Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Foto-topic deel 4
Thijs
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Feb 2008 10:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het zijn toch foto's!? of gaan we alle foto's in subtopics (goed woord?) stoppen?! ;P

Bericht Geplaatst: 01 Feb 2008 13:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zie een voetbalfilmpje.

Bericht Geplaatst: 01 Feb 2008 15:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is inderdaad een topic voor foto's van jezelf (zelf gemaakt of je staat er zelf op). Niet een topic voor random foto's.

Ik ben altijd voor meer subtopics ipv verzamelbakken. Dus knock yourself out zou ik zeggen Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Mart
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Feb 2008 18:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geen commentaar

Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Feb 2008 18:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Owwwww...........Daaaaaaaaaaaannyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Feb 2008 22:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad maar damn hoe lang is dit geleden. D'n Bersselaars ziet er ziet wel erg jong uit, jonger dan dat ze een "stel" waren in mijn herinnering in ieder geval.....
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Feb 2008 23:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En toen al aan de drank ... Smiley

Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Feb 2008 00:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
En toen al aan de drank ... Smiley

Vluchten voor de realiteit? Knipoog

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 03:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Feb 2008 09:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

<---- Je bent coppens vergeten bro'!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Apr 2008 21:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren bij de video shoot van No Turning Back geweest in Area 51. Dolle bende, ben compleet stuk vandaag.

RAWK!
Mart
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Apr 2008 22:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zie dat de vrouwen thuis moesten blijven.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Apr 2008 22:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En dat de dresscode stijlvol zwart was (en er zijn dan altijd van die vervelende mensen die zich daar niet aan houden Boos ).
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Apr 2008 23:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is Theon niet altijd met NTB op pad?

Bericht Geplaatst: 08 Apr 2008 08:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mart schreef:
Ik zie dat de vrouwen thuis moesten blijven.

Die waren er wel, maar zaten voornamelijk te figureren op de rand van de bowl (aan de kant waar ook de fotograaf van de foto zat). Op een gegeven moment waren er zelfs een stuk of 4 in de bowl.

Tom schreef:
Is Theon niet altijd met NTB op pad?

Ja, als merch man. Hij was er ook.

RAWK!
marjolein
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Apr 2008 14:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

marjolein bij de melkfabriek in assen toen die er nog stond....
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Apr 2008 16:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hé! 'Marjolein' als in 'de Marjolein die hier héul lang niet is geweest'? Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Apr 2008 20:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zou niet zeggen dat jullie beide dezelfde persoon zouden zijn Smiley
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Apr 2008 21:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als in ia-smiley ia-smiley ia-smiley Smiley Smiley Smiley ia-smiley ia-smiley ia-smiley

?!?!?!?!??!?!!!!?!??!?!!??!?!!?

Bericht Geplaatst: 09 Apr 2008 23:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wel strakke foto, op dat trappetje...!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
marjolein
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Apr 2008 14:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

JA!!! Die!!! Ik dacht, kijken of ik dat forum nog kan vinden... google: interaddict... en ja hoor!!! en verdomd....mijn account was er ook nog!!! hehe... ik heb geen idee hoe lang het geleden is dat ik hier was maar volgens mij een aantal jaar zelfs....weet iemand dat?
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 10 Apr 2008 15:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

marjolein schreef:
http://forum.interaddict.org/uploaded_files/1207749414_IMG_3700.JPG

marjolein bij de melkfabriek in assen toen die er nog stond....

Erg vette foto. Is dat spontaan, of een pose?
marjolein
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Apr 2008 15:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik zie welke foto je bedoeld...
ik had op dat moment een fotoshoot en de fotograaf gaf me wel wat aanwijzingen maar toennn ging mijn telefoon, een vriend van me wilde met me in de fabriek gaan kijken en ik keek of ie er al aankwam...
hehe....
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Apr 2008 16:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zit je nog bij de navy en zie je Daniel Bal nog wel eens? Smiley
marjolein
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Apr 2008 16:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ooh ja!!!
jij!!! hehe...ik weet alleen je naam nog en dat je bij een band zat geloof ik...

ik zit al 2 jr niet meer bij de navy en daniel staat netjes in mijn msnlijst maar we hebben verder nauwelijks contact...

missch weer als ik ben verhuisd ofzo...

met jou alles goed??

Smiley
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2008 21:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Om even terug te komen op mijn verhaal van gisteren....
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2008 08:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wie is die neger?
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2008 09:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...en waar slaapt ie?

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2008 09:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat moet ie kosten?
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2008 10:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Danny, lege accu, baden, lampen, piranja's.....t zegt je niks meer?
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2008 10:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er staat me wel iets bij van een redelijk bizar verhaal wat je vertelde toen we bij Tom thuis waren... Je moet echter wel in ogenschouw nemen dat ik nooit meer blow en die paar hijsjes dermate hard aankwamen dat ik op dat moment nergens meer iets van begreep....dan helpt jouw surinaamse manier van verhalen vertellen ook niet erg mee...Smiley

Maargoed, licht nog eens een tipje van de sluier...ben nu wel weer nenieuwd...Smiley

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 00:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En ook even voor de mensen die er niet bij waren, of niet dan?

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 02:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
Er staat me wel iets bij van een redelijk bizar verhaal wat je vertelde toen we bij Tom thuis waren... Je moet echter wel in ogenschouw nemen dat ik nooit meer blow en die paar hijsjes dermate hard aankwamen dat ik op dat moment nergens meer iets van begreep....dan helpt jouw surinaamse manier van verhalen vertellen ook niet erg mee...Smiley

Maargoed, licht nog eens een tipje van de sluier...ben nu wel weer nenieuwd...Smiley

Eerlijk gezegd....het verhaal had geen begin en geen einde. Sloeg ook nergens op. Maar toevallig kwam ik vandaag deze foto tegen van die bewuste dag.

Kort samengevat: Stroom was uitgevallen, we wilden ons wassen, naar beneden gereden midden in de nacht met de auto naar een riviertje midden in de jungle om te wassen, zaten veel piranja's, koplampen daarom aan laten staan, directrice wees me erop dat ik mijn ballen goed moest wassen, accu leeg, iemand gebeld midden in de nacht die zijn dure auto met een rotvaart naar beneden reed omdat hij pissig was dat hij midden in de nacht wakker werd gebeld....veel krassen op zijn wagen, wij lachen.

geen boeiend verhaal. (vis trouwens niet zelf gevangen maar gekregen) wel lekkere soep van gemaakt.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 12:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Klinkt in al z'n steekwoorden als 'n briljant verhaal Smiley
marjolein
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 13:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

vette foto lucy!
marjolein
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 14:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

oh shit....ja, hehe die van pagina 1....Knipoog
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2008 10:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Afgelopen vrijdag met Fehler in W2 (Boschkilde) gespeeld.

RAWK!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2008 12:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is dat Siem daar vooraan?
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2008 19:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ken geen Siem dus dat zou ik niet weten.

RAWK!
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 01:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless, ik wist helemaal niet dat Damian jullie gitarist is. Hij is een goede vriend van een maat van me en ik ga regelmatig nog wel eens een biertje drinken met hen. Ik kom snel een keer kijken.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur