Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Je concert agenda, deel 2
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2008 13:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vanmiddag naar Beukorkest in W2
Morgen naar Exodus in Dynamo
Donderdag naar Roadburn (Down, Taint, Capricorns)

RAWK!
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Apr 2008 13:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vanavond naar Hayseed Dixie in de Melkweg Smiley
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2008 12:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Afgelopen zaterdag naar 'The President of the United States of Amerika' geweest. Wat een feest! Smiley

Xurk
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2008 13:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet, collega's van mijn waren daar ook bij en vonden dat ze het erg goed deden, leuke interactie met het publiek enzo Smiley

Vrijdag 18 april: Kubus & BangBang @ Tivoli (De Helling)
Zondag 20 april: Angels & Airwaves @ Melkweg
Dinsdag 13 mei: Sarah Bettens met Woodface [oftewel, een beetje een K's Choice reünie] @ Muziekcentrum Vredenburg in Utrecht

Bericht Geplaatst: 14 Apr 2008 22:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hayseed Dixie was vet! Ik was er heen gegaan met de veronderstelling dat ik een stel hillbillies ging zien die een beetje lol stonden te trappen op het podium. Niets was minder waar, maar naast alle gein en een indrukwekkende show met een enorme hoeveelheid energie zijn het ook nog eens stuk voor stuk goede muzikanten die hun instrument echt goed beheersen. And who needs drums to make some noise?! Smiley
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 11:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Niet echt een concert, maar wel in de effenaar vanavond: Theo Maassen try outs Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Apr 2008 23:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zit ik toevallig eens op de MySpace van de New Amsterdams te kijken, zie ik opeens dat ze in de Bitterzoet staan op 13 mei!

Ik vind de New Amsterdams lang niet zo goed als de Get Up Kids, maar hier ga ik wel heen!

Wie gaat er mee zwijmelige gitaarliedjes luisteren? Smiley

9 euro...

Quote:

THE NEW AMSTERDAMS (usa)
AMSTERDAM UNDERGROUND COLLECTIVE presents...
THE NEW AMSTERDAMS (usa)
(Indie rock outfit that is pioneered by THE GET UP KIDS vocalist/guitarist Matthew Pryor. This will be there 1st European show ever and only one in the BeNeLux, so make sure you are there!)
+ SOUTHERLY
(Beautiful Indie Pop which sounds like BRIAN WILSON and SUFJAN STEVENS)
+ PAPER TIGER (nl)
(Indie-rock/Folk duo from Utrecht playing music like THE DECEMBERISTS, THE WEAKERTHANS and SONGS: OHIA)
+ GUINEVERE LEAVES (nl)
(a mixture of old school (non-uk) indie and late 90's-emo with a hint of americana)
Bitterzoet, Doors: 20.00, Showtime: 20.30, Entrance: 9 Euro

Tickets: 9 Euro, Presale www.bitterzoet.com
More info check AUC website

Timeschedule:
20.00: doors
20.30: Guinevere Leaves
21.15: Paper Tiger
22.00: Southerly
22.45: The New Amsterdams

Indie rock outfit THE NEW AMSTERDAMS were pioneered by THE GET UP KIDS vocalist/guitarist Matthew Pryor as a side project, and his personal emotion continued to be redefined and molded upon a musical cast of energetic pop.
This will be there 1st time in Europe and their only BeNeLux show, so make sure you'll be there...
THE NEW AMSTERDAMS Myspace
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Apr 2008 00:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jammer dat ze alleen in Amsterdam spelen. Maar ergens toch ook weer logisch Bwhaha

Bericht Geplaatst: 22 Apr 2008 12:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Huh, ik ben al blij dat ze uberhaupt naar Amsterdam komen Smiley. Kom jij ook?

Ik heb meteen maar een mailtje de deur uitgedaan om te kijken of ik Matthew Pryor eens te spreken kan krijgen. Hoop dat ik dat verhaaltje daarna ergens kwijtkan..
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Apr 2008 13:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren Gogol Bordello, vet!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Mei 2008 16:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Afgelopen dinsdag Annihilation Time + meer in een uitverkochte Hall Of Fame gezieni. Fantastische avond, ondanks het kutgeluid.

RAWK!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Mei 2008 17:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Huh, ik ben al blij dat ze uberhaupt naar Amsterdam komen Smiley. Kom jij ook?

Denk het niet, mijn concertagenda zit de komende tijd behoorlijk vol..

The Weakerthans komen trouwens weer naar Nederland, eind mei in Nijmegen en begin juni in Utrecht Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 03 Mei 2008 00:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

16e The Liszt in Plein (als ik op tijd kan zijn)
17e Today Is The Day in Little Devil
22e Claw Boys Claw in FNR

RAWK!
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Mei 2008 12:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren voor het eerst sinds jaren weer eens goed los gegaan in de pit bij Misfits in de effenaar. Ik merkte wel dat ik het er zwaar mee had, terwijl het toch een vrij rustige pit was.

Bericht Geplaatst: 03 Mei 2008 18:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

18/05 Blu & ta'raach - Bitterzoet - Amsterdam
24/05 The Real Danger - Bitterzoet - Amsterdam
12/06 Rico&Sticks, Typhoon - Tivoli - Utrecht
22/07 Erykah Badu - Paradiso - Amsterdam

Kan ik er nog interaddicters aantreffen? Smiley

Oh en misschien naar North Sea Jazz als het programma gaaf is.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Mei 2008 19:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En vrijdag 6 juni met Fehler spelen in W2 hoorde ik vanmiddag.

RAWK!
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Mei 2008 08:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zaterdag naar MGMT in doornroosje. Het begon goed maar daarna zakte het erg in; een cd met nummers die er om smeken om te knallen werd live alleen maar suffer. Het van een tape draaien van het laatste nummer (en tevens het beste nummer van de plaat) en een beetje tof doen op het podium was een misplaatste grap (een creatieve massage zonder happy end heb ik het wel horen noemen).
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mei 2008 13:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo voor de 3e dag naar jazz in duketown. Erg gaaf weer. Alleen nog maar op de parade geweest, daar een paar zwaar goeie bands gezien. Al vond ik New Cool Collective wat tegenvallen.

RAWK!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 12 Mei 2008 16:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De komende tijd iig:

31-05: The Weakerthans (Doornroosje)
02-06: Sunset Rubdown (Ekko)
06-06: The Weakerthans (Tivoli De Helling)
20-06: Jim Bryson & Kathleen Edwards (w2)
02-07: R.E.M. (Westerpark)

Bericht Geplaatst: 13 Mei 2008 16:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

30 mei - Booka Shade - Effenaar (live dat wordt smullen!!!)

Bericht Geplaatst: 13 Mei 2008 18:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

3 t/m 6 Juli ga ik weer naar Rockwerchter!
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Mei 2008 18:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met united metal maniacs achter de rug is het nu wachten op
- graspop
- waldrock
- neurotic deathfest

en waarschijnlijk ieder weekend wel ergens naar bands kijken.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Mei 2008 22:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Neurotic Deathfest ja...wat een line up. Ben benieuwd hoe dat gaat worden. Een bruter programma heb ik nog nooit bij elkaar gezien.

RAWK!
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Mei 2008 10:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben gisteren naar The Whitest Boy Alive geweest in Paradiso. Die nerds grooven echt!

En ik heb via marktplaats toch nog een kaartje voor Radiohead in de Westergasfabriek kunnen bemachtigen. Smiley

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Mei 2008 19:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

gisteren naar Tito and Tarantula geweest. (de band die speelde in the titty twister in From Dusk Till Dawn)
weggegooid geld. Niet slecht, maar wel erg saai.

zaterdag klem zuipen en feesten bij the opposites (en de jeugd van tegenwoordig)

12 en 13 juli Sjock festival in gierle. the Sonics, MC5, the Dwarves, the Bellrays. HOPPAA!!!

een week later Dour met H2O!!! hoe vet! en nog meer vets natuurlijk. zoals Life of Agony en Ice Cube.

Bericht Geplaatst: 23 Mei 2008 23:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren gaf Claw Boys Claw een koningsoptreden in de fnr. De onbeholpen Pinkpop pogo vol elektrotechneuten voor het podium was daarbij hilarisch.

RAWK!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2008 23:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

RAWK!
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2008 00:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

forbidden, bound for glory, waldrock, carcass en muncipal waste zitten in de planning
San
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 21:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Donderdag Typhoon & Rico & Stix @ Tivoli Utrecht
Zaterdag Fckn Wckd @ 013 Tilburg
Zondag DJ Shantel @ Festival Mundial Tilburg

Mooi weekend Smiley

Laatst aangepast door San op 10 Jun 2008 22:21, in totaal 2 keer bewerkt
maurice
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 21:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

San schreef:
Donderdag Typhoon & Rico & Stix @ Tivoli Utrecht

Tot donderdag dan Smiley
San
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2008 21:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gezellig! Smiley

Bericht Geplaatst: 12 Jun 2008 09:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

21/06: Meshuggah+Dillinger Escape Plan in 013
26/06: H20 in W2. Na afloop meteen door naar
26-30/06: Graspop Metal Meeting
05-07: Wâldrock
06-07: Rosrock

RAWK!
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 01:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteravond nog naar High On Fire geweest in Tivoli de Helling. De tering wat speling die gasten hard (letterlijk). Moest gewoon oordoppen in...
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 11:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wouter schreef:
Gisteravond nog naar High On Fire geweest in Tivoli de Helling. De tering wat speling die gasten hard (letterlijk). Moest gewoon oordoppen in...

Dat moet ik altijd, maar HOF speelt wel uitzonderlijk hard idd.

RAWK!
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 11:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had ze nog nooit eerder gezien of gehoord, maar het was wel vet. Best bizar dat er gewoon mensen weggingen tijdens de show (omdat het waarschijnlijk te hard stond ofzo). Joost vertelde dat ze een keer in de 013 hebben gespeeld en dat het toen zelfs met oordoppen in nog te hard was.
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 13:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vanmiddag en vanavond ga ik kijken en luisteren naar
Anouk
The Candy Dulfer & DJ Ronald Molendijk Experience
DJ Isis
Dutch Urban Diva's

op festival mundial
gratis kaartjes

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 14:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wouter schreef:
Ik had ze nog nooit eerder gezien of gehoord, maar het was wel vet. Best bizar dat er gewoon mensen weggingen tijdens de show (omdat het waarschijnlijk te hard stond ofzo). Joost vertelde dat ze een keer in de 013 hebben gespeeld en dat het toen zelfs met oordoppen in nog te hard was.

Ik heb van die op maat gemaakt oordoppen, die werken altijd. Mijn broekspijpen begonnen te wel te wapperen bij die show.

RAWK!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Jun 2008 15:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lucy schreef:
Vanmiddag en vanavond ga ik kijken en luisteren naar
Anouk
The Candy Dulfer & DJ Ronald Molendijk Experience
DJ Isis
Dutch Urban Diva's

op festival mundial
gratis kaartjes

Kijk ook even of je Chris Chameleon kunt meepikken, erg leuk.

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2008 17:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:

Ik heb van die op maat gemaakt oordoppen, die werken altijd. Mijn broekspijpen begonnen te wel te wapperen bij die show.

ik moet daar toch ook eens werk van gaan maken, want nondeju, ik begin echt doof te worden. vooral lawaaidoof. waar kun je die laten maken?

- 26 juni, H2O in de W2.

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2008 17:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vraag je huisarts, of bij de opticiën of de BeterHoren winkel op de Geldropseweg, naast de Mei-Ling, vlakbij de kruising Geldropseweg / Stratumsedijk, recht tegenover dat Fitness-centrum daar.

Gaat je wel aardig wat kosten denk ik.

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur