Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Post je nieuwe aankopen deel 2
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 16:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lekker systeempje hoor Bier! Zo'n beetje het ideale board voor de E6600 als je wil overclocken, als ik het goed begrijp. Helemaal passief gekoeld toch? Alleen is de 7900GTO (= @ OC -> GTX+) wel een stuk sneller voor 'maar' 225 euro. Al neemt die wel 2 slots in gebruik en is hij niet passief gekoeld.
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Nov 2006 17:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mja ik heb een mATX kastje (niet al te groot) en ik ga mn kaart binnenkort waarschijnlijk omruilen voor eentje die DX10 ondersteund Mmm. Maar ik heb niet zo'n supergrafische kaart nodig en die passieve cooling is wel enorm stil. Op de CPU zit een Zalman 7700Cu die op extra lage toeren draait. Het schijnt dat die E6600 inderdaad makkelijk over te clocken is van 2.4 naar 3.2 GHz dus daar ga ik me binnenkort nog eens over buigen.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2006 01:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Na iets meer dan vijf jaar vervang ik mijn trouwe 21" CRT voor deze LG 20" wide screen:

Heb 'm net besteld. Hopelijk is ie 'r 'n beetje snel...!

Nu zijn al mijn electronische apparaten breedbeeld! M'n TV, m'n laptop en m'n monitor. M'n camera heeft ook een 16:9 stand, en m'n fototoestel heeft standaard een wide angle lens en een 7,1 MP wide screen stand.

Lang leve het brede beeld! Rockon!!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2006 09:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wouter schreef:
Mja ik heb een mATX kastje (niet al te groot) en ik ga mn kaart binnenkort waarschijnlijk omruilen voor eentje die DX10 ondersteund Mmm. Maar ik heb niet zo'n supergrafische kaart nodig en die passieve cooling is wel enorm stil. Op de CPU zit een Zalman 7700Cu die op extra lage toeren draait. Het schijnt dat die E6600 inderdaad makkelijk over te clocken is van 2.4 naar 3.2 GHz dus daar ga ik me binnenkort nog eens over buigen.

Dan worden die extra lage toeren waarschijnlijk wel insufficient Smiley Ik meen me te herinnneren op GoT the hebben gelezen dat mensen de 6600 tot 3.9GHz hebben gekregen op lucht.
De enige kaart die op dit moment DX10 ondersteund is de 8800GTX (duur en niet te overclocken).
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Nov 2006 16:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wat een gedoe is dat, een nieuwe telefoon + contract, maar ik heb een nieuwe mobilo!

Bericht Geplaatst: 18 Nov 2006 14:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zojuist besteld bij Boudisque Utrecht.

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Nov 2006 15:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Chill, m'n breedbeeld is binnen. Te gek man Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Nov 2006 15:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, en wel mooi twee dooie pixels!! Boos Boos Hoe kut is dat zeg... Eéntje is helemaal aan de rand en valt echt niet op. Maar een ander zit redelijk in het midden, en bij het kijken van een film zit er dus een dik vet groen puntje...

Mooi balen zeg... Hopelijk gaan er nog meer kapot, want dan kan ik 'm terugsturen...

Bestaat er niet een tooltje om die pixel in te kleuren? (In het zwart bijvoorbeeld?)
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Nov 2006 15:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een vliegticket (retour ... helaas) naar Frankrijk voor 2 personen voor 6 januari.
Kan niet wachten.

Bericht Geplaatst: 18 Nov 2006 15:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Damn, en wel mooi twee dooie pixels!! Boos Boos Hoe kut is dat zeg... Eéntje is helemaal aan de rand en valt echt niet op. Maar een ander zit redelijk in het midden, en bij het kijken van een film zit er dus een dik vet groen puntje...

Mooi balen zeg... Hopelijk gaan er nog meer kapot, want dan kan ik 'm terugsturen...

Bestaat er niet een tooltje om die pixel in te kleuren? (In het zwart bijvoorbeeld?)

Dat valt toch gewoon onder de garantie zou je zeggen? Of moet je dan nog meer dode pixels hebben?
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Nov 2006 15:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son cd

Spun dvd
Inside Man dvd

RAWK!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Nov 2006 15:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Damn, en wel mooi twee dooie pixels!! Boos

Gecondoleerd :p

RAWK!
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Nov 2006 17:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bram schreef:
looskuh schreef:

Dat valt toch gewoon onder de garantie zou je zeggen? Of moet je dan nog meer dode pixels hebben?

Ieder bedrijf hanteert andere regels t.o.v. dode pixels. Meeste hebben zelfs een aparte garantie clausule opgezet voor dode pixels alleen. Ff navragen bij je leverancier dus.

Bericht Geplaatst: 18 Nov 2006 20:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij m'n leverancier hoef ik 't niet te proberen, dan had ik een "dode-pixel-garantie" moeten nemen.
Misschien eens contact opnemen met LG idd.
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Nov 2006 20:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:

Niet bij MyCom gekocht? Anders kan je hem gewoon binnen 8 dagen gaan omruilen.
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Nov 2006 21:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die 8 dagen gelden altijd en overal voor ieder product.

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2006 17:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nieuwe schoenen Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2006 19:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bram schreef:
Volgende maand ga ik deze kopen.... Damn, daar heb ik zin in!

Logitech G25

Heb je hem al gekocht? Heb hem vandaag even bekeken, mooi dingetje hoor. Zeker als je veel racegames speelt.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 21 Nov 2006 20:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Helaas, mijn Logitech Driving Force Pro overleed vroegtijdig en ik had mijn raceverslaving niet genoeg onder bedwang om een maand te wachten totdat ik genoeg geld had voor de G25. Ik heb nu de Logitech MOMO Force gekocht (second best). Ook een erg relaxt stuurtje en 150 euro goedkoper. Mmm
Mijn tijden in GTR2 zijn ook weer wat scherper geworden.

De kwaliteit van het stuur maakt dus wel wat uit. Ik hoor van anderen dat de G25 erg relaxt is, maar dat je eigenlijk niets aan de 900 graden draaicirkel hebt. Zelf gebruik ik altijd de flippers op het stuur om te schakelen, ook al heeft de MOMO ook een schakelpook. De schakelpook van de G25 blijkt wat goedkoop aan te voelen, hoor ik van anderen. Toch relaxter om twee handen aan het stuur te houden.
De voordelen van de G25 zijn de kwaliteit van het materiaal wat gebruikt is en met stip op 1 ..... een koppelingspedaal. Maar dat vraagt ook wel weer om wat extra skills.

Ik zou wel de knoppen missen op het stuur. De MOMO heeft er 6, de G25 maar 2. Ik heb break-balance (2 knoppen), achteruit kijken, pitlimiter, lables van de auto's (handig als iemand je van de baan ramt), en headlights op het stuur zitten (om te kunnen seinen als je met 200KM p/u aan komt stormen en je wil dat de Porche voor je aan de kant gaat Tongsmiley)

Simrace je wel eens?
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Nov 2006 19:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een paar nieuwe schoenen (Clarks desert boots natuurlijk) en een sony A1000 mp3 (6gb) speler.
Ik heb zo'n enorme hekel aan van die "bestanden naar je mp3speler overzet"programma's! Ze zijn nergens voor nodig en het enige dat ze doen is je collectie hernoemen verplaatsen en andere extensies geven! Bij mijn vorige kon ik bestanden er gewoon op slepen, nu moet ik via een of ander verkankerd kutprogramma werken. Gelijk waren alle nummers die ik erop gezet had gekopieerd met een sony extensie en werden al mijn nummers met het sonyprogramma geopend terwijl ik daar bij de installatie juist GEEN toestemming voor had gegeven....Man, wat een irritatie. Verder volgens mij wel een rielekst apparaat, heb nu ook alle opties van het overdrachtprogramma uitgezet Smiley
Site Admin

Bericht Geplaatst: 23 Nov 2006 20:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Neem een creative, dan heb je dat gezeur allemaal niet. Wat minstens net zo irritant is bij de meeste mp3 spelers is dat er gebruik wordt gemaakt van de ID3 tags en dat er geen mogelijkheid is om muziek op bestandsnaam te gebruiken. Dan moet je dus al je muziek van correcte ID3 tags gaan voorzien. Een trend die MS heeft gezet en die door veel te veel partijen wordt overgenomen. Dit is de reden waarom ik nooit meer Windows MediaCenter zal gebruiken.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Nov 2006 20:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn vorige was dan ook een Creative, daar was ik erg tevreden over! Dat gedoe met die tags is idd ook erg vervelend. Het irritante is dat allemaal "makkelijke" functies toegevoegd worden waar je niet op zit te wachten. Slepen naar de schijf vind ik het meest logisch en sluit zo'n irritant programma ook uit! Maar ja, omdat ik 6 gig heb duurt t wel weer effe voor ik er weer mee aan het werk moet....
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Nov 2006 20:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind ID3 tags juist geweldig, het staat mooi op het scherm [wanneer ze goed zijn uiteraard] en bijvoorbeeld de iPod maakt op basis daarvan afspeellijsten op artiest, album, jaartallen, genre, etc. etc. Smiley
Dus als ik een keer alleen zin heb in lounge of in punk, of alle albums van een bepaald artiest op wil zetten, dan is dat hartstikke fijn vind ik Smiley

Bericht Geplaatst: 23 Nov 2006 21:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een mooie rood met witte trui(tje) voor 2,20. I luuuuuv kringloop Smiley

Bericht Geplaatst: 23 Nov 2006 22:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

DVD's van Sopranos seizoen II omdat Coppens te lui was hem voor me te downen (grapje uiteraard Knipoog). Eigenlijk is dat kopen sowieso makkelijker dan downloaden...Smiley
Wel weer effe inkomen met nieuwe gezichten, een te dik geworden dochter, een zoon in de puberteit etc. etc. Maar na 2 eps zit ik er al weer lekker in...

Bericht Geplaatst: 23 Nov 2006 23:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Nov 2006 00:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Ik vind ID3 tags juist geweldig, het staat mooi op het scherm [wanneer ze goed zijn uiteraard] en bijvoorbeeld de iPod maakt op basis daarvan afspeellijsten op artiest, album, jaartallen, genre, etc. etc. Smiley
Dus als ik een keer alleen zin heb in lounge of in punk, of alle albums van een bepaald artiest op wil zetten, dan is dat hartstikke fijn vind ik Smiley

True. iTunes rules.

Heb trouwens alleen maar slechte ervaringen met Creative. Misschien zijn de nieuwste generatie MP3-spelers wel oké, maar de oude Zen Micro was echt rampzalig qua bediening.

Bericht Geplaatst: 24 Nov 2006 14:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Nov 2006 17:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yeah baby Smiley. Kostte wat, maar dan krijg je het ook écht schoon! Chill
Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Nov 2006 17:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is dat voor een dyson-rip-off?

Bericht Geplaatst: 27 Nov 2006 17:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lijkt wel compatible met een Senseo Crema.

Bericht Geplaatst: 27 Nov 2006 17:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja goed issie he! Smiley
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Nov 2006 23:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb via marktplaats een 2de 17" mycom monitor gekocht voor €130,-
Veel pixels(2560*1024) voor weinig geld! Mmm

Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 28 Nov 2006 00:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooie interfacelift wallpaper Knipoog
Mijn pixels roelen nog iets meer 2960*1050 Chill

Bericht Geplaatst: 29 Nov 2006 23:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

boek: A (a novel)
dvd: Malèna
gadget: philips webcam

allemaal online gekocht, allemaal nog niet binnen

Bericht Geplaatst: 30 Nov 2006 18:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en in pré-order:

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2006 18:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Liep al dagen rond met het idee dat ik iets wilde kopen maar wist niet echt wat. Nu heb ik maar effe decadent gedaan door eerst in de PCH straat 10 dozen Nespresso te kopen om vervolgens met dat mooie papieren tasje een pak te gaan kopen.

Nu heb ik eigenlijk de ballen verstand van pakken maar vind mijn grijze pak met streep erg vet!! Alleen hadden ze geen zwarte overhemden dus heb het voor nu maar gedaan met een gebroken witte. Met korting kreeg ik dan ook nog een v.Gils stropdas bij... Nu ben ik geen stropdassendrager maar voelde toch goed om het pakketje compleet te maken...

Totaal kwam op 200 ballen, dat leek me voor merkspullen best goedkoop. Hij zei nml dat het pak alleen normaal al 480 euro kost...maargoed, hij kon me wat dat betreft alles wijs maken...

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2006 21:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

200 euro voor een pak is inderdaad absoluut niet duur
Fijne snit?
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Dec 2006 00:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jazekers! Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 02 Dec 2006 15:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Shirt met mijn favoriete dier.

En de nieuwste Wulffmorgenthaler strip. Gesigneerd! Was vandaag bij hun live drawing event, alles in het Deens dus ik begreep er maar de helft van, maar zeker niet minder grappig! Zat nog te twijfelen tussen de Deense en Engelse versie van het boek. Maar omdat ik een van de weinige binnen mijn Hollandse vriendenkring ben die Deens kan lezen, vond ik het leuker om de lol te kunnen delen middels de Engelse versie.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur