Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Je concert agenda, deel 2
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jun 2007 00:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zondag Rosrock want El Guapo Stuntteam en bier 1,25 flippo's.

RAWK!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 03 Jul 2007 23:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zaterdag Lair of the Minotaur in Extase.

RAWK!
FerryvD
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jul 2007 23:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net terug van Daft Punk in de HMH Worship
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jul 2007 19:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dikke tips: Meshuggah in de Effenaar en The End op 19 augustus in de Doornroosje \o/

Bericht Geplaatst: 07 Jul 2007 11:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Theimon schreef:
Dikke tips: Meshuggah in de Effenaar en The End op 19 augustus in de Doornroosje \o/

Meshuggah vind ik tegenwoordig echt niet interessant meer. De laatste 2 cd's zijn zoveel minder dan hun eerdere werk. Twee jaar gelden waren ze in de Melkweg, was niet eens bijzonder.

The End heb ik idd in de agenda staan. Net als SACRED REICH op 2 augustus in dynamo. En Kruger/Unsane in w2, en Unearthly Trance in Antwerpen, en High On Fire in 013.

RAWK!
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jul 2007 23:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net Björk gezien in't westerpark. Erg indrukwekkend concert!
San
Addict

Bericht Geplaatst: 09 Jul 2007 09:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

28 juli naar festival Rockit in Maarssen! Cheer

Bericht Geplaatst: 09 Jul 2007 10:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
Theimon schreef:

Meshuggah vind ik tegenwoordig echt niet interessant meer. De laatste 2 cd's zijn zoveel minder dan hun eerdere werk. Twee jaar gelden waren ze in de Melkweg, was niet eens bijzonder.

Ik vond het behoorlijk indrukwekkend moet ik zeggen in de Melkweg destijds. Jammer dat de lichtman de boel liep te verkloten de eerste 2 nummers. Stond ie in paniek te zwaaien naar het podium toen ze bijna op wilde komen....tja dat valt niet op dan he? Als daar al een Melkweg vol dikke idioten staan te joelen...dat schoot dus niet op Knipoog maar ach....ik vond het wel een dikke show.
Blijkbaar was het op Waldrock ook weer een dikke show. Ik ga 20 november dus zeker ff kijken. Ook omdat ze dan weer een nieuwe plaat uit is.
(de rerelease van Nothing is trouwens ook een stuk vetter dan het origineel)

Bericht Geplaatst: 30 Jul 2007 19:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bijna SACRED REICH. Dat wordt een koningsshow.

RAWK!
ROnald
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jul 2007 20:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren nog even in Bladel op het Totaalfestival geweest (volgens mij ook de zus van Eva gezien) - alleen maar Doe Maar Na gezien, maar was goede sfeer en nog mooi weer ook Smiley
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 18:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voorlopig lijstje voor de rest van het jaar:

05/09: Modest Mouse, Melkweg
15/09: Mice Parade, Ekko
22/09: The Decemberists, Paradiso
29/09: Stars, Paradiso
21/11: Okkervil River, Paradiso
28/11: The National, Melkweg

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 18:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou kun je 2008 eindelijk eens goed beginnen.

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 18:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En toch zit er geen enkele Xlsr-band tussen, RJ Knipoog

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 19:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk dat we in het nieuwe jaar wel weer gaan optreden, dan moet je maar eens komen kijken, zet ik je op de gastenlijst, ok?

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 20:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Cool RJ, doen we! Smiley

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2007 21:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

vertrek dinsdag weer naar Hongarije voor Sziget

Edit: en uiteraard direct eraan vast lowlands... 10 dagen festival! Himmal tegek

Bericht Geplaatst: 03 Aug 2007 13:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sacred Reich, wat een band. Daar kunnen 98 van de 100 nieuwe metalbandjes nog een puntje aan zuigen.

Vanavond Toy Dolls, The Dwarves en Peter Pan op de Nirwana Tuinfeesten!

RAWK!
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 13 Aug 2007 20:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

morgen als alles mee zit naar municipal waste in cafe extase in tilburg

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2007 12:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik was gisteren bij the waste in A'dam. Super gezellig!

op Asice had iemand filmpjes gemaakt:

The Waste - Intro Deathripper / Headbanger Face Rip
www.youtube.com/watch?v=W6arj4EvXYA

The Waste - Inebriator (tanken maar)
www.youtube.com/watch?v=V7Wig5kqSP4

The Waste - Mind Eraster (met wall of death)
www.youtube.com/watch?v=EgatQSMIENo

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2007 14:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn lijstje voor de komende tijd:

23/08 !!! - Tivoli Oudegracht
13/09 The Police - Amsterdam Arena
21/09 Feist - Melkweg
05/10 My Brightest Diamond - Geertekerk Utrecht

Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2007 14:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh, ik wil ook wel naar My Brightest Diamond. In Paradiso laatst waren ze helemaal te gek!

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2007 14:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

moet vandaag en morgen teveel doen, dus ik kan er helaas toch niet heen.
overmorgen naar Lowlands!

ga ik jou er ook weer tegenkomen eva?

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2007 15:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mij misschien wel Knipoog
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2007 17:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja!

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2007 17:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja!

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2007 18:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
Oh, ik wil ook wel naar My Brightest Diamond. In Paradiso laatst waren ze helemaal te gek!

Het is ook in de Geertekerk. Dat lijkt me helemaal speciaal!

Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Aug 2007 19:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kobuz schreef:
Mij misschien wel Knipoog

Ook leuk, maar ik neem aan dat je begrijpt waar mijn voorkeur ligt. Knipoog

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2007 10:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Smiley
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 15 Aug 2007 16:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
moet vandaag en morgen teveel doen, dus ik kan er helaas toch niet heen.
overmorgen naar Lowlands!

ga ik jou er ook weer tegenkomen eva?

Je had beter LL over kunnen slaan Smiley . MW was een grote feestbende, sodeju! Drijfnat van het zweet was ik.

edit:

RAWK!

Laatst aangepast door Rudeless op 17 Aug 2007 23:35, in totaal 1 keer bewerkt
kobuz
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 16 Aug 2007 12:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

LL moet nog beginnen...
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2007 09:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Morgen The End in Doornroosje.

RAWK!
Henk
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2007 13:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:

Je had beter LL over kunnen slaan Smiley . MW was een grote feestbende, sodeju! Drijfnat van het zweet was ik.

Tering zeg, dat was een gave bedoeling daar. Heel de avond hoegies zitten tanken aan de bar en toen mw begon volle gas die zaal inbeuken!
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Aug 2007 13:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Henk schreef:
Rudeless schreef:

Tering zeg, dat was een gave bedoeling daar. Heel de avond hoegies zitten tanken aan de bar en toen mw begon volle gas die zaal inbeuken!

Een gast heeft nog wat filmpjes gemaakt zag ik:

http://barrydukker.kicks-ass.net/Fotos/883%2020070814%20Milkman%20en%20Municipal%20Waste%20in%20Tilburg/Filmpjes/index.html

RAWK!
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Aug 2007 11:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat is MW? Behalve dat het precies mijn initialen zijn.

Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Aug 2007 13:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:
Wat is MW? Behalve dat het precies mijn initialen zijn.

Municipal Waste. Misschien een leuke bijnaam? Knipoog

RAWK!
slin
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2007 18:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn 13 november dilemma:

Arcade Fire - HMH
Pinback - Rotown

Hm... Monddicht

Waarschijnlijk wordt het Pinback gezien da goeijekopper is en ik AF net op Lowlands heb gezien.

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2007 19:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb vanmiddag kaartjes voor Arcade Fire gekocht. Wilde ze toch zien toen de Vredenburg niet doorging. Verder ga ik nog naar interpol en, als ik donderdag tijd/zin heb, naar dinosaur jr.

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2007 20:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga denk ik wel donderdag naar Dinosaur Jr, ben erg benieuwd.

Bericht Geplaatst: 20 Aug 2007 21:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

13 november was toch ook Interpol?
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2007 12:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

11 oktober BAD BRAINS in paradiso.

RAWK!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur