Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Geert Wilders is weer bezig...
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 09:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een mediageil walgelijk mannetje is het toch. Stel je bent een vrolijke vredelievende moslim en je leest dit weer, dan wórd je toch op een gegeven moment radicaal?

Misbruik maken van angst onder blanke losers, gadverdamme.

Quote:
'Moslims moeten helft Koran verscheuren'

DEN HAAG - Als moslims in Nederland willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien. Ook moeten ze niet luisteren naar de imam. Dat zegt fractieleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) dinsdag in een interview met Dagblad De Pers.

Volgens hem staan er "genoeg verschrikkelijke dingen" in het heilige boek van moslims. Wilders stelt opnieuw dat de islam een gewelddadige religie is. "Als Mohammed hier vandaag leefde, zou ik voorstellen om hem als extremist met pek en veren het land uit te jagen", zegt hij over de profeet die wordt beschouwd als de grondlegger van de islam.

De politicus wil mensen erop wijzen dat de islam het "grootste gevaar is dat ons bedreigt". Andere partijen vermijden dergelijke thema's volgens hem. "Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel. Oud-chef van de Mossad Efraim Halevy zegt dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel", aldus Wilders, die eerder al z'n vrees uitsprak voor een 'tsunami van islamisering in Nederland'.

Wilders: "Loop over straat en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je niet meer in je eigen land leeft. Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen. Er zijn straks meer moskeeën dan kerken!"

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 10:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ik me niet vergis (heb het nooit helemaal gelezen), staan er in de bijbel ook zaken die enigzins twijfelachtig zijn te noemen.

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 11:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk dat Wilders een extra beveiligingsteam mag gaan inhuren...
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 11:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:

Wilders: "Loop over straat en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je niet meer in je eigen land leeft. Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen. Er zijn straks meer moskeeën dan kerken!"

Dit is de kern van de angst die Wilders belichaamt, en volgens mij is het complete lulkoek. Moslims zijn en blijven een minderheid in Nederland. Ik denk dat Nederland voorlopig (deze eeuw) dominant christelijk en humanistisch zal blijven, en dat secularisering ook optreed bij moslims.

Verder staat idd ook de Bijbel vol met de meest belachelijke onzin.

Quote:

1 U daarentegen moet alles wat ik u gebied strikt naleven; voeg er niets aan toe en doe er ook niets van af.
(13:1-19) In sommige vertalingen zijn deze verzen genummerd als 12:32-13:18.
2 Wanneer een profeet of een droomuitlegger uit uw midden een teken of een wonder voorspelt, 3 dat vervolgens uitkomt, en hij verbindt daaraan een oproep om andere, u onbekende goden te volgen en te dienen – 4 luister dan niet naar wat hij zegt. Want de HEER, uw God, wil u daarmee op de proef stellen, om te ontdekken of u hem wel met hart en ziel liefhebt. 5 Blijf de HEER, uw God, volgen en heb alleen voor hem ontzag. Leef zijn geboden na en luister naar hem; dien alleen hem en blijf hem toegedaan. 6 En die profeet of droomuitlegger moet ter dood gebracht worden omdat hij u wilde opzetten tegen de HEER, uw God, die u uit Egypte heeft weggehaald en u uit de slavernij heeft bevrijd. Die man heeft immers geprobeerd u af te brengen van de weg die de HEER, uw God, u had gewezen. Zo moet u het kwaad dat zich bij u aandient in de kiem smoren.
7 Wanneer iemand – uw volle broer, uw zoon of uw dochter, of de vrouw die u bemint, of uw beste vriend – u in het geheim probeert over te halen om andere goden te dienen, goden die u nog niet kende en ook uw voorouders niet, 8 goden van de naburige volken, vlakbij of ver weg of waar ook ter wereld, 9 luister dan niet naar zo iemand en geef niet toe; wees onverbiddelijk, heb geen medelijden met hem en houd hem niet de hand boven het hoofd. 10-11 U moet hem ter dood brengen; samen met uw volksgenoten moet u hem stenigen tot de dood erop volgt, en zelf moet u de eerste steen werpen. Dat is zijn straf, want hij heeft geprobeerd u te vervreemden van de HEER, uw God, die u uit de slavernij in Egypte heeft bevrijd. [10–11] 11 12 Het hele volk van Israël moet daardoor worden afgeschrikt, zodat dergelijke wandaden zich niet herhalen.
13 Wanneer in een van de steden die u van de HEER, uw God, krijgt om u daar te vestigen, het gerucht de ronde doet 14 dat er onder uw volk nietswaardige figuren zijn opgestaan die de andere inwoners van hun stad tot ontrouw hebben aangezet en hen naar andere goden hebben laten overlopen – goden die u onbekend zijn –, 15 dan moet u navraag doen, een onderzoek instellen en de zaak tot op de bodem uitzoeken. Als blijkt dat het waar is, als onomstotelijk vaststaat dat zoiets afschuwelijks bij u heeft plaatsgevonden, 16 dan moet u de inwoners van die stad ter dood brengen. De hele stad, iedereen die er woont, en alle dieren moeten onvoorwaardelijk aan de HEER worden gewijd en gedood worden, 17 en alle goederen van de stad moeten op het plein bijeengebracht worden. Daarna moet u de stad en de goederen in brand steken, als een brandoffer voor de HEER, uw God. De stad wordt zo voor eeuwig tot een ruïne gemaakt, ze mag nooit meer herbouwd worden. 18 Van de goederen waarop de ban van de HEER rust mag u niets verduisteren. Als u zo handelt zal de woede van de HEER bekoelen en zal hij u genadig zijn. Hij zal zich over u ontfermen en u in aantal doen toenemen, zoals hij uw voorouders onder ede heeft beloofd. 19 Want dan bent u de HEER, uw God, gehoorzaam: u leeft de geboden na die ik u vandaag voorhoud en u doet wat goed is in zijn ogen.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 11:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vrijwilliger, iemand...? Handige manier om van dorpen en steden als Spakenburg, Katwijk en Ede af te komen.

Waar komt die tekst vandaan, Thijs?

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 12:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laat die Wilders maar roepen, laat m maar krijsen. Later zal hij nog harder smeken wanneer er een mes op zijn keel staat.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 13:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.biblija.net/

Zoeken op "stenigen"
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
MegaCaspar
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 15:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is daarmee je punt?

Er wordt niet zoveel gestenigd in de bijbel zo te zien, en in het nieuwe testament zijn het alleen de joden die jezus willen stenigen.

Edit: ik zie nu het verband van het topic. De reactie wordt daarmee: besef je dat je het oude testament citeert.

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 15:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

He? Ja? Dus? Het Oude Testament is toch net zo'n wezenlijk onderdeel van de Bijbel als het Nieuwe?

Mijn punt was: In de Bijbel staat ook shit die we vandaag de dag verwerperlijk vinden, waarom dan de Moslims op hun boek pakken?
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 15:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Om maar binnen de disussie te blijven Smiley
Quote:

20 Vreemdelingen mag je niet uitbuiten of onderdrukken, want jullie zijn zelf vreemdelingen geweest in Egypte. 21 Weduwen en wezen mag je evenmin uitbuiten. 22 Doe je dat toch en smeken zij mij om hulp, dan zal ik zeker naar hen luisteren: 23 ik zal in woede ontsteken en ieder van jullie doden, en dan zullen jullie eigen vrouwen weduwe worden en jullie kinderen wees.

Exodus 22:20
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 15:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Om maar binnen de disussie te blijven Smiley
Quote:

20 Vreemdelingen mag je niet uitbuiten of onderdrukken, want jullie zijn zelf vreemdelingen geweest in Egypte. 21 Weduwen en wezen mag je evenmin uitbuiten. 22 Doe je dat toch en smeken zij mij om hulp, dan zal ik zeker naar hen luisteren: 23 ik zal in woede ontsteken en ieder van jullie doden, en dan zullen jullie eigen vrouwen weduwe worden en jullie kinderen wees.

Exodus 22:20

ik snap het niet helemaal, het is toch best redelijk wat er staat? Begrijp niet wat je er verwerpelijk aan vindt.

20 Vreemdelingen mag je niet uitbuiten of onderdrukken,
mkay

21 Weduwen en wezen mag je evenmin uitbuiten.
mkay

22 Doe je dat toch en smeken zij mij om hulp, dan zal ik zeker naar hen luisteren
mkay

23 ik zal in woede ontsteken en ieder van jullie doden, en dan zullen jullie eigen vrouwen weduwe worden en jullie kinderen wees
mkay
(tot aan de eerste 'en' dan: als je niet goed bent voor je medemens, berg je dan maar, zit toch wel wat in?)

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 17:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Precies. Conclusie: Wilders moet wat beter de Bijbel lezen Smiley

(Ik ben wel erg onbegrepen in dit topic... niet?)
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 17:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh zo ja ok. Nee want je zegt eerst "In de Bijbel staat ook shit die we vandaag de dag verwerperlijk vinden" en vervolgens post je eigenlijk zonder verdere toelichting dat stukje, dan denk ik hij noemt nog een voorbeeld.

Geert Wilders heeft volgens mij echt een totaal vertrokken en uniek perspectief van de wereld. De lezers moeten maar beseffen dat hij het over zijn eigen situatie heeft maar dat deze een gevolg is van wat hij zegt en heeft gezegd, een cirkel dus, die hij zelf heeft opgezet

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 17:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind het eigenlijk zielig voor Wilders dat hij zo naar de wereld kijkt. Moet er niet aan denken om me daar elke dag zorgen over te maken en het gevoel te hebben dat niemand de 3e w.o. ziet aankomen behalve jij Smiley

Ik denk ook dattie echt gevaar loopt nu, en dat vind ik z'n eigen schuld. Zo werkt het nou eenmaal in 't echte leven.

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 18:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Over radicale gelovigen gesproken, deze documentaire is best interessant:
http://www.torrentbox.com/torrent_details?id=88841

Bericht Geplaatst: 13 Feb 2007 19:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Los van dat ik het idee heb dat die gast langsaamaan behoorlijk paranoide begint te worden, hij lijkt wel levensmoe!

http://www.nu.nl/news/975699/11/Zelfmoordaanslag_tegen_Wilders_beraamd.html
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Feb 2007 01:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het ergste is nog dat wij als arme burgers moeten meebetalen aan de beveiliging van een of andere randdebiel die onzin uit loopt te kramen. Het is goedkoper om hem in de gesloten inrichting van Reinier van Arkel te plaatsen.
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Feb 2007 10:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit stond vanochtend in de Spits. Als je wint maak je vrienden?

Quote:
Zelfmoordaanslag tegen Wilders beraamd

DEN HAAG (ANP) - Tweede Kamerlid Geert Wilders is vorige week bedreigd met een zelfmoordaanslag. Twee jongemannen zouden het plan hebben om Wilders neer te schieten en vervolgens een busje vol explosieven bij de politicus tot ontploffing te brengen.

Daarbij moesten ,,veel onschuldigen omkomen in de enorme choas''. Dat blijkt uit de aangifte die Wilders bij de politie Haaglanden heeft gedaan. Een waarschuwing voor de geplande aanslag in Den Haag of Amsterdam kwam eind vorige maand binnen via Meld Misdaad Anoniem. Deze week is via dat meldpunt een soortgelijke, maar minder gedetailleerde doodsbedreiging geuit. Opmerkelijk is dat de dreigementen bekend worden via telefoontjes naar Meld Misdaad Anoniem.

In de eerste, zeer concrete, waarschuwing wordt gesproken over een aanslag begin februari. Daarbij zou een wit bestelbusje gevuld met vijfhonderd tot zeshonderd kilo explosieven ontploffen naast de voorman van de Partij voor de Vrijheid, die eerst moest worden neergeschoten. De bestuurder van het busje zou op Wilders inrijden en het voertuig zelf tot ontploffing brengen.

Wraak

De daders zouden de explosieven hebben verkregen via een contact bij het leger. Op de laatste maandag van januari zou een van hen het overige materiaal voor de aanslag, zoals bedrading, hebben gekocht bij een filiaal van de klusketen Gamma in Den Haag. Ook zou hij diverse malen op verkenning zijn geweest op het Binnenhof.

De daders zijn volgens de melder geen fundamentalisten, maar willen ,,gewoon wraak''. Wilders wordt al tijden zwaar beveiligd wegens vele ernstige bedreigingen en zegt dat dreigementen aan zijn adres zijn verdubbeld sinds zijn partij negen zetels behaalde tijdens de Kamerverkiezingen in november.

Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Feb 2007 13:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel, 2 posts boven je.

Bericht Geplaatst: 14 Feb 2007 13:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Moet eerlijk bekennen dat ik 'n luie poster ben. Zo'n linkje zie je al gauw over het hoofd.

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Feb 2007 15:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Precies. Conclusie: Wilders moet wat beter de Bijbel lezen Smiley

(Ik ben wel erg onbegrepen in dit topic... niet?)

Zelfs ik vond het duidelijk, dus ik denk dat het wel meevalt. Smiley

Die gast maakt er zelf ook meer een poppenkast van om zijn gelijk te krijgen. Volgens mij hoopt hij zelfs dat er een aanslag komt, zodat hij dan (mits ie dat overleeft) kan zeggenh, Zie je wel.
Nog veel erger daaraan vind ik dan dat er altijd weer mensen zijn die dan zeggen.: "verrek, hij had gelijk" en dat doen er nu al teveel. Waar gaat het heen.
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 20 Feb 2007 16:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij begint echt zijn verstand te verliezen....

Quote:
Wilders: tsunami van islamisering bereikt kabinet

Uitgegeven: 20 februari 2007 14:53
Laatst gewijzigd: 20 februari 2007 15:10

DEN HAAG - Met de komst van de PvdA-staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak heeft de tsunami van islamisering nu ook het kabinet bereikt. Dat zegt fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid dinsdag in zijn column.

Volgens Wilders zijn de Marokkaanse en Turkse overheden nu feitelijk in het hart van het Nederlandse machtscentrum geïnfiltreerd.

Aboutaleb heeft zowel de Nederlandse als de Marokkaanse nationaliteit en daarom is hij volgens Wilders "onderhorig aan de Koning van Marokko".

De PvdA'er wordt staatssecretaris voor Sociale Zaken. Hij benadrukte vorige week dat zijn loyaliteit bij Nederland ligt. "Elke twijfel over mijn loyaliteit vind ik onbegrijpelijk", zei hij donderdag na afloop van zijn gesprek met formateur Jan Peter Balkenende. Overigens kan Aboutaleb zijn Marokkaanse nationaliteit helemaal niet afstaan.

Albayrak

Staatssecretaris Albayrak, zowel Nederlandse als Turkse, zou in theorie wel afstand kunnen doen van haar Turkse nationaliteit. Ze vindt dat echter niet nodig, benadrukte ze vrijdag voorafgaande aan het gesprek met Balkenende. "Ik doe niets dat in strijd is met de wet, dat is duidelijk", aldus Albayrak.

Wilders vindt dat Albayrak is "onderworpen aan de president van Turkije".
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Feb 2007 17:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ergens ook wel weer lachwekkend natuurlijk.

Bericht Geplaatst: 20 Feb 2007 19:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens zijn redenering zijn wij dus ook allemaal onderworpen aan Koningin Beatrix... niet aan ons eigen verstand.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2007 00:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lang leve deze tsunami! ROFL

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2007 11:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Volgens zijn redenering zijn wij dus ook allemaal onderworpen aan Koningin Beatrix... niet aan ons eigen verstand.

Volgens mij heeft het totaal geen zin om de uitspraken van Wilders met inhoudelijke argumenten te verwerpen. Da's hetzelfde als zeggen ' hoezo, Wilders heeft toch nooit een echte tsunami meegemaakt..' Tot dusverre hebben alleen Yousef en Kamal het juiste antwoord op Wilders gehad.

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2007 12:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee hoor, deze gast ook (heb voor dit filmpje Wilders geinterviewd Bling )

http://campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=495

http://campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=496

Bericht Geplaatst: 21 Feb 2007 15:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:

Het slaat idd nergens op wat ie zegt, maar dit zit hier wel iets anders in mekaar als daar denk ik.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2007 01:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als in Turkije bedoel je? Das wel erg bekrompen denken over een ander volk. Ook Turkije is een zo goed als vrij land hoor. En vrijheidsbeperking van minderheden door de meerderheid van de bevolking impliceert geen "onderwerping" aan een president hoor...
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Feb 2007 12:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leg dat maar eens aan Orhan Pamuk uit.

Daarbij vind ik je laatste zin over minderheden erg vreemd.

Edit: Is onderdrukking door een meerderheid minder erg dan onderdrukking door een staatshoofd?

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2007 10:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als hij zo door gaat krijgt hij nog een generaal pardon...en kan hij een andere baan gaan zoeken....

http://www.nu.nl/news/1008908/11/rss/Wilders_haalt_uit_naar_ministers_over_%27wanstaltige_reizen%27.html
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mei 2007 01:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/05/column_wilders_trouw_aan_de_vl.html

Is 't niet fantastisch? ROFL Soms denk ik wel eens dat Wilders een projectje van de regering is om de rechtse kiezer rustig te houden... Deze column komt rechtstreeks uit de computer rollen!

Quote:
Ik stel voor dat vanaf morgen op ieder overheidsgebouw en iedere school in Nederland elke dag onze mooie nationale driekleur vol trots gaat wapperen. Ook vind ik dat op Nederlandse scholen kinderen vanaf nu iedere dag trouw aan de Nederlandse vlag moeten beloven als symbool voor Nederland en onze vrije democratie. Laat onze nationale trots weer herleven in Nederland!

Eetlepel verontwaardiging, snuifje anti-multiculturalisme, wolkje wantrouwen, scheutje nationalisme en de onderbuik is weer goed gevuld. Deze column had in elk land ter wereld geschreven kunnen worden, met het vervangen van een paar termen.

Wat is populisme toch mooi Gieren

Bericht Geplaatst: 16 Mei 2007 09:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Trouw moeten beloven als symbool voor vrije democratie...mooi man.
en dan de verwijzing naar de amerikaanse gang van zeken, fantastisch hoor, waarschijnlijk is Amerika daardoor zo'n tolerant land. ROFL

het blijft een aap met een pruik.
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mei 2007 09:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik snap wel dat mensen die man vrijwillig stokslagen willen geven.

Bericht Geplaatst: 16 Mei 2007 12:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
...Dit voorval is tekenend voor de armzalige staat waarin de Nederlandse cultuur momenteel verkeerd. De taal verloedert,...

Gieren Bwhaha Wat een debiel.

Bericht Geplaatst: 16 Mei 2007 14:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gieren

Bericht Geplaatst: 20 Mei 2007 22:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, wij mogen 'm afdoen als 'n mongool. Hij staat wel 15 zetels in de peilingen...
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Mei 2007 22:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Tsja, wij mogen 'm afdoen als 'n mongool. Hij staat wel 15 zetels in de peilingen...

Huilen hoe is dat toch mogelijk
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Mei 2007 22:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:

Zoals Ruud Lubbers zou zeggen. Dat is 10%, dat wil zeggen dat 90% niet op hem stemt. Gelukkig haha.

Bericht Geplaatst: 20 Mei 2007 23:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja. Ik vind 10% redelijk veel voor zo'n malloot.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur