Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Welke bekende Nederlander zag je voor het laatst?
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 11:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Toen ik net van de toilet terug kwam in Kaffee Belgie Utrecht liep ik Barbara de Loor tegen het lijf. En dat is wel de laatste die ik daar had verwacht. De man naast haar was er ook bij. Mogelijk nu ook haar vriend.

En jullie?

Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 12:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wie???
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 12:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dageljks zie ik Antoinette Hertsenberg, in de zomer ook iedere dag Angela Esajas, nu wat minder Smiley

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 12:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
Wie???

haha inderdaad: WIE is dat?! ayay

Kijk ALI B, dat is een bekende nederlander, ik zag m laatst bij het EO gebouw lachen

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 12:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Louis van Gaal.

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 12:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tygo Gernandt, Eva Duivenstein, Jack Wouterse.
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 13:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Evelien heet ze blijkbaar. Ze was in de SJU toen ik achter de bar stond.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 13:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wel allemaal er even bij vertellen waar en hoe.

Barbara de Loor was een redelijk succesvol schaatster. Afgelopen jaar heeft ze 'Dancing with the Stars' gewonnen, daar is in de media uitgebreid aandacht aan besteed.

@Eva: Wist je dat Evelien AVM heeft gestudeerd aan 'onze' opleiding? Ze is nog niet zo lang geleden afgestudeerd.
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 14:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:

Evelien heet ze blijkbaar. Ze was in de SJU toen ik achter de bar stond.

Ken ik goed, is zeer close met mijn bijna twee zusje Maartje. Is denk ik nu sinds een jaar of wat overgestapt van BNN naar MTV.

Maar, namen die ik noemde was allemaal in de studio. Kwamen dan iets inspreken stuk voor stuk super toffe mensen (owja, ik krijg altijd kusjes van Eva! lachen ).
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 16:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij zijn er in Amsterdam meer BN-ers dan niet BN-ers, dussem...

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 17:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag die gast van uuhmm hoe campus.tv laatst. Hij was een beetje arrogant. Daarna heeft hij voor me gekookt.
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 18:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Theo Maassen raadde me net een film aan in de cinematheek in EHV.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 18:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gummbah zag ik voor het laatst (woonde vruuger in een studentenhuis wat een vriendin van me toen kocht) en nog geen BNer maar wel nieuw in GTST, een of andere dude met wie ik ooit heb gezoend. Ben zijn naam kwijt... Die fietste gisteren voor me.

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 18:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:

Ben ik toch wel benieuwd welke film Theo jou aanraadde.
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 18:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een keer dat ik Theo Maassen zag was wel grappig. Ik liep langs 'de van Leest' waar net zijn (toen) nieuwe show op DVD te koop werd aangeboden op van die grote rekken/displays. Ik keer naar rechts naar die DVD's waar zijn gezicht in zwart/wit/groot contrast staat en daarna keek ik naar links waar ik hem zelf zag lopen. Hij keek mij ook aan met een gezicht van 'tja goh..'

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 18:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, Theo Maassen. Stond een keer met Arie op zijn balkon en toen begon Theo allemaal naar Arie te roepen dattie het appartement onder hem wel wilde huren en of het duur was enzo. Ook laaachuh.

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 18:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

FerryvD schreef:
Maartje schreef:

Ben ik toch wel benieuwd welke film Theo jou aanraadde.

Ik stond te aarzelen over 'Me and you and everyone you know', en toen zei hij dat dat een leuke film was, de moeite waard Smiley Ik ben benieuwd. Ik en Roalt zien hem trouwens bijna elke keer als we in de Cinematheek zijn. Hij woont er om de hoek geloof ik.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 19:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Shit. Waarom komt iedereen toch altijd Theo Maassen tegen, behalve ik... Misschien omdat ik nooit in Eindhoven kom Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 19:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zie hm ook wel eens op de Kleine Berg ja. Maar deze zomer liep ie voor mijn huis in Utrecht, terwijl we in ons portaaltje zaten. Hij had die dag een show in de Schouwburg, hier 100 meter verder op.
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 20:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maud, Lieke van Lexmond, Arnold van der Leijden, Replay Gerard Joling Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 28 Okt 2006 21:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Treble breezah

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2006 00:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maartje schreef:
Wie???

Dat was ook het eerste wat ik dacht, dus nogmaals; Wie??!

Ik zag voor het laatst Chris van 6pack (nu Foxkids oid) bij Cafe Van Zuylen, toen ik een biertje bracht voor hem en zijn moeder. Smiley
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2006 02:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net in de cul: krezipjoost en Fraans (ferry v/d zaande)

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2006 15:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Babette van Veen. Was op het werk van mijn vriendin in Ermelo. En afgelopen zaterdag had ik de zanger van de Toy Dolls op mijn werk, maar dat is dan weer geen bekende nederlander :p
Mart
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2006 16:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Floor schreef:

Ik zag voor het laatst Chris van 6pack (nu Foxkids oid) bij Cafe Van Zuylen, toen ik een biertje bracht voor hem en zijn moeder. Smiley

Dat was waarschijnlijk zijn vriendin Smiley
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2006 16:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij zag ik daarstraks Dennums de trein naar Utrecht halen van 15:30 in Den Bosch... toch ook wel een BNer Knipoog

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2006 17:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Klopt, ik zat bij m in de auto. breezah
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Okt 2006 19:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mart schreef:
Floor schreef:

Dat was waarschijnlijk zijn vriendin Smiley

Neeeee, dat kan nooit! Of wel....?
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 30 Okt 2006 12:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren avond stond Theo Lucius (aanvoerder Feynoord) hier aan de deur. Zijn broer woont bij ons in huis.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Okt 2006 15:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteravond Theo Lucius dus, en vandaag heb ik op school met Femke Halsema gesproken. Ze was daar op campagne en ik heb haar gesproken over kraken. Ze is echt aardig.

Bericht Geplaatst: 30 Okt 2006 16:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat had ze d'rover te zeggen?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Okt 2006 17:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat ze tegen het kraakverbod zijn en leegstaande kantoorpanden om willen laten bouwen voor studentenhuisvesting, dus ik vroeg of dat dan een soort anti-kraak zou worden, omdat anti-kraakorganisaties misbruik maken van mensen die hard op zoek zijn naar woonruimte omdat je afstand doet van bepaalde rechten (waar ze heel verbaasd bij keek) maar ze zei dat dat echt niet de bedoeling was en dat het permanent zou zijn, en dat ze niet zoals de jongerenorganisatie van SP (ROOD) zelf gingen kraken, dat ging haar te ver. Tenminste, om dat als politieke partij te doen. Omdat je als partij/ minister een of andere koninklijke...(verantwoordelijkheid?) hebt, (niet verder op doorgevraagd) en omdat kraken op de grens zit van wat wettelijk gezien wel en niet kan. En dan zou je burgers aansporen tot burgerlijke ongehoorzaamheid. En ze vond dat burgers best ongehoorzaam mochten zijn, maar ze kon het zelf niet gaan aansporen of zo. En als ik Jan Marijnissen zou spreken hij hetzelfde zou zeggen.
Bovendien zou ze niet zonder meer alle kraakacties willen steunen, dat hing ervan af welke. Ik heb haar verteld dat ik dat goed snapte, dat ik zelf ook krakers die een huis kraken om te feesten en er een rotzooi achter te laten niet steun.
Verder nog wat algemener dat ze fel tegen de liberalisering van de huurmarkt is.

Bericht Geplaatst: 30 Okt 2006 21:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zie Femke zaterdag Smiley bij bnn
en over een paar weken zie ik Wim de Bie op de TU (alshetgoedis)
Verder nog niets in de BNer-planner.

Bericht Geplaatst: 31 Okt 2006 10:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb Femke afgelopen jaar ook een keer mogen ontmoeten. Ik heb haar gefilmd voor een freelance klus van Groen Links.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Okt 2006 10:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat hier regelmatig over Theo Wesselo wordt gesproken of dat ie weer op foto's staat (en ik hem ook al een paar keer heb ontmoet) vond ik het wel grappig nu eindelijk eens zijn wederhelft Maxim Hartman te ontmoeten hier op kantoor. Hij was juist door mij geintigreerd omdat ik sprekend op een vriend van hem leek waar hij het zojuist over had gehad.

Voor de rest kom ik er genoeg in het wild tegen en werk ik met regelmaat met "ze" dus ben ik er meestal niet erg van onder de indruk (zitten toch allemaal in A'dam...). Behalve als we het echt over de A-klasse BN-er hebben wil ik het wel eens vet vinden. Toen laatst Arnie Alberts ineens op kantoor tegen me begon te praten schrok ik er haast van. En bier drinken met Patrick Kluivert was ook wel bijzonder.

Bericht Geplaatst: 31 Okt 2006 11:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

.......of voor KPN in de studio zitten terwijl Gordon een schaal Sushi over Joling heen flikkerd:

http://www.fcwalvisch.com/Geer-Goor_studio_sloopen.mp3
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Okt 2006 12:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zat vorig jaar bij Femke Halsema in de eerste kamer (in de eerste kamer zitten was leuker dan Femke Halsema zien, maar goed).

Bericht Geplaatst: 31 Okt 2006 20:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb ook Femke Halsema als laatste bekende nederlander gezien.. Ook niet orgineel meer Smiley

Ze stond voor de Avans voor een soort debat met studenten, vond dat ze het wel leuk deed trouwens.

Verder zag ik Verona v/d Leur regelmatig in de trein, maar dat schijnt alleen een bekende nederlander voor mij te zijn uhmmm

Bericht Geplaatst: 31 Okt 2006 23:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die doet of deed toch turnen?

Bericht Geplaatst: 31 Okt 2006 23:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Giel Beelen, gisteren, bij mij op school.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur