Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Welke bekende Nederlander zag je voor het laatst?
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 16:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Muziek om een hitsingle te schrijven en geld te verdienen, zonder diepgang is niet relevant, dat is vermaak. Nu word ik ook niet vermaakt door Moke, maar het is eenieders goed recht om wel vermaakt te worden.

Muziek is het communiceren van emotie, ritme en melodie op een eerlijke manier, zoals het uit het hart komt. En een commercieel nummer, hoe goed ook en hoeveel mensen het ook willen kopen. Zolang het geen inhoud heeft, wordt het over 10 jaar niet herinnert als iets bijzonders. Veel muziek werd pas achteraf gewaardeerd als relevant.
Daarom vind ik Frans Bauer relevant en Gordon niet.
Ik snap het muzikale verschil tussen Frans Bauer en John Coltrane, maar daarom hebben ze nog wel beide bestaansrecht.
Ik snap waarom Kyuss wel relevant is en QOTSA niet. Waarom Jeff Buckley wel en Muze niet. Waarom Urban Dance Squad wel en Limb Bisket niet. Dat ligt in de oorsprong van de muziek en het moment waar de basis van een "nieuw" genre werd gelegd en in hoeverre deze continuïteit hebben geboden.
Waarom is de eerste plaat van Black Sabbath relevant, terwijl deze toen werd afgezeken?
Waarom werd John Bonham van Zeppelin later pas gewaardeerd?
Waarom was 1 uur herrie bij Smashing Pumpkins afgelopen maandag relevant? Omdat het een generatie vertolkt en dus geschiedenis is.

De enige manier waarop Moke relevant zou kunnen zijn, is omdat het commerciele (al dan niet goede) liedjes schrijft die aansluiten bij de leegheid van de jongerencultuur van nu. Dan is het geen muzikale relevantie, maar een culturele.. wat ook belangrijk is overigens.

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 16:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

koos en ivo schreef:
Felix maggin is wel een muzikant in hart en nieren en hij heeft een hoop opgegeven om weer een nieuw project te kunnen starten.

Als je een hoop opgeeft om een nieuw project te kunnen starten is het maar de vraag wat de insteek is van dat nieuwe project. Als de insteek is om snel iets te doen wat momenteel aanslaat bij het 'grote' publiek om snel succes te hebben en geld te verdienen, dan ben je dus geen muzikant in hart een nieren, naar mijn mening.
Let wel, ik ken heel de band en die gast niet, dus ik heb het niet persoonlijk over die gast en zijn band.

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 17:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
Als je een hoop opgeeft om een nieuw project te kunnen starten is het maar de vraag wat de insteek is van dat nieuwe project. Als de insteek is om snel iets te doen wat momenteel aanslaat bij het 'grote' publiek om snel succes te hebben en geld te verdienen, dan ben je dus geen muzikant in hart een nieren, naar mijn mening.
Let wel, ik ken heel de band en die gast niet, dus ik heb het niet persoonlijk over die gast en zijn band.

Precies.

Luister maar eens naar Fly Pilot Fly van Supersub (Maginn's vorige band). Daar spat het speelplezier vanaf. Maar ja, het verkocht niet hè. Moke is het afgelopen jaar vooral in het nieuws geweest vanwege sponsorcontracten en dat soort randzaken, en dat is behoorlijk sneu.

The Sheer: hetzelfde verhaal. Ik heb ooit nog eens een demo-ep van Bart gekregen en daar staan vijf behoorlijk goede nummers op. Maar op een gegeven moment ging 3FM zich ermee bemoeien en het daaropvolgende album stond vol met 'radiovriendelijke' meuk. Ik kan daar heel slecht tegen.

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 17:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jeezuschristus zeg wat een hoop gezeik. Tsja kan me er nu niet van af maken door te zeggen "t is maar muziek" maar goddamn wat heb ik een hekel aan dit soort discussies over een, op een of andere conspiracy-theorie gelijkende, zogenaamde muziekmarketing. Tuurlijk kun je een concept hebben voor iets wat je maakt (ik bedoel wat is daar nu verkeerd aan, ik ben een liefhebber van kunst met een concept) maar om dit nu af te doen also 't plastic is?! Kom op zeg! Vind 't toch wel erg rieken naar jaloezie.
En dingen roepen over zogenaamde "ongeproduceerde" muziek vind ik helemaal dom. Dan heb je nooit echt met je hart en hoofd naar iets geluisterd. Om iets goed puur te laten klinken heb je nog steeds verdomde goed weten wat je doet!

Amen Knipoog.
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 18:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ken de zanger van Moke via Supersub. Vergeet niet dat hij door dat album een hoop geld is verloren. Hij heeft jarenlang als kok moeten werken om weer geld te hebben voor een project zoals Moke. Ik neem het hem daarom ook niet kwalijk dat hij nu wel wat meer financieele zekerheid wil hebben. Het feit dat Moke nu wel 'opgepikt' is komt omdat het bij een trailertje van Studio Sport werd gebruikt. Dit alles betekent overigens niet dat ik fan ben van Moke.

Relevant blijft een vreemde term om te gebruiken. Vanwege hetgeen ik in mijn vorige post schreef en omdat het gebruik ervan hoe dan ook arbitrair is.

Maar, het wekt reacties op. In ieder geval weer een reden om iets te posten.

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2008 18:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

n de la phonque schreef:
Jeezuschristus zeg wat een hoop gezeik. Tsja kan me er nu niet van af maken door te zeggen "t is maar muziek" maar goddamn wat heb ik een hekel aan dit soort discussies over een, op een of andere conspiracy-theorie gelijkende, zogenaamde muziekmarketing. Tuurlijk kun je een concept hebben voor iets wat je maakt (ik bedoel wat is daar nu verkeerd aan, ik ben een liefhebber van kunst met een concept) maar om dit nu af te doen also 't plastic is?! Kom op zeg! Vind 't toch wel erg rieken naar jaloezie.
En dingen roepen over zogenaamde "ongeproduceerde" muziek vind ik helemaal dom. Dan heb je nooit echt met je hart en hoofd naar iets geluisterd. Om iets goed puur te laten klinken heb je nog steeds verdomde goed weten wat je doet!

Amen Knipoog.

ik ben niet jaloers, Astrosoniq heeft nog steeds meer platen verkocht :p. En ik heb geen theorieën, ik vind het compositorische vermogen van de songwriters van Britney Spears briljant.. Ik vind haar alleen erg slecht en daarom de muziek niet relevant... De songwriters vind ik wel relevant, maar helaas doen ze d'r niet relevants mee :p... zo om het woord maar lekker veel te noemen.
Ik hou van goede producties, dat maakt me geen knoop uit. Ik ben geen groentje hoor Nielskuh :p.
En ik hou ook van kunst met een concept, maar niet van een product met een mooi plaatje.
Ik vind Tool een briljant kunstwerk met een schitterend concept. Zelfs Bon Jovi of Aerosmith vind ik briljant. Madonna is helemaal geniaal.

En ik vind het een goed recht voor Moke dat ze geld willen verdienen!!! Prima, maar dan is het verkoopbare muziek. Daarom heb ik er echt nadrukkelijk voor gekozen.. en dat is echt een keuze, want we hebben veel tourtjes afgewezen voor de toekomst om hoogstens 4 x per maand te spelen en niet meer dan 30x per jaar. Een een tour is niet langer dan 2 weken. En we doen nergens concessies en behouden allemaal onze goede banen. Dat houdt ons wel gewoon onafhankelijk. En die onafhankelijkheid zorgt voor in ieder geval ervoor dat de muziek in eerste instantie puur is en niet hip voor het moment.

En Niels, de echte goede muziek, waar mensen nog steeds op teren dat weet jij ook, die muziek is van bijzondere bands die bijzondere muziek maakten.

4-track Beatles, vage Pink Floyd, 1e plaat Black Sabbath etc.
Dat wil ik toch horen joh Smiley... Je snapt me wel.
En ik hou me buiten de discussie over 3fm meuk enzo, daar doe ik niet aan mee. Al gaat de regel wel vaak op. Op het moment dat er geld verdient MOET worden, worden er concessies gedaan... das bijna altijd zo.
En daarom vond ik the smashing pumpkins briljant afgelopen maandag, want die gingen een uur lang teringherrie maken, terwijl ze wisten dat ze slechte recensies zouden krijgen.
En daarom is Dave Grohl een held, omdat die nog steeds cd's ala probot uitbrengt omdat hij dat gaaf vindt.
En daarom kon je de laatste cd van Radiohead gratis downloaden en daarom was the urban dance squad zo goed... concessieloos, in ieder geval muzikaal.
En dan kun je daarna doen en commercieel zijn wat je wil, maar het product moet eerlijk zijn.. geproduceerd ofniet, 3fm wel of niet.

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2008 00:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wilde die discussie een tijdje terug zelf met ze voeren, toen heeft een totaal niet geinteresseerde/ingelezen collega het gedaan en dat onderwerp compleet vernaaid...

Maar verder redelijk met Niels eens.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2008 08:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het lijtk alsof mensen niet echt willen luisteren, maar oke.

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2008 09:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Was de discussie maar gewoon gebeleven bij de opwekkende irritaties bij het woord 'irrelevant'... toen was het nog vet...daar was ik het namelijk ook mee eens Tongsmiley

Deze discussie is al zo vaak gevoerd dat ik hem van tevoren wellicht, met een stuk of 4 hoofdrolspelers, precies zo had kunnen uitschrijven...Smiley

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2008 09:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dan heb je niet goed gelezen, wat ik zeg...maar oke.

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2008 09:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoezo..? Het enige wat jij zegt is dat je het jammer vindt als getalenteerde mensen toch kiezen voor zielloze kutmuziek om te cashen en er verder enorm veel muziekanten zijn die dermate aftreksels van relevante muzikanten zijn dat ze eigenlijk geen bestaansrecht hebben. Verder heb je respect voor iedereen maar als het om muziek gaat heb je nu eenmaal zin om hoog van de toren te blazen... Smiley Oef, metadiscussie...vet! Knipoog

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2008 09:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zeg ook dat ik niet vies ben van commerciële muziek. Tevens wil ik toevoegen dat bekende bands niet voor niks bekend zijn geworden en dat dat vooral komt door onbetwistbare muzikale kwaliteiten. En ik vind een goede producer van wereldbelang en ik gun iedereen de beste productie van de wereld.
Maar mijn opmerking over irrelevant ging over muziek en dan wel inhoudelijk. En de reden waarom ik zo hoog van de toren blaas is er eentje die iedereen snapt.
Als we zo doorgaan dan is er straks geen muziek meer, maar gewoon een lekker nummertje met een simpele beat en een leuk meezing refrein. Wat dus hetzelfde wordt als de leegheid die veel mensen toch al hebben in z'n algemeen.
En om dan bij kunst te komen: kunst kijkt altijd vooruit en communiceert met emotie en draagt dat over.
Nu is Moke zeker niet het ergste, want dat is nog een bandje. Maar veel house acts etc. zijn natuurlijk leeg en dus irrelevant.
Als je simpelweg kijkt zie je dat sinds Nirvana er eigenlijk geen globale wereldact is opgestaan (misschien Eminem) die cultureel nog kont kon schoppen met het uitdragen van cultuur en emotie. Want dat zijn de dingen die communiceren en waar muziek al vanaf het begin over gaat.

Daarom vind ik de drummer van Marco Borsato ook zo briljant.
"Waarom drum je bij Borsato?"
"Ja ehh, ik vind d'r niks aan, maar ik wil zijn zang nooit horen en dan doe ik mijn oren dicht en denk ik d'r een prachtig nummer van Miles Davis bij"..
... Ja hey, dan ben je een echte muzikant, dat ben ik helaas niet. En je ziet ook aan die drummer dat hij werelds goed is.

Nogmaals, net als het gebrek aan besef voor politiek, voor sociaal gevoel, voor normen en waarden, cultuurbesef, voor (kunst)geschiedenis, is er ook een enorm gebrek aan muzikale diepgang en interesse.

En ik vind het een verplichting voor een echte muzikant om muzikale diepgang te brengen en ik weet 100% zeker dat alle muzikanten weten wat daarmee wordt bedoeld.
Als ze dan kiezen om commerciële noncense te maken, dan weten ze zelf dat ze mensen willen vermaken, maar dat het muzikaal irrelevant is. Vind ik prima, das je ziel verkopen, waar je tijdelijk een boterham van kunt eten en waar ik op langere termijn heel moe en teleurgesteld van zou worden.. prima... Ik snap dat je moet eten en dat wanneer je hard gewerkt hebt om een nieuwe cd te maken, dat je wel aansluit bij de simpele wil van de massa.
Echte bands communiceren een eigen verhaal en kunnen daarmee 1 tot 10000000 mensen bereiken.
En ik vind dat deze discussie iedere dag gevoerd moet worden, omdat het belangrijk is voor het algemene maatschappijbewustzijn dat men zich hieraan blijft herinneren.

Juist als mede muziekprutser, kan ik me de commerciële kant voorstellen, maar als leraar maatschappijleer en als gevoelsmens kan ik me dit totaal niet voorstellen. Ik wil weer meer ziel in de samenleving en in dus ook de muziek (waarmee ik niet zeg dat er helemaal geen ziel is).

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2008 12:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik snap volledig wat je bedoelt en ben het er absoluut mee eens. Ik denk echter dat je echte en commerciele muzikanten niet over 1 kam kunt scheren.

Dat is een heel andere discipline. Ga je voor de kunst of voor het geld, dat
geldt alle creatieve vlakken.

Een hele goede muzikant zal naast een commercieel project waar hij mee cashed nog steeds 'echte' muziek maken waar hij veel gevoel bij heeft. Dat zal alleen lang niet iedereen horen. Daarnaast ben ik zelf iemand die in the long run best gelukkig zou worden van een dikke bankrekening, verdient met een commercieel project. Daarnaast heb ik dan ruimte genoeg om te doen waar ik echt gelukkig van wordt....

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2008 13:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je kan alleen niet van iedereen verlangen dat ze de behoefte hebben om zich in muziek(-geschiedenis) te verdiepen. Wat in mijn ogen vrij essentieel is om de diepgang van muziek te begrijpen zoals jij die bedoelt R-J. die interesse heb je of heb je niet. Net als dat niet iedereen van voetbal houd, houd niet iedereen evenveel van muziek.

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2008 13:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja maar goddamn denken jullie nou echt dat Felix bij het schrijven van een song alleen aan geld denkt, dat de euro tekentjes in zijn ogen staan??!!

Vind 't best dat je er Jan en alleman bijhaalt RJ maar dat doet deze discussie niet veel goeds (en een beetje meer respect dezer kant op graag, ook ik ken mijn klassiekers en ben zoals je ws. wel weet niet van gisteren als het om muziek gaat). Ik volg je ook niet helemaal wat betreft Astrosoniq. Weet dat je de bass bespeeld en vocaal zul jij ze ook vast wel naar een hoger plan trekken maar wat heb jij te maken met Astro.'s credits om misschien wat meer platen te hebben verkocht?

Muziek is voor mij geen dogma. Vind 't heerlijk om me erin te verliezen en te verdiepen. Het is voor mij DE moodmaker, wil ervan kunnen genieten, niets meer en niets minder. En dan maakt 't me echt geen ene drol uit of het geschreven is voor de poen of niet. Kan soms zo ontzettend moe worden van beginnende bandjes die hun mond vol hebben over echte en pure muziek, iets totaal nieuws doen blablabla. Shut the fuck up en ga gewoon lekker muziek maken en verlies je d'r in, dan praten we wel weer eens verder.

En wat betreft productie, als we een voorbeeld nemen aan de demo die Rudeless laatst postte. Voor een pure opname sound moet je nog steeds weten wat je doet. Is gewoon een kwestie van domweg "goed" klinken en met "goed" bedoel ik dat het moet rijmen met je muzikale concept. Wat nou een kut demo en je er als band vanaf maken met "...wij willen gewoon echt klinken...".
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2008 13:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben het met Niels eens; een puur commercieel nummer hoeft niet puur vanuit de intentie om geld te verdienen geschreven te zijn. Kutbandjes die denken het wiel opnieuw uit te vinden zijn inderdaad vermoeiend.

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2008 14:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

koos en ivo schreef:
Ik ben het met Niels eens; een puur commercieel nummer hoeft niet puur vanuit de intentie om geld te verdienen geschreven te zijn.

dat wordt volgens mij ook nergens beweerd.

En Niels, een band die "echt klinkt" en dan goed klinkt is voor mij meer waard dan een band die een geweldige producer heeft die hier en daar met technologie wat bijschaaft en/of vervormd om het beter te laten klinken...(of dat nu om geld gaat of niet)
Maar dat is voornamelijk van toepassing op een aantal van mijn favoriete muzieksoorten. Bij andere muzieksoorten die ik ook kan waarderen op feesten en partijen ligt dat weer anders. Ik denk dat er op dat vlak niet één algemene 'maatstaaf' aan te wijzen is. Ik denk dat dat ook gewoon een persoonlijke principe-kwestie is voor iedereen.

Wat betreft die bandjes die iets puurs en nieuws pretenderen te doen: Als je gewoon lekker muziek maakt, jezelf erin verliest (jezelf, dus niet je financiële hebberigheid) dan is dat voor mij vrijwel de definitie van je eigen ding doen, wat ik toch wel dé eis vind voor iets puurs de doen. (of dat nou vernieuwend is of niet) Dus waarom zou je later nog eens verder praten? Als ze dat nu beweren te doen? Beginnende bandjes waar je dergelijke uitspraken van meekrijgt, in hoeverre zijn die nog beginnend? beginnen ze net bekender te worden? of beginnen ze echt net met muziek maken? Dat is nogal een verschil. Ik zeg dus niet dat ik het niet met je eens ben. ik begrijp gewoon niet helemaal hoe je het bedoelt.

Over die Felix heb ik geen idee. Wat ik erover zeg gaat niet zozeer over hem, maar over de 'muzikanten' en mensen die erachter zitten, die dat hebben. Geen idee of hij er 1 van is.

Het is natuurlijk niet erg als mensen hun brood verdienen met muziek. bijv. zoals dat bij Metallica ging is natuurlijk ook bullshit. Toen ze hun 1e video-clip uitbrachten waren de fans woedend, omdat ze commerciëel werden. Achterlijk natuurlijk, want of ze er nou rijk van worden of niet, als ze nog steeds dezelfde muziek maken is dat toch prima?
(ik ben zelf wel afgehaakt toen ze eind jaren '90 ineens kutmuziek gingen maken, maar de oudere platen luister ik nog graag)
Maar als mensen muziek gaan maken om hun brood te verdienen wordt het een ander verhaal. Als je een bepaalde stijl erg vet vind en die zelf gaat spelen en je brood ermee gaat verdienen is dat in mijn ogen ook geen probleem. Maar muziek maken die niet je eigen stijl is (en dan bedoel ik NIET een unieke stijl, maar gewoon muziek die je zelf niet echt 'voelt' of zelf niet echt van houd) waarvan je weet dat die momenteel aanslaat bij het grote publiek. Dan is er van pure muziek geen sprake meer en als muziek niet puur is, dan is er ook geen diepgang. Al klinkt het nog zo hetzelfde als die andere band die hetzelfde doet, waarvan het wél hun eigen stijl is.
Elke muzikant wordt geïnspireerd door andere muzikanten, dus als een band op komt die dezelfde sound heeft als een al bestaande grote band is dat niet zo vreemd en niet per definitie de commerciële insteek die daarachter schuil gaat, maar het gebeurd wel, en teveel, waardoor je waardeloze top 40-nrs. krijgt en idols etc.(dat is dan ook wel het dieptepunt
van de muziekindustrie)

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2008 15:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk niet dat Moke continu nagedacht heeft over verkoopcijfers, maar wel dat ze goed gekeken hebben wat voor genre op dit moment goed in de markt ligt.
En ik gun het ze van harte hoor Smiley. En Niels, ik weet ook wel dat jij je klassiekers kent, je werkt niet voor niks in een studio!
Maar ik sta gewoon versteld dat sommige het onderscheid niet willen maken. En dat begint nu wel te komen en daarom is deze discussie voor mij wel relevant Smiley... om het woord nog maar eens te noemen.
En ik weet ook wel dat het heel moeilijk is om altijd puur te blijven etc. en als je te lang puur denkt te zijn word je een hippie. Das ook niks. Maar ik vind dat er overall te veel gekeken wordt naar wat het beste verkoopt.
De producer van de laatste Red Hot Chili Peppers wil niet naar de gemasterde versie luisteren,omdat deze platgecompressed is omdat het gewone publiek naar een gladgetreken nummertje kan luisteren op de radio.. En deze producer wil dit gewoon niet horen omdat hij thuis een mooie versie heeft zoals hij moet zijn.
En als ik 10000 euro per show kan verdienen, dan trek ik ook wel hippe schoenen aan en knipoog ik ook wel een keer naar wat mooie vrouwen... maar muzikaal zou ik veel moeite hebben met een consessie te doen in de muziek.
Overigens vind ik Moke een goede band hoor, maar nog steeds muzikaal niet relevant Smiley.

Ik vraag me alleen af hoe universeel dit is, want bij de mensen waarmee ik deze discussie voer.. Bij al deze mensen is er altijd wel een universeel gevoel van wat wel relevant en muzikaal puur is en wat niet.

Iedereen die ik ken snapt dat Frans Bauer het wel is en Rene Froger niet. Ik zou het wel eens onderzocht willen zien, in hoeverre deze gevoelens universeel zijn.

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2008 01:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Anita van GTST zit regelmatig bij Van Zuylen, een andere dude van GTST was er ook vanavond en gister heb ik Junkie XL dronken gevoerd. Smiley
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2008 07:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Floor wil j ff ontopic blijven...
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2008 19:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En vandaag zat Junkie er weer. Tongsmiley
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Mrt 2008 15:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, en gister gooide ik een biertje over de jas van Max Westerman. lachen
Mr. Seen
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 20:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ongeveer het hele Nederlandse elftal plus Jack van Gelder en Hans Kraay jr.
Ik heb ze vandaag opgehaald uit Wenen. Jack van Gelder, van Basten en Giovanni van Bronckhorst stonden nog bij me in de cockpit op t einde.
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 20:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kijk, dát is nou eens vet om in dit topic te lezen Jan!!

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 21:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jonny de Mol...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 22:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik neem aan dat je in z'n eten hebt gespuugd? Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Mrt 2008 23:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Neeeh... Smiley Want..... je vindt hem een eikel?
Ik heb dat programma "Waar is de Mol?" nu een paar keer gezien en ik vind hem daar zeer sympatiek. Leuke gozer.
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 12:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mij lijkt het echt een sukkeltje.

Bericht Geplaatst: 28 Mrt 2008 12:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag gister Ellen Ten Damme fietsen in A'dam.

San
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Apr 2008 21:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yolanthe Cabou van Kasbergen. Alleen is ze met stijl haar minder mooi hoor. Ik was daarnet bij de opnames van Twinzz.. Zitten twee vrienden van me in. Erg leuk Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2008 09:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vanochtend op A'dam Centraal los van elkaar. Eerst Sophie Hilbrand, die stond bij de jus d'orange stand. En ietsje later zag ik Katja Schuurman lopen. Wat is die Katja eigenlijk een klein opneukertje.

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2008 10:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je zette meteen een tent op? Knipoog

Ik gok dat ze bezig waren of bezig geweest waren met opnamen voor hun show dan, als je ze zo kort op elkaar zag staan / lopen.

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2008 11:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Wat is die Katja eigenlijk een klein opneukertje.

Huhuhu...je zei neukertje. huhuhuhu
Knipoog
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2008 14:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik stond net met een paar collega's en Johnny de Mol in de lift. Valt me op dat die kerel er niet okselfris meer uit ziet.

Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2008 15:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zal wel flink aan de dope zitten, das weer helemaal hip tegenwoordig.

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2008 16:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En al zit 'ie niet aan de dope, die kwast ziet er gewoon niet uit.

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2008 16:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dan is het beter dat hij wel aan de dope zit

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2008 12:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Raoul Heertje zag ik vandaag op het terras van het Lloyd Hotel zitten.

Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2008 11:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De lift van SBS is de beste plek om BN'rs te spotten. Van de week stond ik met Lange Frans in de lift. Best een aardige peer.

Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2008 12:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lange Frans Gieren
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur