Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Je concert agenda, deel 2
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2007 13:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

NEE! Ik moet snel kaartjes daarvoor halen!

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2007 20:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
NEE! Ik moet snel kaartjes daarvoor halen!

Voor Bad Brains?

Is afgelopen zaterdag begonnen, de vvk. Snelste is om via tikutservice.nl te bestellen.

RAWK!
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 21 Aug 2007 20:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga morgen wel even naar het postkantoor.

Bericht Geplaatst: 22 Aug 2007 15:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hee Eva, nu ben ik toch wel benieuwd welke van de twee je uiteindelijk op Lowlands hebt gezien. Cocorosie of Kings of Leon?

Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Aug 2007 00:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb er twee uur in de rij gezeten, maar zat dan ook wel helemaaal vooraan bij Cocorosie. Mijn vriendje had KoL gezien maar vond de show nogal tegenvallen. Maar het werd dus toch Cocorosie, goede keuze denk ik.

@ Rudeless: heb al kaartjes Smiley

Bericht Geplaatst: 23 Aug 2007 09:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

wat vond je eigenlijk het vetste op Lowlands? Kees van Hond neem ik aan? Knipoog

Bericht Geplaatst: 23 Aug 2007 13:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren testament in belgie Ja-knikker
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Aug 2007 15:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

6 november Wilco in Brussel!

Bericht Geplaatst: 23 Aug 2007 15:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op Lowlands gezien. (In volgorde van vetheid).
Interpol
Arcade Fire
Editors
The Shins
The Killers
Groove Armada
Jimmy Eat World
Kaiser Chiefs
Sonic Youth
Dave Clark

En nog kleine stukjes M.I.A., the Rifles, The Pigeon Detectives en Gabriel Rios.

Interpol was echt briljant, keek er ook enorm naar uit. Arcade Fire was ook helemaal te gek, soort kerkdienst in een tent. Editors was ook heel mooi, alhoewel ik er toen nog een beetje in moest komen. Lekker staan stuiteren bij Groove Armada en Dave Clark. J.E.W. was even nostalgie. Kaiser Chiefs en Killers waren leuk om te zien. Sonic Youth was heel goed, maar was nogal brak. The Shins vielen opnieuw tegen, maar de muziek blijft leuk.

En eigenlijk was alleen Gabriel Rios echt heel erg saai. Terwijl die plaat wel lekker zomers is, is hij live echt om bij in slaap te vallen.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Aug 2007 22:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor mij:

Kees van Hondt's Afscheidstournee-optreden - geweldig feest

En verder leuk:

Devendra Banhart
CocoRosie
Patrick Wolf
My Brightest Diamond
Interpol
Turbo Negro

en natuurlijk de 90's-party en de Grooooovetube Smiley

Bericht Geplaatst: 23 Aug 2007 22:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hulde aan die laatste twee ja. Smiley. Jammer dat ik je niet gezien heb!

Had het er gister nog over dat de Groove Tube eigenlijk maar ergens echt in Nederland moet komen te staan. Vondelpark of zo. Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 23 Aug 2007 22:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Volgens mij had ik wel iemand gezien die op je leek, maar ik dacht dat jullie er niet waren en eigelijk weet ik ook al lang niet meer hoe je er uit ziet, haha!

Bericht Geplaatst: 23 Aug 2007 23:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

de 90's party is elk jaar knallen ja. supervet: uit je plaat gaan op nummers die je vroeger verschrikkelijk vond (althans, ik dan) en harder meezingen dan bij de bands (iedereen). Smiley

Bericht Geplaatst: 24 Aug 2007 10:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gister naar dinosaur jr geweest in de effenaar. Was erg vet, maar het was zooooo fucking hard dat daar amper meer iets van te horen was.
Addict

Bericht Geplaatst: 24 Aug 2007 11:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ook naar dinosaur jr geweest, stond idd veel te hard. Wel een erg coole dude die zanger, ouwe rocker.

Bericht Geplaatst: 24 Aug 2007 21:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

8 sept: Kruger in Little Devil
9 sept: The End in 013 (eindelijk weer open die tent!)
11 sept: High On Fire in 013
13 sept: Orange Goblin / Astrosoniq 013
14 sept: The Police in ArenA

RAWK!
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Aug 2007 08:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

koos en ivo schreef:
Ook naar dinosaur jr geweest, stond idd veel te hard. Wel een erg coole dude die zanger, ouwe rocker.

Ik vond precies het tegenovergestelde
Te zacht, vroeger was het veel harder en ik vond de ouwe rocker een slap aftreksel wat hij vroeger was.
Dinosaur stond voor anarchie en brakke gitaarsolo's en een bak teringherrie. Low-fi gerommel en vooral energie maken op het podium.
Nu was het een geweldige sounds, retestrak, alsof er een stadionband aan het spelen was ala Aerosmith, maar dan met een slechte zanger en wat meer gitaargeneuzel. De laatste 3 nummers gingen iets meer los, maar de rest was gewoon veel te goed voor een band die bekend wordt en anderen heeft geinspireerd door juist muziek te maken uit de oorsprong van muziek, energie en passie, ipv virtuositeit. Want ik zag nu wel dat J. Masic en Barlow echt geweldige muzikanten waren geworden... jammer.

ps. Te hard.. watjes.

Bericht Geplaatst: 25 Aug 2007 10:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je stond zeker 'zomaar' helemaal achterin de zaal...? Knipoog
Addict

Bericht Geplaatst: 25 Aug 2007 14:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha RJ, had je de propkes nog in je oortjes? Tongsmiley

BTW:
D. jr was bij Henry Rollins (kennen jullie hem nog? ROFL )
Die heeft blijkbaar een eigen show:
http://www.youtube.com/watch?v=O6WLkyxySA0

Tja waren nog tijden... Rockon!!
Rockon!! Rockon!! http://www.youtube.com/watch?v=pxLpEX2bt8w
Sietse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2007 12:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

afgelopen vrijdag in Area51 geweest bij bobby kingsize en bloody honkies.
ik vind het echt raar dat daar zo weinig publiek heen komt. heb het er die avond met meerdere mensen over gehad. het is gewoon een gezellig klein zaaltje, de drank is goedkoop en ze hebben echt leuke dingen geprogrammeerd staan meestal.

maar goed. vrijdag was dus een avondje vol heerlijke stevige rock n roll.

komende woensdag hoop ik op hetzelfde in de Rambler. Met 69 charger, live fast die now, en the black pages...

Bericht Geplaatst: 26 Aug 2007 13:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Sietse schreef:
ik vind het echt raar dat daar zo weinig publiek heen komt. heb het er die avond met meerdere mensen over gehad. het is gewoon een gezellig klein zaaltje, de drank is goedkoop en ze hebben echt leuke dingen geprogrammeerd staan meestal.

komende woensdag hoop ik op hetzelfde in de Rambler. Met 69 charger, live fast die now, en the black pages...

Misschien omdat mensen niet waar of wat het is?

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2007 11:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op uitmarkt Moke en Cmon en Kipski gezien, was beide redelijk suf.

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2007 15:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik stond laatst met Asrtosoniq op een festival waar Moke ook speelde. Tis neit zo mijn ding en geheel gemaakt om britpopperig en dus hip over te komen voor het gemiddelde kleuterrockpubliek wat tegenwoordig ook stropdassen aan heeft en quasi intellectueel over wil komen.

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2007 20:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Theimon schreef:
Sietse schreef:

Misschien omdat mensen niet waar of wat het is?

ja, ik snap wat je bedoelt, maar in principe weten de mensen in eindhoven die geinteresseerd zouden moeten zijn in de programmering van de bar51, die in de juiste lokale scene (wat een afschuwelijke uitdrukking: "scene" ... bah.) zitten, wel waar en wat het is.

Maar Area 51 is de skatehal in Eindhoven. zit op hetzelfde terrein als het Klokgebouw waar ook regelmatig dingen worden georganiseerd. op Strijp S.
Bar 51 is het zaaltje wat erbij zit, waar dus regelmatig avondjes worden volgeboekt met goede muziek. met name rock n roll en hiphop volgens mij. meestal maar zo'n 5 euro entree en ik vind het een sfeervol hok met goede bierprijzen.

Bericht Geplaatst: 27 Aug 2007 22:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kom ook wel een keer Sietse, heb ik Rolf al zo vaak beloofd... Zal het programma eens beter bij gaan houden

Iemand nog naar Green Lizard & Ignite geweest in Tivoli vanavond?
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Sep 2007 19:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Morgen naar Bunny Rabbit in DB's.

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2007 11:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga dalijk kaarten halen voor Cold War Kids in de Melkweg, eind oktober. Wie wil er mee? Ivo? Danny? Koos? Old Saint John just waiting for a party party? 15 euro.
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 06 Sep 2007 12:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja snap ik haal voor mij idee maar twee kaarten!!!!, dan maak ik het gelijk over. yeah, die muziek doet me denken aan die geweldige tijden in Gestanistedt met onze vriend Pilo, pfaffie pfaff!

Bericht Geplaatst: 07 Sep 2007 04:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oeh Ah!

(Ze zijn binnen!)
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Sep 2007 07:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb het effe zit luisteren en vond het in het begin natuurlijk gewoon kattegejank... maar na een paar keer luisteren, vind ik het wel apart. Misschien dat ik ze ook ff ga checken.

Bericht Geplaatst: 09 Sep 2007 15:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Moloko, 19 oktober!
Mr.Zop
Site Admin

Bericht Geplaatst: 09 Sep 2007 16:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Stereophonics komende zondag in Tivoli, dankzij Beatle die kaarten heeft gewonnen, Kudo's voor hem Rockon!!

Bericht Geplaatst: 09 Sep 2007 18:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat lul je nou?

Bericht Geplaatst: 09 Sep 2007 18:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een echte vriend die beatle heet, niet jij.

Bericht Geplaatst: 10 Sep 2007 17:27 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The End (die gisteren een kontschoppende show in 013 gaven) is toegevoegd aan de High On Fire show in 013 morgen. Kwaliteitsactie!

RAWK!
Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 12:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik was vrijdag naar Orange Sunshine en Djengiz Khan (VS) in de acu. En dat was gezellig en leuke muziek.

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 12:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vrijdag naar Feist in de Melkweg.

En verder:

04/10 The Van Jets in Ekko Utrecht
05/10 My Brightest Diamond in de Geertekerk Utrecht
07/10 Sioen in Ekko Utrecht
16/12 CocoRosie in Off_Corso Rotterdam

Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 13:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb net ook kaartjes besteld voor Coco in Rotterdam. Voor het eerst online besteld.. spannend!

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 14:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Eva schreef:
Ik heb net ook kaartjes besteld voor Coco in Rotterdam. Voor het eerst online besteld.. spannend!

Waar heb je ze online besteld?

Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 17 Sep 2007 16:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

vrijdag The Police gezien.
Dat was geen concert, maar een evenement. Laatste keer dat ik naar zo'n arena toestand ga denk. Maar toch zeer vet om Steward Copeland aan het werk gezien te hebben. Sting was trouwens verrassend goed bij stem en het geluid viel me ook alles mee.

RAWK!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur