Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Je concert agenda, deel 2
Mr. Seen
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Jun 2008 20:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Valt wel mee op zich. Ik heb er ook en die waren 75 euro. Maar die kunnen wel 5 jaar mee.
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Jun 2008 09:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
Rudeless schreef:

Ik heb van die op maat gemaakt oordoppen, die werken altijd. Mijn broekspijpen begonnen te wel te wapperen bij die show.

ik moet daar toch ook eens werk van gaan maken, want nondeju, ik begin echt doof te worden. vooral lawaaidoof. waar kun je die laten maken?

- 26 juni, H2O in de W2.

Ik ben bij een audiciën in Den Bosch geweest. Er zijn gehoorbeschermers in 'werk'versie en in 'muziek'versie. Die eerste zijn goedkoper en functioneren prima. Ze kosten me (inclusief 2 jaar verzekering tegen verlies/kapot gaan) 140 euro. Dat is niet goedkoop maar het gaat hier wel om je gehoor. Ik draag ze nu meer dan 2 jaar een paar keer per week en ze zijn nog in prima staat.

21 juni Meshuggah
26 juni H20
26-30 juni Graspop
05 juli Waldrock
06 juli Rosrock

RAWK!

Laatst aangepast door Rudeless op 24 Jun 2008 15:00, in totaal 1 keer bewerkt
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jun 2008 20:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met terugwerkende kracht:

afgelopen maandag Municipal Waste in Dynamo. Was weer leuk, maar toch een stuk minder vet dan voorgaande keren. Geluid was ook weinig denderend.

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2008 13:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Omdat het een maandagshow was ben ik maar niet naar Municipal geWaste.

RAWK!
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Jun 2008 07:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Smiley flauw

H2O sla ik trouwens toch over vooralsnog. Als Nederland de halve finale haalt dan moeten ze op die avond spelen... En ik ga H2O ook al op dour zien. Hoewel in de W2 waarschijnlijk wel een stuk vetter zal zijn dan op een festival.

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 17:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik zag vrijdag Modeselektor in 11. Retecool was dat. En vanavond (voor de allerlaatste keer vj-en Huilen ) komt Carl Craig daar.

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 20:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgende week naar Radiohead op het Westergas terrein, veel zin in. En ik zie zojuist dat Lowlands vrijwel uitverkocht is, mooi dat ik al een kaartje heb. Smiley

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2008 21:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

donderdag toch H2O in de W2 dan maar...

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2008 11:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

30 juni - Pablo Francisco
1 juli - Radiohead
5 juli - Justice

Druk weekje Smiley
San
Addict

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2008 17:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tot 30 juni dan Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2008 14:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:

Volgens mij zie ik jou zaterdag, sterker nog: volgens mij ben jij mijn +1 en zitten we in dezelfde auto met kansloze menschen Knipoog

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2008 14:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

San schreef:
Tot 30 juni dan Tongsmiley

Ik had je nog wel zien zitten vooraan, maar na de show zag ik je niet meer dus kon ik niet even gedag zeggen...

Radiohead was echt super, heerlijk weer geweldig optreden al miste ik wel een aantal nummers die ik liever nog had gehoord maar ze kunnen natuurlijk niet alles spelen Smiley.
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2008 17:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Morgen dus Forbidden gevolgd door weekendje Waldrock.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2008 22:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Radiohead was lachen ja. Vooral omdat we aan het voetballen waren en we er geen cent voor hoefden te betalen... Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2008 23:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, gisteren bij R.E.M. zaten er ook heel wat mensen op de dijk achter het Westerpark, ondanks de dreigende regenwolken Smiley

Bericht Geplaatst: 04 Jul 2008 15:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Buzzin Hornet schreef:
Rudeless schreef:

Volgens mij zie ik jou zaterdag, sterker nog: volgens mij ben jij mijn +1 en zitten we in dezelfde auto met kansloze menschen Knipoog

Tibor? Hahaha! Dat kwartje valt nu pas! Smiley

Morgen idd bij Wouter&Eelco het olijke taxi-duo aan boord!

RAWK!
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jul 2008 07:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Inderdaad, en dit alles komt door die kansloze Graspop foto van jou met plastic bakkertjes die Eelco naar mij doormailde 5 minuten voordat ik hem hier zag. Ik heb er zin in en heb een geweldige CD van The Austrian Death Machine!

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 14:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vrijdag spelen in tilburg:

RAWK!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2008 15:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Morgen naar Bolt Thrower, God Dethroned, The Setup e.a. in Hof Ter Lo, Antwerpen.

RAWK!
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 08 Aug 2008 15:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Maandag avond vertrek ik weer naar Sziget, dinsdag IRON MAIDEN Rock on

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 22:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

26 augustus - Serj Tankian Love Ja-knikker

Yeah lekker rocken met de ex zanger van system of a down!

Bericht Geplaatst: 09 Aug 2008 23:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Fuck, er komt de komende weken heel wat moois in Paradiso: Drive-By Truckers, Shearwater, Bon Iver, Someone Still Loves You Boris Yeltsin, Calexico..

Keuzes, keuzes... ik denk dat het Shearwater gaat worden.

In november Okkervil River in de Melkweg, At The Close Of Every Day in Ekko en Chris Chameleon in het Bossche Koningstheater. En tussendoor nog een keertje naar de nieuwe voorstelling van Wim Helsen.

Bericht Geplaatst: 10 Aug 2008 11:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zondag 28 september naar The Hellacopters.
En ik wil 21 sept. wel naar Lucky Fonz III in de Ekko.

Bericht Geplaatst: 10 Aug 2008 19:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

21 augustus: Taint 013
25 augustus: Stray Cats paradiso
28 augustus: Pro-Pain Little Devil

Daarna zit ik voor vakantie in Californië. Een kijken wat daar nog speelt. Ik hoop op een goede bay area thrash show natuurlijk.

RAWK!
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2008 15:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

27Augustus showcase Slipknot in Hamburg
23 Augustus Symphorce (oa Opeth, textures)

Vanavond naar Sziget, morgenavond Iron Maiden

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2008 20:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:

Ik zag er vandaag in DB nog een poster van! Nostalgie aangezien dat mijn concert-ontmaagding was in 2000 ofzo, maar ik zou er nu niet meer zo snel naartoe gaan denk ik Tongsmiley Al luister ik nog af en toe naar "Act Of God" en "Round 6".

Bericht Geplaatst: 11 Aug 2008 22:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk schreef:
Rudeless schreef:

Ik zag er vandaag in DB nog een poster van! Nostalgie aangezien dat mijn concert-ontmaagding was in 2000 ofzo, maar ik zou er nu niet meer zo snel naartoe gaan denk ik Tongsmiley Al luister ik nog af en toe naar "Act Of God" en "Round 6".

Ik zie ze sinds 94 minimaal 1x per jaar. Afgelopen 2 jaar is 't erbij ingeschoten dus dit keer ga ik ze niet missen. Zwaar strakke live band.

RAWK!
San
Addict

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2008 14:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

7 september Pennywise
13 oktober - Disturbed
23 oktober - 3 doors Down
20 november - Machine Head, Children of Bodom en Slipknot
30 oktober: Dj Shantel
9 november - Pete Philly

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 01:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

San schreef:

Gieren Gieren Hamer

sorry hoor

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 06:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hahaha, dat is voor Machine Head natuurlijk!

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2008 14:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

oi! pennywise ga ik ook naartoe!
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 19 Aug 2008 13:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vanavond Clutch in Deventer.
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2008 10:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
San schreef:

Gieren Gieren Hamer

sorry hoor

Hoeveel nummers heb je werkelijk gehoord van die act? Als in, goed naar geluisterd? Sorry hoor maar al dat meelullen tegenwoordig over van alles en nog wat. Vista is kut, Slipknot is klote. Luister het eens goed (met name vol. 3!) en ga het eens live zien. Nieuwe plaat heb ik nu enkele malen gehoord en zitten wederom een paar hele vette tracks tussen. Slipknot is nooit heavy geweest, al niet met Wait & Bleed dus dat moet je nu ook niet verwachten. Maar ze schrijven wel enorme vette tracks en weten een goede show neer te zetten. Beter dan veel crap die tegenwoordig uit wordt gebracht maar omdat het een hype op myspace overal wordt gedraait (2 maanden later kent niemand het meer)

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2008 10:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

*dubbel*

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2008 10:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben het helemaal met je eens eigenlijk wat Slipknot betreft. Niet dat ik zo'n grote fan ben ofzo [al was ik dat way back in '99 wel], maar ze behoren wel tot de categorie bands waarover er een hoop vooroordelen bestaan. De act is misschien ook wel belachelijk, maar ook vermakelijk en zeker live. Muzikaal is het ook niet echt meer de takkeherrie wat het bij debuutalbum - ik bedoel niet MFKR maar die uit 1999 - was en lijkt het steeds meer de kant op te gaan van "Stone Sour" van Taylor en Root, maar dan nog wel nét iets sneller en harder allemaal. Maar die takkeherrie van toen vind ik eens in de zoveel tijd [misschien uit nostalgie] ook nog wel leuk om eventjes naar te luisteren.
Het enige wat ik van je post niet snap is over of ze wel of niet heavy zijn; bedoel je heavy als in muziek [heavy metal]? Ik vind ze namelijk op het debuutalbum toch bij de meeste nummers [uitzonderingen zoals Wait and Bleed daargelaten] erg hard en snel spelen, in ieder geval meer dan andere bands die ik destijds luisterde.

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2008 11:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Qua slipknot: die eerste 2 albums en het hele bandconcept (blije maskers, nu metal bezetting en de 'we flikkeren zoveel mogelijk muzieksoorten op een hoop'stijl) heb ik altijd verschrikkelijk gevonden. Daarom heb ik Vol. 3 nooit een kans gegeven. Wat ik ervan gehoord heb is echter niet slecht.

Morgen naar Taint en Made Out Of Babies in 013!

RAWK!
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2008 15:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Buzzin Hornet schreef:
Eva schreef:
San schreef:

Gieren Gieren Hamer

sorry hoor

Hoeveel nummers heb je werkelijk gehoord van die act? Als in, goed naar geluisterd? Sorry hoor maar al dat meelullen tegenwoordig over van alles en nog wat. Vista is kut, Slipknot is klote. Luister het eens goed (met name vol. 3!) en ga het eens live zien. Nieuwe plaat heb ik nu enkele malen gehoord en zitten wederom een paar hele vette tracks tussen. Slipknot is nooit heavy geweest, al niet met Wait & Bleed dus dat moet je nu ook niet verwachten. Maar ze schrijven wel enorme vette tracks en weten een goede show neer te zetten. Beter dan veel crap die tegenwoordig uit wordt gebracht maar omdat het een hype op myspace overal wordt gedraait (2 maanden later kent niemand het meer)

Jezus zeg, ik vind het gewoon een debiele band, dat mag toch? En nee, gelukkig heb ik nooit meer dan 1 nummer van die band gehoord, want ik vind het kutmuziek. Misschien hebben ze wel een aantal goeie nummers, maar dat interesseert mij niet.
De smileys gingen er ook meer over dat die band nog steeds bestaat. Dat er mensen zijn die die muziek goed vinden, snap ik ook wel (anders zouden ze ook niet zo bekend zijn)

Laatst aangepast door Eva op 20 Aug 2008 15:41, in totaal 1 keer bewerkt
Buzzin Hornet
Addict

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2008 13:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sorry als ik te geirriteerd over kwam, niets persoonlijks maar ik wordt dus gewoon helemaal gek over die vooroordelen over Slipknot. Het is een band die gewoon weet waar ze mee bezig zijn, dit tot perfectie hebben uitgewerkt en geniaal uitvoerd. Ik werk dan ook wel bij het label van de band maar dat is deels omdat ik net zoals velen de band vroeger helemaal te gek vond. Het feit dat ze groeien en dus niet vast blijven zitten in hun eerdere werk maakt de band voor mij juist interessant...

Nogmaals, niets persoonlijks, je mag het een stelletje debielen vinden (zijn ze ook een beetje)... het is meer mijn persoonlijke frustratie die ik uit. (zo ook over het koppelen van die moorden in zuid afrika aan Slipknot... belachelijk)

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2008 16:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

hahaha, festivalinfo over Sziget & Iron Maiden:

http://www.festivalinfo.nl/review_detail.php?review_id=755&page=1

Bericht Geplaatst: 30 Aug 2008 00:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pro-Pain was cool in zo'n kleine tent als Little Devil. Heb ze ook enkele malen voor tienzuidenden mensen gezien, leuk contrast.

Zondag Dynamo Outdoor Fest!

RAWK!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur