Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Welke bekende Nederlander zag je voor het laatst?
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 16:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
Het is nu eenmaal zo dat RJ liever zelf gespot wordt dan dat ie iemand spot... Nu hoef ik, in tegenstelling tot RJ, niet zelf in het middelpunt te staan maar in weze geldt hetzelfde voor mij...ik werk vaak met BN-ers en woon in A'dam, weinig bijzonders aan dus. Desalniettemin is het in sommige gevallen best leuk een bepaalde BN-er te zien, al is het idd leuker er ook daadwerkelijk iets mee te doen.

Ik snap dan ook eigenlijk niet helemaal hoe bijvoorbeeld iemand die notabene voor tv werkt (Michel!! Knipoog) het nog spannend lijkt te vinden BBN-ers te zien of het iig interessant vind dat hier te melden...

Aan de andere kant kan ik het voor velen wel wel begrijpen daar zijn hoofden puur en alleen van tv kennen...dan is het best grappig ze in het echt te zien... Met andere woorden....maak je niet druk RJ! Knipoog

Ik maak me ook niet zo druk hoor, maar als simpele leraar maatschappijleer kan ik me soms gewoon verbazen wat mensen hechten aan het bekend zijn en het tegenkomen van bekende mensen.

Een vriend van me zit bij de Lama's (Jeroen), en laatst zat hij bij de drummer van de band waar ik in zit in de studio en toen belden 2 jehova getuiges aan. En hij is ook van die citroën reclame dat jehovagetuiges langskomen en hij zegt.. kom binnen heb je m'n nieuwe auto gezien etc. etc.
Dus hij zei: "Ahh Marcel, mag ik open doen?". En die 2 jehova getuiges wisten niet hoe snel ze weg moesten wezen... kijk dat vind ik wel grappig.
En dat ik express bij sommige backstage kleedkamers ff blijf hangen omdat Ellen Ten Damme of wie dan ook zich nog even om moet kleden, dat vind ik ook wel mooi. Maar ik zou zelf nooit bekend willen zijn, ik vind het al vervelend zoals gisteren als mensen tegen me aan beginnen te zeveren over muziek en daarna na herhaaldelijk nee te zeggen me toch iets te drinken geven om zo nog langer door te kunnen praten, en dan ben ik nog niet eens bekend.
Veel van die mensen doen gewoon hun werk, that's it. En sommige zijn gewoon normloos en zitten er alleen om hun ziel te verkopen voor een extra euro, die mensen zijn mijn blik nog niet eens waardig, omdat ze samen met die normloosheid ook nog een het eigen respect hebben verloren en daarom voor mij niet relevant zijn... laat staan ze uberhaupt te noemen.
Dan kan ik in de zomer op strand Bloemendaal de hele tijd wel gaan posten wie ik ben tegen gekomen.
Afgelopen week Hammerstein, zoon Albert Heijn, Korvenius, van der Geest en zoontje in de supermarkt gezien en vader van der Geest dronken in de kroeg hiero. Das toch helemaal niet boeiend? Of Lemmy van Motorhead? Ik snap dat gewoon niet.

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 17:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Robert-Jan schreef:

Een vriend van me zit bij de Lama's (Jeroen), en laatst zat hij bij de drummer van de band waar ik in zit in de studio en toen belden 2 jehova getuiges aan.

Ah, grappig, die ken ik namelijk op mijn beurt ook teringgoed Smiley Hij is namelijk ook al zolang ik voor CCCP heb gewerkt gelieerd aan dat bedrijf...zeker met Nieuw Dier en Draadstaal (waar ik ook voor gewerkt heb). Erg goeie gast!

Voor de rest begrijp ik je punt volledig alleen zoals ik al aangaf is het toch logisch dat de ene persoon het boeiender vindt dan de ander om mensen tegen te komen die ze kennen van tv... De een vindt het stoer om BN-ers tegen te komen, de ander vindt het tegelijkertijd stoerder om te laten blijken dat bijzonder oninteressant te vinden...even goede vrienden...Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 17:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ja jeroen is cool, ken hem eigenlijk alleen van z'n band Zeus en hij neemt met die band de platen op met onze drummer en op de komende astro plaat gaat hij ook een deuntje meezingen. Maar dat herinnert me nu dat ik hem nog zou bellen voor een les op school, ga ik meteen ff doen.

En ik wilde ook eigenlijk niet laten blijken dat ik het niet interessant vind, echt niet. Maar het ging hier zo ver, dat ik het niet kon laten.

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 17:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jeroen heeft net met me gesquashed en hij kent jullie allebei alleen vaag van gezicht zegtie?

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 17:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ok Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 17:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

RJ, wat ben je toch een mooi figuur. Chill

Heel hard roepen dat het je allemaal geen hol interesseert, en dan wel ff zijdelings laten vallen dat JvK een vriend van je is en je bij Ellen ten Damme de kleedkamer platloopt... Vind 't maar verdacht hoor Knipoog

Laatst aangepast door Tom op 11 Feb 2008 18:21, in totaal 1 keer bewerkt
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 17:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ach Tom je kent me langer dan vandaag Smiley. Dat van Ellen ten Damme was wel beschamend overigens en ook al weer een lange tijd geleden, maar ik kan me dat kinderachtige gedrag van me nog wel herinneren... Maar dat lijkt me ook veel leuker gewoon coole verhalen posten. Ik hoorde iemand laatst een verhaal houden dat hij zat was geworden met Dave Grohl en dat ze samen de tange aan het dansen waren, maar dat Grohl danste als een mongool, das toch gaaf. Komop Tom, das toch veel leuker om te lezen, dan:
Ik heb vandaag gezien:
Gerard Joling en vader Abraham

en that's it.. tsja, ehh gaaf Smiley

ps. Bovendien is Jeroen wel een vriend, maar niet een beste vriend of iets dergelijks, dan wordt het toch wel een slijmverhaal. En als ie nou eens een keer een les komt geven ipv loopt te zeuren dat hij het druk heeft Smiley. En dat voor een bossche ossenaar nog wel.

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 18:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:
Jeroen heeft net met me gesquashed en hij kent jullie allebei alleen vaag van gezicht zegtie?

Ik heb laatst met hem gezopen en zijn we tot de conclusie gekomen dat squash ongeveer het meest suffe is op aarde...kan me dus ook niet voorstellen dat ie voor jou toch overstag is gegaan... Knipoog

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 18:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
kan me dus ook niet voorstellen dat ie voor jou toch overstag is gegaan... Knipoog

kun je nagaan Smiley
En voor zover ik weet is Jeroen toch echt wel geboren in Roosendaal en niet in Den Bosch, RJ. Of bedoel je iets anders met bossche ossenaar? Tongsmiley

ontopic; Joost van Bellen zei dat ik maar zonder boxer op het podium moest gaan dansen naast een chick in haar ondergoed afgelopen zaterdag in tivoli.

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 19:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ho es. Chillen met bekende mensen kan heel leuk zijn. Sommige bekende mensen zijn nou eenmaal niet voor niks bekend. Er zitten er daadwerkelijk tussen die heel cool zijn of echt iets moois of goeds hebben gedaan.

Dus dronken worden met Dave Grohl... Dat is echt briljant.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 19:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wanneer ben je eigenlijk bekend? Is er een bepaald aantal mensen dat je moet kennen voor je Bekende Nederlander bent? 1% ofzo?

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 22:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik was ook al ooit van plan om een fake keurmerk op te zetten voor BN-ers. Het is heden ten dage inderdaad lastig te bepalen wanneer iemand bekend genoeg is voor het keurmerk BN-er. Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Feb 2008 22:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb laatst een potje pingpong met Dennie gespeeld en die kent weer die gast van de Lama's.

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2008 01:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mr.Zop schreef:
Dennums schreef:
kan me dus ook niet voorstellen dat ie voor jou toch overstag is gegaan... Knipoog

kun je nagaan Smiley
En voor zover ik weet is Jeroen toch echt wel geboren in Roosendaal en niet in Den Bosch, RJ. Of bedoel je iets anders met bossche ossenaar? Tongsmiley

ontopic; Joost van Bellen zei dat ik maar zonder boxer op het podium moest gaan dansen naast een chick in haar ondergoed afgelopen zaterdag in tivoli.

hij is inderdaad geboren in rosendaal, maar om m'n verhaal meer body te geven, wat verder ook niet boeiend is overigens:

http://nl.wikipedia.org/wiki/ZEUS_%28rockband%29

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2008 08:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Noem jij jezelf mastermind, of heb je die bijnaam gekregen?
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Feb 2008 10:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dat schreef een duitse fan op een duits forum en ik vond dat wel grappig. maar hij is wel weer eens aan vervanging toe.

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2008 02:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

in de kroeg

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2008 07:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In de Bastaard toevallig? Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2008 10:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Indeed. Heng jij daar vaak dan? Voor mij was het de tweede keer, vorige keer Giphart gezien; al die BN-ers daar! Tisninormoaldoar!

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2008 10:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Indeed. Heng jij daar vaak dan? Voor mij was het de tweede keer, vorige keer Giphart gezien; al die BN-ers daar! Tisninormoaldoar!

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2008 11:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kom regelmatig in de Bastaard. Hem heb ik daar ook wel 'ns gezien. De Bastaard gaf destijds een feest waar ook Giphart en consorten aan de bar zaten. De Bastaard komt ook altijd in de boeken voor van Giphart. Ik heb toen nog overigens met die dikke zitten praten, aardige kerel!

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2008 11:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en wie of wat is hij?

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2008 12:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb nog eens ooit een vette drumclinic gehad met cesar zuiderwijk, hebben we nog een tijdje staan ouwehoeren naderhand.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2008 15:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
en wie of wat is hij?

Het is Edo Brunner. Hij zat o.a. in: Dennis P., Rozengeur & Wodka Lime, Dunya en Desie en Wie is de mol? En tevens ook kameraad van Ronald Giphart.

Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2008 16:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag m hier in utrecht een keer in de sportschool, maar dat was maar eenmalig (is ook wel aan m te zien Tongsmiley)
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Feb 2008 11:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag de gast links vanochtend op de Piet Heinkade in Amsterdam fietsen. En Pierre Bokma (rechts) zag ik afgelopen zondag in de Tivoli bij een concert van Hans Teeuwen.

Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Feb 2008 22:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ja die zag ik ook bij het concert van hans teeuwen, maar dan in paradiso.
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Feb 2008 00:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag Mari van de Ven in de ARC. We wisten natuurlijk allemaal allang dat die dude gay was, maar toch grappig om hem dan ook echt in een flinke gaybar te zien. Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Feb 2008 12:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er kwamen gister twee gasten van Moke de Weber ingelopen, onder begeleiding van een nummer van Interpol. Nadat Interpol erachter is gekomen dat een Nederlands bandje ze aan het naapen is, zijn ze ze misschien wel aan het achtervolgen...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Feb 2008 15:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een van de gasten van Moke staat al jaren achter de bar bij de Weber, maar dat wist je wel toch?

Bericht Geplaatst: 20 Feb 2008 16:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nope. Realiseerde me ook dat ik er echt al een tijd niet meer was geweest. Is het die met dat apenhoofd? Verklaard trouwens wel waarom er zoveel Interpol werd gedraaid Smiley.
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 01:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dudes, wel een beetje respect voor Felix he. Werk regelmatig met 'm, hele goeie gast!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 01:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, Felix. Vond z'n vorige bandje bij vlagen briljant. Maar Moke is dertien-in-een-dozijn en live zelfs ronduit slaapverwekkend. Ik vind het sowieso behoorlijk irritant als een band meer bezig is met het eigen imago dan met muziek maken.

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 06:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Moke=compleet irrelevante crapmuziek.. paar jaartjes cashen en dan weer uit elkaar gaan. Fijn, heb je een cd van een bedrijf zonder ziel en inhoud.. gaaf hoor.

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 09:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

rj, alhoewel ik geen zin heb om me hier in te mengen vind ik die term irrelevant altijd zoooo vervelend.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 13:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

oh omdat hij de lading dekt of heb je d'r geen echte reden voor Smiley

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 13:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarschijnlijk omdat het suggereert dat muziek relevant zou moeten zijn?

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 13:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben het voor de verandering eens een keertje met RJ eens Smiley

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 14:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het gebruik van de term irrelevant vervelend omdat het impliceert dat je zelf wel bezig bent met iets relevants. Nu vind ik RJ's bands als zodanig niet relevant, maar, dat betekent niet dat ze daarom slecht zijn. Moke is niet vernieuwend en ik denk ook niet dat dat het streven van de band is. Felix maggin is wel een muzikant in hart en nieren en hij heeft een hoop opgegeven om weer een nieuw project te kunnen starten.Persoonlijk denk ik dat ze meer waarde hechten aan de mening van Paul Weller dan aan die van RJ.

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 15:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Doe mij maar muziek dat gewoon vet is opgenomen (ja, ik weet het...wat is vet?). Voor mij is dat met zo min mogelijk 'studio rommel'. Gewoon inpluggen, opnemen, beetje bijschuren. Als de muziek dan ook nog gewoon goed klinkt, kan het mij een worst zijn of het relevant is of niet.

Weg met al die in de studio bijgewerkte rommel.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur