Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Foto-topic deel 4
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Mei 2007 09:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lucy schreef:
Sietse, we're bad with those goggles

you bet!! sexy...daten? haha, sorry, kreeg even een nostalgische ingeving Knipoog

Bericht Geplaatst: 25 Mei 2007 15:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:

Fucking Walter Sobchak.

Laatst aangepast door Laurens op 25 Mei 2007 18:23, in totaal 1 keer bewerkt
San
Addict

Bericht Geplaatst: 25 Mei 2007 16:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooie kaaklijn Knipoog

Bericht Geplaatst: 25 Mei 2007 21:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jep
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2007 22:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, van mij dan ook maar weer eens een foto'tje. Smiley Ik heb een beetje rode oogjes, was een beetje ziek.

Hij is gemaakt met een Nokia N73, als het goed is mijn toekomstige telefoon. Goede camera, 3.2 megapixel, maar je blijft toch altijd zien dat ie met een telefoon gemaakt is he... Smiley

Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2007 23:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:

http://forum.interaddict.org/uploaded_files/1179830782_thaDonn.JPG

Hej, die Bang Bang Bazooka poster heb ik ook!

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2007 23:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb alle drie die posters ook Tongsmiley

Bij Bang Bang Bazooka toen, toen kwam 69 Charger een keer tegen een uur of 03:00 aanzetten, las laatst in dat Eindhoven 'wat zijn we rockandroll' tattoo boek hoe het nou eigenlijk zat toen (drank).

Bericht Geplaatst: 28 Mei 2007 23:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren naar de training van de ONK Pinksterraces in Oss geweest, op Circuit Paalgraven (straten cicuit van een industrie-terrein). Was leuk om eens geweest te zijn. Vandaag waren de races, maar daar ben ik niet heen geweest.

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2007 01:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Floor, mooie foto.
Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 29 Mei 2007 15:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Misschien leuk als usericoontje voor "Koos en Ivo" ? Tongsmiley

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2007 06:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, Chicago is echt een te gekke stad! Het is geen New York natuurlijk, maar qua feel heeft de stad net zoveel uitstraling als de Big Apple of als San Francisco bijvoorbeeld.

Ook leuk om zoveel te zien met alle achterliggende informatie. Heb net 2 maanden college over de stad gehad natuurlijk...

Even de plichtmatige skylinefoto. Ga nu pitten!

Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2007 09:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wow, wat een dolle foto.. je zult daar nu maar zitten... Op welke verdieping zit je?

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2007 09:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laurens schreef:
Ik heb alle drie die posters ook Tongsmiley

Bij Bang Bang Bazooka toen, toen kwam 69 Charger een keer tegen een uur of 03:00 aanzetten, las laatst in dat Eindhoven 'wat zijn we rockandroll' tattoo boek hoe het nou eigenlijk zat toen (drank).

Zo Laurens, las jij dat laatst. gaaf man, ware het niet dat als je je niet autistisch had afgesloten van de buitenwereld de afgelopen jaren, dat je dat dan al lang zou weten. Knipoog

Ik kan me trouwens ook nog herinneren dat die show van 69 charger toen belachelijk rock n roll was. Met gave hekken en een veel te bezopen bandleden. Waardoor de muziek erg achter bleef, maar ja, iedereen zat al uren te wachten tot het begon, dus iedereen was zelf ook al flink bezopen. Das lang geleden trouwens, toen woonde ik nog thuis, toen ben ik nog bij jou blijven pitten op dat zolderkamertje waar ik later zelf nog heb gewoond.

Eva was daar toen ook met haar zus en een vriendinnetje en een gast volgens mij. Althans, haar zus stond met een gast aan de photoplay kast. Nondeju wat heb ik een geheugen.

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2007 10:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vond het gewoon leuk om terug te lezen in een boek, dat is weer eens wat anders dan internet, een boek.

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2007 10:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
Zo Laurens, las jij dat laatst. gaaf man, ware het niet dat als je je niet autistisch had afgesloten van de buitenwereld de afgelopen jaren, dat je dat dan al lang zou weten.

hiermee, bedoelde ik internet dus juist niet. Ik weet dat er voor jou alleen nog i-net, boeken en films bestaan, maar dat was nou net de reden waarom ik die opmerking plaatste.

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2007 14:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pim schreef:
Wow, wat een dolle foto.. je zult daar nu maar zitten... Op welke verdieping zit je?

Nou, helaas is deze foto niet genomen vanaf m'n hotelkamer, maar vanaf de bovenste verdieping van de Sears Tower. (Lang het hoogste gebouw ter wereld)

Maar het hostel zit ook op een vette locatie. Zo'n trein boven de grond komt op 10 meter langs het raam Smiley.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2007 15:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Chicago is gaaf, zelfs leuker dan NY, vind ik... Beetje het verschil Amsterdam - Rotterdam, zal ik maar zeggen.
Ga trouwens 'ns voor de lol naar 'The Wiener's Circle', een shabby 24h-hotdog tent. Hun chardogs zijn legendarisch, maar van nog grotere faam zijn de dames die je bedienen: ronduit onbeschoft en daardoor zeer vermakelijk. Beetje als Seinfeld's 'Soup Nazi'... 's Nacht is het daar het leukst omdat de dames goed op dreef raken als ze dronken mannen bedienen, maar als je overdag gaat kun je in dezelfde straat ook nog een paar aardige 2e hands platen scoren, mocht je daar nog intresse in hebben.
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2007 18:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

....net een hele mooie google.maps 3d afbeelding!
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2007 20:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2007 21:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Owkee doe nu al een paar minuten mijn best maarre hoe de hell krijg je dat voor elkaar? Smiley
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2007 21:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

In winkelcentrum Woensel Eindhoven staat een glazen zuil/cilinder gevuld met water. Onderin die zuil zit een schoepenrad bevestigd. Aan de buitenkant kan je aan een hendel draaien welke het schoepenrad in beweging zet en zodoende een draaikolk veroorzaakt in het water. Op de foto zie je die zuil en de weerspiegeling.

Misschien een keer terug gaan om foto's te maken, ik zag deze foto pas achteraf.

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2007 22:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ben jij in winkelcemtrum woensel geweest? Pauper Knipoog

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2007 22:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Had al zo'n vermoedde al zoiets maar door die spiegeling. Cool! Smiley
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Mei 2007 23:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dit is echt de mooiste foto die ik ooit hier heb gezien, bij deze!
Worship
Sietse schreef:

Zeur je eerst dat ie niet meer in de bewoonde wereld komt, komt íe daar, is 't weer niet goed!

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2007 00:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die foto van Chigago lijkt inderdaad net 3D! Zo echt lijkt ie! Tongsmiley
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Jun 2007 12:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja schreef:
Worship
Sietse schreef:

Zeur je eerst dat ie niet meer in de bewoonde wereld komt, komt íe daar, is 't weer niet goed!

zo zeg, heb je deze keer echt iets gevonden waar ik mezelf tegenspreek? goed bezig. hoewel, ik spreek mezelf niet echt tegen, want het waren beide grapjes, met een kern van waarheid uiteraard, maar goed, dat doet er allemaal niet toe. gefeliciteerd.

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2007 13:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennie op de venhuizer kermis Rock on

Bericht Geplaatst: 02 Jun 2007 23:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat is inderdaad wel Danny in al zijn glorie ja Smiley.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2007 11:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
Lonja schreef:
Worship
Sietse schreef:

zo zeg, heb je deze keer echt iets gevonden waar ik mezelf tegenspreek? goed bezig. hoewel, ik spreek mezelf niet echt tegen, want het waren beide grapjes, met een kern van waarheid uiteraard, maar goed, dat doet er allemaal niet toe. gefeliciteerd.

Shocked Wtf? uhmmm Pfoe, jij spoort echt niet...

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2007 13:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse neemt het allemaal erg zwaar op de laatste tijd ja.

Laatst aangepast door Laurens op 04 Jun 2007 09:16, in totaal 1 keer bewerkt
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jun 2007 21:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Idd.. Wat zou het zijn? Slecht eten? Weinig seks? Who knows!

uomo'd onore schreef:
Chicago is gaaf, zelfs leuker dan NY, vind ik... Beetje het verschil Amsterdam - Rotterdam, zal ik maar zeggen.

Nou, leuker dan New York is ook wel wat overdreven, maar na New York en San Francisco een goede derde!

Die vergelijking met Rotterdam gaat misschien wel een beetje op, ware het niet dat Rotterdam slechts bestaat uit gehandicapte na-oorlogse na-aperij van wat in Chicago is bedacht en uitgevoerd.

Verder toch ook veel cultuur en groen, dat viel me ook mee. New York is alleen wat overzichtelijker en compacter. Chicago is zo spread-out, dat het nogal lang duurt voor je in de leukere wijkjes komt.

Maar al met al een hele gave stad!
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 09:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Coole foto D! Volgende keer zelfde warface en dan in een raceauto?.....suits you zo te zien Knipoog

Maarre waar blijven die poker foto's!! Smiley
uomo'd onore
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 09:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Die vergelijking met Rotterdam gaat misschien wel een beetje op, ware het niet dat Rotterdam slechts bestaat uit gehandicapte na-oorlogse na-aperij van wat in Chicago is bedacht en uitgevoerd.

Daar heb je gelijk in natuurlijk, maar ik bedoelde meer qua sfeer. Chicago is net wat relaxter, minder gehyped. Ik ga er gewoon graag heen.
Ik mag in juli weer twee weken door New York en de Mid-West touren, ik verheug me er op Smiley Ik ga nu ook voor het eerst naar Boston, ik ben erg benieuwd hoe het daar is. Lijkt me ook wel een toffe stad.
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 13:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laurens schreef:
In winkelcentrum Woensel Eindhoven staat een glazen zuil/cilinder gevuld met water. Onderin die zuil zit een schoepenrad bevestigd. Aan de buitenkant kan je aan een hendel draaien welke het schoepenrad in beweging zet en zodoende een draaikolk veroorzaakt in het water. Op de foto zie je die zuil en de weerspiegeling.

Misschien een keer terug gaan om foto's te maken, ik zag deze foto pas achteraf.

Dat ding stond een paar jaar geleden toch ook op het Museumplein in Amsterdam?

En ik vind de foto van Floor heel leuk Smiley

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 13:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dubbel

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 14:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

koos en ivo schreef:

img

Dennie op de venhuizer kermis Rock on

Kunnen we geen apart Dennie topic maken?

Laatst aangepast door slin op 04 Jun 2007 15:12, in totaal 1 keer bewerkt
slin
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 14:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh en deze nog

Laatst aangepast door slin op 04 Jun 2007 15:08, in totaal 1 keer bewerkt
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 14:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waaahhh, die van Tom is echt geniaal!
slin
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 15:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Weet iemand waarom flickr foto's niet in zo'n imgcode werken? uhmmm

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 15:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

grmbl.

Laatst aangepast door slin op 04 Jun 2007 15:10, in totaal 1 keer bewerkt
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur