Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Post je nieuwe aankopen deel 2
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2008 17:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eindelijk m'n spullekes geïnstalleerd Smiley

En ook nog een nieuwe aankoop:

Alleen is de verkoper de adapter vergeten bij te sluiten, dus ik heb er nog geen donder aan.

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2008 23:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Is dat dat Witbier Ruud? Ik hoorde er vandaag iets over. Of was dat de Aldi? En wie vertelde het me nou ookweer...?

Nee gewoon pils, die voldoet aan het reinheitsgebot. Duits witbier is overigens ook goed te doen (daarbij vergeleken is Hoegarden een lachertje). Weihenstephan en Erdinger zijn goddelijk.

RAWK!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Aug 2008 14:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, nieuwe monitor, die ook als flinke TV niet zou misstaan.

22"! Ter vergelijking, m'n huidige breedbeeldtv is 24"! lachen
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Aug 2008 16:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niks fijner dan een 22" monitor lachen werk er nu ook al een tijdje mee.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Aug 2008 14:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Shining - III : Angst
Shining - IV: The Eerie Cold
Good Clean Fun - Straight Outta Hardcore
Integrity - Closure
Cold As Life - Declination Of Independance

RAWK!
San
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 22:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Twee paar nieuwe Havaianas, nadat gvd mn birkenstocks zijn gejat uit mn appartement Boos

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2008 16:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Razorblade - Music For Maniacs cd
NOFX - Never Trust a Hippie mcd
Eyehategod - Southern Discomfort cd
Krisiun - Conquerors Of Armageddon
Unleashed - Sworn Allegiance cd
Unleashed - Hell's Unleashed cd

RAWK!
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2008 19:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

San schreef:
Twee paar nieuwe Havaianas, nadat gvd mn birkenstocks zijn gejat uit mn appartement Boos

Ik denk dat het om schoenen gaat vanwege het woord paar maar verder is het voor mij volstrekt onduidelijk waar je het over hebt Tongsmiley
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2008 20:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En birkenstocks, wat zijn dat dan?

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2008 20:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jongens, jullie moeten duidelijk wat meer tv kijken!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2008 21:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

TV? wat is dat?

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2008 21:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

das een plek om andere rocksterren te ontmoeten Smiley
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2008 22:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het gaat over slippers en birkenstocks zijn van die foute gezondheidsslippers die erg fijn zijn!

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2008 22:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, Google biedt duidelijkheid:

Tsja, charmant.

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 09:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Birkenstock maakt ook hele hippe sandalen en slippers.

Anyway, kennen jullie deze klassieker dan niet? Smiley
San
Addict

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 09:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marijn denkt grappig te zijn Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 09:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

of deze klassieker Smiley

http://www.sandalandsoxer.co.uk/

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 09:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Anyway ik bedoelde zelf deze

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 10:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, mooie slippers zijn dat Smiley. Zouden me nu wel van pas komen, ik loop al weken rond in vertraptje oranje slippers.
Maar ja, ik overleef het wel.

Ennuh uhh Prins Geert, stuur me eens een linkje van een tv en waar kan ik dat object kopen?

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 11:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier Smiley
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 11:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Grappig of niet, ik zie weinig verschil tussen die twee.

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 13:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, die slippers die het helemaal waren deze zomer...

Nu een keer tijd om trends te gaan setten San, ipv elk jaar met de gril mee te doen. (Mag hopen dat je nooit Crocs hebt gehad... Smiley)
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
San
Addict

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2008 13:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik doe niet altijd aan trends mee nee! CROCS zijn afschuwelijk. Echt zo erg! Als iemand die in mn omgeving aan doet, dan knip ik ze kapot!

En birkenstocks warne vorig jaar nog niet zo in toen had ik er al een paar gekocht. Dit waren mn tweede paar Gieren

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2008 16:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

M'n nieuwe zonnebril!

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 16:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een Samsung LE26A330. Mooi apparaat!

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 14:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Samsung 245BPlus
Wat een apparaat, van 20" naar 24" is toch wel een vooruitgang Smiley

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 20:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Refused - Everlasting cd

RAWK!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 20:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe bevalt je iPhone? Smiley

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 23:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn huidige orange abo loopt pas 4 november af en dan kan ik 'm pas gebruiken (met actieve sim iig). Tot die tijd gebruik ik nog mijn iPod nano en m'n sony ericsson.

RAWK!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2008 23:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dan kun je 'm 2 weken eerder gebruiken dan ik; mijn abonnement wordt op 19 november overgezet. Maar tot die tijd werkt 'ie gewoon als iPod Touch, inclusief WiFi en AppStore, dus ik gebruik 'm al best vaak. Hopen dat er vóór november nog een grote firmwareupdate komt.

Bericht Geplaatst: 29 Aug 2008 20:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voorlopig moet ik eerst nog uitvogelen hoe ik de tijdelijke simkaart plaats. Heb net 2 minuten besteed aan het openkrijgen maar dat werkt niet. Boekje vermeld ook niets. Zulks nog nooit meegemaakt met en apple product. Smiley

RAWK!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Aug 2008 21:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij je handleiding zit een soort paperclip. Die moet je in het gaatje bovenop je iPhone porren, een beetje wiebelen, en dan schiet het klepje vanzelf open.

Bericht Geplaatst: 29 Aug 2008 23:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

thanks. Ik had inmiddels ook een youtube filmpje gevonden. Er blijft nu een slotje in beeld, ws. omdat m'n simkaart nog niet actief is.

edit: o nee, eerst ff op iTunes aansluiten. Ik ben veel te ongeduldig voor dit soort dingen.

RAWK!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Aug 2008 00:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Simkaart moet je nog niet activeren, want dan is de kans groot dat je per ongeluk kosten maakt buiten je abonnement. Ik krijg elke keer als ik m'n Phone opstart een melding 'Simlock actief', maar als ik vervolgens op OK druk werkt alles gewoon.

Bericht Geplaatst: 30 Aug 2008 10:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

So cool
Logitech g15
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Aug 2008 10:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wat is hier precies cool aan Smiley?

Bericht Geplaatst: 30 Aug 2008 13:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wifi werkt perfect, heb alleen problemen met de mailserver van @home. Syncen met de settings op m'n iMac werkt niet feilloos. Mail ontvangen ging wel, verzenden niet.

RAWK!
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 30 Aug 2008 13:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
heb alleen problemen met de mailserver van @home

Ik ook op mn touch, kan die bij jou ook geen verbinding maken met de server mail.home.nl ?

Mijn nieuwe aankoop: 2 shirtjes van threadless (ghehe)
Kost geen 17 maar 12 dollar tegenwoordig per shirt.

Bericht Geplaatst: 30 Aug 2008 14:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:
Rudeless schreef:
heb alleen problemen met de mailserver van @home

Ik ook op mn touch, kan die bij jou ook geen verbinding maken met de server mail.home.nl ?

Precies, misschien heeft het te makken met dat ziggo verhaal. Ik kreeg een mailtje dat ik mijn settings moest wijzigen. Heb ik op m'n iMac gedaan en dat werkt gewoon, maar op de iPhone nog niet. Strange.

RAWK!
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Aug 2008 14:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze nieuwe jas (rechts)
http://www.killah.it/_images/pic_viewer.asp?img=/_images/popup/Killah_36.jpg

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur