Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » Wie houdt er allemaal van Mario

Mario of Luigi?
MARIO
47%
 47%  [ 10 ]
Luigi
14%
 14%  [ 3 ]
TOAD
33%
 33%  [ 7 ]
Bowser brrrrr
4%
 4%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 21

PRNISES DAISY
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 20:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wie houdt er allemaal van Mario?

Antwoord: ik

lachen

Ik hou onwijs veel van mario en moppen. Ik hop dat ik welkom ben.

bloos hehepuke lachen

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 20:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

broodje mario?

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 20:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee das een goeie!!!! Ik verzin ook zelf moppen, dit is er een over mario:

VRAAG: Hoe noem je mario als hij een vrouw is?
ANTWOORD: marioN

Hij is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel flauw maar wel leuk hoor. Nog eentje dan:

VRAAG: Hoe noem je mario op brood?
ANTWOORD: Broodje MARIO

Die is geinspireerd door de jouwe lachen

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 20:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze Mario?

Quote:
HOT GIGOLO MARIO.

Speciale Super Aanbieding.

3 uur voor de prijs van 1 uur.

Dit weekend kun u voor de zaterdag of de zondag avond 3 uur reserveren.

Dus dames laat u eens heerlijk erotisch verwennen.

U wordt bij aankomst ontvangen met een welkomst drankje.
Na een gezellig kennismakings gesprek, waarin u eventueel u wensen kenbaar maakt krijgt u een ontspannende massage.
Vervolgens gaan we samen in bad heerlijk bubbelen, waarna we onze intiemse momenten beleven op een aangenaamd waterbed.

Heeft u interesse, dan hoor ik het graag van u....
En dit alles voor maar 30 €

Groetjes Mario

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 20:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee was het maar zo'n feest bloos lachen

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 20:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je komt van Texel?

Waar woon je daar ergens?

En broodje Mario is zeg maar 'hèt'

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 20:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja he? lachen

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

VRAAG: Waar heeft Mario soms last van???
ANTWOORD: Paddestoelgang

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ayay
bobblebobble
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hallo gamers!

Ik vond luigie altijd het leukste ,aar bij mariokart koos ik altijd mario

Smiley

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wtf.

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mario en luigi zijn wel goed voor maar beter is toad of de prnises, die kunnen harder ze zijn alleen gevoeliger voor harde schokken lachen bloos

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

in mario 2 is het ook ja de prinses paddestoel vliegt langer als mario maar bij mariokart speel ik altijd met mijn broers op de multipad op 4 schermen. Smiley

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 21:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vier schermen??? lachen bloos lachen Gieren Huilen Bwhaha dat kan ik alleen met mijn dromen.........

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 22:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

4 schermen is echt leuk dat kun je misschien ook met de nintendogs aan elkaar linken net als de gameboy aan elkaar linken

Chill ik had welleens een droom over marioland ik moest allemaal munten pakken en toen viel ik in de afgrond en werd ik wakker onder in het zweet! ayay

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 22:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh grappig? Ik schrijf verhalen over de mario figuren, mag ik misschien een verhaal schrijven over die droom? :+ zwaai

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 22:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 22:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

te gek!

wat een leuke nieuwe members Liefde!
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 22:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

FerryvD schreef:

Waarschijnlijk de enige persoon IRL die het combinatie groot en paddestoel eer aan doet.

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 22:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is dit forum gedegradeerd tot creche ofzo?

Of is dit een welgeconstrueerde grap? bloos

Ook namens elfje: wtf.

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 22:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nogmaals: WTF!?

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 23:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is dit iets nieuws? Forumhoppers?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 23:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Te gek toch Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 23:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik stem trouwens voor die leuke dinosaurus, Yoshi. Die vind ik zooo schattig!! Luigi vind ik stom hoor... Mario vind ik ook niet zo leuk...

Maar haha broodje mario lol!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Elfje
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Okt 2006 23:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Ik stem trouwens voor die leuke dinosaurus, Yoshi. Die vind ik zooo schattig!! Luigi vind ik stom hoor... Mario vind ik ook niet zo leuk...

Nee joh, Birdo is veel leuker dan Yoshi! Tongsmiley
Switch-blade
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 00:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vond die struisvogels altijd wel cool, Chocobo's of zoiets.
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 08:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mario is the man!!

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 10:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Smiley het mag best maar ik weet niet of mijn droom zo leuk is ayay om op te schrijevn chocoboss!!! van final fantasie!!! supercool die beesten inderdaad. lachen

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 10:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahaha browniebee je bent net zon zure bromsnor als BOWSER!!!! lachen :+

Ik zal even een verhaal schrijven ok? Ik laat browniebee oof wel meedoen... :+ GnaGna

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 10:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er was eens........ Mario en hij werd wakker in sueprmarioland, hij dacht "Asjemenou wat is dit nou?" er waren allemaal schildpadden en paddestoelen en muntjes... Hij viel zwetend in een afgrond en daar was Browniebee, hij mopperde: "Nou nou het lijkt hier wel de kindercreche" en toen schoot Mario een vuurbal af!! Maar hij viel nog steeds, en toen hji wakker werd zag hij toad, die zat in zijn autootje en hij zei zachtjes "Gaat het Mario?"
En Mario vroeg: "Ben ik nog steeds in supermarioland???"
En toad zei "Ja...."
Mario zei: "Ik was altijd verliefd op jou toad, toen ik de show zag op tv en op me spelcimputer ik speelde altijd met jou..."
"Nu ben je mario dus mag je alles doen wat je wilt!!" riep toad uit. Oh jee, mario kuste toad....... En ze leefden nog lang en gelukkig.

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 10:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je komt er vroeg achter dat mario wel een tikkeltje homoseksueel is.

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 10:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

TOAD IS EEN MEISJE NET ALS SLIPPY Boos

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 10:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Helaas. Toadette is het meisje. Toad is gewoon verwijfd en irritant.

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 10:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij heeft niet voor niks z'n ontstopper bij de hand.

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 11:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

je hebt prinses verkeerd geschreven, maar ik heb erg gelachen om je verhaal en moppen prnises daisy Smiley

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 11:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

moet die jeugd van tegenwoordig niet naar school?

Ohnee, het is hersftvakantie, dat verklaard een hoop
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 11:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Beertjeb schreef:
moet die jeugd van tegenwoordig niet naar school?
[...]
verklaard

lachen

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 12:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hersftvakantie breezah [/b]

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 19:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

godsamme, en dat voor een letterenstudent. 5 uur slaap is echt te weinig blijkt maar weer
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 19:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dasjj schreef:
hersftvakantie breezah [/b]

Verdorie Dasjj, ben jij na de HKU verder gaan studeren?
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur