Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Will it blend?
Colin
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2006 17:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen, heb het zo snel niet kunnen vinden. Wat je allemaal kan blenden zie je in de volgende filmpjes..

Ipod

Bierflesje

En vele andere tests Smiley http://www.willitblend.com/

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2006 17:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ooouuuuddd. Smiley
Colin
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2006 17:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor mij niet Smiley

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2006 18:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ken 'm ook nog niet.. Gaaf Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2006 20:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Circuleert inderdaad al een tijdje, maar daardoor niet minder vet!

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2006 21:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wil ook zo'n monster blender, daar kan je tenminste alles inflikkeren maar dat ding kost even $400 &)

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur