Plaats nieuw bericht Plaats reactie Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Media, Cultuur en Reizen » Je concert agenda, deel 2
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 14:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik kan wel janken! Huilen

Interpol stond gewoon een paar weken geleden in Paradiso, op 14 mei! Ik heb er werkelijk niks over gehoord, en op hun website heeft het ook nooit gestaan!! Ik hoopte juist al maanden dat ze na het uitkomen van hun nieuwe CD een keer hierheen zouden komen...

Daar kan ik dus weer een paar jaar op gaan wachten... Boehoehoe Huilen
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
slin
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 14:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lowlands kan ook nog Thieske? Volgens mij ook nog op Werchter. Ik was die avond toen ze in de Paradiso waren in de kleine zaal bij Battles, wat belachelijk vet was en daarna zag ik de Interpollers nog lopen in Amsterdam. En ik ben ze gevolgd naar de Weber. Kansloos, oui oui. Bwhaha

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 15:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pfffff. En dat niet eens ff vertellen! En iedereen zegt wel Lowlands, maar dat is nog helemaal niet officieel, en bovendien moet ik dan helemaal naar lowlands voor 1 band.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
slin
Junior Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 15:06 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het staat al wel op het affiche bij Lowlands..

Ik heb ze ooit nog in de W2 gezien. Lekker puh. Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 15:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:
Pfffff. En dat niet eens ff vertellen! En iedereen zegt wel Lowlands, maar dat is nog helemaal niet officieel, en bovendien moet ik dan helemaal naar lowlands voor 1 band.

Voor 1 band? Je bent gek.

Hoezo ga je dan niet ook voor the arcade fire, editors, tool, sonic youth, klaxons, coco rosie, whitest boy alive, battles, eagles of death metal, css, lcd soundsystem.. ? Het is maar een idee. Knipoog

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 15:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Oh? Wel officieel dus.... Grrr...

Tsja, en verder: the arcade fire, editors.. Da's eigenlijk het enige. Ga jij wel dan?
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 21:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

[/quote]
Voor 1 band? Je bent gek.Hoezo ga je dan niet ook voor the arcade fire, editors, tool, sonic youth, klaxons, coco rosie, whitest boy alive, battles, eagles of death metal, css, lcd soundsystem.. [/quote]

En ook nog The Killers, Damian Rice, Blur (the good the bad and the queen) en NIN. Best cool allemaal eigenlijk.

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 22:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Behalve NiN en Tool en Sonic Youth staat er weinig baanbrekends, behalve nabootsingen van bands die beter zijn.

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 23:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

21 juni: Lamb Of God met Chimaira en As I Lay Dying in de 013. Koppieknotsen \o/

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 23:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou,ik wil the arcade fire toch wel bijzonder graag zien. Zeker omdat het in de vredenburg niet door is gegaan. Het maakt me trouwens persoonlijk weinig uit of bands een compleet eigen stijl hebben.

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 23:16 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

The Arcade Fire is live erg de moeite waard, ik heb ze in 2005 in de Melkweg gezien.

Wilco was afgelopen donderdag trouwens belachelijk goed. Nog meer mensen geweest?

Bericht Geplaatst: 04 Jun 2007 23:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

koos en ivo schreef:
Nou,ik wil the arcade fire toch wel bijzonder graag zien. Zeker omdat het in de vredenburg niet door is gegaan. Het maakt me trouwens persoonlijk weinig uit of bands een compleet eigen stijl hebben.

eigen stijl hoeft ook niet, maar ik ga alleen nog maar op reis voor een band als ze relevant zijn of zijn geweest voor de geschiedenis van muziek en toekomst voor nieuwe muzikanten. Doorsnee bandjes, kan ik ook op een bandjesavond in de w2 zien. Bijna alle engelse hippe bands van nu kun je op een hoop gooien en zijn weinig relevant, leuk live en soms ook verschrikkelijk goed (artic monkeys bijvoorbeeld), maar verder niet relevant muzikaal gezien. Smashing Pumpkins waren relevant en ook voor gitaarbands na deze band, niet zo sterk als nirvana, maar toch een goede 2e of 3e.
Radiohead was relevant, Jeff Buckley, James Brown, Police, Metallica, Slayer, dat soort bands wil ik m'n bed nog wel voor uit komen.. en Tool en NiN en Sonic Youth horen daar ook zeker bij. Ik hou ook niet zozeer van Tool, muzikaal gezien,maar ik heb een aantal keer met m'n mond open staan luisteren. Er zit ook een hele kabbala achtige filosofie (ritme en maatsoorten)achter de muziek van Tool, erg interessant.... en daarom nog meer relevant.

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2007 00:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik wil er best m'n bed voor uitkomen als het gratis is. Maar alleen voor Interpol, Arcade Fire, Editors en the Killers 125 euro neer te tellen, gaat mij te ver.

Kijken of er als pers iets te regelen valt misschien...?
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jun 2007 15:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Theimon schreef:
21 juni: Lamb Of God met Chimaira en As I Lay Dying in de 013. Koppieknotsen \o/

Daar ga ik ook heen (alleen voor Lamb Of God, die andere 2 kunnen me gestolen worden).

De woensdag ervoor naar VADER in W2.

En zaterdag naar Fields Of Rock, bij wijze van Graspop pre-party.

RAWK!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2007 20:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

10 november: Interpol in 013.

Bericht Geplaatst: 19 Jun 2007 21:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Je kan er maar beter vroeg bij zijn! He Thijs? Knipoog
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 20 Jun 2007 00:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yeah! lachen Wie gaat er mee? Voorverkoop begint echt al vroeg zeg! Zal morgen eens wat rondbellen..!
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 22 Jun 2007 19:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lamb Of God was bonte shit!! \o/ Wat een dikke show, knalluh!!!

Bericht Geplaatst: 23 Jun 2007 10:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Allright, ik heb kaarten Smiley
Rudeless
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2007 19:20 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Theimon schreef:

Nogal denk! Zoals verwacht een vette live band. Chimaira mag dan veel populairder zijn, ze kunnen lang niet tippen aan LOG

RAWK!
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jun 2007 19:30 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
Theimon schreef:

Nogal denk! Zoals verwacht een vette live band. Chimaira mag dan veel populairder zijn, ze kunnen lang niet tippen aan LOG

Bij Chimaira kwam ik pas binnenvallen na een lange dag werken. Begon snel te vervelen en ik werd knetterleip van die klote stroboscope. Lamb Of God maakte daarentegen alles weer goed Smiley

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2007 17:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik denk dat ik dinsdag maar eens naar QOTSA ga. Wie gaan er nog meer?

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2007 20:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Theimon schreef:
Rudeless schreef:
Theimon schreef:

Bij Chimaira kwam ik pas binnenvallen na een lange dag werken. Begon snel te vervelen en ik werd knetterleip van die klote stroboscope. Lamb Of God maakte daarentegen alles weer goed Smiley

http://www.kindamuzik.net/live/lamb-of-god/lamb-of-god-chimaira-as-i-lay-dying

Op het grote podium van Graspop kwam LOG ook goed uit de verf. Chimaira heb ik daar maar overgeslagen.

RAWK!
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jun 2007 20:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

ik sta komende dinsdag voor een uitverkocht paradiso te spelen

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 09:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Rudeless schreef:
Theimon schreef:
Rudeless schreef:
Theimon schreef:

Op het grote podium van Graspop kwam LOG ook goed uit de verf. Chimaira heb ik daar maar overgeslagen.

Ik vond LOG in de 013 de eerste 45 minuten erg tegenvallen. Drums waren ronduit slecht. Normaal is dat een van de strakste drummers ooit en nu miste hij zijn dubbele kicks patronen compleet. Op Graspop was het overigens wel geniaal. Chimaira is altijd grappig, nieuwe nummers vallen tegen en zanger is eentonig. Wel goede show verder.

Gisteren Porcupine Tree gehad. Irritante voorman (vind ik) maar verder wel super show! Morgen Pearl Jam, Incubus en dan op vakantie! Smiley

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 11:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

kaarten voor Dour in de pocket. wu tang clan. schitterend.

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 14:53 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het is de bedoeling morgen naar Werchter te gaan maar de tickets nog steeds niet binnen en krijg die ticketservice niet te pakken. Boos
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 17:50 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Robert-Jan schreef:
ik sta komende dinsdag voor een uitverkocht paradiso te spelen

Gastenlijst gekkenhuis...!
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 18:12 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het moet nog wel goedgekeurd worden door het management van Qotsa en als dan kan ik wel ff kijken. Ik heb geen idee hoeveel gasten we zouden mogen uitnodigen.

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 19:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

slin schreef:
kaarten voor Dour in de pocket. wu tang clan. schitterend.

Hier ook. Hoeveel dagen ga je?

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 22:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Alle dagen! Ja-knikker Jouw verwachte highlights?

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 22:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga alleen op zondag. Hét hoogtepunt wordt natuurlijk Wilco, maar ook Midlake en The Thermals wil ik niet missen.

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 23:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Midlake is vet ja, heb ze op motel mozaique gezien voor het eerst. Erg mooi. Denk dat je Mintzkov misschien ook wel leuk vind?

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 23:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja, Mintzkov is inderdaad ook de moeite waard. En de rest van de tijd besluiten we gewoon ter plekke waar we heen gaan.

Ken je Wilco trouwens? Smiley

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 23:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zal het eens checken.. maar eerst slapen. Gaaaap Truste!

Bericht Geplaatst: 27 Jun 2007 23:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Yeah Sunn O))) komt op dat dour festival op zondag!! Das pas gaaf!

fuck zaterdag komt ook motorpsycho, gaaf!! misschien ga ik d'r zelf ook wel ff heen.

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2007 09:01 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat je ook zeker moet checken als je er op zaterdag bent: The National. Fantastisch nieuw album.

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2007 20:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Buzzin Hornet schreef:
Rudeless schreef:
Theimon schreef:
Rudeless schreef:
Theimon schreef:

Ik vond LOG in de 013 de eerste 45 minuten erg tegenvallen. Drums waren ronduit slecht. Normaal is dat een van de strakste drummers ooit en nu miste hij zijn dubbele kicks patronen compleet.

Dan stond je zeker met je oor in de speakers tijdens het foto's maken? Knipoog. Als het waar is wat je zegt, was me dat echt wel opgevallen. LOG moest misschien een beetje op gang komen, maar van een drummer die 'zijn dubbele kicks patronen compleet miste' was echt geen sprake.

RAWK!
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2007 20:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

5 september naar Modest Mouse in de Melkweg Ja-knikker

Bericht Geplaatst: 28 Jun 2007 21:58 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Marinho schreef:
5 september naar Modest Mouse in de Melkweg Ja-knikker

Oh! Handig, ik had de kaarten nog van 9 juni, die ik nog niet had terug gebracht. Relaxed!

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur