Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Foto-topic deel 4
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 04:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Meen je dat? Grappig! Weer een cirkeltje rond Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 07:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik was er zeker bij geweest, als ik niet bij m'n vriendin in Griekenland had gezeten.. het ziet er gezellig uit op de foto's!
tot een volgende keer!

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 11:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Small world. Smiley

Hoe heet die vriend dan? Joost?

RAWK!
Mart
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 11:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

voor de liefhebbers..

vetje en Dennums op het Markermeer.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 11:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:

Yep! Wist niet dat jij hem kende? Hij heeft hier ook nog wel eens rondgehangen op een blauwe maandag...

Vet Maarten! Ik zie dat mijn retracting hair line zich ook steeds prominenter manifesteert...
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 11:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
Small world. Smiley

Inderdaad ja. Smiley That's him.

Wanneer moeten jullie weer een keer spelen?
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 14:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

We spelen sowieso vrijdag 18 juli in de Little Devil in Tilburg, samen met de band waar Joost in zingt. Hij zei laatst dat hij hier wel eens had rondgehangen idd.

RAWK!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 15:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Er waren fanatieke bekerrapers op Graspop die hier dus serieus in trapten...

RAWK!
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 15:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat een kutzooi dat ze dat op zoveel festivals hebben besloten in te voeren. Waldrock begint er dit jaar ook al mee. Vorig jaar was het op graspop toch ook nog gewoon de 'normale' bekers?
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 18:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Te triest voor woorden ja. Ik ga niet als een of andere bedelaar al die bekertjes bewaren en inleveren, dus heb ik bier à raison de €2,25 gedronken op Graspop.

RAWK!
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2008 18:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
[img][/img]

Er waren fanatieke bekerrapers op Graspop die hier dus serieus in trapten...

hahahaha ROFL

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 13:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren met oa Buzzin Hornet naar Waldrock geweest. Supervet. Ik was aardig goed in de olie, maar gelukkig niet zo erg als dit figuur:

Ook mooi:

RAWK!
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 13:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooie foto's lachen Op die laatste trouwens, alléén maar zwarte bandshirts hè!

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 17:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dan stond ik een paar meter achter je toen je die foto maakte, ook toevallig.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 18:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Henk schreef:
Dan stond ik een paar meter achter je toen je die foto maakte, ook toevallig.

Had maar gezegd! Smiley

RAWK!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 18:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Mooie foto's lachen Op die laatste trouwens, alléén maar zwarte bandshirts hè!

Op een paar spelbrekers na klopt dat van die bandshirts wel ja.

RAWK!
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 18:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Daar links lijkt wel een Madball shirt in het rood.

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2008 19:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wij houden het ook gewoon op zwart.
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jul 2008 10:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
Te triest voor woorden ja. Ik ga niet als een of andere bedelaar al die bekertjes bewaren en inleveren, dus heb ik bier à raison de €2,25 gedronken op Graspop.

Op lowlands wil ik dit nog wel doen. 10 bekers ff vasthouden en je hebt weer een muntje terug, ze doen zelfs met halve muntjes voor 5 bekers. Dan maar een bedelaar, daar ben ik niet te trots voor. Pinkpop daarentegen is echt belachelijk door per 100 bekers in te nemen.
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jul 2008 16:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat mensen zijn eigen bekers bij zich houden...prima. Op wacken hadden ze gewoon fatsoenlijke bekers waar je 2/3 euro voor terug kreeg als je em inleverde. Ik hield ze ook gewoon bij om mee naar huis te nemen. Het irritante is dat ze gewoon achter je rug om de kosten van een festival omhoog schroeven.

Voorbeeldje: Wacken open air

1. ticket
2. service kosten
3. camping ticket/parking ticket
4. 5 euro voor een vuilniszak. Je krijgt je 5 euro pas terug als je de vuilniszak vol inlevert. Tenminste...dat was eerst, vorig jaar kreeg je een fokking poster terug terwijl je 5 euro hebt betaald voor een vuilniszak.
5. bekers, 3 euro pfand. Weggooien doe je niet, dan gooi je 3 euro weg. Dus je neemt ze mee en dan heeft niemand er last van. Of je levert ze in en krijgt je 3 euro terug. Dit is dus prima vind ik.

Zodra je dat bedelsysteem invoert, voelt ieder festival zich meteen geroepen om de bierprijzen omhoog te schroeven want er moeten gratis muntjes uitgedeeld worden. Ik betaal ontzettend veel geld voor een festival en wil dan gewoon kunnen genieten zonder op mn fucking plastic bekertjes te letten. Ze hebben daar mensen om naderhand te poetsen. Ook is het irritant om ieder moment iemand te zien die JOU in de gaten aan het houden is of je je beker weggooid zodat ze die kunnen oprapen.

Als je naar een kroeg gaat betaal je toch ook geen 5 euro voor 2 bier om vervolgens 1 euro terug te krijgen als je zelf je glazen afwast en terug op de stapel zet?
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jul 2008 16:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kobuz schreef:
Rudeless schreef:

Op lowlands wil ik dit nog wel doen. 10 bekers ff vasthouden en je hebt weer een muntje terug, ze doen zelfs met halve muntjes voor 5 bekers. Dan maar een bedelaar, daar ben ik niet te trots voor. Pinkpop daarentegen is echt belachelijk door per 100 bekers in te nemen.

Je eigen bekertjes bewaren is 1 ding. De hele dag het terrein afstruinen om overal bekertjes te rapen is een ander.

RAWK!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jul 2008 22:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het idee achter bekertjes is tweeledig: 1: Er is minder afval, en 2: Die bekers vallen na een maand uit elkaar in korreltjes waar ze nieuwe bekers van maken. Vandaar dat ze los moeten worden opgehaald.
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jul 2008 13:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Die bekers vallen na een maand uit elkaar in korreltjes

uhmmm Huh? Nooit van gehoord. Hoe werkt dat dan? Leggen ze ze dan een maand in een of ander spul te weken of zo?

Bericht Geplaatst: 10 Jul 2008 14:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Worden gemaakt van mais

Quote:
Het Arrow Rock Festival heeft dit weekend geexperimenteerd met maïsbekertjes i.p.v. de glas, flexibel en plastic bekers die we eerder altijd op festivals konden aantreffen. Fields Of Rock en Lowlands hebben ook laten weten deze maïsbekers dit jaar te gebruiken.

What the **** Maïsbekers? Ja. Het ziet er uit als een normale plastic beker maar wanneer je deze weg gooit vergaat de beker na enige tijd en wordt het een klein hoopje humus.

Volgens Joost Carlier van evenementenbureau LOC7000 wordt het dé nieuwe norm voor festivals. "Het product komt uit de VS en is nog in ontwikkeling. Maar je kunt er vanuit gaan dat cd-hoesjes binnenkort ook op deze manier gemaakt worden, dat spul is helderder dan glas" legt hij uit. "We denken aan de toekomst," verklaart Carlier het gebruik van het product, "we kunnen niet altijd en eeuwig maar afval produceren."

Mr. Pinkpop Jan Smeets heeft zijn vraagtekens bij deze methoden en laat weten dat hij het liever houdt bij zijn eigen bekers.

http://festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=1821

(Ook jan smeets is overigens over lachen)

Bericht Geplaatst: 10 Jul 2008 14:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En lang leve Graspop:

En Rudeless die sliep op de schouder van de vriendin van de persoon achter het stuur:

Bericht Geplaatst: 10 Jul 2008 14:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, die gast in Boratbadpak!

Maar die bekertjes, dat gebeurt dus nu nog niet. Ik dacht dat Thijs het had over bekertjes op festivals nu, snapte al niet hoe gewone plastic festivalbekers na een maand uit elkaar konden vallen in korreltjes lachen
Wel een zeer goed idee! Dat zou inderdaad ook voor zoveel meer gebruikt kunnen worden zou je zeggen...

Bericht Geplaatst: 10 Jul 2008 14:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Even ontopic weer:

Bericht Geplaatst: 10 Jul 2008 18:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

aaaaaaaaaa stukje den bosch!
vestingswallen, politie en de gamma!
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jul 2008 18:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, hopelijk wakker ik geen heimwee aan!

Bericht Geplaatst: 10 Jul 2008 18:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja schreef:
Maar die bekertjes, dat gebeurt dus nu nog niet. Ik dacht dat Thijs het had over bekertjes op festivals nu, snapte al niet hoe gewone plastic festivalbekers na een maand uit elkaar konden vallen in korreltjes lachen
Wel een zeer goed idee! Dat zou inderdaad ook voor zoveel meer gebruikt kunnen worden zou je zeggen...

Dat bericht is geplaatst op 15/06/2005 (zie de link van Buzzin). Dus ik denk dat het tegenwoordig overal toegepast wordt.

Bericht Geplaatst: 10 Jul 2008 19:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh, stom dat ik dat niet zag! Maarreh, dat is raar, ik heb niet gemerkt dat tegenwoordig de plastic bekers van ander spul zijn. Bovendien staat er hier ook sinds een week of zo zo'n festivalbekertje, geen idee hoe ik eraan kom, die ik gewoon gebruik aangezien de glazen spoorloos verdwijnen. Maar over 3 weken valt die in korreltjes uit elkaar? JAJA! Knipoog

Edit: Ah, gevonden, ze moeten eerst 47 dagen in een speciale installatie:
Quote:
Na zo’n 47 dagen in een installatie blijft er van de producten enkel natuurlijke compost over. Die kan op zijn
beurt als natuurlijke grondstof dienen voor de teelt van nieuwe gewassen. Waarmee de biologische cirkel
helemaal rond is.

Maar dan weten we dat ook weer. Wel een raar idee zeg.

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2008 14:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ze hadden ze vorig jaar op Lowlands ook. Daarom kreeg je daar na 10 bekers een muntje. Ze mochten dus ook gewoon kapot zijn.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2008 14:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Buzzin Hornet schreef:

En Rudeless die sliep op de schouder van de vriendin van de persoon achter het stuur:

Dat moest ik ook op facebook lezen ja Monddicht Ik wist nog wel dat ik in slaap was gedonderd, maar niet welke kant op Knipoog.

Over bekertjes: ik pleit voor hard plastic bekers die je kunt hergebruiken. Net als glazen in de kroeg.

RAWK!
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jul 2008 14:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op de biologische markt hebben ze binnenkort ook van die mais-plastic tasjes. Best een cool idee!

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 14:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wouter schreef:
Rudeless schreef:
Small world. Smiley

Inderdaad ja. Smiley That's him.

Wanneer moeten jullie weer een keer spelen?

Vrijdag dus, samen met die band waar Joost V in speelt:

RAWK!
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jul 2008 04:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

pm
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jul 2008 04:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

pm
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jul 2008 10:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

pm

Bericht Geplaatst: 15 Jul 2008 10:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

pm

Bericht Geplaatst: 15 Jul 2008 11:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

pm
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur