Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Post je gevoel - deel 5
dasjj
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 10:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
stalen geit.

come again? Smiley

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 10:49 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Een hele grote stalen bok? Met hoorns?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 11:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

En die ga jij maken met je las installatie bij jullie in de kelder?

Bericht Geplaatst: 14 Jul 2008 12:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ik daar tijd voor zou hebben wel ja..... Smiley
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jul 2008 21:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Als ik niet al psychotisch was, dan werd ik het nu wel... Kom er net achter dat als je het nummer Euneuch Provocateur van the Mars Volta achterstevoren speelt, je een kinderliedje hoort wat ik ooit een hele vakantie lang zong toen ik een jaar of 3 was...

http://www.liedjesland.com/Liedjes/kinderliedjes/HansjePansjeKevertje/HansjePansjeKevertje.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/Itsy_Bitsy_Spider

Die scriptie is drivin' me crazy!
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jul 2008 21:34 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Whoei! Morgen en overmorgen naar Amsterdam varen. Het wordt wel kutweer helaas maar dat mag de pret niet drukken.
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jul 2008 22:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nice! Met wie? En wat voor 'n boot? Je kan idd beter volgende week gaan Smiley.

Heb ik ook wel eens gedaan, op een soort partyboot met school. Was toen zo snel bezopen dat ik er redelijk weinig van meekreeg, en pas weer snapte waar ik was toen we aanlegden bij Centraal.
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Wouter
Addict

Bericht Geplaatst: 18 Jul 2008 23:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Met een oude huisgenoot van me en nog een gast. We gaan gewoon met een sloepje varen en dan camperen bij de Vinkeveense plassen ergens. En twee gasten komen met een bootje vanaf Amsterdam ons tegemoet gevaren. Wordt erg gaaf. Nu lekker slapen, morgen vroeg op!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jul 2008 00:31 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dat wordt een flink natte bedoening dan. Ik zou 't lekker een week uitstellen. Volgende week wordt het 25 graden en zon man!
San
Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jul 2008 08:26 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben klaar voor Extrema, kom maar op! Regendansjes maken helaas.

Bericht Geplaatst: 19 Jul 2008 13:28 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga nooit meer alcohol drinken.... Bah!
Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jul 2008 14:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
25 Signs That, Sadly, You've Grown Up

22. “I just can’t drink the way I used to” replaces “I’m never going to drink that much again”.

http://www.slightlywarped.com/crapfactory/webdroppings/grownup.htm

Het lijkt erop dat je nog jong bent Floor. Goed zo Smiley.
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jul 2008 15:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoera! Smiley
Lonja
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 19 Jul 2008 15:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
You drink at home to save money before going to a bar.

Toch enig cultuurverschil met Amerika denk ik Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 21 Jul 2008 00:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
Dat wordt een flink natte bedoening dan. Ik zou 't lekker een week uitstellen. Volgende week wordt het 25 graden en zon man!

Het was supervet! We waren met z'n zessen met twee sloepjes. En een stel paraplu's en regenkleding doen wonderen. Daarnaast was het helemaal niet koud, lekker zacht windje erbij.

Heerlijk beetje rondtuffen, eten, drinken (schippersbitter ftw!), ouwehoeren, af en toe stoppen om een terrasje te pakken. Amsterdam Rijnkanaal oversteken was wel even spannend met die enorme schuiten met hun enorme boeggolven daar.

Heerlijk gechilled, gebarbecued en gecampeerd op een eilandje. We hadden ook nog vier paintballguns bij ons dus dar is ook nog wat mee afgeklooid. Vandaag rustig aan door de weilandjes naar Amsterdam getuft en toen nog wat grachtjes bekeken. Heerlijk! Smiley

Het voelde als een vakantie van twee dagen. Nu lekker slapen.
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2008 11:19 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Net een 8 gekregen voor een essay waarvoor ik een klein zesje verwachtte!
Quote:
Beste Geert,

Een helder en duidelijk gestelde vraag, maar wel erg breed. Leuk hoe je die twee aspecten van Vitruvius met elkaar in verband probeert te brengen. Goed. Overigens was de meter een Frans fenomeen. De angelsaksiche landen hebben tot de dag van vandaag nog altijd de mensgerelateerde maten centraal staan, zei het op informele basis. Je pleidooi voor de herantropomorfisering van de architectuur is sterk en eenvoudig. Leuk

Cijfer 8

Senior Addict

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2008 14:43 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik dacht dat jij alleen nog je scriptie hoefde te doen? Maar altijd relaxt, een 8! Smiley

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2008 15:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik moest nog twee vakken doen ondertussen Smiley Ik heb dit stuk in één nacht geschreven.
Site Admin

Bericht Geplaatst: 24 Jul 2008 18:36 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Aiai. Redelijk uitgeput na drie weken lang gemiddeld 65 uur per week werken.
Vanaf volgende week 4 weken vakentie. Die gaan smaken!
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2008 00:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Quote:
herantropomorfisering

nice, die ga ik vaker gebruiken... Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2008 00:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Bram schreef:
Aiai. Redelijk uitgeput na drie weken lang gemiddeld 65 uur per week werken.
Vanaf volgende week 4 weken vakentie. Die gaan smaken!

Zo lang werken lukt mij ook altijd alleen als ik een schandalig lange vakantie in t vooruitzicht heb Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2008 09:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pfoe, ik ben bang dat ik het weekend weer erg gaar inga... Gisteren een heerlijke boottovht waarop ik me een slag in de rondte heb gespritzt, die voel ik nu wel... Smiley

Bericht Geplaatst: 25 Jul 2008 10:09 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben je morgen wel fit voor 'Geert's Reasonably Wild Night Out' ?
Site Admin

Bericht Geplaatst: 26 Jul 2008 02:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik voel me redelijk euforisch op het moment Smiley Meer info volgt over 4 weken.....
Floor
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 26 Jul 2008 23:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
Pfoe, ik ben bang dat ik het weekend weer erg gaar inga... Gisteren een heerlijke boottovht waarop ik me een slag in de rondte heb gespritzt, die voel ik nu wel... Smiley

Gespritzt als in spritzers drinken...? Smiley Daar heb ik er namelijk ook al een aantal van gehad afgelopen week! Smiley
Ik heb mooie dagen achter de rug, ik geniet! Love
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 27 Jul 2008 20:15 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Spritzars drinken uiteraard...Smiley

Heb een heerlijk weekendje Den Bosch gehad. Vrijdag zo chill dat we besloten maar te blijven hangen. Alleen maar chillen, voetballen, pokeren en heel veel bier gezopen, prachtig! Dit keer was het meer Ivo's Reasonably Wild Weekend, top!

En zojuist op weg naar huis werden Koos en ik gevraagd het team van de Goudfazant te komen versterken in het A'damse Horeca Softbal Toernooi, buitengewoon relaxed om het weekend af te sluiten, ging me nog vrij goed af ook eigenlijk!

Bericht Geplaatst: 27 Jul 2008 23:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Vandaag motortje gekocht, en maar meteen gaan varen. Wat relakst dat er eindelijk zwoele avonden zijn waarop dat kan tot laat Smiley

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 04:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik, ben zoals gewoonlijk, Smiley weer compleet naar de klote. Heerlijk!
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 10:13 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op de een of andere manier is de kwaliteit van mijn weekend omgekeerd evenredig met de uren slaap die ik krijg op zondag. Heb echt verschrikkelijk slecht geslapen vannacht. Was it worth it? totally.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 10:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb zaterdag op zondag overgeslagen, om met de auto naar Bersaba te rijden, daar te bbq-en, te chillen en te zwemmen met wat mensen.

Gisterenavond om 22.00 uur pas gaans slapen, tot vanmorgen 6.00 uur. Als ik een nacht oversla is mijn tijdsbesef altijd compleet opgefokt.
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 11:22 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Afgelopen zaterdag is voor herhaling vatbaar. Prima vermaakt tot in de late uurtjes. Na enkele uren slaap wakker worden en tot de realisatie komen: "This ain't my fucking sofa?!" wat bleek te kloppen. Het was van de gozer wiens bier we op hebben lopen zuipen Smiley oh en Greetje, tequila is de duivel, tyfus spiritus...
Vannacht wel kut geslapen dankzij het benauwde kutweer. Dalijk maar eens rustig naar mn werk toe denk....

Bericht Geplaatst: 28 Jul 2008 11:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

huh? waar de hel was jij dan?
Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jul 2008 01:59 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

prins geert schreef:
huh? waar de hel was jij dan?

Nou, als je nog wakker was geweest en op je balkon was gaan staan hadden we kunnen zwaaien. Het was recht tegenover jouw toko op de bovenste verdieping bij een zekere Niels, samen met Barbara en iemand genaamd Crystel/Kristul (hoe je het in godsnaam ook schrijft....)

Bericht Geplaatst: 29 Jul 2008 20:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Heb je die wijven lekker in hun bek geneukt en hun ogen volgespoten om vervolgens met een bevredigend gevoel OUT te gaan op de bank...
prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jul 2008 21:21 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben jij dit jan, of is dit je wederhelft?
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 29 Jul 2008 21:44 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Nee is Jolanda Tongsmiley
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jul 2008 00:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Surinaams temperamentje

Bericht Geplaatst: 30 Jul 2008 09:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Het weekend duurt maar voort...kan het niet loslaten...Smiley Maandag best laat geworden omdat we lekker in de Pijp bier hebben gezopen, gisteren behoorlijk gaar en na een diner met Willem om 22u maar besloten dat het verstandig leek te gaan pitten.

Thuis aangekomen bleek Joris echter bezoek te hebben van 2 Deense meisjes die hij in Kopenhagen ontmoet heeft. Die teringleier wilde ze natuurlijk voor zichzelf houden maar dat is niet gelukt. Heb wederom tot 4 uur in de nacht gezopen met ze. Grappige meisjes...ook best lekker!

Ze moesten vandaag naar Barcalona maart hebben als het goed is besloten nog een paar dagen te blijven...dan blijven ze vannacht wel slapen Tongsmiley (kon nu niet omdat ze moesten uitchecken)... Moeten ze dan wel effe met de boot meenemen Thijs...dan weet je dat vast...;P

Bericht Geplaatst: 30 Jul 2008 10:02 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

klasse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jul 2008 11:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Pikko... En dan zeggen dat je moe was en naar bed wilde!

Naja, de zon schijnt nu niet.. Maar varen wil ik wel!
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur