Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Feedback » Nieuwe categorie: Sport en ....
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2007 21:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Auto's?

Ik zag dat er toch wel het een en ander over auto's op het forum staat, terwijl het Sportforum eigenlijk maar 2 actieve topics kent.

Dus wilde ik Auto's er ook bijvoegen, omdat die eigenlijk nog geen thuishaven hebben. Doen?
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2007 22:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Doe maar, kan ik tenminste dadelijk opscheppen over hoe gaaf een turbo is. Knipoog
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2007 23:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sport gaat hier toch voornamelijk over skaten en voetbal, als je dat gaat combineren met auto's kun je het wel het mannenpraat-forum noemen Knipoog

Maar grappig, ik zag vanavond het forum en dacht, hmm misschien moet er eens een aparte afdeling voor auto's komen, er wordt zoveel over geluld dat het niet echt meer binnen algemeen en actualiteit past Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2007 23:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad, noem die nieuwe categorie maar Het Mannenforum. Smiley
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2007 08:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Alsof vrouwen geen auto's kopen?
Paul
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2007 08:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bier en tieten dan ook maar?
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2007 10:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lonja schreef:
Sport gaat hier toch voornamelijk over skaten en voetbal

En wielrennen niet vergeten. Mannen, de Giro is begonnen!

dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2007 10:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Visserij? Verder te specificeren in zee- en zoetwater, vis en schaaldieren etc.

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2007 10:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vooral die laatste suggestie kijkt me een goed idee. Het forum heeft hard een visserij afdeling nodig.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2007 11:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, je stikt maar met je vissen Smiley. Maar het staat jullie vrij om een vissentopic te openen in Sport hoor Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2007 11:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

de sportvisserij is slechts een klein onderdeel van de visserij als geheel. Een vis-topic in het sportforum heeft daarom denk ik weinig zin. Nee er moet echt een subforum komen, kan ook een flinke boost van het ledenbestand opleveren! Bling

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2007 12:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hamer
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2007 13:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En dan voor mij alleen een eigen autosport forum, he lekker fijn en cozy Knipoog Smiley .
Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2007 13:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Idd, en dan mag ik sowieso niet meer meepraten omdat ik een diesel ga rijden. Smiley
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur