Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » Google Ads
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 23:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bij wijze van proef heb ik Google Ads onderaan het forum gegooid. Het forum is niet gratis, maar wel goedkoop. Een minimale opbrengst uit reclame zou al genoeg zijn om quitte te spelen.

Ik vind de banners niet heel storend, daarom probeer ik 't eens. Mocht 't nou voor het einde van het jaar echt helemaal niks opleveren, (minder dan een paar dollar per maand), dan verdwijnen ze weer.

Vooralsnog zijn ze here-to-stay. Denk niet dat iemand er echt last van heeft... toch? Smiley

(Heb trouwens niet heel veel hoop dat het ook maar iets oplevert hoor, maar dan weten we dat ook weer Smiley)
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 23:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het totaal niet storend, dus als het wat oplevert is het mooi!
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Okt 2006 23:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

.. laat maar

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 09:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Uhm, het is dat je het nu zegt - was me niet eens opgevallen. Ik kijk niet naar het paarse gedeelte Smiley
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 09:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geen probleem
Addict

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 10:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zie niks ayay

Kan het zijn dat FF de boel blokt? (geen probleem trouwens, ik zou het anders toch handmatig blokken)

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 10:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als iedereen het blokkeert dan heeft het niet echt nut, is het wel?

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 10:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tuurlijk wel. Juist dan. Niemand last, maar wel geld vangen Smiley

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 11:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het zelfs wel mooi... Smiley

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 11:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Handig, ik was net op zoek naar vloerverwarming.

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 14:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

BrownB schreef:
Ik zie niks ayay

Kan het zijn dat FF de boel blokt? (geen probleem trouwens, ik zou het anders toch handmatig blokken)

Kut firefox.. Daarom ben ik met webdesignen gestopt Smiley. Ik weet 't niet. Dit is gewoon de code die ik van Google heb gecopy-paste.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"

Laatst aangepast door Thijs R. op 30 Nov 2006 01:33, in totaal 1 keer bewerkt
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 14:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In de totalitaire Thijs staat gebruiken we toch allemaal IE lachen

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 14:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Stop maar met het klikken, het werkt Smiley.

Denk dat ze here-to-stay zijn. Elke klik levert best wel wat op zeg. De eerste dag al 1.50... Nog vier van zulk soort dagen en we staan quitte Smiley.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 18:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe zit die policy eigenlijk, dat wij eigenlijk niet mogen klikken? Omdat wij vaste bezoekers zijn ofzo?

Ik vind het in ieder geval ook niet storend, en als het iedere dag € 1,50 opbrengt is het hartstikke mooi!

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 19:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik neem aan dat je mensen niet mag aanzetten om te klikken, puur om het klikken. Als de ads niet serieus worden genomen gaat hun doel een beetje verloren niet?

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 22:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...nouja mischien geen vloerverwarming maar ben wel op zoek naar vrouwen die op zoek zijn naar mannen.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Okt 2006 23:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

BrownB schreef:
Ik neem aan dat je mensen niet mag aanzetten om te klikken, puur om het klikken. Als de ads niet serieus worden genomen gaat hun doel een beetje verloren niet?

Exactly. Klik zoveel je zelf wilt, maar ik mag niemand officieel aanzetten tot klikken. Snap ik ook wel, anders verliezen die ads natuurlijk hun waarde.

Maar ik kon het niet testen, omdat mijn ip volgens mij al niet meetelt. Maar 't werkt dus iig Smiley

Ik klik trouwens nog best wel eens op Google Ads. Vind ze nu hier alleen nog niet echt goed de pagina analyseren of zo. Het lijkt in principe gewoon random. Ik dacht dat die dingen aansluiten op de pagina waarop ze stonden.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2006 22:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Grappig, ineens zijn de Ads nu ook als plaatjes af en toe te zien Smiley
Zo word ik nu zo één keer in de vijf topics door vier meiden van harte welkom geheten bij "Pasta e Basta"... heeft dat dan met de inhoud van de pagina te maken of is het wat anders [aangezien ze de enigen zijn die een plaatje ipv tekst hebben]?

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2006 23:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou persoonlijk liever plaatjes hebben dan tekstadvertenties, omdat dat er over het algemeen gewoon leuker uitziet.

Bericht Geplaatst: 23 Okt 2006 23:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Iewl nee, dan wordt het juist veel te druk!
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Okt 2006 00:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je hebt gelijk. Ik wordt alleen wel gek van al die Deense advertenties, alhoewel dan kan ik misschien een beetje oefenen.

Bericht Geplaatst: 30 Nov 2006 01:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

breezah Eten!

Monddicht Monddicht Monddicht Monddicht Monddicht Monddicht Monddicht Monddicht
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Nov 2006 23:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Monddicht Monddicht Monddicht Monddicht dus!
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Dec 2006 14:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik snap er geen reet van looskuh. Waar ben je mee bezig?

Bericht Geplaatst: 03 Dec 2006 21:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niks hoor.. Vond deze topic zo mooi, en ik denk, die kick ik even omhoog... Als dat dan de ads weer meer aandacht geeft, dan is dat alleen maar mooi meegenomen....!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2007 16:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En deze, hoe valt die bij de bezoekers?

(Zie alleen nog een foutje in het loginscherm ontstaan nu...)
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2007 16:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deze is irritant.

Levert 'ie veel op? Monddicht

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2007 16:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind 'm ook irritant ja... Misschien dat ik 'm onderin gooi. Hij levert heel veel op als mensen daadwerkelijk via deze link software downloaden van Google.

Maar ik was wat aan het klungelen omdat ik zag dat de ads onderin alweer grotendeels zijn vergeten. Dat mag, maar dan moet ik iets nieuws verzinnen he. (Je hebt ook subtielere ads dan die ene hier rechts nu)

Laatst aangepast door Thijs R. op 16 Jan 2007 16:50, in totaal 1 keer bewerkt
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2007 16:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo, dat staat al een stuk beter vind ik.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 10:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar irritant, die banner aan de zijkant.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 10:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is die banner echt nodig? De kosten worden toch al gedekt door de banner aan de onderkant?
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 10:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En zelfs eigenlijk te bedenken dat hij zelfs al winst heeft gemaakt ...
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 11:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jij bent er in ieder geval in geslaagd de layout te verneuken.

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 11:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

We stampen dat manneke in elkaar
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 12:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op deze manier haal ik 'm iig zeker niet weg... Vreemd dat de kritiek een volle dag op zich laat wachten....

1. Winst? Nee hoor. Ik probeer op jaarbasis quitte te spelen. Ik zit nu op de helft van de kosten van 1 jaar, en dit forum loopt nu 1 jaar. Nog 10 maanden te gaan om 1,5 jaar terug te verdienen dus.

2. De aandacht voor de ads aan de onderkant liep met de week terug. Ongeveer 80% van de opbrengst is van de eerste maand. De laatste weken moet ik blij zijn als er 1 iemand ze ziet.

3. Hoe in de HELL kan ie "Zwaar irritant" zijn?!!?", en genoeg voor een eigen topic met een schreeuwtitel? Hij staat bij vrijwel alle topics helemaal onderaan, en is in vrijwel dezelfde kleuren als de rest van de layout! Dat layout verneuken valt nog wel mee, maar ik kan allicht eens kijken wat ik daar aan kan doen... Bijvoorbeeld bij het loginscherm zijn wat issues.

Heb trouwens geen zin om the voice of reason te zijn als er tegen me aan wordt geroepen.
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 13:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou even naar die layout fuck up zaken kijken, dan mag hij van mij blijven staan. Het is tenslotte voor onze eigen bestwil (het blijven voorbestaan van het forum). Het forum is nu wel te breed voor een 1024*768 resolutie, wat wil zeggen dat de mensen met deze resolutie de tweede unit niet eens ziet (of neit geheel). De locatie is een moeilijke vraag, want nu staan ze zo dicht bij elkaar. Kan die ad onder ook in dezelfde stijl als die tweede ad trouwens?

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 13:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daar zal ik eens naar kijken. (Als ik weer geen zin heb om aan school te werken.. Zoals nu... Smiley)

Ik denk dat ze onderin ook wel in die stijl kunnen ja. Liever varieerde ik ze wat meer, wat dynamischer, maar dat moet je zelf programmeren volgens mij...
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 21:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs, gewoon zorgen dat dit topic 1x/maand weer bovenaan in Active komt, klikken wij allemaal weer braaf een keertje omdat we er indirect aan herinnerd worden, en is er genoeg geld verdiend.

Kan die aan de zijkant weg . . .
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 22:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar het heeft toch niets met dit topic te maken, of zie ik dat verkeerd? Het gaat er gewoon om hoe vaak mensen op die Ads onderaan ieder topic klikken Smiley

Bericht Geplaatst: 24 Mrt 2007 00:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oef, deze zijn wel verdomd aanwezig. Smiley. Het is jammer dat er geen kleinere image ads te vinden zijn, die dan ook nog een beetje stylish zijn....

Ik kreeg een mailtje met de vraag of ik het forum voortaan op groene stroom wilde laten hosten. Dat wil ik eigenlijk wel, voor 1 dollar extra per maand. Ware het niet dat de Google-inkomsten de laatste weken (na een korte piek), toch weer een flinke dip laten zien, en de kosten voor 2007 net zijn afgeschreven.

Maar uiteindelijk wil ik het forum toch wel "green" laten gaan. Bewust surfen, zullen we maar zeggen Smiley

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur