Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Interaddict TV - You Tube, Google Video etc.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2006 11:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2006 11:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

die is echt hilarisch lachen

Bericht Geplaatst: 04 Okt 2006 14:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat YouTube ding wilde ik ook al eens installeren, ik had alleen geen access to de server. Goed werk Zop!

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 15:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

'als jullie nou eens wisten, wat wij bedoelen'

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 20:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fucking hell, dat ken ik gewoon nog lachen Volgens mij vond ik dat zelfs nog best lekkere wijven toentertijd, waar was ik met mijn hoofd ayay

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 20:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn God, wat vet Smiley. Ik ken het ook nog wel ja, bizar... Echt een soort vriendinnetjesclubje dat op een zoldertje voor de gein een liedje opmaakt, uit pure blaatheid..

Maarja, dat is het dan weer niet Smiley. Maar trouwens, dat wijf met dat streepjesding is wel lekker Xurk Tongsmiley

En heb het gevoel dat ik die chick met die grote bos haar later nog wel eens ergens heb gezien.. Wat jullie?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 12:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, die met die streepjesjurk had destijds ook mijn voorkeur Smiley
Mooie tijd, de opkomst van TMF met dat lelijke gele logo, en die acties dat het in heel Nederland op de kabel moest enzo... bah bah, was het maar nooit gebeurd.

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 12:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat grappig. Het is aardig snel gegaan met de kuisheid van de videoclips. Vooral als je deze vergelijkt met die nieuwe van de pussycat dolls.
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 13:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is toch WOW! ? Daar zat Denise Koopal in, 1 van de belspelletjes presentatrices van RTL4:

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 13:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vieze bakra! Uitgezakte witte plompen blank vlees... Neeee!
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 13:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kan me herinneren dat jij ooit wekelijks je lul in zo uitgezakt en plom mogelijk vlees duwde Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 21:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou ik denk niet dat "bepaalde" forum-members dit op prijs stellen ome Geert...
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 21:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ach ja.......Das waar ook.....Eeuuhh....Ik overdrijf wel eens he... Smiley
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 22:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Turkse Star Wars
Turkse Star Trek
Turkse Star Wars, eerste paar minuten

Met zo'n rijke culturele geschiedenis moet Turkije toch direct tot de EU worden toegelaten.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 23:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wel een aardig project van Yahoo: De leukste 9 filmpjes van het web dagelijks presenteren. http://the9.yahoo.com

Die mij brengt op een nieuwe serie met Mr T.

http://tv.yahoo.com/feature/ipitythefool.html

I Pity The Fool!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 23:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben sprakeloos... Hier heb ik onbewust 20 jaar op gewacht....

Edit: mr T ziet er anders uit. Waar zijn de kettingen gebleven?
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Okt 2006 00:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The gold that used to be on the outside, is now on the inside.

Ge-wel-dig concept. I PITY THE FOOL!

Bericht Geplaatst: 11 Okt 2006 09:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is prachtig!! Huilen
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Okt 2006 10:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gerbens schreef:
The gold that used to be on the outside, is now on the inside.

Ge-wel-dig concept. I PITY THE FOOL!

Exactly. Na Katrina vond ie 't niet gepast meer... Smiley
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Okt 2006 11:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Disneyland boos over 'seksfilmpje'

Een internetfilmpje waarop diverse karakters uit Disneyland seksuele handelingen suggereren, is in slechte aarde gevallen bij de directie van het in Parijs gelegen park.

De beelden werden backstage opgenomen, nét voor de acteurs moesten optreden voor honderden kinderen. Te zien is onder meer hoe Goofy Minnie Mouse van achteren neemt. Mickey Mouse doet het met de Sneeuwman.

De directie van Disneyland Parijs zegt actie te zullen ondernemen. In de Britse krant The Sun zegt een woordvoerder: ''We weten dat er een video gemaakt werd op een plek die niet toegankelijk is voor het publiek. We betreuren het incident en gaan maatregelen nemen om gelijkaardige incidenten in de toekomst te vermijden.''

En hier het filmpje

Bericht Geplaatst: 12 Okt 2006 14:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

VERY low Harrier ("I won't flinch..") Chill

Bericht Geplaatst: 12 Okt 2006 15:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een leerzaam filmpje over de verschillen tussen mannen en vrouwen. idee

http://www.break.com/index/difference_between_men_and_women.html

Bericht Geplaatst: 12 Okt 2006 18:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

uomo'd onore schreef:
Turkse Star Wars
Turkse Star Trek
Turkse Star Wars, eerste paar minuten

Met zo'n rijke culturele geschiedenis moet Turkije toch direct tot de EU worden toegelaten.

Geweldig, elk galm/effect apparaat en plugin zou een turkish delay preset moeten hebben.....WOW dude! delay!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Okt 2006 22:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Noorderlicht. VET!

Bericht Geplaatst: 13 Okt 2006 22:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Efteling hell yeah!

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2006 18:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fake News Outfaked Smiley
http://www.spikedhumor.com/articles/59602/The_Daily_Show_MEDICALERT.html
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2006 18:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://video.google.com/videoplay?docid=-921561391073620935&sourceid=docidfeed&hl=en

auw!
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Okt 2006 19:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 16 Okt 2006 14:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5070/14fc156b/index.html

weer een leuke van Fox News: 'My biggest fear is that we become Holland...'

Fuckyou!

Bericht Geplaatst: 16 Okt 2006 15:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb 't nog niet gezien (Geen geluid hier), maar dan heb je ook de twee meest demagogische populistische rechtse propaganda anchors van Amerika te pakken Smiley. Cavuto en O'Reilly... Mijn God Smiley.
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2006 21:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De beelden bij de crash van Top Gear Presentator Richard Hammond:

Schokkende beelden

http://video.google.com/videoplay?docid=7992996179798417145
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 00:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een andere manier om naar je waveforms te kijken:

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 10:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bliksem: http://www.break.com/index/lightning_strikes_neighbors_house.html

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 23:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 11:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 13:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Capoeira!

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 13:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en als je nou staat te matten in een telefooncel?

Wing Chun One Inch Power! GnaGna

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 13:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

'
beetje jammer van het muziekje, maar erg vet filmpje vond ik!
&)

Bericht Geplaatst: 22 Okt 2006 13:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Capoeira!

http://www.youtube.com/watch?v=LwbuDYcrUOo

Ja, hier moet ik natuurlijk op reageren . . . Kom net thuis van een capoeirafestival in Amsterdam.
Maar er zijn zoveel (en vettere) capoeirafilmpjes te vinden op internet.

Vanuit het oogpunt van een capoeirista vind ik dit filmpje vetter (omdat er meer echt gespeeld wordt en niet vooral individueel geshowed, dus meer de echte capoeiraspirit + dat ik bijna al die spelers ken - is van mijn groep):

Maar ale eens aan gedacht om het te proberen? Smiley
Live is veel leuker dan filmpjes - zelf doen nog meer.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Okt 2006 17:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur