die geur was zooo bekend dat ik helemaal raar werd. Ook weer allemaal oude foto's gekeken. Heel vreemd gevoel nu.

Bericht Geplaatst: 22 Jul 2006 07:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ofwel: Je was zat en het was vijf uur 's ochtends Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jul 2006 11:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, ehh, beetje aangeschoten melo emo.
K belde net en ik heb nu echt een krakende kroegtijgerstem. Niet leuk! Toch iets minder de hort op. Vanavond weer! Yammie

Bericht Geplaatst: 22 Jul 2006 12:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Godverdomme ik begin net een beetje te herstellen van mijn wilde avond. Maar vertel mij eens... wat moet ik in godsnaam met tien meter vierdaagsevlaggetjes?

Bericht Geplaatst: 22 Jul 2006 12:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh, wat een lekker buitje!

Bericht Geplaatst: 22 Jul 2006 14:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het was een teringwerk het kluitje vlaggetjes uit elkaar te worstelen en te repareren, maar dan heb je ook wat: http://video.google.nl/videoplay?docid=7058845934240591283

Ze wapperen nu vrolijk op mijn kamertje, het was precies genoeg om mooi en het hele plafond mee te versieren.

Bericht Geplaatst: 23 Jul 2006 12:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hhhzucht. Heb een verjaardagsfeestje en geen zin.
Word lastiggevallen via mail/sms/bel/kroeg omdat ik iemand weer teveel hoop heb gegeven ofzo, denk ik. Ik ben zo slecht in afpoeieren. Irritantvervelend.
Ik moet nog bergen verzetten voor mijn vakantie afgelopen is en dat is al bijna. Geen tijd voor feestjes!! Maar het moet. Is al 20 jaar een vriendin van me.

Heb gewoon geen zin in mensen, komt door die stomme kermis waardoor ik weer zwaar teleurgesteld ben in iedereen!

Bericht Geplaatst: 23 Jul 2006 19:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Koppijn en superlam van de hitte.

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2006 15:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eigenlijk een heel vet weekend gehad ondanks ik alleen maar heb gewerkt.

Vrijdagavond - Zwarte Cross. Chillen met Jovink en de Voederbietels. Zwaar vet!
Zaterdag - Heel de dag een Clowncasting, geniaal!!
Zondag - weer terug naar Zwarte Cross om de hele dag items te filmen en veel bier te zuipen aangezien we nu eenmaal toch VIPs waren...echt een vet festival!

Nu dus wel behoorlijk moe en baal ik er eigenlijk van dat ik dit weekend ook weer 3,5 dag kwijt ben aan ditmaal een Truckers festival...
Dan begin ik toch wel heel veel zin te krijgen in vakantie! Die we overigens nog steeds moeten plannen...

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2006 09:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb eigenlijk wel zin in een koud pilsje....

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2006 12:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wil VEEL koffie en eten.
Door die late pc en die problemen ermee, loop ik achter op de planning. Vervelend!! :x

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2006 12:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Keep your cool girl

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2006 14:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hey rocker, wanna meet Lucy at the fashion items? BUY tickets NOW!

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2006 22:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben heel blij met mijn zwembad van 3,05 m! Whoow wat een gevaarte zeg. 4 uur en hij was vol Smiley Super!

Bericht Geplaatst: 26 Jul 2006 12:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben de geschiedenis van het conflict in het MO aan het lezen met de soundtrack van Pirates of the Carribean op de achtergrond, maakt het nét ff iets spannender Knipoog

Bericht Geplaatst: 26 Jul 2006 15:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben al vanaf half 11 gisterenavond aan het werk en heb 2 kleine pauzetjes gehad. Niet geslapen en amper gegeten en ik voel me fucking smerig maar wel lekker. Sommige websites zijn gewoon zo leuk om te maken dat ik niet kan stoppen... Alleen nu ben ik een beeeetje moe.

Bericht Geplaatst: 26 Jul 2006 19:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zolang je je uurtjes maar factureert he meenanitos.

Bericht Geplaatst: 26 Jul 2006 20:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lucy schreef:
Hey rocker, wanna meet Lucy at the fashion items? BUY tickets NOW!

maybe I will,

Bericht Geplaatst: 26 Jul 2006 20:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo, weer een halve liter bloed armer. Smiley

Ik ben wel een beetje duizelig nu..
Mr. Seen
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jul 2006 01:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik kan wel janken en schelden tegelijk, en het helpt geen ene zak.
bah ik kan wel kotsen op alles
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jul 2006 01:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vertel mijn zoon. Wat is er aan het handje?

Bericht Geplaatst: 27 Jul 2006 09:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Extreem veel zin in vakantie...!!! Heb voor mijn gevoel al een erg lange tijd niet echt vrij gehad. Doordeweeks zeker 2 of 3 dagen waarbij ik pas om 23u thuis ben van werk en alle weekenden moet ik ook werken...

Vorig weekend Zwarte Cross...nu voor iets anders weer naar Truckstar Festival in Assen alwaar ik pas weer zondag van terug kom... Zal opzich leuk worden maar ik wil zo graag vrij!
Nog een paar weekjes en dan is het toch echt zo ver!

Bericht Geplaatst: 27 Jul 2006 11:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

t is weer over met mn meisje, en ik wil dat niet en dus wordt ik er helemaal gek van.
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jul 2006 12:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kan je alleen maar sterkte wensen, Jan.

Bericht Geplaatst: 27 Jul 2006 13:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Same here ...
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jul 2006 13:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[edit] heb er maar een nieuw topic van gemaakt

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2006 05:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bwaah.. om 6 voor 6 de trein van Tilburg naar Oisterwijk gepakt, van Oisterwijk naar huis gelopen (kilometer of 6), en dan is een fles water bij thuiskomst toch wel erg relaxed. Ik moet echt meer aan m'n conditie doen... :-|

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2006 08:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/07/denemarken_gelukkigste_land_te.html
lachen

Bericht Geplaatst: 29 Jul 2006 09:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm krijg net een berichtje van mijn vliegtuigmaatschappij dat ze door een fout mijn betaling niet kunnen verwerken. Of ik nog even een keer mijn cc gegevens wil invullen --- waar dan? Poeperts.

Bericht Geplaatst: 29 Jul 2006 11:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

godver, nou gooi ik mijn koffie over het toetsenbord heen, stap weer in het waterbakje voor de poes, gisteren gooide ik al een glas water omver en liet ik de ventilator kapotvallen, ik heb mij verslapen. mijn schoolwerk onder de koffie, een shift toets die het niet meer doet. zzzzzzzzzzzzxxxxxxxxxxccccccccccvvvvvvvvvvbbbbaaaaaaaaassssssssssdddd
fffffggg CAPSLOCK ..grrr

Bericht Geplaatst: 29 Jul 2006 11:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 29 Jul 2006 11:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb net uitgezocht hoe mijn mater er uit gaat zien. Ze gaan over van trimesters naar semesters, het was dus een behoorlijke puinhoop! Ik krijg het wel druk komend jaar, maar heb er wel zin in!

Wel kut dat ik met mijn keuzevakken 1 sp tekort kom, en daarom nog een 3 punts vak erbij ga doen.
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur