Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » Linerider!!!
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 21:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe ongelooflijk vet is dit!?

http://www.linerider.ca/2.htm

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 22:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik kende m al ja. super vet.

maar...ook erg verslavend en heb er al een hele zondag aan verkloot.... maar wel vet

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 22:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

lachen

Dit spelen [speelden] wij op mijn stage met zijn allen al sinds het één dag uit was, een maandje of twee geleden... supervet Smiley En het komt oorspronkelijk van iemand's DeviantART, als projectje met fysica voor zijn school. Hij had geloof ik na drie dagen er al meer dan honderdduizend views op en YouTube werd bestookt met de vetste en creatiefste Linerider filmpjes [zoek maar eens, echt niet normaal wat je daar vindt!].

Dit is echter een nieuwe versie, door anderen voortborduurd op het origineel, ik kwam het eergisteren ook tegen. Je kan bij deze veel meer, wat wel vet is, alleen jammer dat het nieuwe er een beetje vanaf is [na een maandlang iedere dag gedaan te hebben, krijg je dat] Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 22:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sick!! Ik dacht dat ik al lekker bezig was met mijn loops en salto's...dit is echt te ziek:

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 22:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn leerlingen spelen dit spel al een paar weken, erg gaaf!

Bericht Geplaatst: 05 Dec 2006 22:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, onder andere die bedoelde ik! Erg vet Smiley Ook echt die nosegrind Gieren
En dat is nog met de oude versie, zonder gum etc. etc., check de controls boven in zijn scherm maar Mmm

Bericht Geplaatst: 06 Dec 2006 12:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb dit ook wel eens teveel gespeeld op deviantart... straks thuis nog eens kijken Smiley

Bericht Geplaatst: 07 Dec 2006 00:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

OOOOOOUUUUDDD Smiley

Nee vet hoor. En gelukkig met gum nu!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur