Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Post je nieuwe aankopen deel 2
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2008 18:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

is dit nu befaamde 'mesaboogietriplerectifier' ?

en ik wil een demootje Rock on

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2008 18:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee dat is voor de gitaar. Erg goede versterkers ook voor gitaar, maar niet zo mijn geluid, iets te glad.
Omdat na de Ampeg SVT bassversterkers er eigenlijk niks meer op de markt kwam wat echt aan de grote standaarden kon tippen, heeft mesa boogie in de jaren 80, 1 bassversterker gemaakt, 600 watt met 16 buizen (normaal hoogstens Chill. Dit was de bassversterker en hierna zouden er ook geen betere meer gemaakt hoeven worden.
Dus het was of deze of een oude ampeg SVT, maar die oude SVT's zijn zelfs in de USA onbetaalbaar.
En voor Astrosoniq heb ik gewoon een gruwelijk brute bassversterker nodig en hier speelde ik al over, maar die was geleend. Nu heb ik er eindelijk zelf een!! Hiephoi EBAY!!

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2008 15:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Speel jij bas tegenwoordig?

Mijn laatste aankoop:

Drum throne

Handig krukje Smiley

Bericht Geplaatst: 12 Jul 2008 19:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.oor.nl/news_details.asp?id=3529

Bericht Geplaatst: 13 Jul 2008 14:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

aha, nee ik lees dat soort bladen niet Smiley

maar wel vet, heb me vorige week namelijk ook een bas gekocht en vandaar deze week het krukje...
Ik denk alleen dat ik voorlopig nog geen budget ga vrijmaken voor een versterker (met andere woorden: godsamme wat zijn die krengen duur! Hamer )

-- dit he: http://www.youtube.com/watch?v=IHE6hZU72A4 Rock on

Bericht Geplaatst: 17 Jul 2008 21:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mezelf weer een paar nieuwe airmax 1 kado gedaan!

Bericht Geplaatst: 17 Jul 2008 23:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een airgitaar gewonnen!!

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=320272745359&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=011

Bericht Geplaatst: 18 Jul 2008 08:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahaha! Wanneer wordt 'ie bezorgd? Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 18 Jul 2008 10:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik verwacht dat hij deze week binnenkomt. Ik vroeg ook nog of ze een air-basgitaar hadden, maar die was niet in voorraad...
helaas.

Bericht Geplaatst: 18 Jul 2008 16:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

RME Fireface 400 + Ableton 7 LE !!!

+

dikke shizzle Smiley

Bericht Geplaatst: 18 Jul 2008 17:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die live 7 had je kunnen winnen bij ons Smiley
http://www.i-dance.com/contest/ableton

Bericht Geplaatst: 18 Jul 2008 17:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Robert-Jan schreef:
Ik heb een airgitaar gewonnen!!

Die is vet zeg! Scheelt ook enorm in de portokosten zeker? Of zitten die al bij de prijs inbegrepen?

Bericht Geplaatst: 18 Jul 2008 18:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee joh, spotgoedkope verzendkosten! Koop er ook een zou ik zeggen, hij heeft er nog genoeg!

Bericht Geplaatst: 19 Jul 2008 15:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

No Turning Back - Stronger CD
Malevolent Creation - In Cold Blood CD

RAWK!
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jul 2008 16:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Robert-Jan schreef:
Nee joh, spotgoedkope verzendkosten! Koop er ook een zou ik zeggen, hij heeft er nog genoeg!

Ik heb al een hele mooie Smiley

Bericht Geplaatst: 20 Jul 2008 09:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mezelf gisteren een nieuwe laptop cadeauw gedaan, incl. osx 10.5.2, erg relaxed snel bakkie!
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jul 2008 17:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hey dasjj, bevalt da spul een bietje?

Hoe is Ableton 7 ?
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2008 01:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mezelf gisteren een nieuwe auto cadeau gedaan Smiley Telefoon is kapot, dus kan ff geen foto maken.. Maar het is een Fiat Seicento in het knalgeel:

En stuur aan de rechterkant Smiley

Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2008 03:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ROFL

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2008 03:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ROFL

Edit: Dubbel... vanmiddag kon ik mijn eigen berichten nog deleten, nu niet meer?

Ik heb op de een of andere manier vaak last van dubbelposts, en ik denk dat op dit forum de mogelijkheid om users hun berichten te kunnen laten deleten niet zo heel gek is dus ik snap niet waarom het nu weer uit staat?

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2008 06:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pim schreef:
Mezelf gisteren een nieuwe auto cadeau gedaan Smiley Telefoon is kapot, dus kan ff geen foto maken.. Maar het is een Fiat Seicento in het knalgeel:

En stuur aan de rechterkant Smiley

Vette shit mang!!

Heb je de tank gecheked?
http://64.233.167.104/search?q=cache:NXaS4E1qtlAJ:forum.trosradar.nl/viewtopic.php%3Ft%3D42129+Fiat+Seicento&hl=nl&ct=clnk&cd=6&gl=nl
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2008 09:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja, je moet gewoon niet zo ongeduldig zijn en maar 1 keer klikken op submit! Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2008 09:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tank niet gechecked.. Maar nog geen benzine geroken, en de tank gaat niet snel leeg.. Al aardig wat uurtjes meer gereden nu.

n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2008 10:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lachen, zo'n skelter heb ik dus ook gehad Knipoog. Als er ooit wat mee is moet je me gewoon effe bellen, heb 'r toen redelijk wat aan lopen sleutelen duss.....
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2008 11:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Had jij nou ook een gele, of was 'ie toch zwart?

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2008 12:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...had 'nen zwarte variant! Smiley
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2008 12:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik liep vanochtend naar mijn auto, en er lag een gruwelijke plas benzine onder.. dacht ik.. Want het bleek gewoon water te zijn wat toevallig onder mijn auto lag, omdat ie aan de rand van de garage stond Smiley Schrok me wel de tyfus.

Niels, hij schakelt heel zwaar.. Had jij dat ook ? Smiley

Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2008 17:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als je gewoon met rechts blijft schakelen kan ik me er iets bij voorstellen ja. Smiley
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2008 20:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gearbox olie gecheked al? Of kan dat alleen bij een automaat.
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2008 20:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ook bij en handgeschakelde bak kan het verschil maken, dus dat zou wel eens een goec idee kunnen zijn om te checken.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jul 2008 09:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Craft - Fuck The Universe cd
Deathspell Omega - Si Monumentum... cd

RAWK!
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jul 2008 18:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

n de la phonque schreef:
...had 'nen zwarte variant! Smiley

...Was dat niet die opgevoerde brom-mobiel?
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2008 22:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Have Heart - The Things We Carry
At The Drive In - Relationship of Command
Deftones - Saturday Night Wrist

RAWK!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jul 2008 11:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Watain - Rabid Death's Curse cd
Watian - Casus Luciferi cd
Leviathan - Howl Mockery At The Cross cd
AC/DC - Stiff Upper Lip cd
Scorpions - Face The Heat cd

RAWK!
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jul 2008 17:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:

AC/DC - Stiff Upper Lip cd

Quote:

According to Billboard.com, Australian hard rockers AC/DC will embark on an 18-month world tour beginning this October. Creative Artists Agency managing partner Rob Light confirmed the news during a touring panel today (July 2Cool at the 83rd annual IAAM conference and trade show in Anaheim, California.

AC/DC will travel to London, England in early August to shoot a video for the first single off their new album, "Black Ice". The track, which is believed to be titled either "Runaway Train" or "Rock & Roll Train", is expected to impact radio in late August, with the full album to follow in late October.

[/quote]
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jul 2008 17:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

AC/DC staat al ZO lang op mijn lijstje band bands die ik nog live moet zien...

RAWK!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jul 2008 14:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vier kratten Oettinger ingeslagen. Nieuwe ontdekking bij de LIDL. Prima bier voor 5,50 per krat.

RAWK!
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 30 Jul 2008 14:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eigenlijk alleen het shirt gekocht, de print zelf gemaakt (niet zelf verzonnen Knipoog) , elitair he :p

Bericht Geplaatst: 30 Jul 2008 15:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

doet me denken aan een shirt dat ik ooit kreeg:

RAWK!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2008 03:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is dat dat Witbier Ruud? Ik hoorde er vandaag iets over. Of was dat de Aldi? En wie vertelde het me nou ookweer...?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur