Jan
Senior Addict
|
Geplaatst: 15 Apr 2007 00:58 |
|
|
Jolanda danst weer "professioneel" Gisterenavond moest ze optreden... in de nieuwe discotheek ZSA ZSA ZSU of hoe t ook heet... |
|
|
R. de Coppio
Addict
|
Geplaatst: 15 Apr 2007 13:22 |
|
|
Sexy!!!  |
|
_________________ The quality and endurance are on top level without any discussion. |
Rudeless
Senior Addict
|
Geplaatst: 15 Apr 2007 16:22 |
|
|
In Berlijn geweest twee weken geleden. Dan weet je ineens weer dat het fenomeen 'stad' in NL niet bestaat. Relaxte lui ook daar.
 |
|
|
Geplaatst: 15 Apr 2007 20:14 |
|
|
Mooi lijntje heeft die Jolanda  |
|
_________________ San |
Jan
Senior Addict
|
Geplaatst: 17 Apr 2007 03:01 |
|
|
Vet die berlijn pics...ik had zo een garage toen ik kind was... Hierbij ROBOCOPPENS!  |
|
|
Bram
Site Admin
|
Geplaatst: 17 Apr 2007 08:52 |
|
|
Erg vet  |
|
_________________ - "If Murphy's Law can go wrong, it will"
- "If you cannot convince them, confuse them."
- "If at first you don't succeed, redefine success." |
Marinho
Senior Addict
|
|
_________________ "Everyone knows that women are not equipped for golf or space travel. Space is a vacuum, not a place that needs to be vacuumed." |
Sietse
Senior Addict
|
Geplaatst: 17 Apr 2007 10:41 |
|
|
woh, die robocoppens is echt vet! |
|
|
R. de Coppio
Addict
|
Geplaatst: 17 Apr 2007 17:15 |
|
|
Jan ik vind hem geniaal.
Ik heb hem zelfs al ingelijst.  |
|
_________________ The quality and endurance are on top level without any discussion. |
Jan
Senior Addict
|
Geplaatst: 17 Apr 2007 23:52 |
|
|
coppens ben je serieus? |
|
|
Jan
Senior Addict
|
Geplaatst: 18 Apr 2007 00:04 |
|
|
sorry, nog maar een paar:
 |
|
|
R. de Coppio
Addict
|
Geplaatst: 18 Apr 2007 09:44 |
|
|
Jan ik ben serieus, ik vind hem gaaf.
Hij hangt al aan de muur.  |
|
Jan
Senior Addict
|
Geplaatst: 22 Apr 2007 04:34 |
|
|
Haha  |
|
|
Mr.Zop
Site Admin
|
Geplaatst: 22 Apr 2007 12:13 |
|
|
Nog een weekje Val Thorens gedaan, alleen maar zon gehad, super mooi.
's nachts vroor de sneeuw op om vervolgens langzaamaan te smelten tot pap in de avond. Kortom: overdag lekkere sneeuw
sfeer
's avonds kutten met een snowdeck
's middags jumpkes doen, deze is wat minder qua stijl maar de enige foto, de rest zijn filmpjes
filmpje waar mn stijl iets beter is
Yes, snowboarden is tof. |
|
_________________ “Rational arguments don’t usually work on religious people, otherwise there would be no religious people.” |
Sterre
Addict
|
Geplaatst: 23 Apr 2007 07:08 |
|
|
Snowboarden is inderdaad vet. Gaaf dat je nu nog bent weggeweest. Als je je benen iets verder intrekt dan is het wel iets stijlvoller inderdaad. Op het eerst plaatje lijkt t wel schoonspringen ofzo, hihi  |
|
_________________ So ein Wahnsinn |
junnie
Addict
|
Geplaatst: 23 Apr 2007 19:42 |
|
|
Mr.Zop schreef: |
[..]
filmpje waar mn stijl iets beter is
Yes, snowboarden is tof. |
Mooi hoor, maar de landing is niet in beeld, dus 't kan goed zijn dat je gewoon keihard op smoel ging buiten beeld  |
|
_________________ Who needs Television? |
Buzzin Hornet
Addict
|
Geplaatst: 23 Apr 2007 21:55 |
|
|
Ik ben veilig aangekomen in NY, de vlucht:
Vandaag gewerkt maar vertrek zo voor wat rondkijken (het is nu 17.00 uur, erg raar gevoel ) |
|
_________________ For Sale: Parachute. Only used once, never opened, small stain. |
Robert-Jan
Senior Addict
|
Geplaatst: 23 Apr 2007 22:37 |
|
|
kijk das the place to be! have fun
en ga ff naar comedy cellar |
|
_________________ Robert "mastermind" Jan visit http://www.myspace.com/durworhirnigerokt |
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 23 Apr 2007 23:08 |
|
|
Vet hoor. Waar zit je? |
|
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!" |
Buzzin Hornet
Addict
|
Geplaatst: 24 Apr 2007 15:18 |
|
|
Dream Hotel op West 55st on Broadway.
Gisteren rond gelopen, vooral avond is vet:
Times Square vanaf Empire State Building
Times Square
Beeld in de buurt van vrijheidsbeeld, dat ding was te ver weg om vette foto's van te maken
 |
|
_________________ For Sale: Parachute. Only used once, never opened, small stain. |
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 24 Apr 2007 15:54 |
|
|
Mooi man! Heb je die bovenste foto nog in originele res? Zou 'm wel willen hebben! |
|
_________________ Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!" |
Sietse
Senior Addict
|
Geplaatst: 24 Apr 2007 16:06 |
|
|
die bovenste is écht de shit. daar zou ik wel een grote poster van willen hebben man, hoe cool ziet dat er uit? (doet me denken aan een gave batman puzzle die ik vroeger had) |
|
|
Buzzin Hornet
Addict
|
|
Laurens
Senior Addict
|
Geplaatst: 24 Apr 2007 16:39 |
|
|
Die (bovenste) foto is zeker mooi, maar het lijkt mij een ontzettend saaie poster, en als puzzel  |
|
_________________ HEY HO, PLEASE GO! |
Buzzin Hornet
Addict
|
Geplaatst: 24 Apr 2007 16:43 |
|
|
 |
|
Jan
Senior Addict
|
Geplaatst: 19 Mei 2007 04:19 |
|
|
Met trots presenteer ik u de foto's van onze Martijn. 1 maar de rest staat op http://www.flickr.com zoekwoord: martijnmariana Jonge vader aan de andere kant van de wereld. Niet voor mij dan maar voor jullie dan.... MSN / Email: martijnvan(!zijnachternaam!)@hotmail.com
Martijn met Carnaval: begaan, postief opgewekt en creatief.....
Ik sprak hem dus op MSN, heerlijk om te zien hoe hij het patroon heeft kunnen doorbreken van afwasbaan naar afwasbaan en dat hij nu kan leven als een vrijbuiter, wat hij ook is en kan genieten van de wereld. Hij heeft op het moment plannen om met zijn vrouw en kind richting curacao te vertrekken, hij heeft er al werk gevonden.
Ik ben erg trots op hem. |
|
|
n de la phonque
Senior Addict
|
Geplaatst: 19 Mei 2007 07:17 |
|
|
No shit, Martijn papa geworden. Wat cool! Hem al te lang niet gezien of gesproken, best wel bizar om hem dan ineens als vader op te zien duiken . |
|
|
Lonja
Senior Addict
|
Geplaatst: 19 Mei 2007 17:07 |
|
|
Ik wist helemaal niet dat de baby al geboren was, tof! Ziet er goed uit allemaal.  |
|
_________________ Spoorwegen bestaan bij de gratie van dwarsliggers |
Koen
Senior Addict
|
Geplaatst: 19 Mei 2007 20:20 |
|
|
Niet de meest charmante foto's, maar het was wel erg gezellig, afgelopen donderdag in Gennep (zoek dat maar eens op
 |
|
_________________ 'Listen very carefully, I shall say this only once' |
Thijs R.
Senior Addict
|
Geplaatst: 19 Mei 2007 23:54 |
|
|
Damn, dacht ff dat je daadwerkelijk in Miami zat.. Maar nee  |
|
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 20 Mei 2007 13:14 |
|
|
Waar zit Martijn ergens dan? Zuid-Amerika? |
|
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑ |
R. de Coppio
Addict
|
Geplaatst: 20 Mei 2007 13:28 |
|
|
Tom schreef: | Waar zit Martijn ergens dan? Zuid-Amerika? |
Hij zit in Beunos Aires. |
|
Tom
Senior Addict
|
Geplaatst: 20 Mei 2007 14:48 |
|
|
Om de hoek bij Buenos Aires?  |
|
_________________ ๑۩۞۩๑ Ik heb weleens het gevoel dat ik niet strikt noodzakelijk ben voor het voortbestaan van het universum ๑۩۞۩๑ |
junnie
Addict
|
Geplaatst: 21 Mei 2007 20:03 |
|
|
Jurriën aan de waterpijp, long time ago...
 |
|
_________________ Who needs Television? |
Roalt
Senior Addict
|
Geplaatst: 22 Mei 2007 09:50 |
|
|
Haha, hoe noem je hem, Billie Bong Thornton of Wesley Pipes? |
|
|
Michel
Senior Addict
|
Geplaatst: 22 Mei 2007 10:18 |
|
|
Heb je 'm ook gescoort in 'n ver subtropisch land? |
|
_________________ www.michelwijdemans.nl - Multimedia and Graphic Design
|
Sietse
Senior Addict
|
Geplaatst: 22 Mei 2007 11:42 |
|
|
Roalt schreef: | Haha, hoe noem je hem, Billie Bong Thornton of Wesley Pipes? |
half baked of waar komen die namen ook weer uit? |
|
_________________ Wooooh, Fritsje Philips, Lucy Nilis, Romarioooo, Coen Dillen, Wil-ly, Cocu, van Nistelrooy,..van Raaij, Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi! |
Sietse
Senior Addict
|
Geplaatst: 22 Mei 2007 12:01 |
|
|
ik zal trouwens ook weer eens een fotooke plaatsen: ik met een sigaar uit Cuba: Siets, zoals Siets bedoelt is Ik een Mit na een übervette show van Gwar in dynamo 29-04-2007, een memorabele dag: net na het bericht dat PSV tóch kampioen is geworden. een paar uur later, vlak voor alle biertjes er tegelijk in klapten en ik langzaam maar zeker af droop naar huis om kotsend in mijn bed te eindigen.
Dit vond ik zelf wel een coole foto van mijn Zippo, uit verveling in de trein gemaakt met mijn telefoon.
 |
|
_________________ Wooooh, Fritsje Philips, Lucy Nilis, Romarioooo, Coen Dillen, Wil-ly, Cocu, van Nistelrooy,..van Raaij, Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi! |
Roalt
Senior Addict
|
Geplaatst: 22 Mei 2007 12:03 |
|
|
Sietse schreef: | Roalt schreef: | Haha, hoe noem je hem, Billie Bong Thornton of Wesley Pipes? |
half baked of waar komen die namen ook weer uit? |
Half baked ja, mijn eerste kennismaking met Dave Chappelle, die film heb ik zo vaal gekeken man.  |
|
|
Lucy
Senior Addict
|
Geplaatst: 24 Mei 2007 22:41 |
|
|
Sietse, we're bad with those goggles
By the way: I love the Times Square pic... |
|
_________________ pibe overflod junkie |