Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Games » gta-san andreas multiplayer?
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2007 16:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik moet zoeken naar verschillen tussen 'generieke' en 'specifieke' werkingen binnen het stadsbeeld. Deze verschillen kunnen gerelateerd worden aan de hand van de voorbeelden van Durand, Ledoux en Piranesi,

Dus, heeft iemand ervaring met gta-san andreas multiplayer mods?
Is het leuk, werkt 't, hoe werkt 't?
Het leek me wel lachen...
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2007 17:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb geen flauw idee wat die eerste zin te maken heeft met San Andreas multiplayer mods, maar ik weet wel dat ie bestaat:

http://www.sa-mp.com/

Jammer is alleen dat het van hobbyisten is, en er dus nauwelijks ontwikkeling in zit. Het zit nog vol met bugs, en het is maar matig om te spelen.

Maar best grappig om een keer uit te checken. Het werkte bij mij wel gewoon. Ze zouden er echt iets briljants van kunnen maken. Een soort Second Life met een doel. Maar op dit moment is het nog maar een matig schietspelletje.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2007 17:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmmmmm, ik heb met deze echter nog geen ervaring, terwijl daar nog wel actie in lijkt te zitten!
http://mtavc.com/dl-archive.html

Dus misschien maar eens een keertje uitchecken.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Mrt 2007 17:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb alleen ervaring met die laatste die Thijs postte, Multi Theft Auto. Het is best leuk, maar dat is maar voor even. Er zitten namelijk inderdaad teveel bugs in en het speelt te houterig, om écht leuk te worden.

Op die link staan alle technische gegevens erover wel, dus dat ga ik niet overtypen Knipoog

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur