Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » pokertoernooi - hoeveel spelers per tafel?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 12:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zoiets.. Ik haal je wel om 20.30 op Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 13:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga jullie laten verbazen over mijn skills vanavond!

NOT! Smiley
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 13:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

K heb d'r zin in!
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 13:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik maak me ook weinig illusies over mijn kansen, maar heb er wel zin in!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 13:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar hoe zit het nou wanneer er mensen neit komen opdagen, je kan er toch niet vanuit gaan dat 55 man 100% zeker gaan komen. ZIjn er ook reserverekrachten?
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 13:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Want met 40 man kunnen we geen pokertoernooi houden?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 14:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Precies Smiley.

Veruit de meesten zullen wel komen. En als je te laat bent: Pech, had je maar eerder moeten komen. 21.00 bij Pim dus!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 14:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Owkee de baas heeft gesproken Knipoog . Moet door in de studio tot 23:00 kan daarna op en neer komen met de auto maar dan wel alleen als er de optie is om in te kopen.
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 14:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die is er niet...Knipoog En je hebt er weinig aan om om 00:00u in te kopen, het toernooi loopt dan al op zijn eind...Smiley Dus Joris kan in plaats van Niels...zal ie blij mee zijn...Smiley

Man, ik heb er zo'n zin in dat ik haast ontplof...!! Als mijn kaarten zo goed zijn als bij mijn sit & go zojuist loop ik fluitend met die pot weg... Toch vreemd dat ik ongeveer 8 van 10 sit & go's win...weliswaar playmoney en totaal niet serieus te nemen maar toch typisch...

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 15:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Godverdomme!
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 15:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wie gaat er dan ook tot 2300u werken als je een pokertoernooi in DB hebt...!? Knipoog

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 15:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Danny, neem je daan(banaan) ook mee? kunnen we weer bier verstoppen.....van onszelf....
Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 15:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is het startbedrag en hoeveel punten krijg je ?

Is dit alleen voor vrienden btw ? Monddicht

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 15:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inleg is een tientje en het is idd. een 'invitational'....
Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 15:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

10 euro,

1e uur onbeperkt rebuy ?
elk kwartier blinds omhoog ?

Hoe kom je aan een invite ?

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 15:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor en joetje krijg je 1500 punten. Ik geloof wel dat je voor de eerste pauze mag rebuyen maar dat weet ik niet zeker.

Blinds geloof ik voor de eerste break elk halfuur daarna elke 20 minuten. Break wordt ook gebruitk om tafels opnieuw in te delen...

Een invite had je eerder op moeten azen aangezien het vooralsnog propvol zit en je jezelf beter de moeite kunt besparen op de bonnefooi te komen...Smiley

Ahja, Geert, Danibanani komt ook evnelas krentekop Joris.. Daan speelt uiteraard niet mee, Joris als het goed is wel...Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 16:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Om jullie alvast een beetje in de stemming te krijgen heb ik gisterenavond iets gefilmd:

http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=435

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 16:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Welke stemming? Heb geen pokerchip gezien...Tongsmiley Wat een volk is dat toch eigenlijk...daar snap ik nu echt geen reet van...

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 16:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Belachelijk dat ze die bekertjes in de gracht dumpen.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 16:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Colin: Weet niet wat Pim van extra mensen vindt, want het wordt nu eigenlijk al zo bizar druk dat de kans op totale chaos zeer reeel is Smiley.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 16:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bram schreef:
Belachelijk dat ze die bekertjes in de gracht dumpen.

In Amsterdam kennen ze schijnbaar nog geen zaken als riolering of afvalophaaldiensten. Het is daar allemaal nog niet zo gecultiveerd he. Bij ons ging dat in de middeleeuwen ook zo, toen snapten ze ook nog niet dat je niet met je handen in je gezicht moest gaan zitten nadat je aan de kots had gezeten. Ze zijn daar zo te zien ook op evolutionair niveau ergens blijven steken.

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 18:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Colin: Weet niet wat Pim van extra mensen vindt, want het wordt nu eigenlijk al zo bizar druk dat de kans op totale chaos zeer reeel is Smiley.

Gege, gewoon goed plannen.
Bij ons doen ze het max. 48 man.

Bij binnenkomst een "bonnetje" grabbelen uit een bak en daar staat je plaatsnummer op.
6 tafels van 8 personen.

Het wordt een REBUY toernooi met een buy-in van € 15,00 voor 1500 punten.

Tijdens het eerste uur kan er onbeperkt gerebuyed worden onder de 400 punten.

Rebuy = € 10,- voor 1000 punten.

Direct na het eerste uur is het eenmalig mogelijk om een ADD-ON te doen.

Add-on = € 10,- voor 1500 punten.

Eindpositie met winstpercentage:
1. 50 %
2. 20 %
3. 15 %
4. 10 %
5. 5 %

Afhankelijk van de totaal gekochte fishes is het minimum te winnen.
48 * 15 = 720 euro
1. 360 euro (50 % )
2. 144 euro (20 % )
3. 108 euro (15 % )
4. 72 euro (10 % )
5. 36 euro (5 % )

Zo zat het, dacht ik zo Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 20:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

loss gehen

Bericht Geplaatst: 26 Jan 2007 20:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Wat een volk is dat toch eigenlijk...daar snap ik nu echt geen reet van...

wat snap je niet danny. Het tering dronken worden om geen enkele rede what so ever, of het dronken worden alleen. Knipoog

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2007 14:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn geniale shirt (waarvan maar weinig mensen de grap doorhadden..)
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2007 15:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier staan de foto's van Thijs:
http://www.skateboarden-denbosch.nl/poker/fotos.html

Hij is nu nog bezig met uploaden (tijd 15:14)

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2007 15:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je had ff een selectie moeten maken.. Soms duurde 't ff voordat ik de foto goed had, maar nu staan alle mislukte er ook tussen Smiley.

Bovendien staan er ook foto's tussen van een pokeravondje van een aantal weken terug, en nieuwjaar bij mij in A'dam) (De eerste. Want niels en Willem waren er helemaal niet)

Mail me anders ff de inloggegevens, dan haal ik de mislukte er wel ff tussenuit.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2007 16:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik was er geloof ik niet bij, tenminste ik heb onbewust alle foto's ontweken.

Ik kan mezelf serieus NIET terugvinden op 1 foto Smiley

Zou ik dood zijn, ik zie een lege stoel op de plek waar ik zou moeten zitten. Verdrietig
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2007 16:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zou je dood iets te maken hebben met die foto van ja anus?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2007 17:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

He die foto' s in Heusden is echt 10 meter van mijn ouderlijk huis. Jan, je staat er nog wel ergens op trouwens.

Laatst aangepast door Lonja op 27 Jan 2007 17:45, in totaal 1 keer bewerkt
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2007 17:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wat zijn uiteindelijk de prijzen die verdeeld zijn?!

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2007 18:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuke pics, vooral deze:

Bericht Geplaatst: 27 Jan 2007 21:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het was erg vet. Ik heb niet een klein beetje een kater.... Hamer
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jan 2007 21:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuke foto's, je ziet de spanningsopbouw Smiley

http://www.skateboarden-denbosch.nl/poker/100_4168.JPG

Zeg Floor, heb je nou een tongpiercing Tongsmiley Leuk vestje btw!
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jan 2007 01:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, nee geen idee wat dat is! lachen Niet de meest charmante foto trouwens..

Maar het pokeren was echt te gek! Ik heb het nog niet eens zo slecht gedaan, maar uiteindelijk lag ik er toch uit.. Toen maar aan de whiskey gegaan, en dat voel ik nu nog.....
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jan 2007 02:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij weet ik wat dat is! Dat waren die mintsnoepjes.

Bericht Geplaatst: 29 Jan 2007 05:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij is nog aan het uploaden, maar ik heb de foto's even gesorteerd en waar nodig wat gefixt qua licht enzo. Bovendien zijn het er ongeveer de helft minder, alleen de leuke nu, en zitten er nog wat foto's van the-day-after bij.

Heb ze groot gelaten, dus het is wel scrollen geblazen Knipoog.

http://www.interaddict.org/thijs/index.php?goto=photos.php?goto=graphics/Poker/

Voorproefje van Joris, toen ie nog chipleader was...

Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jan 2007 05:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:

Voorproefje van Joris, toen ie nog chipleader was...

En functioneerde....

Bericht Geplaatst: 29 Jan 2007 10:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jan 2007 10:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Goeie shit! Al blijft het een soort WK-beleving die alleen echt bevredigend is als je eerste wordt mag ik met een plaats aan de finaletafel en aan 4 verschillende tafels gespeeld te hebben niet klagen...Smiley (En vind nog steeds dat ik mijn all-in met ean A-10 had moeten winnen van een pocket pair 6-en.. Verdrietig )

Wel echt een te gekke avond maar merkte de dag erna wel dat ik effe klaar ben met poker..Smiley

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur