Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Foto-topic deel 4
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jul 2008 09:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren kwam ik uit 013, stond de brandweer bij de parkeergarage. Ik weet niet wat er was gebeurd maar er moest iig ontruimd worden.

RAWK!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jul 2008 11:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waarschijnlijk vanwege de hevige regenval. Hier stonden de kelder en de badkamer ook blank.

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 13:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een bijzondere regenboog gisteren bij Luik (BE). Zo'n mooie had ik nog nooit gezien. Als je goed kijkt zie je er 3 (klik voor vergroten). Het zijn 3 foto's aan elkaar geplaakt.

Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 14:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vette foto..

Vanuit het vliegtuig of een wolkenkrabber kun je hem soms helemaal rond zien
http://www.youtube.com/watch?v=9Mo9TRHaScw&feature=related

San
Addict

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 21:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hamer

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2008 22:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Grmpf Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2008 09:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

klasse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2008 11:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wederom op de motor naar Italië, met als tussenhalte Berchtesgarten, bekend van het Kehlsteinhaus (Adelaarsnest).

Heb er nog meer, maar om jullie daar mee lastig te vallen Smiley

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2008 12:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn hoe chill Smiley

Berchtesgarten wil ik ook altijd heen. Maar het is altijd op de terugweg dat ik er langskom. Meestal wil ik dan gewoon naar huis Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2008 13:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hitlers hangout is dat toch?

RAWK!
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2008 14:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

cadeautje voor hitler was et ja.
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2008 15:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Klopt ja, voor z'n 50e verjaardag. Het gerucht gaat overigens dat hij er zelf maar een paar keer geweest is.
Maar ik vond het echt heel indrukwekkend.

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2008 21:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

heb er aardig wat docu's over gezien. denk best wel interessant om er eens te kijken.
Witnie
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2008 12:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja doe is wat meer foto's van dat Adelaarsnest.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2008 22:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hey.. 't Is hier geen GeenStijl Rogier..
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 07:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Onlangs heeft Herr Hitler nog in het geheim een bezoekje gebracht. Hij ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd.

Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 07:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar liefst 119 jaar Smiley
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 13:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rits foto's uit India. Ik ben los gegaan met mn spiegelreflex Knipoog Hier een selectie van foto's die ik wel goed gelukt vind.

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 13:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Te gek, he! Vooral die zwartwitte met die jongen achterop de fiets. Die kan zo door als ansichtkaart.

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 15:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mooi zeg. Wat voor lens heb je gebruikt?

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 16:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The boy's got talent!

Mooi man... Kinderen spelen de hoofdrol zie ik.
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 17:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tnx Smiley
Kinderen en ouderen zijn het meest karakteristiek vond ik in India en dan vooral de meisjes met hun mooie kleurrijke sarees daarom heb ik die ook het meest op de foto gezet. Foto's met scherptediepte zijn gemaakt met een 55-200 mm F/4-5.6 Nikkor. De wat meer 'overzichtsfoto's' zijn met de kitlens gemaakt (18-55mm).

Bericht Geplaatst: 25 Aug 2008 03:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Was afgelopen zaterdag 2 jaar getrouwd. Who lost a bet? We hebben het gevierd door met z'n 3en naar Nieuw Nickerie te gaan. (250 kilometer heen, over kapotte wegen is extreem vermoeiend voor jezelf en voor je auto). Als ik optrek, nadat ik vanuit 100 / 120 hard ben gezakt hoor ik soms een hard rattelend geluid (klinkt hetzelfde als een kapotte kogellager), gepaard met het wegvallen van kracht gemoeid met witte rook. Dit fenomeen komt alleen voor op lange afstanden waarbij ik wisselend hard / zacht rijd. Iemand een idee? Voor mijn gare bak. http://htdig.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=51573&m=580467&v=e daar schijnt iemand een idee te hebben.

Vorige week een leguaan geschoten, is ECHT een aanrader om te eten. Lekker op de bbq, hij had flink eieren in zijn buik. Die waren ook erg lekker na ze gekookt te hebben, bestaat alleen uit eigeel.
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Aug 2008 07:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kan nu echt zien dat het een kind van jou is, das wel grappig Smiley. Verder ziet het er allemaal heel gezellig en knus uit en daar draagt je verhaal verder totaal niet aan bij :p.

Bericht Geplaatst: 25 Aug 2008 09:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuke foto's Smiley Verder doe je me met deze look een klein beetje aan Heath Ledger [in de film Candy] denken...

Bericht Geplaatst: 25 Aug 2008 09:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet om foto's van je kleine te zien Jan!

Witte rook betekend over het algemeeen dat er koelvloeistof in (een van de) cilinders komt.
Ofwel... lekke koppakking of scheur in de kop.
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2008 11:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Witte rook betekend over het algemeen dat er een nieuwe paus is gekozen door het conclaaf.

Bericht Geplaatst: 23 Sep 2008 14:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Telefoonpics Vakantie:

ZXZW Heavy Metal Bowling 2008

RAWK!
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 23 Sep 2008 14:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zie ik nou Tjerk achterin praten met een vrouw?!?!!? WTF zullen we nou krijgen!

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2008 17:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik ben de linker...
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Sep 2008 17:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgende keer de camera even stil houden, ok? Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2008 11:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laatst aangepast door Jan op 25 Sep 2008 11:56, in totaal 1 keer bewerkt
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2008 11:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

dobbel

Laatst aangepast door Jan op 25 Sep 2008 11:54, in totaal 1 keer bewerkt
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2008 11:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

steen
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2008 15:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Leuk hoor! Maar waarom laat je in godsnaam gaatjes schieten bij een baby?

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2008 15:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cultuur he, in Spanje krijgen ook alle babymeisjes gelijk gaatjes in hun oren.

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2008 15:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat dacht ik ook meteen, Lonja! Het is toch geen pop!?!

Bericht Geplaatst: 25 Sep 2008 23:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maar nog altijd beter dan besnijden Smiley

RAWK!
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Sep 2008 01:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Is inderdaad cultuur. Het wordt zelf in het ziekenhuis (geboorte) gedaan over het algemeen maar omdat ze in de couveuse ging is het niet gebeurd.

Ik heb het tegen proberen te houden, maar ....... ik heb me erbij neer moeten leggen. Toen ik op een dag thuis kwam, was het gedaan.

Ach, niemand vraagt tenminste of het een jongen of een meisje is ...
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Okt 2008 12:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo, wat kiekjes van de afgelopen maanden:

(De rest staat hier: http://www.flickr.com/photos/62912515@N00/2912575262/in/set-72157607723973500)

Berlijn:

UK/ Dublin

Klarenbeek:

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur