Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Interaddict Blog » Ik wil op de achterkant van een pakje sportlife
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 14:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sportlife heeft zo'n viral ding, stuur je foto en kom op de achterkant van een pakje sportlife.. Dat wil ik, dus:

Ga naar: http://www.sportlife.nl/makeittothepack/
Zoek rechtsboven naar: pimroes@gmail.com
En vote zo cool mogelijk..

Over 2 dagen is de uitslag, thanx Love

Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 15:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Consider it done.

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 15:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

done
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 15:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aight
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 15:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gedaan! Vette foto ook hoor btw Smiley

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 15:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geen dank, als ik de ratings bekijk van andere foto's, ben ik wel bang dat je weinig kans maakt.
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 15:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Grappig, ik zit nu bij een workshop in Rotterdam van een reclamebureau waarbij een nieuwe reclamecampagne voor Sportlife worden bedacht... Heb een doos sportlife gekregen, niet normaal.

Maar toch, hoe toevallig...

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 16:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou Pim, de zowel de directeur van Sportlife Nederland als de directeur van het reclamebureau hebben je foto gezien, maar aan stemfraude wordt niet gedaan. Ze vinden het wel heel knap van je Knipoog

Mijn achternichtje is trouwens een van de 11 deelnemers aan de workshop, Lot van Wegen. 15 Jaar niet gezien, toeval bestaat niet...

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 16:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh, dus nu ligt ie uit de race? Smiley

Herkende je Lotje?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jan 2007 20:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tijdens het introductierondje kregen we allebei tegelijkertijd een aha-erlebnis en keken we zo naar elkaar van; "ben jij....??" Heel grappig.

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 10:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Van de 1500 sta ik al op Nr 32! Nog maar een paar stemmen nodig volgens mij:)

Ik heb er nu 2 toegevoegd, om de kans nog wat groter te maken:P

Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 11:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ik jou was zou ik t ff op je hyves zetten...

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 11:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb 1 bezoeker per dag op mijn Hyves, dus dat zal niet veel helpen: "360 x since 27 April".

Ik sta nu op nr 22.

Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 11:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah de top30 komt volgens mij op de achterkant, dus het is al gelukt, thanx!!

Laatst aangepast door Pim op 18 Jan 2007 11:25, in totaal 1 keer bewerkt
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 11:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb ook gestemd, vette foto's. Ook een foto van mezelf erbij gezet, maar daar ben ik wel een beetje laat mee denk ik...
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 11:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Over hyves: als je er een blogje van maakt of het bij "What's on your mind" zet ziet iedereen in je netwerk het, maar ook vrienden van vrienden geloof... Paar honderd potentiele stemmers dus...

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 12:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah. Het helpt natuurlijk niet alleen om jou een hoge rating te geven, maar ook om je tegenstanders een lage te geven Smiley.

Je staat inmiddels op 19. Smiley

Edit> 7 Smiley
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 13:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En nu op 6. Ik kon vandaag gewoon weer stemmen?

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 14:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En nu op 3, vette shit! Dat op de achterkant verschijnen is in de pocket!

kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 14:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wees dan sportief en stem ook ff op mij Knipoog ->kobuz
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 15:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had al op je gestemd Smiley

Ik sta nu op nr 2 Bling

Kunnen mensen ook ff die nr 1 omlaag stemmen Engeltje

kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 15:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Smiley

zal nog eens kijken, gaat best snel die ranking, ben benieuwd of ik er ook nog bij kan komen.

edit: alle 10 coole (behalve die van Pim) ff slecht gerate, hoewel er wel hele vette tussen zitten.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 16:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hey Pim, nu sta je ineens weer op 5. Wordt toch nog spannend dan.

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 16:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik stem Pim!........ Knipoog Pim for president
Mart
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 16:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

en nu sta je ineens weer op nr 20!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 17:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmmm, hebben die andere gasten dan een betere reclamecampagne? Smiley
San
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jan 2007 19:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb ook ff gestemd uiteraard!

Bericht Geplaatst: 19 Jan 2007 00:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er kan weer gestemd worden, vergeet mij niet Knipoog

(sta nu 116)
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jan 2007 00:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hey, je staat nu opeens weer veel te laag Pim! Vaag...
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jan 2007 11:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb ook gestemd!
Alleen niet slim van je om 2 foto's te plaatsen, nu worden die stemmen opgesplitst en daal je in de rating. Met 1 foto heb je meer stemmen, dus een hogere kans! Die over de prullenbak vind ik ook niet zo vet als die andere foto.
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jan 2007 11:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kut, maar waar inderdaad. Nu sta je op 45 ofzo.

Bericht Geplaatst: 19 Jan 2007 11:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je kan ze toch allebei raten of niet dan? Gaat het niet per foto?
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jan 2007 20:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Kut, ik zie het nu pas. Dikke pix.

RAWK!
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2007 19:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thanx allen ik sta er op, met deze die ik later toevoegde:

Ik kreeg een doos sportlife thuisgestuurd, de pakjes moeten nog gedrukt worden:

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2007 19:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow, erg, erg vet Smiley Dat wordt een collector's item Knipoog

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2007 20:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet!!!
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2007 22:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vond die andere foto vetter
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2007 22:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik eigenlijk ook, maar het blijft erg vet!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Feb 2007 12:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Whaaaat, ik ben gewoon fucking eerstes geworden?!?! Hamer ROFL

http://www.sportlife.com/makeittothepack/

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Feb 2007 13:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar niet met de vetste foto.

Toch erg vet! gefeliciteerd.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur