Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Help mij een week lang de DAILY DOSE te bereiken.
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2007 02:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wil graag 5 dagen lang elke dag op de Daily Dose komen te staan.

Vanaf Maandag 12 maart tm vrijdag 16 maart.
Heb jij de meest ludieke ideeen dan voer ik ze uit. Ik ben in het bezit van een videocamera maar een slechte internetverbinding. Toch het proberen waard...

(Waarschijnlijk komen er 0 reacties op dit topic, en wordt het vergeten)

Maargoed...
Gerbens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2007 09:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan, wat ken jij de mensen op dit forum toch goed.

Dus dat wordt een item over inspiratieloosheid.

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2007 11:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tsja, met een obscuur zelfbouw muziekinstrumentje kan het dus lukken. (ben zeer trotst op het moment dat ik m al heb gehaald!)

mag ik je suggereren

een foekepot http://nl.wikipedia.org/wiki/Foekepot
graag een originele uitvoering van een van de rijmpjes

misschien een duet met kazoo http://nl.wikipedia.org/wiki/Kazoo

Quote:
1. Decorate your tube with markers or pencil crayons.
2. Cut a 5 inch square out of waxed paper.
3. Place the square of waxed paper on one end of tube and secure with an elastic.
4. To play your kazoo gently hum into the open end of the kazoo.

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2007 15:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een vroeg succes voor de DD. Tongsmiley

Jan, ik zet je er met liefde op jongen. Zolang het maar enigszins leuke filmpjes zijn ten minste Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Sterre
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Mrt 2007 19:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou echt iets lomps gaan doen. Ergens gaan sandboarden en dan een kicker van zand bouwen en erover heen springen (is gedoemd te mislukken, heerlijk)

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur