Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » [FEEDBACK] De nieuwe IA stilo is er!
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 03:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mogge,

Vanaf heden kunnen we afscheid nemen van onze 'tijdelijke' layout. In plaats daarvan mogen jullie deze lichtelijk ge-update versie van de tradiotionele InterAddict skin verwelkomen.

Er is gezorgd dat alles er in principe vrijwel hetzelfde gestijld is (waar het bij de tijdelijke skin nogal her en der aan ontbrak) en een bijpassend logo.

Graag in deze topic uw kritiek en commentaar. Mocht er iets over het hoofd zijn gezien of gooit een vreemde browser roet in het eten. Laat het ons weten.

Op naar bed Zzzz.

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 06:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind de header en footer erg gelikt [ook mooi dat donkerpaars in de footer] Mmm
Maar de header lijkt nu wel érg groot; natuurlijk is dat gewoon even wennen, maar het kan geen kwaad om iets van topmargin=0 of 1 in te stellen, dan lijkt het topic al iets hoger te beginnen Smiley
Het is volgens mij ook nieuw dat de titel van de pagina tussen de header en de body instaan of niet? Dat is ook fijn!

In ieder geval: goed bezig Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 08:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind de balk er wel oke uit zien. Maar de gele smiley vind ik niet mooi en aan de grote kant.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 08:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vind 'm wel mooi zo, alleen mag van mij de tijd en datum van de laatste post wel wat groter, is nu niet echt leesbaar.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 09:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb het gevoel dat de wijze waarop forum.interaddict.org is geschreven nog iets vetter kan...net een ander lettertype ofzo... Voor de rest vind ik hem meteen eigenlijk erg mooi. Beetje blij, maar dat kan ie wel hebben, vooral de mok is erg vet! Alleen waarom een Apple...!? ;-)

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 09:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 09:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Echt verschrikkelijk, maar het zal allemaal wel, zo lang ik tenminste de optie mag houden om het forum 'normaal' te kunnen bekijken. Dus dit alleen voor de mensen die deze layout willen.
Als jullie zin hebben om te prutsen aan dit forum hou het dan alsjeblieft voor jezelf en de mensen die er zin in hebben.

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 10:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Somebody has a bad case of the morning mood... Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 10:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Altijd.

Maar ik had het hier: http://forum.interaddict.org/viewtopic.php?p=44124#44124 ook al gezegd wat er oa stom is aan de niet gewone layout. Zie de laatste 2 posts. Nog steeds niet veranderd, plus nog eens dat ik nu verplicht word om zo te kijken.
Ik wil gewoon alleen maar kunnen zien welke topics ik al heb gelezen, en waar opnieuw is gereageerd. Huilen
Ipv daarvan wordt er gepriegeld aan iets wat wel goed is. Was, dus.

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 10:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Punt 1: Niet zo zeiken Lonja. Die vorige layout was al vijf jaar oud en nodig aan vervanging toe.

Punt 2: Die "gewone" layout hadden we eigenlijk al uitgezet, maar als vriendendienstje weer aangezet. De IA-layout is de standaard layout.

Punt 3: Dat je weet welke topics je wel en niet gelezen hebt staat op de to-do lijst. Wat zou je ervan zeggen om jezelf nuttig te maken?

Punt 4: Altijd als je iets verandert komt er gezeik. Jammer dan. Ik vind het te gek, en ook jij went vanzelf.

Vind trouwens dat de header idd ietsje minder hoog kan wel. Misschien ook het hoofdje een paar puntjes kleiner?
En mijn avatar doet het niet meer!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 10:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zeg, dit is een topic waarin gevraagd word om feedback. Ik geef feedback, ik vraag om het gewone forum, en het komt er in principe gewoon op neer dat ik mijn mond moet houden en niks te willen heb. 'Je went er wel aan.' En nee ik ga echt niet zorgen dat je de topics kan zien die je gelezen hebt, is helemaal niet nodig, want dat kan gewoon in de normale layout en ik wil toch de normale lay-out dus dat komt mooi uit.

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 10:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja, je bent inderdaad een pro-zeikert. Springt altijd op de bres als er iets wordt aangepast, je wist dat dit eraan zat te komen (niet dat dit negatief is, ik zou bijna zeggen dat het volkomen natuurlijk is). Het feit dat iets niet werkt zoals jij dat wilt wil alleen maar zeggen dat je dit aan kunt geven (i.e. daarom heet het kritiek en commentaar), zodat we daaraan kunnen werken binnen de nieuwe layout. We doen immers ons best om het voor iedereen goed te laten werken. Bovendien willen we ook eindelijk wel eens werken aan de identiteit van het forum, en dat is met de SubSilver layout vrijwel umøgligt. En dat dingen niet gelijk verandert worden, wil niet zeggen dat het niet veranderd wordt.

Wat betreft de header: we zullen hem iets kleiner maken. Heeft iemand suggesties voor een mooi lettertype? Want daarin was er eigenlijk gebrek aan inspiratie.

Samen komen we er wel! Deze layout is tenminste consistent(er).

Wat betreft je avatar, dat kan kloppen. Dan moet je even opnieuw je avatar toevoegen. Dit heeft te maken met de mod die ervoor zorgt dat je niet gaat gooien met reusachtige avatars en beperkt deze tot 100x100.

Ook zullen we kijken waarom je hier niet kunt zien welke links je al bekeken hebt, dat is namelijk puur cosmetisch (CSS gebrekje).

Update:
- Logo in header verkleint. Wacht nog op inspiratie voor een fraai lettertype.
- Mogelijk te zien welke topics je al bekeken hebt.

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 10:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Te gek, ik vind t erg leuk.

Fuck kan mijn avatart niet aanpassen.
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 11:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe bedoel je: je kunt je avatar niet aanpassen, Jan?

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 11:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het ook wel een lache logo.. Je moet het ook niet te serieus nemen.. Al zou de header iets subtieler mogen, wat minder vector/flashy ofzo..

Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 11:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, hij doet het dan eindelijk in de andere layout; de a:visited Tongsmiley

Voor mij is het wel best zo Smiley

Mijn 2 centen; misschien de topics in de Active Topics iets dichter op elkaar zetten? Zit misschien wel wat veel ruimte tussen.
Waar ook veel ruimte zit, is "in" een post. De hoogte dan (dus van bovenkant post, tot onderkant zit nogal veel ruimte.

Verder mag van mij de registratiedatum wel verkassen, en het berichten aantal op een mooiere manier/plaats gezet worden Smiley

Maar goed, fijn dat er weer wat nieuws is!

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 11:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, ik vind dit

Quote:

ook behoorlijk overbodig.. En waar is het oude icoon-onderschriftje?

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 11:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Chill van de a:visited en van de vergrote tekstgrootte van de "laatste post tijd" op de Active Topics pagina Smiley Eindeiljk niet meer met mijn ogen knijpen om te zien of ik een topic al heb gelezen of niet Knipoog

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 12:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er wordt eens een keer aan de weg gewerkt Smiley. Ik kan niets vinden van een avatar onderschrift, zal eens kijken of we daar iets van kunnen brouwen. In het slechtste geval kan ik die locatie omvormen tot onderschrift materiaal.

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 12:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind die smiley 'niet zo mooi' en dat golvende forum.interaddict.org is wel erg Microsoft WordArt. Verder is het allemaal best wel mooi.

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 12:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gelikt hoor, pretty! Jammer wel dat de spuitsmiley weg is, die zou ik erin laten!
En ik kan mijn avatar ook niet goed krijgen...
Eigenschappen zegt: http://forum.interaddict.org/images/avatars/gallery/http://www.nonka.nl/nonkasoepje.jpg

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 13:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

het ziet er goed uit vind ik, mooie golfslag in de header.
Quote:
Heb het gevoel dat de wijze waarop forum.interaddict.org is geschreven nog iets vetter kan...net een ander lettertype ofzo...

maar mooi verder. Ik wil zo'n I love IA mok.

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 13:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk dat het avatar-probleem gefixed is.

Knipoog De Mok

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 15:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jep
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 15:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dus dat zijn jouw lipjes, Jan? Knipoog

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 16:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Misschien andere knopjes (dus zonder tekst, less is more) voor de profile, quote en pm knopjes?
En ook voor de reactie/new topic? Smiley

én is het mogelijk een quick reply in te bouwen? Dat vind ik tegenwoordig wel handig op forums Smiley

Allemaal maar vragen hoor, ik verwacht zeker niet dat ze ingewilligd worden Knipoog

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 16:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het wel wel relaxt uitzien. Wat mij betreft een grote vooruitgang! Smiley
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 16:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Koen schreef:
Misschien andere knopjes (dus zonder tekst, less is more) voor de profile, quote en pm knopjes?
En ook voor de reactie/new topic? Smiley

én is het mogelijk een quick reply in te bouwen? Dat vind ik tegenwoordig wel handig op forums Smiley

Allemaal maar vragen hoor, ik verwacht zeker niet dat ze ingewilligd worden Knipoog

Op zicht (en gelukkig) pasten deze goed binnen deze layout, de layout waarop de interaddict skin was gegooid. Maar je bent vrij om rond te Googlen en te kijken of je mooie knopjes kunt vinden. Ik vervang ze graag voor je, indien je iets moois vindt.

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 16:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eventueel:

Het is aan jullie!

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 16:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

JA! DIE! ik ben voor Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 16:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ook, die andere lijkt meer een coppenssurfer! (pr0n dus)
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 18:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind opzich de sniley met de spuit erg herkenbaar. Maar het plaatje in zijn geheel vind ik veel mooier zoals ie nu bovenaan staat. De combi tussen oude smiley en nieuwe, erg gelikte, Mac en kopje klopt niet helemaal, dan zou je heel het plaatje om moeten gooien...de spuit hangt er ook maar zinloos bij wat mij betreft.
Nee, ik denk dat het effe wennen is maar het nieuwe plaatje is wat mij betreft veel beter...

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 19:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Erg vet jongens! breezah

Prima balans gevonden tussen een nieuw ontwerp (logo) en het oude imago (achtergrondkleur). Van mij mag dit nieuwe logo best blijven trouwens.

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 19:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is dit allemaal het werk van jou trouwens Gerbens? Keep it up man!

Logo: Zoals ie nu is!

Ik was trouwens wel voor een kleinere hoogte van elke post. Maar er moet even een minimale hoogte worden ingesteld. Nu vallen sommige posts (van mensen zonder avatar bijvoorbeeld) helemaal weg tot twee regeltjes tekst.

Dus even een beetje ademruimte tussen de posts mag wel.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 19:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat dan weer wel ja Smiley Die hoogte mocht minder worden, maar bijvoorbeeld die tekst van s-bloom (zonder icoontje) valt niet op.

Maar over dat logo, ik zou gewoon deze houden, die past beter bij die laptop, en de mok, dan die spuiter Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Okt 2006 20:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb nu iets ademruimte gecreerd (25px), mocht dat onvoldoende zijn, dan hoor ik het graag. Maar mensen moet gewoon een leuk avatartje nemen (gvd). Dan vallen ze vanzelf meer op Smiley.

@Looskuh: als ik ergens aan begin, dan moet ik het ook afmaken.

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 09:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goed bezig Gerben, moet wel zeggen dat het op mijn big ass resolutie een beetje klein is allemaal Knipoog
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 10:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
Erg vet jongens! breezah

Prima balans gevonden tussen een nieuw ontwerp (logo) en het oude imago (achtergrondkleur). Van mij mag dit nieuwe logo best blijven trouwens.

Second that! Inderdaad, goed bezig Gerben. Prettig dat de boel nu ook gecentreerd is in Firefox.
MegaCaspar
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 10:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ziet er vet uit!

Eén ding val ik een beetje over: het niet zo efficiente schermgebruik. Ik zie dat je hem helemaal op schermbreedte 800 hebt gemaakt, maar op 1280 vind ik de blauwe balken aan de zijkant wel erg groot.

De lettertjes zouden wat mij betreft overal een pixeltje groter mogen, maar dat is eigenlijk hetzelfde als het bovenstaande (zonder twijfel zal het op 800x600 groot zat zijn).

Na even testen: hee, het is helemaal niet op 800 gemaakt, maar op 1024 met dan nog steeds een grote rand links en rechts. Mijn suggestie dan: maak hem zo dat ie op 1024 aan de zijkant niet veel meer ruimte overheeft dan aan de bovenkant.

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 10:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Moet je nagaan hoe het eruit ziet met 1920 x 1200 Shocked
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur