Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Post je gevoel - deel 5
Bram
Site Admin

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2007 12:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vorige deel -> Post je gevoel -deel 4

Ik voel me prima!
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2007 12:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een 24 uurs parkeer vergunning toegewezen gekregen. Heuj:)

Roalt
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2007 14:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vet, hoe lang heb je moeten wachten?
Pim
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2007 14:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Slechts dik 2 jaar Knipoog Het hangt er van af in welke zone je zit. Meisje van mijn werk wacht al dik 3 jaar..

Eva
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2007 15:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik voel me giebelig. Net gebeld met Zurich en mn duits ging nog best goed. Alleen toen begon ze te vertellen wat Pipilotti nu aan het doen is en wanneer ze terug komt en dat allemaal heel snel in Zwitsers Duits en ik verstond er niets meer van. Toen ging ik maar Engels praten en zij ook, maar heel simpel allemaal, dus ik weet niet of ze het begreep toen ik uitlegde dat ik heeeeeel graag wilde komen.

Maar, over een week (geloof ik) komt Pipilotti weer terug in Z├╝rich en gaat ze (zelf) naar mijn portfolio kijken en kijken ze of ik mag komen. Ze is nu bezig met het opnemen van haar eerste speelfilm en die opnames zijn tot oktober. Daar zou ik misschien mee mee kunnen en anders mee helpen/kijken bij de postproductie.

Dit interesseert jullie waarschijnlijk niets maaar ik voel me PRRRRRTTT

Bericht Geplaatst: 05 Jun 2007 15:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

nee joh, is hartstikke gaaf! Ik hoop voor je dat het wat gaat opleveren!

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2007 14:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Precies! You go girl!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2007 19:51 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

'You go girl!'...? Das misschien wel een van de meest gaye uitspraken van de laatste tijd... Smiley

Ben aan het wachten op de volgende ronde van shootout poker-toernooi die ik nu online aan het spelen ben... Vet! Heb al wat geld gewonnen dus hoop dat het alleen maar meer wordt...Smiley

Bericht Geplaatst: 06 Jun 2007 20:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

What-eeeeeveeeeer Whatever
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2007 09:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ghehe Smiley

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2007 14:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Mijn God! Ik heb nog nooit zo'n brute jet-lag gehad. Gisteren werd ik al veel te laat wakker, maar vandaag gewoon pas om 15.45!!

Daar gaat m'n dag. En echt uitgeslapen voel ik me ook niet Smiley
n de la phonque
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2007 16:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

...voelt alsof 't forum weer enigzins tot leven begint te komen! Smiley
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2007 17:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Wat? Na dat lichte coma van vorige week? Smiley
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2007 21:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben een beetje nerveus, heb morgen voor het eerst in een jaar een date... Waarom is dat altijd zo vreselijk eng? Hamer

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2007 21:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat vraag ik me nou ook af...
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2007 22:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoe dat Floor? uhmmm
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 07 Jun 2007 23:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Lucy schreef:
Ben een beetje nerveus, heb morgen voor het eerst in een jaar een date... Waarom is dat altijd zo vreselijk eng? Hamer

Och Litertje jenever erin en we praten nergens meer over Knipoog

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2007 01:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik had zojuist m'n eerste "herkenning" n.a.v. m'n werk. Erg grappig, wist niet precies wat ik ermee aanmoest. Smiley Was me niet echt bewust van het feit dat mensen daadwerkelijk naar die filmpjes van de Pers kijken Smiley
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2007 03:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan schreef:
Hoe dat Floor? uhmmm

Sorry, ik dacht dat ze schreef: "waarom is alles zo eng?
Met daten heb ik verder geen ervaring..
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 08 Jun 2007 10:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

fuck, mijn telefoon doet het al uren niet meer... geen netwerktoegang AARFG kut-KPN/TELFORT

En dat vermelden ze niet voor op de site, maar ergens verstopt achter je inlog. Wat een streken.

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2007 12:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gisteren pis-en-pis-en-pisbezopen geworden op een gratis drank feestje van Vice magazine. Manoman, wat ben ik naar de tering nu!
Wat wel vet was, en wat ik me net bedacht, was dat ik naderhand buiten stond te ouwehoeren met een Australische gast die me erg bekend voor kwam. Ik had alleen geen flauw idee waarvan. Ineens besefte ik dat ik hem kende uit Heartbreak High, namelijk Dennis.. Wat een held! Wel de laatste persoon die je IRL tegen denkt te komen...Smiley
Nu dat ik voor de tweede keer gekotst heb begin ik me wat beter te voelen...tijd voor ontbijt..

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2007 13:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Waaah dat meen je niet! Dennis was echt heel erg vet, moest altijd zo lachen om hem! Wat deed ie in Nederland dan?

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2007 14:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Welke was Dennis ook alweer? Die blonde lolbroek?

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2007 14:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Die blonde gast idd... Hij was hier om te partyen. Bedacht me wel dat het zo'n 10 jaar geleden geweest moet zijn toen ik er naar keek, hij was nu echter nog steeds exact hetzelfde... Waarschijnlijk zijn uiterlijk behouden om chicks te kunnen krijgen...wat hem gisteren ook vrij makkelijk af ging zo het leek...Smiley

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2007 14:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Xurk, zie het linkje van Danny voor een plaatje van Dennis!

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2007 17:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

OMG, Dennis was echt mega cool. Vooral als ie 2 staartjes had op z'n kop. Ik bleef wel verliefd op Drazic, by the way..

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2007 18:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik was vandaag op de kunstbende finale om een filmpje voor op hun website te maken en zowaar de kans gekregen om Martin Bril en Rene Mioch te interviewen. Zeker de audio is heel slecht omdat we geen microfoon hadden, maar wel heel cool! Was natuurlijk wel erg zenuwachtig voor meneer Bril (vooral omdat ie eerst niet wilde) maar Rene Mioch was wel heel gezellig!

Beeldmateriaal volgt!

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2007 19:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vind Martin Bril de grootste aarstulp van Nederland.

Bericht Geplaatst: 09 Jun 2007 22:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb niets tegen carnaval, dat voorop gesteld... ik ben er zelfs fan van. Maar om nou op zondag 10 juni, op de Open Dag van de HAS in Den Bosch, de hele dag van 10:00 tot 16:00 carnavalsmuziek te moeten gaan maken...

Nee, ik heb er niet echt zin in morgen...

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2007 03:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou nou, kom net van de kroeg, rij ik door die beruchte straat langs het spoor naar huis, zie ik 4 auto's waarvan de ruiten kapot zijn geslagen. Ruiten kapot slaan is echt een hype, hier. Superveel winkelruiten gesneuveld, ook. En wat doe je eraan...

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2007 04:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Zo ik ben net terug van een helse reis.
Gister twee vracht auto's geladen met spullen van mijn vader in Italie, toen vertrokken naar nederland.
Nog wat achtervolgingen meegemaakt enz.
Maarja ik ben weer veilig in NL en ik leef nog.
Ik ben nu 24 uur wakker, en heb de spullen ook al gelost in een of andere loods om 1 uur in de nacht.
Dit hoop ik nooit meer mee te maken.

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2007 10:04 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ah je leeft nog! Mooi! Ben benieuwd naar het verhaal...Smiley

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2007 13:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En wat krijg je d'r voor terug?
Dr!entje
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2007 19:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb zin om te gaan feesten, drinken, zingen, dansen..!! Cheer

Heb net de conceptversie van m'n scriptie opgestuurd!! Echt een week fulltime moeten knallen om het af te krijgen. Niet dat ik nu helemaal klaar ben, maar het belangrijkste staat op papier. Voorwoord enzo moet ik nog schrijven, maar de klus is verder geklaard.

Dat voelt echt zooooooo f*cking goed Bling

Nu nog hopen dat het ook een beetje is wat er van me werd verwacht, maar dat is van latere zorg Smiley

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2007 23:17 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Geluk gehad vandaag in de trein... ik was afgezet in Den Bosch, en helemaal vergeten een kaartje te kopen... dat herinnerde ik me toen we bij Zaltbommel waren.. Geen conducteur gezien gelukkig..

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2007 23:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nou, de deur van ons fietsenhok is ingetrapt. Thijs kwam toevallig langs toen hij een van de hangmarokkanen die iedere fucking dag voor onze deur staan (laatst flikkerde er nog een naar binnen toen ik de deur open deed) in ons fietsenhok aantrof. De deur was geforceerd, erg fijn. Coppens heeft een soort noodoplossing gemaakt. Dit was de druppel, vanaf nu ga ik om iedere habbekrats voor onze deur de politie bellen. Ook fijn was dat we, terwijl de vermoedelijke dader nog steeds naast ons stond, nog even hoorde dat hij onze huisgenote nog even na schreeuwde dat 'die kankerhoer hem wel eens mocht pijpen.' Ook ik krijg vanalles naar mijn kop geslingerd als ik thuis kom, nu maakt dat mij persoonlijk geen reet uit maar ik kan me voorstellen dat het intimiderend is. Anyway, ik moet maar eens verhuizen.

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2007 23:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het was wel echt lijp ja. Snap ook niet dat ze voor een paar van die lousy fietsen de deur intrappen.

Maar dat ze ook daadwerkelijk je uit gaan lopen schelden is nieuw. Dat gebeurde eerst nooit eigenlijk. Maakte nog wel eens een praatje met ze. Dat ze een beetje gaan lopen moeilijk doen is echt te debiel.

Zou dat sowieso geen zin hebben? Je zou het allicht tegen die kappergast en die eetcafegast kunnen zeggen. Politie bellen is meestal sowieso iets van mosterd na de maaltijd. Als het gebeurde al gebeurd is.

Was die fiets voor de deur nog van iemand trouwens, en mistte er iets?

Amsterdam is trouwens een zwembad. Echt meerdere straten volledig onder water gezien!
koos en ivo
Addict

Bericht Geplaatst: 10 Jun 2007 23:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee, niet eens iets gejat. Ik vind het alleen niet relaxed dat er nu ook deuren ingetrapt worden. Ik bedoel, misschien trapt iemand de volgende keer de deur van onze woning in. Waarschijnlijk ga ik zelden de politie bellen omdat ik daar nu eenmaal te laks voor ben. Maar, ik erger me gewoon aan het tuig dat recht voor onze deur hangt,dag en nacht. Ik heb inderdaad ook best een paar aardige gasten gesproken,die gast die naarbinnen kukelde was bijvoorbeeld best aardig, laatst nog een oud-schoolgenoot gesproken en de kapper is ook een goeie gast, maar er zitten gewoon echt een stel onberekenbare randdebielen tussen.

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 00:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pas stond ik bij jullie voor de deur te wachten, toen vertrok er net een auto met 4 marokkanen erin, die tijdens het wegrijden even expres(?) tegen een geparkeerde auto aanbotste. I.p.v. dat ze zich interesseerde voor de gemaakte deuk, krijsde ze van baldadig plezier en scheurde slippend verder..

Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 11 Jun 2007 00:48 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

looskuh schreef:

Amsterdam is trouwens een zwembad. Echt meerdere straten volledig onder water gezien!

Zat net met Joris en Maarten op de boot met de stortregen, blij dattie een kajuit heeft en zelf een paraplu had, ging echt hard tekeer, erg vet!! Was redelijk doorweekt...
Waren net ervoor overigens naar de Slangebrug gevaren waar we massaal (op Daan na...mietje) af zijn gesprongen bij wijze van seizoensopener. Erg vet en behoorlijk hoog!

Goed verhaal over die kkmarokkanen, denk echter niet dat politie er heen zal gaan. Benieuwd of het nog gaat escaleren. Misschien eentje neersteken?

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur