Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » Koop jij van de nieuwe consoles?

Ik ga gamen met:
Xbox360
15%
 15%  [ 2 ]
Wii
23%
 23%  [ 3 ]
Playstation 3
23%
 23%  [ 3 ]
mijn PC
38%
 38%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 13

Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2006 20:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Benieuwd of iemand hier nog geinteresseerd is in de nieuwe consoles die vanaf deze maand allemaal op de markt zijn, al trekt europa aan het kortste eind..

Ik ga iig over 2 weken de Wii kopen!

De Xbox360 laat ik links liggen.. Lijkt een beetje op een Xbox met geupgrade graphics..
De Playstation3 in maart vind ik ook wel interessant vanwege de Blu-ray speler met een 1080P uitgang..

Met het upgraden van mijn pc voor game doeleinden stop ik vanaf nu dan ook..

Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2006 20:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

volgens mij heb ik die xbox360 al een jaar ofzo.. sinds vorig jaar sinterklaas.

Bericht Geplaatst: 14 Nov 2006 22:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cum'uuuunnnn, cum'unnnnn!

Die Xbox heb ik destijds alleen maar genomen omdat ie gratis was, en omdat je 'm kon cracken. Verder interesseren consoles me weinig, maar zo'n PS3 zou nog wel interessant kunnen zijn vanwege de blu-ray speler...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2006 10:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wiiii!

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2006 11:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:

Smiley Smiley

Heb ooit eens een xbox voor een klein bedragje overgenomen van iemand. Na 3 keer spelen nooit meer aangezet en al helemaal geen zin om spellen te kopen of moeite te doen hem om te bouwen... Staat dus nu te verstoffen dus als iemand er nog 1 zoekt...

Vind het opzich allemaal wel vet maar ombouwen en cracken etc. teveel moeite voor een leek als ik en spellen kopen zou ik al helemaal niet aan beginnen... Dus maar niet, al zou ik best willen.

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2006 11:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
looskuh schreef:

Smiley Smiley

Nu snap ik 'm pas lachen En dat terwijl ik het zo geniaal vind klinken dat ik die scènes vaak opnieuw heb bekeken ia-smiley

Wat betreft de consoles, ik ben niet van plan om er één aan te schaffen, alhoewel ik wel erg benieuwd ben naar de mogelijkheden. Waarschijnlijk check ik ze wel op display in winkels of bij kennissen Smiley

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2006 12:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben nog altijd tevreden met mijn omgebouwde xbox. Zeker nu met Scarface Smiley. Als ik er een zou kopen zou het de Wii zijn, ben benieuwd naar die maffe controllers van Nintendo. Ik hoop dat een huisgenoot het lukt om bij haar abo een xbox360 te krijgen overigens....

@Dennums, wat moet je voor die stofhappende xbox hebben?
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2006 12:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kobuz schreef:

@Dennums, wat moet je voor die stofhappende xbox hebben?

Geen idee, aangezien het ding nu in de weg staat en ik niet de moeite wil nemen hem op een marktplaats te zetten in principe geen reet tot een krat bier... Wat heb je er voor over? Smiley
Zal hem vanavond eens aanzetten om te kijken of het stof hem niet heeft vermoord en kijken hoe leuk de spellen nu eigenlijk zijn...

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2006 13:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dan zal ik eens aan mijn huisgenoot vragen of die hem eventueel over wilt nemen. Kan die eindelijk zijn gare oude ps2 wegdonderen.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2006 22:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums, anders wil ik 'm wel van je overnemen voor 2 kratjes bier Smiley

Bericht Geplaatst: 15 Nov 2006 22:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb nu een XBOX met XBMC er op (XBOX gekregen en voor 30 euro laten modden, had nog een 120GB HDD liggen). Ik heb al een MediaPortal PC, anders zou ik XBMC zeker gebruiken als muziek en video centrum. Nu speel ik er eigenlijk alleen wat spellen op.

Ik wil wel een XBOX360, het blijft een pittig stuk hardware voor weinig geld, maar alleen wanneer hij volledig gekraakt kan worden. Ik ga niet zo belachelijk veel geld betalen voor de spellen.

Op de XBOX speel ik nu regelmatig Tiger Woods 2007. Erg vet met 3 man. Soms ook nog Forza Motorsport. De enige fatsoenlijke race simulator op de XBOX (wel gekocht) en met Stijn soms Flatout 2.
Bruno
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Dec 2006 11:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb mij laatst een Xbox360 aangeschaft. Voorlopig nog geen spijt van gehad. Gears of war is echt een van de vetste spellen wat ik de laatste jaren heb gespeeld. Er bestaan wel nog niet bijster veel spellen die het echt de moeite maken om een 360 te kopen. Maar dat komt nog wel, nu de toon gezet lijkt.
Mijn PC gebruik ik enkel voor online games als Enemy Territory. Upgraden om te gamen doe ik al lang niet meer.

Bericht Geplaatst: 04 Dec 2006 11:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik sta op een wachtlijst voor de Wii.. Helaas pas op nr 120, dus de kans is niet zo groot dat ik hem over 4 dagen in huis heb. Wie weet kan ik in de rij voor de Free Record Shop gaan staan, die schijnen niet aan wachtlijsten te doen..

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2006 07:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://nexgenwars.com/

De Wii gaat echt hárd, gezien het feit dat die pas veel later dan de andere twee ge-releases is

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2006 08:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoezo? De p3 komt toch veel later?

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2006 10:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In Nederland ja, maar dit zijn wereldwijde stats.

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2006 10:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat willen ze ook met die belachelijke prijs die ze voor de ps3 vragen met zijn minimale verbeteringen.

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2006 10:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De Playstation 3 lijkt de nieuwe GameCube te worden (flop). Je hoort er ook veel minder over dan over de andere consoles.
Ik las wel dat de eerstekomende Linux Kernel beta de hardware van de PS3 gat ondersteunen. Op dit moment werkt maar 1 van de 8 Cell cores onder Linux. Strax dus alle 8. Het zou nog wel eens een heel goedkoop maar wel super krachtig PCtje kunnen gaan worden in de toekomst. Jammer dat er maar 256MB RAM in zit.
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2006 11:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De Playstation3 komt in nederland pas in maart.. De ingebouwde Blu-ray speler zal voor veel mensen (waaronder mij) toch wel een reden zijn om hem te kopen..

kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2006 11:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tja, eerst maar eens kijken welk superschijffie het als standaard gaat maken, als dat al gebeurd.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2006 11:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik las gister dat blu-ray tamelijk wat kritiek te verduren heeft, terwijl HD-DVD beter wordt ontvangen....

En Sony heeft de betamax erfenis he... Nieuwe videoformaten doen het niet zo goed bij hun Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2006 12:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Achja, dan kan Pim iig nog spelletjes spelen Knipoog
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2006 14:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ik er 1 koop dan wordt het een PS3. Ik ben over de PSone en de PS2 altijd zeer te spreken geweest. Nintendo doet me niet zoveel meer en aan Microsoft heb ik een teringhekel, dus de Xbox (360) koop ik niet zo snel, maar ik sluit t niet uit.
BrownB
Addict

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2006 16:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Ik las gister dat blu-ray tamelijk wat kritiek te verduren heeft, terwijl HD-DVD beter wordt ontvangen....

En Sony heeft de betamax erfenis he... Nieuwe videoformaten doen het niet zo goed bij hun Smiley

Nieuwe audioformaten ook niet Smiley

Maar goed, ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt met blueray en HD. Zo'n merkbaar kwaliteitsverschil is er niet. (let op, ik zeg hier niet dan het kwaliteitsverschil niet groot is) Als grotere opslagmedium is het misschien over een paar jaar rendabel.

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2006 22:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7804/7cd6632a/index.html Gieren

Bericht Geplaatst: 12 Dec 2006 22:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:

Toch heb ik het idee dat BR als winnaar uit de strijd gaat komen.
- Het wordt standaard met de PS3 meegeleverd terwijl HD-DVD als extern apparaat bij de X360 gekocht moet worden.
- BR heeft een grotere opslag capaciteit, wat mij het grootste voordeel lijkt.
- En als ik het me goed herinner had Sony de meeste deals tot nu toe met filmmaatschappijen gesloten om hun films op BR uit te brengen.

Ik wacht iig wel met het aanschaffen van een van de 2 formaten tot ik weet dat het de standaard wordt, niet dat ik dalijk met een systeem zit waar ik vrij weinig mee kan Tongsmiley
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2006 13:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kobuz schreef:
Dan zal ik eens aan mijn huisgenoot vragen of die hem eventueel over wilt nemen. Kan die eindelijk zijn gare oude ps2 wegdonderen.

Ik had je een tijdje terug een pm gestuurd hierover. Ik heb nog steeds een huisgenoot die een xbox wilt en die er ook wel meer dan een kratje bier voor wilt geven...
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2006 16:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oud maar geweldig:

N64:

Wii:

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur