Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » hulp bij opdracht Media&Cultuur
slin
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 11:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bonjour addicts,

Ik zoek allerlei films, reclames en programma's, videoclips of series op televisie waarin (een) man(nen) die ijs eten in voorkomen. Dit is voor een opdracht voor Media & Cultuur en ik moet er uiteindelijk 25 hebben.. ik heb er al 5. Zucht.. Alvast heel erg bedankt.

Mannen + ijs.. anyone??

*Bid*

(ja Thijs, het is MIJ, lin Knipoog )
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 11:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Trees Lounge sowieso; gaat over een ijscokraampje...

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 13:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die scene van Monty Python waar een dikke man zoveel eet dat hij ontploft, volgens mij uit the meaning of life. Seinfeld, the lip reader. (George is on TV eating a sundae. His face is covered in ice cream and fudge. He is taking a bite of ice cream and dripping it around his mouth.)Je hebt ook nog the understudy van Seinfeld , waar Kramer ijs voor Bette Midler gaat halen. Ik zat nog te denken aan hobo humpin' slobo girl, maar da's een vrouw..

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 13:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Little miss sunshine

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 17:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heel veel reclames van Hertog de afgelopen tijd hadden veel mannen die ijs eten. Check:
http://www.ster.nl/ster?nav=vaunLsHCjENpCsCpC&pane=rlomLsHCjENzCOM&cmercial=gyunHsHCjEfDqDnDCicC&popup=mediaspeler
http://www.ster.nl/ster?nav=vaunLsHCjENpCsCpC&pane=rlomLsHCjENzCOM&cmercial=rmddIsHCjEfDqDnDCecC&popup=mediaspeler

of deze van ola:
http://www.ster.nl/ster?nav=vaunLsHCjENpCsCpC&pane=rlomLsHCjENzCOM&cmercial=xxunHsHCjEfDqDnDCyeB&popup=mediaspeler

of je kunt zelf even verder zoeken op www.ster.nl en dan bij commercials naar ijs zoeken want er staan er nog 6 op.

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 17:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ijscoman! Ijscoman! Vertel eens 'n verhaal! Knipoog (mooie ijseetscene gespeeld door een man)
slin
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 19:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Whawhawiewha, superbedankt al voor deze reacties! Smiley
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 23:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Uiteraard ook Forrest Gump:

"The only good thing about being wounded in the but-tocks is the ice cream. They gave me all the ice cream I could eat. And guess what? A good friend of mine was in the bed right next door. Lieutenant Dan, I got you some ice cream. Lieutenant Dan, ice cream!"

Uiteraard heb ik die zin opgezocht maar kon ik me de scene nog herinneren...Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Mrt 2007 23:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Idd ja Smiley "Lieutenant Dan, ice cream!" op zo'n mongools toontje lachen Geweldig!

Ik hoorde trouwens dat Tom Hanks waarschijnlijk ging bijtekenen voor een tweede Forrest Gump film... Die kan nooit de eerste versie evenaren
slin
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2007 17:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh en weten Danny en/of Thijs als experts zo nog een Soprano's aflevering waarin Tony ijs eet? Ik weet dat het vaak voorkomt maar kan zo snel geen aflevering vinden..
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2007 18:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wouter schreef:

Ik hoorde trouwens dat Tom Hanks waarschijnlijk ging bijtekenen voor een tweede Forrest Gump film... Die kan nooit de eerste versie evenaren

Ik zie het ook staan ja!
http://www.slashfilm.com/2007/03/07/forrest-gump-2-back-in-development/

Maar idd wilde de schrijver van het boek er nooit iets van weten. Die gast is compleet en afschuwelijk genaaid door Universal, hier uitgedrukt als "legal dispute".

Quote:
Winston Groom's price for the screenplay rights to his novel Forrest Gump included a share of the profits; however, due to Hollywood accounting, the film's commercial success was converted into a net loss, and Groom received nothing. As such, he has refused to sell the screenplay rights to the novel's sequel, stating that he cannot in good conscience allow money to be wasted on a failure.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hollywood_accounting
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2007 18:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geen fysieke ijsjes, maar er is een scene uit 'Down by Law' waarin Roberto Benigni een cellenblock 'I scream, you scream, we all scream for ice cream' laat scanderen. Misschien kun je er wat mee...
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2007 18:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

http://www.youtube.com/watch?v=XuxZcZ6RwL4
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 16 Mrt 2007 19:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eddie Murphy heeft een sketch over "ice cream" in z'n show Delirious.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2007 01:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Weet niet of je ze nog nodig hebt, maar de laatste aflevering van deel 1 van seizoen 6 van de Soprano's (S6E13 volgens mij) heeft een scene waarin Tony ijs eet, en op TV iets kijkt over depressies.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Apr 2007 08:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Deadline was in maart...

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur