Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » Pontifex, dat bruggenbouwspel
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jan 2007 15:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier natuurlijk al wel eens langsgeweest, maar omdat Geert het nog niet kende, is ie hier nog een keer Smiley

http://s159260531.onlinehome.us/demos/pfxdemo1.exe

In het spel staan rechts de opties voor materiaal en het gekleurd maken van de brug bij stress.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2007 20:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is echt leuk!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jan 2007 20:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij blijft cool Smiley

Bericht Geplaatst: 15 Jan 2007 12:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb ze allemaal, behalve de laatste, ik krijg hem niet voor elkaar Smiley

Bericht Geplaatst: 15 Jan 2007 13:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik snap level 9 niet. Daar zitten verbindingsstukken die niet in 1 lijn staan met de rest.. En die krijg ik dus ook niet verbonden...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jan 2007 14:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

lachen

Bericht Geplaatst: 15 Jan 2007 14:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, vet spel. Ook leuk dat je bij die laatste levels echt andere ontwerpen gaat zien. Ik heb bijvoorbeeld een enkele middenpijler naast de brug gemaakt bij level 10.

[/img]

Bericht Geplaatst: 15 Jan 2007 17:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Blijkbaar is er iets dat ik niet snap. Hoe doe je dat, aan 1 kant bouwen? Daarom snap ik level 9 ook niet denk ik...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jan 2007 17:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij staat hier de full version:
http://thepiratebay.org/details.php?id=3262196
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jan 2007 17:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met shift+pijltjes kun je draaien en met back en forward kun je het 'werkgrid' verschuiven zodat je voor en achter iets anders kan doen (symmetrie uitzetten...)
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2007 18:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jajajaja Smiley Level 10!

Heeft iemand het hele spel?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2007 19:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Volgens mij staat hier de full version:
http://thepiratebay.org/details.php?id=3262196

Eeeeh...Greetje...? Knipoog

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2007 19:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb hem net gedownload via die torrent van thijs... zijn 16 levels, ik weet niet of je er daarna nog meer krijgt.

Ik heb hem "vroeger" wel eens gespeeld, en volgens mij had je toen diverse moeilijkheidsgraden. Easy - Normal en Hard, en waren er per categorie 10 levels...

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2007 19:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

oh ja....torrents.....
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2007 19:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

de zip is overigens maar 975kb groot, kan hem wel even uploaden..

[edit]

http://members.home.nl/burgerhof/pontifex.zip

Bericht Geplaatst: 16 Jan 2007 19:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er schijnen "normal' en "complex" levels bij te zitten, de normal waren vrij makkelijk eigenlijk (de laatste moest ik nog wel m'n best doen).

In een zipje in het zipje zat ook een map pack, zag ik, kun je nog verder spelen :p

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur