Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Interaddict TV - You Tube, Google Video etc.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mei 2008 11:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb hier geen geluid en of het idee van de website nou leuk is of niet maakt me niet uit, ik vind dit leuk om naar te kijken Love

Bericht Geplaatst: 16 Mei 2008 15:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Het vreemde is dat ik het prima begrijp zoals het daar uitgelegd wordt, maar ik vind het gewoon nergens op slaan. Dat voorbeeld met die kat, dat gaat toch nergens over?

Het probleem is dat deze docu het niet goed uitlegt. Schrödinger kwam met zijn kattenvoorbeeld om de absurditeit van de situatie in de quantummechanica aan te wijzen. (evenals Einstein btw) Wat hij wilde aantonen is dat de willekeur niet basaal is, maar slechts een gebrek aan kennis. De oplossing die de pappie van E leverde maakt het geheel nog absurder. Wat zou de cataclyst moeten zijn voor een verschil tussen de ene en de andere wereld? Het een is een causale reatie op het andere, en er is ook geen reden waarom het anders zou kunnen zijn.

En trouwens, wat een mietjes, ik staar ze allemaal weg. Staren is zo easy.

Bericht Geplaatst: 20 Mei 2008 08:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Crankcrank...Wootwoot! Geniaal stukje copywriting: CRANK DAT YANK! Smiley

n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2008 16:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een vette remix!!!

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mei 2008 18:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

n de la phonque schreef:
Crankcrank...Wootwoot! Geniaal stukje copywriting: CRANK DAT YANK! Smiley

Ik las dat er maar 300 man bij Lil' Jon stonden in Paradiso...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2008 02:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

I'm hot... and you're not!

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2008 09:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zit die niet in Crazy Dave 2?

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2008 22:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze is voor jou Danny!

http://www.dumpert.nl/mediabase/22441/87ba8b9a/zomer_2007_definitief_mislukt.html
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jul 2008 02:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mattijs op At5, tijdje terug. Was erg leuk, hij gaat er nog een keer iets mee doen. Eerst ging ie nog de Zwoele Stad doen volgens mij.

Hij wilde een volkslied voor de Pijp schrijven. Maar ze hebben de helft eruitgeknipt, omdat ze het te cynisch vonden Smiley

Vanaf 02:00 ongeveer. En rond de 04:00 denk ik.
mms://media.at5.nl/aanbouw/080614_aanbouw_9.wmv
udo
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jul 2008 10:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

IT Guy Vs Dumb Employees Knipoog
Some poor IT guy is forced to pause his Halo game in order to deal with a bunch of dumb employees who are absolute morons.
http://www.break.com/index/it-guy-vs-dumb-employees.html
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2008 00:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow. IT soaps...

Erg grappig iig Smiley
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jul 2008 17:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, Sovjet is helemaal terug:

http://www.vimeo.com/1223566

Bericht Geplaatst: 08 Jul 2008 18:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

sjakie kan vliegen:

http://www.dumpert.nl/mediabase/173301/87e62477/sjakie_kan_vliegen_.html
slin
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jul 2008 18:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Robots are go!

http://nl.youtube.com/watch?v=c2JChnwv2Ws

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2008 16:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

N.E.R.D met Julian casablancas...vette video!

http://nl.youtube.com/watch?v=doEhxt2WTIA&feature=related

Bericht Geplaatst: 20 Jul 2008 21:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Theo heeft een vette clip gemaakt!

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 13:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze is voor Geert;

papaya papaya coconut banana...

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 13:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tantoe hard lin. We waren goed aan het draaien tot die boze buurman kwam Smiley Heb jij misschien een idee hoe ik aan een blauwe plek op mijn voorhoofd kom?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 13:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, hoe vet! lachen

Waar waren jullie dan?
slin
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 14:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Misschien van de pijn dieje harses penetreerde toen ik met snoop's seduction over jouw my neck my crack heen ging?

Deze was ik nog vergeten:

Thies Rüß: We waren bij Iveau.. waar was jij, ketter?

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 14:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Man wat heb ik een hekel aan de B52s! Mijn 'my neck. my crack' was wel een gouden greep anders Smiley
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 14:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thomas Dolby is nog altijd way kutter dan de b52's

&

Ik vond het jammer dat mijn whitesnake here i go again zo bruut werd afgekapt. Gieren

&

Maar ik ben wel weer van Rod Stewart gaan houden.

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 14:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

slin schreef:

Thies Rüß: We waren bij Iveau.. waar was jij, ketter?

Ik was in Berlijn... http://www.campus.tv/?p=4207

Bijna net zo leuk als herrie maken bij Ivó...
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jul 2008 11:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is godverdomme nog slechter dan ik het me herinner! Ik kan het écht niet aanhoren. Man.

Junior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2008 15:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

prins geert schreef:
Het is godverdomme nog slechter dan ik het me herinner! Ik kan het écht niet aanhoren. Man.

Computer computer Gieren

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2008 08:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor koos:

http://www.kontraband.com/videos/13156/Differently-Abled-Dancers/#show

Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2008 11:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn! Vette shit! lachen

(Ook al was ie alleen voor Koos bedoeld Smiley)
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2008 11:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je mag 'm wel kijken......twee keer, niet meer!
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 12:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

toppertje

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 12:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik moet ook vaker topless met riempjes gaan.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 00:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 08:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:

Dat ze die op internet hebben gezet! Ik dacht dat die voor altijd op 8mm zou blijven.

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 09:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

prins geert schreef:
Voor koos:

http://www.kontraband.com/videos/13156/Differently-Abled-Dancers/#show

Smiley

The Cramps live at Napa State Mental Hospital:

of

http://www.youtube.com/watch?v=9FNR4cjLlnw

Slechte kwaliteit, zelfde idee.

Bericht Geplaatst: 31 Aug 2008 17:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik zit nu al enkele minuten geboeid te kijken Smiley
Quote:
.
cloud imaging satelite time-lapse for period 30.8.2005. - 24.6.2007. pictures were taken in 30 minute periods. there are some frames missing.

Bericht Geplaatst: 01 Sep 2008 02:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zag ik daar toch zomaar de prachtige zomer van 2005 langskomen, en tegen het einde die heetste april ooit met daarna de natste mei ooit Smiley.
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2008 14:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

cool beans

Bericht Geplaatst: 08 Sep 2008 11:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vrolijk kersemis

Bericht Geplaatst: 09 Sep 2008 11:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een UFO piloot met een IQ van 180

Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Sep 2008 11:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een UFO piloot met een IQ van 180

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Sep 2008 18:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahaha, hij is psychotisch!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur