Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » [FEEDBACK] De nieuwe IA stilo is er!
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 10:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jongens, jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie maximized browsen op die resoluties? Ik zit al jaren op 1600x1200 en mijn browsers windows zet ik altijd iets van 1024x1200 - houd ik nog genoeg ruimte over voor andere dingen ernaast. Maar de lettertjes in de topics mogen idd een pixeltje groter hier Smiley
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 10:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb jij een 30'' scherm dan Kobuz? Ik vind 1280x1024 nog net te doen op m'n 22''. En ik heb geen bril nodig!

Iets breder zou kunnen. Aan de andere kant vind ik het compacte ook wel iets hebben. Het maakt het overzichtelijk. Ook prettig dat de posts wat compacter zijn. Of heb ik enkel dat idee?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 11:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind dat niet zo prettig eigenlijk. Maakt het een beetje druk... Smiley

Heb trouwens nog een mod geinstalleerd. Met [ img=left ] en [ img=right ] kan je plaatjes links en rechts uitlijnen.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 11:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inspiron 9300 laptop, werkt best fijn als je eraan gewend ben. Heb goeie ogen Knipoog
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 15:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is in ieder geval een hele vooruitgang! Lettertype is inderdaad apart maar verder erg netjes.

Bericht Geplaatst: 10 Okt 2006 18:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ziet er netjes uit. mijn complimenten!
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Okt 2006 09:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

and if you don't like it:
go here: http://forum.interaddict.org/active.php/
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Okt 2006 10:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

He das grappig.!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Okt 2006 14:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarom zie ik stippellijntjes om de plaatjes? (FF)

Bericht Geplaatst: 11 Okt 2006 14:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ze te breed zijn dan gebeurd dat, anders niet als het goed is

Bericht Geplaatst: 11 Okt 2006 15:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De maximale breedte van afbeelding is 640px (voordat de stippellijntjes verschijnen dan). Zodat de layout niet wordt verkracht.

Bericht Geplaatst: 11 Okt 2006 16:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben dan misschien wel een gigantische websitebouwleek, maar waarom moet dat croppen dat visueel weergegeven worden met stippellijntjes?

Bericht Geplaatst: 11 Okt 2006 17:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik was te lui om de mod aan te passen. Wie weet.

Bericht Geplaatst: 03 Dec 2006 21:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij is vet man, die Sinterklaassmiley.. Smiley

Zit de kerstman ook al in de pipeline?
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Dec 2006 22:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sorry hoor, maar ik zie nog steeds de herfst smiley!
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Dec 2006 22:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oke, even in en uitloggen dus.

Hij is supervet! lachen Te gek!
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Dec 2006 19:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb nu al 2 keer opnieuw ingelogd, maar ik zie hem nog steeds niet Verdrietig

Edit: En dan na het plaatsen van dit bericht verschijnt er alsnog ineens een sinterklaassmiley...

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 01:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Simpelweg Internet Explorer die niet elke keer alles opnieuw laadt, maar slechts soms Smiley
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 09:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind dat de sinterklaas smiley maar 'n vies baardje heeft.
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 12:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sinterklaas is ook maar een vies mannetjes.

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 18:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hijs cool, alleen is die mijter wel huge, nu 'begint' het forum pas redelijk naar beneden. Maar ach, het is maar tijdelijk Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 01:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tijd om een groter scherm aan Sinterklaas te vragen jongeman.

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 07:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo erg is 1280x1024 toch nog niet?

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 08:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Just got of the phone with your precious St Nicolaas, apperently it's old.

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 10:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tijd voor Sinterklaas om op te bokken uit de header lijkt me zo Knipoog
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 11:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

U vraagt, ------

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 11:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yeah, vette shit Chill

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 11:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat komt er na de kerstman?

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 13:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De Paashaas?

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 13:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oeh, dat duurt wel even, niet?

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 13:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zeg, waar blijft de kerstman? Smiley
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 13:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

CTRL + F5

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 14:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kijk, daar istie dan ... Smiley
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 16:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Moeilijk koffiedrinken zo!
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 16:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is nu net of de smiley een luier aan heeft. Smiley
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 18:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cool gerben! Ik geraak al helemaal in de kerstsfeer.
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 21:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:

Van mij wordt gezegd dat ik een sterk inbeeldingsvermogen heb, maar zelfs wanneer ik het probeer, zie ik daar geen luier. Tenzij jij vroeger luiers met haar droeg, dat is natuurlijk een heel ander verhaal Knipoog.

Bericht Geplaatst: 07 Dec 2006 00:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Erg vet!! lachen
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Dec 2006 09:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gerbens schreef:
Michel schreef:

Van mij wordt gezegd dat ik een sterk inbeeldingsvermogen heb, maar zelfs wanneer ik het probeer, zie ik daar geen luier. Tenzij jij vroeger luiers met haar droeg, dat is natuurlijk een heel ander verhaal Knipoog.

Ik gebruik graag mijn fantasie Smiley
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jan 2007 13:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kan die kerstman nu eindelijk weg Knipoog
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur