Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » Daily Dose
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2007 16:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zoals jullie zien staat er op de main page iets nieuws: De Daily Dose. Ik ben er nog mee bezig, dus misschien dat ik 'm vanavond alweer weghaal als ik nog niet tevreden ben, maar uiteindelijk zal ie er komen!

De Daily Dose moet dagelijkse content worden gevoed door de forumleden. Hoe dit precies gaat werken komt nog.

In ieder geval moet het leukste filmpje, het grootste nieuws of het bizarste weetje in de Daily Dose komen. Die minstens elke 24 uur veranderd.

Ik laat 't wel weten als ie af is Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2007 17:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuk idee! Kun je m misschien ook op de Active topics zetten ofzo? Ik ga nooit naar de main page namelijk.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Feb 2007 21:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Das misschien een kwestie van uitproberen. Ik zie eigenlijk eerder de active topics op de mainpage verschijnen. (De eerste vijf bijvoorbeeld) Als ik echt content ga toevoegen aan de active wordt het misschien toch een rommel.

Misschien op de eerste regel, zoiets?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2007 01:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met Geert ben ik het eens, ik kom ook nooit op de main page. Misschien onderaan de actives?

Verder een erg leuk idee! Maar ik vind dat werk van mensen van dit forum (zoals eige gemaakte filmpjes, foto's, muziek en websites) de overhand moet hebben boven 'leuke weetjes' of een YouTube filmpje dat je echt moet zien.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2007 02:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jaja, onderaan de actives is idd een veelgeziene plek Smiley.

Ik zat al te denken aan een kleine verwijzing (dus alleen titel bijvoorbeeld) naar de daily dose op de main page. Daar kan je dan ook gewoon de eerste 6 active topics zien of zo.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Feb 2007 02:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet, 't werkt iig! (Dus met updatesysteempje enzo...)

Moet nog een hoop aan gebeuren, vooral aan de layout, maar toch! Ik kan iig het makkelijk updaten.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 13:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo, weer een update'je... Ik krijg het alleen niet voor elkaar om in Internet Explorer de boel gecentreerd te krijgen! In Firefox doet ie 't juist prima! (Vroeger was dit altijd andersom Smiley)
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 14:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm, ik vind het zo bovenaan bij Active toch wel erg aanwezig... Nu lees ik de hele tijd iets stompzinnigs over Britney's haar, als ik gewoon naar de recente topics kijk.
Kan het niet onderaan bij Active? Of misschien toch weer terug naar de mainpage? .... Tongsmiley
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 15:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij is op de index pagina wel HEEL duidelijk aanwezig. Een simpele link zoals in de active topics zou volstaan naar mijn gevoel.
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 15:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ik nu op daily dose klik opent een nieuwe tab met het verhaal, dat kan beter gewoon in een javascriptje.

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 15:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is het systeem dan wat bepaald of iets daar komt te staan?

prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 17:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vind het perfect zo, in de active.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 17:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind 'm ook behoorlijk irritant. Zoals 'ie nu in de active staat, zo zou hij op de indexpagina moeten staan. Keurig, ingetogen linkje. De active topics gebruik ik om te kijken of er iets nieuws is gepost, niet om grappige filmpjes te zien.

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 18:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah, de conservatieve elementen binnen IA roeren zich weer.. Tongsmiley Zijn dit dezelfden die de layout nog steeds terug op de standaard phpBB layout willen? Knipoog

Om even de vragen te beantwoorden:
Quote:
Wat is het systeem dan wat bepaald of iets daar komt te staan?

Zodra ik de layout heb zoals ik 'm wil (iets spannender, midden tussen de categorieen, active op de frontpage), ga ik aan de slag met een linksubmit. Die kan "handmatig" zjin, maar ik wil onder elk postvenster ook een vinkje maken met "submit deze post naar dailydose".
Uiteindelijk beslis ik (of ev. een medeadmin?) wat er dan op komt. Vooralsnog voer ik ze zelf handmatig in.

Quote:
Als ik nu op daily dose klik opent een nieuwe tab met het verhaal, dat kan beter gewoon in een javascriptje.

Wat bedoel je precies? Dat je in de active topics gelinkt wordt naar de frontpage? Dat is ook de bedoeling. De frontpage moet een soort spannende afdruk van het forum worden. Met vooralsnog de index, de meest recente active topics en de daily dose.

Quote:
Hij is op de index pagina wel HEEL duidelijk aanwezig. Een simpele link zoals in de active topics zou volstaan naar mijn gevoel.

Het idee is om de frontpage, en daarmee interaddict, wat meer content te geven. Het forum kabbelt naar mijn idee al te lang voort op een weinig interessante nieuwe aanvoer van inhoud en mensen. Ik wil (in beperkte mate) daar graag iets aan veranderen.

Het zal misschien even wennen zijn, en het is nog niet af. Maar "onderaan de active"? en "keurig ingetogen linkje?" gaat niet samen met wat ik probeer te bereiken. Dan had ik namelijk ook niks kunnen doen Smiley.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 19:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hey leuk zo! Ik kom nooit op de frontpage, alleen op de active, dus handiger zo. En ik vind het ook niet te vol of zo.

Bericht Geplaatst: 27 Feb 2007 22:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Handmatig moderaten is convervatief, ken je digg.com?

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Feb 2007 01:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is ook zo. Smiley Maar het is vooralsnog nog maar 1 lokatie die ingevuld kan worden, en in het begin laat ik het even afhangen van m'n eigen afweging...

Je weet maar nooit. Mocht dit nou aanslaan, dan kan ik altijd nog aan meer content denken. Maar ik wil het ook graag aan het forum blijven koppelen als het kan... Eerst de boel maar eens goed werkend krijgen.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Feb 2007 01:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Allright, de actives staan op de frontpage. Het ziet er nog wat druk uit vind ik. Wat aanpassingen in de layout kunnen dat misschien veranderen Smiley. (Gerbens? Private?)
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 02 Mrt 2007 04:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hij leed Monddicht

Bericht Geplaatst: 02 Mrt 2007 09:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het was laat Smiley. (Voor jou ook zie ik Smiley)
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Mrt 2007 02:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah ja, dat krijg je als je een Amerikaan moet interviewen hè Smiley

Bericht Geplaatst: 03 Mrt 2007 12:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bram schreef:

Eens, nu is het monsterlijk groot.

RAWK!
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2007 13:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

het is wel irritant als er 3 dagen hetzelfde bovenin staat...
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2007 13:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja inderdaad, dan kijk je er ook niet meer naar. Zie je toevallig af en toe dat het veranderd is, maar dan volg je het niet meer.

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2007 15:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh de kritiek... de kritiek Smiley.

In het weekend is het aantal hits op het forum ongeveer een derde van wat het doordeweeks is. Ik was een dagje aan het slacken, dan krijg je dit Smiley.

Vandaag ga ik dus ook aan de submit-functie werken, zodat ik niet zelf constant op zoek hoef te gaan naar leuke dingen.

Komt goed... komt goed... Rome is ook niet in 1 dag gebouwd Tongsmiley
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2007 16:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Oh de kritiek... de kritiek Smiley.

Ik heb ook een complimentje gegeven hoor Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2007 16:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je kunt toch beter een idee bedenken wat intergreerbaar is met het forum..

Bijvoorbeeld de best bekeken topic van de dag bovenaan zetten.. Of een "digg" knopje naast elke post zetten, en de post die de afgelopen dag of week de meeste digg's heeft gehad bovenaan zetten..

Momenteel heb ik nog niks interessants bovenaan zien staan in de "Daily Dose", want het nieuws is achterhaald.. Ik gebruik dit forum namelijk ook niet als nieuwsbron.

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Mrt 2007 16:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pim schreef:

Bijvoorbeeld de best bekeken topic van de dag bovenaan zetten.. Of een "digg" knopje naast elke post zetten, en de post die de afgelopen dag of week de meeste digg's heeft gehad bovenaan zetten..

Daar heb ik ook al over nagedacht, ware het niet dat daar op dit moment simpelweg nog te weinig topics en mensen voor zijn.

Dit forum moet eerst weer eens een beetje herstellen van de verhuizingen en crashes die er zijn geweest. Wat minder inteelt in de topics, en wat minder vaste bezoekers die klagen dat er "niks gebeurt" op het forum.

Pas als er meer dan 20 active topics per dag zijn heeft het pas echt zin om er 1'tje uit te lichten. En ik wil met die Daily Dose minstens 1 topic per dag extra aandacht geven. (Vandaar dat elk nieuwtje terug te voeren moet zijn op een topic, desnoods een nieuwe.)

Ik probeer trouwens ook niet een nieuwsbron te zijn, maar wel actueel te blijven. Echt achterlopen doe ik niet, ook al zullen er altijd mensen zijn die het harde nieuws al eerder hebben gehoord...

Anyhow, nu maar eens aan de submit werken.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mrt 2007 03:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo. Hij is af. Suggesties en commentaar en welke kritiek dan ook is welkom.

Volgens mij is ie ook goed beveiligd (zover ik er vanaf weet). Mochten er beproefde methodes voor spam zijn, dan hoor ik graag hoe ik die tegen zou kunnen houden.
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 01:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tof dat je nu een knop hebt die linkt naar een pagina waar je alle Daily Doses kan zien!

Misschien is het nog handig om ervoor te zorgen dat als je boven zo'n knop gaat hangen met je cursor, er komt te staan waar de knop voor dient. Want nu is het maar gewoon klikken en gokken of je de goede hebt.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 02:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Done!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 09:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hopelijk doe ik nu niet te vervelend, maar voor die tooltip tekstjes kun je het beste alt="blaat" én title="blaat" gebruiken, aangezien alt teksten in Firefox niet werken Smiley Ik gebruik beide browsers en ging naar aanleiding van bovenstaand post even kijken terwijl ik in Firefox zat, en het viel me op.

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 16:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Shit, ik gebruik ook firefox. Ik heb het niet eens getest Smiley. Zal het aanpassen (later)

Bericht Geplaatst: 13 Mrt 2007 16:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zei Thijs

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2007 16:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De daily dose is maar 10 minuten van t einde, hier de hele uitzending:

http://video.google.nl/videoplay?docid=-4953313091099980208&q=probleemwijken

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2007 17:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hey apart! Ik kon hem gister niet vinden!
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mrt 2007 17:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

OOOOOOOooooooooooooowwwwwwwwww wat vet! Worship
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2007 02:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Utrecht, maar dan hetzelfde:

http://www.depers.nl/weblog.php?id=194

Damn, wat een vette mensen. Zo wil ik later ook worden.

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2007 09:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die van Stone Island is oud, ken hem al heel lang! Die parodieen die er op gemaakt zijn, zijn ook grappig! Heb het filmpje zelfs op mijn hyves Smiley

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2007 14:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is dat nu toch met het balkje wat steeds van kleur veranderd? Experimentje?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur