Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Interaddict TV - You Tube, Google Video etc.
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Sep 2008 18:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ouhoud.....!
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 09 Sep 2008 20:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Utreg! Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2008 09:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:
Utreg! Tongsmiley

Dat is het zeker. Sinds ik dit filmpje ken probeer ik 'm in Utrecht te spotten. Tot op heden zonder succes, waarschijnlijk heeft ie al sterallures. Knipoog

Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2008 21:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zie hm best vaak. Jij moet je 's wat vaker in het nachtleven gaan begeven Knipoog

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2008 09:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zit hier met onder andere Remi te werken bij lemonade en hij heeft net een nieuwe animatie af.

Jullie hebben de primeur aangezien hij net 10 minuten op youtube staat!
Knipoog

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2008 09:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
Ik zie hm best vaak. Jij moet je 's wat vaker in het nachtleven gaan begeven Knipoog

Dat doe ik, maar niet die van Hoog Catharijne Knipoog

n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2008 11:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...mijlpaal zeg ik je
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Sep 2008 18:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Sep 2008 22:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

jasper schreef:
Ik zit hier met onder andere Remi te werken bij lemonade en hij heeft net een nieuwe animatie af.

Jullie hebben de primeur aangezien hij net 10 minuten op youtube staat!
Knipoog

Dol, wat een kwaliteit.. ! Ook al bijna 300.000 keer bekeken op youtube.
Deed me denken aan deze btw http://ie.youtube.com/watch?v=JNJEZes-ooA Smiley

Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 26 Sep 2008 09:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Okt 2008 01:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zlatan Ibrahimovic, zaterdagavond: Hamer

Bericht Geplaatst: 05 Okt 2008 13:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vreemd uhmmm

[/i]

uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 05 Okt 2008 19:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Vreemd uhmmm

http://www.youtube.com/watch?v=cVZW-0lQw6M[/youtube

Het origineel is met neerlands trots Mc Miker G and DJ Sven's 'Holliday Rap'. Dat is pas vreemd lachen

Bericht Geplaatst: 08 Okt 2008 12:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haagse Sjonnie drukt zich 'subtiel' uit. Smiley

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Okt 2008 13:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Klassieker dat filmpje! Al een jaar lang moet ik er iedere keer als ik die met vrienden kijk weer lachen Smiley En het nadoen ervan is ook leuk, met spring-klap beweging en hoe hij uit het diepst van zijn keel scheldt en zijn hoofd erbij naar voren gooit lachen

Bericht Geplaatst: 12 Okt 2008 10:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Okt 2008 22:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...iemand toevallig een link naar de Try before you die aflevering van vanavond (12-10-2008). Gaat me om het item: Wereldrecord BH's losmaken. Mijn vriending deed mee en wil 't eigenlijk wel eens terugzien.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur