Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » Daily Dose
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2007 14:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://forum.interaddict.org/viewtopic.php?p=54887#54887

Bericht Geplaatst: 11 Apr 2007 14:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

(Ja ik ben nog bezig met de mod om individuele posts te kunnen verplaatsen Smiley.)

Dat is gewoon voor de leuk, en om er wat extra aandacht op te vestigen. Ik vond dat er wel wat meer kleur in de pagina mocht. Bij deze...

Iemand die nog andere kleuren mooi vindt en aan wil dragen? Knipoog
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 08:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En vind je de Daily Dose een succes? Het heeft voor mij echt geen toegevoegde waarde, hoe onaardig het ook moge klinken...

Wat misschien een leuk idee is, is elke dag van ALLE topics de views te resetten.. Dus met een Cronjob een query die alle views update naar "0".
Dan zie je elke dag in een oogopslag wat de meest gelezen topics zijn. Wel leuk om daar een beetje inzicht in te hebben.

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Apr 2007 11:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Da's idd een erg leuk idee. Een active topics gebasseerd op views Smiley.

Ik heb totaal geen zicht op het succes van de Daily Dose. Ik blijf er wel mee doorgaan, maar moet idd snel eens stats hebben. Ik weet gewoon niet hoeveel er op geklikt wordt.

Maar op zich heb ik signalen waar ik tevreden over ben. Ik word er IRL soms over aangesproken. Mensen hebben veel wel gezien van wat er gepost is. En er wordt steeds meer gesubmit.

Het enige wat ik nog jammer vind is dat mensen de "reply"-knop nog niet goed weten te vinden na een daily dose. Soms probeer ik aan te zetten tot discussie, maar dat is dan nog niet zo effectief als gewoon een topic openen.

En opbouwende kritiek is prima hoor. Als je alleen maar had gepost "van mij mag ie weg" ofzo zou ik het wel jammer gevonden hebben.

Zie de Daily Dose in 'the big scheme of things'. Ik blijf er voorlopig nog meer doorgaan, tot ik mijn hele lijstje van voornemens heb afgewerkt. Dat kan alleen nog ff duren, omdat ik het voorlopig weer druk met school heb Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur