Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Post je nieuwe aankopen deel 2
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 14:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het zijn mijn kaartjes, dus ze mogen op auditie komen lachen.

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 18:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een stuk of tig huge oma-onderbroeken bij de zeeman, zwart oogpollootje, lippenspul, groene kettingen en groene oorbellen en een supermannachthemd.

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 20:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze behuizing voor mijn HTPC voor 30 euro bij de MyCom. De nieuwprijs is 110,-. Het is eenshowmodel geweest en is niet helemaal onbeschadigt. De beschadigingen en die vriendelijke dame bij de MyCom hebben me dus 80 euro bespaard.
Het is echt een vette full-atx case met voeding en VU meter. Zelfs Lonja werd er enthousiast van. ben er erg blij mee, nu kan ik eindelijk weer een moederboard met nVidia chipset gebruiken en kan ik afstand doen van dat verschrikkelijke VIA board. Hardstikke leuk dat er 4 PCI sloten op zitten, alleen jammer dat je er maar drie tegelijk kunt gebruiken. Anders crasht de boel door gebrek aan resources. Nietlachen
Ik kan dus nu eindelijk ook mijn twee TV tuners gebruiken. ofwel, digitaal openemen en kijken tegelijk (verschillende kanalen).

Elfje
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Okt 2006 20:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Weer wat ex-rentals gekocht:

Stille nacht
Once upon a time in Mexico
Simon, Hildalgo
Before sunrise
Be Cool
Thirteen
Gunpowder treason and plot

En Brownb:
Finding neverland
Cold Mountain
The Phantom of the opera
The deerhunter
Willard
Final Fantasy: The spirits within
Wit
Dogville
Resident evil 1 & 2
The Hulk
The league of extraodinairy gentlemen

En gewoon bij frs The Iron Giant Smiley
San
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Okt 2006 21:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je koopt veel dvd's voor een meisje!

Bericht Geplaatst: 30 Okt 2006 21:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja Marijke, ga eens Barbiepoppen kopen!

(Mijn god, Sanne, wat is dat nou weer voor een opmerking? ayay )

Bericht Geplaatst: 30 Okt 2006 21:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Valt me alleen maar op hoor.

Bericht Geplaatst: 30 Okt 2006 22:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja maar dat is toch logisch?

Ik bedoel maar, Elfje moet natuurlijk wel haar persoonlijke quota halen anders wordt die film-leip van een Brownb kribbig.

Bericht Geplaatst: 30 Okt 2006 22:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Ja Marijke, ga eens Barbiepoppen kopen!

(Mijn god, Sanne, wat is dat nou weer voor een opmerking? ayay )

Anders valt het altijd nog te combineren...

Elfje
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Okt 2006 22:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bedankt voor de tip!
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Okt 2006 15:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het ene moment heb je een crappy telefoon waarvan de accu het nog geen dag volhoudt, het ander moment heb je dit
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&ver=4000&template=pp1_1_1&zone=pp&lm=pp1&pid=10376

En kan je je crappy mp3-speler die de helft van het geheugen heeft ook wegflikkeren.

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2006 10:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Resultaat na een dagje winkelen in Maastricht:

Ik:
Bloesje
Wollen vestje met korte mouwen
Leren handschoenen
Boeken: The Nanny Diaries, The secret garden, a little princess
Dvds: the secret of nimh, Fievel goes west en who framed roger rabbit

Brownb:
Twee truien
Twee vesten
spijkerbroek
Boeken: Peter Pan, Wizzard of Oz, Golden Age of DC comics
Dvds: Secret of nimh, From hell, A history of violence, Attact of the killer tomatoes, Beetlejuice, dogma en Undead
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2006 20:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

i-lucy.com besteld Smiley

Bericht Geplaatst: 01 Nov 2006 20:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zwarte blouse
Shirt met iets van strepen (iets anders ken je hier niet krijgen, stelletje trend-neukers)
Spijkerbroek
Sokken

Bericht Geplaatst: 02 Nov 2006 19:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 02 Nov 2006 20:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bram schreef:
Deze behuizing voor mijn HTPC voor 30 euro bij de MyCom. De nieuwprijs is 110,-. Het is eenshowmodel geweest en is niet helemaal onbeschadigt. De beschadigingen en die vriendelijke dame bij de MyCom hebben me dus 80 euro bespaard.
Het is echt een vette full-atx case met voeding en VU meter. Zelfs Lonja werd er enthousiast van. ben er erg blij mee, nu kan ik eindelijk weer een moederboard met nVidia chipset gebruiken en kan ik afstand doen van dat verschrikkelijke VIA board. Hardstikke leuk dat er 4 PCI sloten op zitten, alleen jammer dat je er maar drie tegelijk kunt gebruiken. Anders crasht de boel door gebrek aan resources. Nietlachen
Ik kan dus nu eindelijk ook mijn twee TV tuners gebruiken. ofwel, digitaal openemen en kijken tegelijk (verschillende kanalen).

Nu begrijp ik dat je van de rest afwilt Smiley
Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 02 Nov 2006 22:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gerbens schreef:
Shirt met iets van strepen (iets anders ken je hier niet krijgen, stelletje trend-neukers)

In Kopenhagen? Is alles al opgekocht door de celebs van de EMA's ofzo?

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2006 00:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik heb een reisverzekering van 140 euro moeten betalen omdat ik vergeten was die op te zeggen. Was dus geen leuke verassing toen ik die herinnering kreeg dat ze nog 40 euro van me kregen. Maar dat heb ik dus gekocht.
En een witte lg chocolate met bijpassend nieuw abonnement.
En mijn nieuwe snowboard is binnen, maar die heb ik al tijdje geleden gekocht. Maar ja. ik baal van de aankoop van de reisverzekering, want ik heb niet eens geld meer om op vakantie te gaan waarschijnlijk :-(

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2006 09:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bram schreef:
Volgende maand ga ik deze kopen.... Damn, daar heb ik zin in!

Logitech G25

Begeeft gisteren m'n Logitech Formula Force Pro het . Boos Nou ja, ik heb m toch twee jaar vrij intensief gebruikt. Nu heb ik maar een Logitech MOMO gehaald.

Gelijk ook mijn snelste ronde op Monza scherper gezet (GTR2) op 1:42.2
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2006 09:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

@Jan: Daar is de prijs ook naar. Smiley Voor basic stuff is het een prima board. Een mediacenter met twee tvkaarten, een geluidskaart en een videokaart is gewoon te veel gevraagd. Er zit overigens ook gewoon video en geluid onbard.
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2006 17:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

YES! eindelijk is ie binnen, mijn DVD over de west-brabantse waterlinie! Chill
met als leuke verassing een dvdrom gedeelte met vele oude kaarten en prenten Chill
lees meer

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2006 18:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.poezenkrant.com/

mini agenda 2007 van ryam en mini agenda van 2007 van andy (kon niet kiezen)

wetlook lippenstift

Laatst aangepast door Lucy op 03 Nov 2006 18:10, in totaal 1 keer bewerkt
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2006 18:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dubbel

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2006 22:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Meenos, ik wist niet dat jij boeken las. Of is het voor de sier bij de rest van je fanartikelen van Midas? :0
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2006 23:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh, ik lees best veel hoor, beste Michel

Bericht Geplaatst: 03 Nov 2006 23:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat boek van Midas Dekkers wil ik ook nog hebben! Ik had een interview met hem gelezen over dat boek. Heerlijk! Zie je wel, sport is stom.

Bericht Geplaatst: 04 Nov 2006 13:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Midas' schrijfstijl is helemaal tegek! Hij is superintelligent maar hij loopt er tenminste niet zo - op die bepaalde schrijvertjesmanier - mee te koop. Heerlijk! En mega grappig.

Bericht Geplaatst: 04 Nov 2006 13:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kom er net achter dat ik misschien iets teveel gekocht heb, en de maand in net begonnen. Dat wordt overleven tot de stufi weer gestort wordt ben ik bang.

Bericht Geplaatst: 04 Nov 2006 16:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zucht, de OV-jaarkaart wordt wel gemist. Ik heb gister een maandkaart van de NS gekocht. Dat kost aardig wat knaken.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Nov 2006 17:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nadat ik donderdag in de kou moest filmen: een das, handschoenen, 2 truien en een neie winterjas. Voor het eerst in 3 jaar ofzo weer een winterjas, ben er nu klaar voor, laat maar komen die barre winter!

Bericht Geplaatst: 04 Nov 2006 18:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lucky Number Slevin dvd
V for Vendetta dvd

RAWK!
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Nov 2006 18:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja schreef:
Dat boek van Midas Dekkers wil ik ook nog hebben! Ik had een interview met hem gelezen over dat boek. Heerlijk! Zie je wel, sport is stom.

Lijkt mij een beetje de Maarten van Rossem van de biologie.. maar omdat Midas Dekkers eerder bekender was is Maarten van Rossem dan de Midas Dekkers van de politiek Smiley Ik had ook een interview aan de hand van de boek gelezen in een of andere tv-gids, lijkt mij een leuk boek ook.. als ik het ooit tegenkom eens kopen, misschien dat ik dan mijn trauma's (ook) kan verwerken die ik heb opgelopen op de middelbare school tijdens gymnastiek (ow, wat had ik een ruzie met die gymnastiekleraar)

Bericht Geplaatst: 05 Nov 2006 17:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Da's de VARA-gids, dan heb je hetzelfde interview gelezen als ik. Hij heeft daar ook iedere week een column in, die ik allemaal bewaar. Ooit ga ik ze nog een keer inbinden.

Bericht Geplaatst: 08 Nov 2006 13:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lair Of The Minotaur - Ultimate Destroyer

RAWK!
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Nov 2006 12:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze heb ik nu dus ook Smiley Mee naar Mastodon genomen, dadelijk kijken wat het resultaat is geworden daarvan!

Bericht Geplaatst: 11 Nov 2006 12:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

- Afwasbak, vreemdgenoeg kwijtgeraakt.
- Afwasborstel, voor het geval ik die ook kwijt was.
- Nieuw staand lampje.
- Paar peertjes.
- Paar verlengsnoeren.
- 5 dvd's.
- 2 nieuwe petjes, dezelfde alleen in groen en zwart.

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 02:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb eigenlijk al een tijdje niks meer gekocht aan grote dingen. Wel wat lampen en wat huishoudelijk gerei a la Danny, maar mocht ik nou binnenkort eens wat geld hebben, dan is het toch eindelijk eens tijd voor die mooie nieuwe TFT...

En daarna nog eens een nieuwe PC.. DWZ, nieuwe kast, moederbord, processor enzo... (Videokaart is nog ok, harde schijven kom ik in om.)
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 10:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een nieuwe keuken Smiley

Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 15:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een nieuwe koperen Northbridge Cooler (actief, van CoolerMaster)

Twee 36.4GB 10.000 rpm HP SCSI schijven + SCSI Raid Controller. Deze draaien nu hier in mijn pc in RAID0..... DAMN!!!!!! Wat is dat snel.

Het lukt alleen niet om XP te laten booten van de SCSI schijven. Dus heb ik een bod gedaan op een veeeeeeeel snellere SCSI RAID controller op ebay, waarmee dat waarschijnlijk wel moet gaan lukken. Echt bizar wat die dingen nieuw kosten. Waar ik op heb geboden kun je nu nieuw kopen voor +/- 800 Euro, mijn bod was 141 euro. Hopelijk voldoende Smiley
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 16:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Intel Core 2 Duo E6600
2 x Corsair 512MB DDR667
ASUS P5B-VM
ASUS NVidia 7600GT Silent
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur