Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » [SET] ligt hier een combinatie??
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Dec 2006 23:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2006 00:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

nee

maar ik ken het spel ook niet, dus vertrouw mij niet, ik bedoel meer te zeggen, ik begreep de bedoeling van dit topic niet helemaal, laat ik het zo zeggen.. splletje wel, maar goed...

Bier!

Laatst aangepast door Laurens op 22 Dec 2006 00:28, in totaal 2 keer bewerkt
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2006 00:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja...

Middelste rij tweede van links: 1 lege groene kronkel
Onderste rij rechts: 2 gevulde rode ovalen
Bovenste rij tweede van rechts: 3 halfgevulde paarse rechthoeken

[edit] Of is die middelste tweede van links nou paars? :+

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2006 00:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zie de kleuren niet goed, en heb het al zeker anderhalf jaar niet meer gespeeld... Maar de rechterkolom is geen set?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2006 01:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, zijn twee rooie.
Als een van de twee niet paars is heeft Xurk iig een set gezien. Ik zie het als paars. Maar ja dikke kans dat er geen ligt, waarom niet? Er ligt al geen groen bij als ik het goed zie dus dat maakt de kans op set al een stuk kleiner.

Bericht Geplaatst: 22 Dec 2006 11:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kleuren zijn idd bijna niet te zien. maar er ligt idd geen groen bij..

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur