Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Post je nieuwe aankopen deel 2
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Okt 2006 12:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat het andere topic na een nieuwe pagina steeds niet in de Active komt, bij deze een nieuwe.

Vorige deel:

Post je nieuwe aankopen

Verzoek aan de modjes/admins het vorige deel dicht te keilen.

Bericht Geplaatst: 05 Okt 2006 13:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Your wish has been granted.

Ik heb een auto gereserveerd vandaag, we gaan Zaterdag een mooi Deens roadtripje doen. Ben benieuwd met twee Fransozen, een Duitser, een Zwitser en een Hollander in één auto (klinkt als de aanloop van een slechte mop).

Laatst aangepast door Gerbens op 06 Okt 2006 15:01, in totaal 1 keer bewerkt
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2006 01:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Verhuisdozen. 20 stuks. Veels te weinig, ze zitten nu al vol met louter platen, boeken, dvd's en videos en ik zie nog geen vooruitgang. Dat belooft weinig goeds....
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2006 07:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tipje: bananendozen uit de supermarkt - ook stevig en groot (moet alleen wel dat gat in de bodem bedekken).
En met boeken enzo heb je inderdaad snel veel dozen vol . . . tell me about it.
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2006 12:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja bananendozen was me inderdaad al aangeraden, alleen denk ik dat dat verdomd populair goed is, ik kan ze nergens vinden. Maar ik houd m'n ogen open, bedankt Smiley
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2006 14:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

- une petite poubelle bij de wibra (oranje) voor op mijn mini badkamer. Ding dat er nu staat neemt de halve badkamer in beslag.
- laarsjes met flapjes bij cinderella (zwart)
- 2 cheeseburgers en een big diet coke bij de mac. supersizemeeee! (bruin gaat 't erin, bruin komt 't eruit)
- blik&veger voor 1euro12 bij blokker (grasgroen)

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2006 14:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

1euro12, wat is dat voor een vreemde prijs?

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2006 20:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Afgeprijsd?
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2006 21:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yes

Bericht Geplaatst: 08 Okt 2006 12:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

uomo'd onore schreef:
Ja bananendozen was me inderdaad al aangeraden, alleen denk ik dat dat verdomd populair goed is, ik kan ze nergens vinden. Maar ik houd m'n ogen open, bedankt Smiley

Je moet gewoon even aan de man/vrouw van de groenteafdeling van de AH vragen of ze je voor willen bewaren. Dat werkt misschien wel.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 16:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Campbell's tomatensoep
Campbell's kreeftensoep
Campbell's supernoodles kip

Supercool dat je dat kan kopen (was al langer maar ik zie dat natuurlijk nu pas) lachen

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 16:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:

Je moet gewoon even aan de man/vrouw van de groenteafdeling van de AH vragen of ze je voor willen bewaren. Dat werkt misschien wel.

Goede tip Smiley Bij de AH deden ze het niet, maar mijn vaste groente en fruit dealer is wel zo aardig om er een paar achter te houden Smiley
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Okt 2006 15:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

nieuwe digicam, nadat mijn vorige de vakantie niet overleefd heeft..

Bericht Geplaatst: 11 Okt 2006 17:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Extra accuutjes voor mijn Ixus 40, het is hier echter allemaal wat prijziger helaas.

Bericht Geplaatst: 11 Okt 2006 22:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Koen schreef:

nieuwe digicam, nadat mijn vorige de vakantie niet overleefd heeft..

hihi, blader eens terug. Die heeft Junnie dus ook en ik ook ongeveer maar dan een rooie en een iets dunnere. Cool ding is het!

Bericht Geplaatst: 11 Okt 2006 22:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik wilde eigenlijk eerst de EX Z-5, maar die hadden ze ook niet meer... dus werd het de EX 60, maar die had hij alleen nog in het zwart en zilver, en rood had hij niet meer. Anders had ik die wel gepakt.

Bericht Geplaatst: 12 Okt 2006 00:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet, ik heb een cd gewonnen omdat ik een nummer van El Pino & the Volunteers op m'n MySpace-profiel heb staan Chill

Bericht Geplaatst: 13 Okt 2006 13:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De drie singles van Solo samen voor vijf euro Smiley Nog gesigneerd ook.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Okt 2006 13:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De laatste ook?

Bericht Geplaatst: 13 Okt 2006 13:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Vet, ik heb een cd gewonnen omdat ik een nummer van El Pino & the Volunteers op m'n MySpace-profiel heb staan Chill

Jammer.

Smiley

Bericht Geplaatst: 13 Okt 2006 13:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
De laatste ook?

De laatste is toch opportunities? Nou ja, ze zeiden iig dat ze maar drie singles hadden, dus dat zal dan wel kloppen.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Okt 2006 14:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Klopt: Mind, Right Here en Opportunities.

Ik heb vanmiddag trouwens een Nintendo 64 met Mario 64 aangeschaft voor 14,95.

Bericht Geplaatst: 13 Okt 2006 14:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Neen. Right Here, Come back to me en Opportunities.

Bericht Geplaatst: 13 Okt 2006 14:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Ik heb vanmiddag trouwens een Nintendo 64 met Mario 64 aangeschaft voor 14,95.

Kheb zo'n ding ook nog hier staan, maar ik vind t heel irritant spelen nu ik de cube gewend ben. Yoshi's Island blijft wel geweldig!
Elfje
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Okt 2006 15:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marijn, heb jij trouwens de cd van Charlie Dee?? Ik kan nergens iets van dr vinden :s (kprobeerde je t pm'en maar t stomme forum werkt niet mee..)
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Okt 2006 17:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

BrownB schreef:
Neen. Right Here, Come back to me en Opportunities.

Oh ja, dat is waar ook. Was me al af aan het vragen hoe de single van Mind eruit zag. Heb 'm wel, maar dat is een promo Smiley

Heb je m'n pm nog gehad trouwens? Versturen ging inderdaad niet helemaal vlot.

Bericht Geplaatst: 17 Okt 2006 18:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De voorstelling zelf in den Bosch gezien en die was echt fantastisch. Nu de registratie maar eens bekijken.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 23:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja kwam een vette stalamp tegen in de Mr. Orange die het ook heel goed hangend doet! (15 euro)

Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Okt 2006 12:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ziet er inderdaad erg dope uit. Mooie oplossing!

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2006 16:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb 2 nieuwe posters gekocht:

Bericht Geplaatst: 25 Okt 2006 11:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Robots dvd
Walk The Line dvd

Quotsa - Rated R cd
Relapse verzamelaar

RAWK!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Okt 2006 13:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bram schreef:
Lonja kwam een vette stalamp tegen in de Mr. Orange die het ook heel goed hangend doet! (15 euro)

Daar ben ik ook weleens binnengeweest [Mr. Orange, niet jullie huis Knipoog], vette winkel is dat.

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 15:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren een dagje Amsterdam gehad. 7 uur lang gewinkeld en mezelf toch goed weten in te houden, door alleen bij de Bershka en bij de Zara aankopen te hebben gedaan. Leuke winkel blijft t de Berschka. lekker voordelig toch leuk!

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 20:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

7 uur winkelen?! Damn...
Ik heb een hekel aan winkelen. Na een uurtje heb ik er al genoeg van.

Maar de Bershka is inderdaad een leuke winkel. Smiley
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 21:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb het bij anderhalf uur winkelen gehouden in Utrecht. Het resultaat: spijkerbroek, blouse, twee hoeslakens en een rugtas. De oude waren namelijk allemaal aan vervanging toe, door gaten en dergelijke.
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 26 Okt 2006 22:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nu zo snel mogelijk deze bestellen:

Bericht Geplaatst: 27 Okt 2006 16:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Was ook aan vervanging toen, en vandaag besteld. Een nieuwe badjas van de Neckermann.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Okt 2006 18:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

chocolademousse, tiramisu und haarverf.
Probeer ook nog een lekkere Andy-docu op internet te kopen maar die is nog niet released. Jammer.

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 12:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nouja, ze zijn niet te koop. Maar ik heb ze wel nieuw lachen.

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 12:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beter! Lijkt me erg vet om dat ook eens mee te maken! Ga je met die blonde chicks van laatst?
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur