Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Algemeen en Actualiteit » Foto-topic deel 4
slin
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 15:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah! Smiley Senks.

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 15:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ff dat ?v=0 erafhalen. Heb 't al voor je gedaan Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 15:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, wel echt vette foto's!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 16:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hier nog een foto van Chicago van 67,000 x 15,000 pixels http://www.docbert.org/ChicagoByNight/

Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 20:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

afgelopen weekend, super mooi weer en een lekker windje Smiley

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2007 21:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat sta ik weer charmant op die foto...

Maar geinige foto's! Mooie kwaliteit.
Koen
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2007 16:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

M'n plant heeft kleintjes gekregen Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2007 18:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yeah, beschuit met muisjes Mmm
Sterre
Addict

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2007 09:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik met mijn moeder, tada:

mijn moeder heeft hier al een x aantal wijn gedronken, is ook wel te zien geloof ik Smiley

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2007 10:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zie je? Ik had gelijk Smiley. Je lijkt idd steeds meer op je moeder!
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2007 20:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het zou een zaak geweest kunnen zijn voor Scully en Mulder van The X-files. Maar dit keer zijn het niet de aliens geweest. Het is namelijk het werk van een leger rupsen. Ik kwam het tegen in het Oosterpark in Amsterdam. Mocht je nieuwsgierig zijn, deze bomen staan vlakbij het monument voor Theo van Gogh.

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jun 2007 14:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet Smiley Ziet er wel apart uit ja!

Bericht Geplaatst: 17 Jun 2007 14:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ziet er echt cool uit ja, maarreh...toch geen processierupsen he?

Bericht Geplaatst: 17 Jun 2007 19:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geen idee. Het zijn in ieder geval wel 'ns soort rupsen/wormen.

Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Jun 2007 23:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Amsterdam & Den Bosch op 1 picture:

Mieke (vriendin) (bijbehorende film)

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 10:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waar is Amsterdam dan? En wat heeft de wereld aan een filmpje van een meisje dat een roltrap afgaat? Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 10:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De tas komt uit Amsterdam.
En waar heeft de wereld wel iets aan? Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 12:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fields Of Rock
crappy pic van (momenteel) de beste metalband ter wereld.

crappy pic van de alltime beste metalband:

RAWK!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 12:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wel een lekker zonnetje daar nie?
Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 14:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lijkt me wel supervet om bij dat Slayer optreden te zijn geweest! Ik heb ze nog nooit live gezien, hopelijk komt het er ooit nog van..

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 16:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat is ook gaaf, alleen is het dan niet meer zo leuk om tussen de nummers door keihard SLAYER te roepen lijkt mij.

Maar goed, toen ik Slayer zag was ik een mannetje van 15, zou ze graag nog een keer willen zien natuurlijk, pas laatste jaren is mijn liefde voor Slayer ver ontwikkeld. Toen ik 15 was, was het Pennywise en dat soort dingen wat de klok sloeg in mijn cd-speler en walkman.

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 16:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lucy schreef:
De tas komt uit Amsterdam.
En waar heeft de wereld wel iets aan? Tongsmiley

True, true...

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 17:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

laat me raden Dynamo '96. Althans dat was toen ik ze zag. Erg vet, bij mij was 't toen wel alleen maar metal wat ik luisterde. Verrek Laurens, toen kende ik je nog helemaal niet.
Ik vond trouwens toen de show van Venom die ik toen nog niet kende wel vetter trouwens.

Was 't vet Ruud? Ik had er ook heen gewild, maar persoonlijk financieel wanbeleid een jaar lang weerhield me ervan.
Ik las dat de zaterdagochtend rampzalig verliep door vele schuivingen in het programma en het uitvallen van Machine Head?

Ik zou Iron Maiden graag eens live zien. Hoe waren die?

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2007 17:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yep, DOA '96 Smiley.

Iron Maiden, noem je nog zoiets: Had ik kunnen aanschouwen, maar muzikaal wanbeleid weerhield mij ervan om ff langer te blijven hangen in het Goffertpark. DOA was toen trouwens geen DOA meer. Nu had ik gewild dat we waren blijven kijken, want mijn liefde voor Iron Maiden is nu vele malen groter dan toen, hoewel.. dan had ik het toen niet zo gaaf gevonden als ik het nu zou vinden, zoals het geval is met Slayer in '96.

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2007 14:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Was ook op FOR voor werk. Gisteren toch nog maar naar Life of Agony geweest omdat ik ze op FOR moest missen. Gelukkig kan ik wel alles rustig bekijken op Graspop dit weekend! Hierbij LOA gisteren:

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2007 14:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Speciaal voor Rudeless:

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2007 16:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gaaf die laatste 2 foto's!

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2007 23:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thanks, buzzinH. Smiley

Mastodon en Slayer zag ik allebei voor de 10e keer zaterdag, behoorlijk vet jublieum. Maiden was denk ik de 6e keer. Supervette live band, al vind ik lang niet al hun nummers goed. Het zijn toch altijd weer The Trooper, Number Of The Beast, Run To The Hills en dat soort oude nummer die het hoogtepunt vormen.

FOR was erg cool, hoewel het lang niet kan tippen aan Graspop qua sfeer. En 2,20 voor een pislje is gewoon misdadig.

RAWK!
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 17:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik & mijn huisgenoten in ons bos.

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 17:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cool, maarre zie ik daar luchtbellen en't oude behang eronderdoor? Smiley

.......heb ook al maanden zo'n behang staan (niet't zelfde maar het iets kleurvollere herfst behang) maar heb er op de een of andere manier steeds geen tijd voor Engeltje .
slin
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 18:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tom schreef:
Ik & mijn huisgenoten in ons bos.

Je kijkt ook gelijk als Tarzan. Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2007 02:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

uit de oude doos:
Met mr. seen op weg naar IA Mathijs, LANG geleden

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2007 08:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

flauwe ouwe doos grappen... Monddicht
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2007 08:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Post eens een recente foto dan Eva! Want zo blijf je d'r altijd hetzelfde uitzien Smiley
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2007 13:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva is heel erg knap!

Ik heb ook nog wat Eva's:

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2007 14:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva verandert gewoon niet zo erg, Thijs Smiley
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2007 03:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind Eva en Thijs eigenlijk wel een goed setje.
Wat is jou visie daarover Maartje?
Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2007 10:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hmm, de enige relatie die ik tussen Eva en Thijs zie, is deze: Tongsmiley

koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2007 11:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Verrek!

Nu staat Thijs ook wel verdomd sexy op die foto natuurlijk.

Bericht Geplaatst: 29 Jun 2007 12:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En was ik daar 18... Smiley
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur