Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Losgeslagen Britney
Colin
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Nov 2006 16:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geinig, en momenteel veel besproken:

"Het kon natuurlijk niet uitblijven dat ook het geslachtsdeel van Britney Spears ooit door de paparazzi op een kiekje vast gelegd zou worden. Britney gaat sinds haar split van Kevin Federline erg close om met Hollywood's naaktloper nummer 1, Paris Hilton. Avond aan avond maken de twee het uitgaansleven van Hollywood onveilig en ze worden dan ook vaak stomdronken gesignaleerd. Zo zijn er de afgelopen week al verschillende foto's geschoten van een feestende Paris en Britney. Maar op deze foto's maakt Britney het wel heel bont! Ze draagt namelijk, net als Paris, geen ondergoed meer! Dat Britney losgeslagen is hadden we al door, maar dat ook Britney zich zou verlagen tot het niveau van Paris hadden we niet verwacht.
Deze foto's zijn echt, bewijs: het litteken van haar dubbele keizersnede!"

breezah Smiley

Bericht Geplaatst: 30 Nov 2006 17:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jeej ... niet te zuinig ...
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Nov 2006 18:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

cocaine is a hell of a drug! (aldus Rick James)

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2006 13:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lijkt me toch sterk dat ze zich op twee verschillende gelegenheden zo laat fotograferen... Zal ergens toch wel wat aan geshopt zijn. ayay
Of ze vindt t natuurlijk prachtig om zichzelf elke keer zo terug te zien en denkt hiermee een nieuwe trend te starten.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2006 16:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heeft ze uberhaupt IETS aan eigenlijk...? Beetje vreemd... Foeilelijke zonnebril trouwens...

Maar tsja.. Laat haar lekker in d'r blote puni lopen... Kan ook niks met onzin als:
Quote:
Dat Britney losgeslagen is hadden we al door, maar dat ook Britney zich zou verlagen tot het niveau van Paris hadden we niet verwacht.

Really? And who the fuck are you?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"

Laatst aangepast door Thijs R. op 01 Dec 2006 16:07, in totaal 1 keer bewerkt
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2006 16:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar drugs are bad iig Smiley

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2006 18:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind Britney echt heel cool in die film. Vooral dat slaan op de tafel!! En ieder meisje heeft weleens zo'n bui, dus drugs? Hoeft himmelnie. Nehh

Bericht Geplaatst: 01 Dec 2006 19:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het zo grappig dat Britney eigenlijk zo een ontzettende platte redneck accent heeft en dat jaren verborgen heeft gehouden door in publiek heel netjes te praten. En de laatste twee jaren heeft ze helemáál geen moeite meer gedaan om haar roots te verbergen Tongsmiley
Ik vind het jammer, want ik vond haar gedurende de eerste drie, vier jaar van haar carrière erg aantrekkelijk, maar nu? Nee.

Bericht Geplaatst: 02 Dec 2006 15:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aiii......
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Dec 2006 16:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nu die video nog en dan heeft de wereld geen geheimen meer.

RAWK!
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Dec 2006 18:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

goh, dat lijkt me koud zeg.

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2006 11:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat ik er vanuit ga dat alles online nep is deed dt bericht me schrikken:
Quote:
NEW YORK (AP) -- After igniting a media firestorm by flashing her apparent lack of underwear to the paparazzi, Britney Spears is finally talking.

"It's been so long since I've been out on the town with friends," the singer writes in a posting Thursday on her Web site.

"It's also been 2 years since I've even celebrated my birthday. Every move I make at this point has been magnified more than I expected, and I probably did take my newfound freedom a little too far. Anyway, thank God for Victoria's Secrets' new underwear line! I look forward to a new year, new music and a new me."

Spears, the mother of two young sons, celebrated her 25th birthday on December 2. She has been unleashing her inner wild child since filing for divorce last month from Kevin Federline, her husband of two years.

Her recent nights out with party girls Paris Hilton and Lindsay Lohan -- and those uncensored, R-rated crotch shots that were splashed across the Web -- drew disapproval from her fans and other Spears watchers.

Spears and Federline, 28, have a 1-year-old son, Sean Preston, and an infant son, Jayden James, who was born September 12. Spears is seeking custody of both children, with visitation rights for Federline.

Federline, an aspiring rapper, is seeking spousal support and sole custody of his sons with Spears.

van cnn.com
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2006 11:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik weet niet wat ze geslikt of gesnoven heeft op die video, maar das niet allemaal alcohol talking breezah
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2006 11:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat hangt er in godsnaam uit haar neus op 1 van die foto's? is dat pasta?
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Dec 2006 11:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ow. laat maar, ik zie nu dat het gewoon haar kettinghanger is.
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 16 Apr 2007 12:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cocaine is a hell of a drug!

http://x17online.com/celebrities/britney_spears/in_case_you_missed_it_.php
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Apr 2007 19:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

jaja en dat moet britney voorstellen?

Bericht Geplaatst: 19 Apr 2007 23:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lucy schreef:
Ik vind Britney echt heel cool in die film. Vooral dat slaan op de tafel!! En ieder meisje heeft weleens zo'n bui, dus drugs? Hoeft himmelnie. Nehh

Juist! Ik vind dat dus ook echt een te gekke video hoor Smiley Is toch supercool dat ze zo mega weird loopt te doen.

Laat je niet gek maken, brit! Ik ben en blijf fan! Britney 4ever!

Bericht Geplaatst: 20 Apr 2007 02:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn God! Hoe fan kan je zijn! Smiley

Laat ik het zo zeggen: Ik waardeer je loyaliteit aan je aloude idool Jurrien.. Ik moest nog wel eens aan jullie denken als ik mvr Spears met haar kale hoofd op TV zag...

Die video is idd grappig. Ik snap alleen niet dat ie publiek gemaakt is.
junnie
Addict

Bericht Geplaatst: 20 Apr 2007 09:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Mijn God! Hoe fan kan je zijn! Smiley

Een echte fan ben je door dik en dun, Thijs!

Ik weet gewoon zeker dat ze 'terug' komt en als ze dan weer kei lekker is, zegt iedereen tegen mij: 'Was ik maar net als jij gewoon fan gebleven, want nu heb ik toch een beetje 't gevoel dat ik haar verraden heb!' en dat is dan natuurlijk ook zo, ha!

Bericht Geplaatst: 20 Apr 2007 09:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

desalniettemin ziet ze er tegenwoordig erg onsmakelijk en ronduit goor uit.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 11:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is weer zover hoor.

http://www.britney.cl/album/details.php?image_id=4007

Quote:
Britney toont opnieuw haar edele delen

AMSTERDAM - Na haar desastreus verlopen optreden bij de MTV Awards is Britney Spears wederom het nachtleven van Las Vegas ingedoken. Daarbij liet de Amerikaanse popzangeres het niet na om opnieuw haar edele delen aan de paparazzi te tonen.
Novum

In een kort, zwart jurkje stapte ze maandagnacht uit een auto, waarbij haar kaalgeschoren vagina in detail te bewonderen was. Dat is te zien op een foto van The National Ledger.

Het 25-jarige feestbeest spreidde al twee keer eerder haar benen voor schietgrage fotografen. Begin dit jaar maakten fotografen vele kiekjes van haar intieme delen, toen ze een avondje op stap was met Paris Hilton. De stunt leverde haar veel kritiek op van artiesten als Bette Midler en Tori Amos.

MTV Video Music Awards

Sarah Silverman, die zondag de MTV Video Music Awards presenteerde, maakte nog een geslepen opmerking over de vaak sliploze Britney. "Heb je de kindjes van Britney gezien", riep ze uit. "Ze zijn de schattigste foutjes die ik ooit heb gezien. Ze zijn net zo schattig als de haarloze vagina waar ze uitkwamen."

Optreden

Het optreden waarmee Britney de muziekshow opende, heeft een ware mediahype veroorzaakt. Geen krant of televisieprogramma liet het optreden onbesproken. De zangeres werd alom te dik bevonden voor de krappe bikini waarin ze op het podium verscheen. Ook zou ze lomp hebben gedanst en regelmatig zijn vergeten te playbacken op haar nieuwe single 'Gimme more'.

Beatle
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 16:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

rolf

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 17:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, die gast is compleet losgeslagen, een gevaar voor zichzelf.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 17:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is dat een gast??

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 21:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow, ik dacht ff dat die gast een acteur was, maar het is echt een psychopaat:

http://www.youtube.com/profile_videos?user=itschriscrocker&p=r

Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 21:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij moet de hoofdrol in partymonsterrrr!
Ga 'm adden as a friend.

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 21:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bram schreef:
Damn, die gast is compleet losgeslagen, een gevaar voor zichzelf.

de wereld zou er zeker niet slechter van worden als hij zichzelf van kant zou maken. voordat hij rampage gaat op zijn schoolgenoten oid.

maar...damn...WUHAHAHAHAHA, wat een mongool. (ervan uitgaande dat het serieus is) en ben ik de enige die vind dat ie iets weg heeft van Michael Jefferson a.k.a Michael Jackson?

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 22:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pim schreef:
Wow, ik dacht ff dat die gast een acteur was, maar het is echt een psychopaat:

http://www.youtube.com/profile_videos?user=itschriscrocker&p=r

Jezus fucking christus, dit is echt zieke shit, het zou, zoals ik in mijn vorige post meer voor de grap zei, echt beter voor de wereld zijn als ie zichzelf van kant maakte. Ergens weet je dat dit soort mensen bestaan, maar je staat er nooit bij stil, omdat je ze nooit echt ziet, maar damn...hier zijne cht geen woorden voor hoe eng en tegelijk ook droevig zo'n gast is.

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 22:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en die dude heeft nog fans ook:

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 22:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ineens vind ik het fanatieke aanhangen van britney door sommige (oud) forummers een stuk dubieuzer. Knipoog

Bericht Geplaatst: 11 Sep 2007 22:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is ook grappig. Een suikerzoeten Disney-actrice genaamd Vanessa Hudgens is een keer naakt op de foto gezet (klik)...

Daar gaat het mierzoeten imago Smiley.
http://www.reuters.com/article/newsOne/idUSGOR05248320070910
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Sep 2007 00:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Britney in tranen
door onze redactie
AMSTERDAM - Na Britney's veelbesproken optreden tijdens de MTV Video Music Awards barste de blondine in tranen uit. De zangeres werd internationaal bekogeld met harde kritieken. Zo stond ze als een zoutzak op het podium, vergat ze af en toe te playbacken en was ze te dik voor de krappe bikini waarin ze op het podium verscheen. Kortom haar zogenaamde comeback was een flop.

AFP
Foto: AFP
Ads door Google
Door en voor vrouwen
Gezellige homeparties met ondeugende speeltjes en kadootjes!
www.ladiesnightparties.nl
Britney Spears Videoclip
Britney huilt om haar privacy! 123video.nl - Gratis filmpjes
www.123video.nl
Singlesfeest HBO/WO'ers
za. 3 nov. Amsterdam: dinnerdaten & feesten, IJ-kantine Amsterdam
www.villavibes.nl/dinnervibes

"Britney was gebroken en backstage in tranen", aldus een anonieme bron. Ze was ontzettend zenuwachtig en wist gelijk dat ze er een potje van had gemaakt." Volgens een anonieme insider van de VMA Awards voelde Spears zich al voor haar optreden niet helemaal op haar gemak. Ze zou vlak voordat ze het podium op moest zelfs haar kapster hebben ontslagen.

Britney besloot maandagavond haar verdriet weg te feesten door het nachtleven van Las Vegas in te duiken. In een kort zwart jurkje stapte ze uit een auto, waarbij ze opnieuw haar edele delen tot in detail aan de paparazzi toonde.

Volgens Kanye West heeft MTV bewust meegeholpen aan het om zeep helpen van Britney's carriere. "Er is gewoon één groot smerig spel gespeeld. Toen ze het podium op stapte had ik echt medelijden met haar." De rapper ging zelf ook met lege handen naar huis, en heeft laten weten nooit meer met MTV samen te werken.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Sep 2007 19:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Debiel dat die huilende britney gay net op het rtl journaal was...
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Sep 2007 23:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Dit is ook grappig. Een suikerzoeten Disney-actrice genaamd Vanessa Hudgens is een keer naakt op de foto gezet (klik)...

Daar gaat het mierzoeten imago Smiley.
http://www.reuters.com/article/newsOne/idUSGOR05248320070910

Naaktheid als zonde. Is nou als sinds vlak na de schepping zo en kan er nog steeds maar niet aan wennen...

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 00:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gotta love Seth Green! Gieren

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 17:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahahaha! Smiley
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 19:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ROFL ROFL

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 20:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

mwah, vind er niet veel aan eerlijk gezegd.
zo'n imitatie kan iedereen nog wel bedenken en uitvoeren.

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 20:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar het feit dat zo'n bekende acteur aandacht besteed aan zo'n onnozel figuur is dan wel weer grappig.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur