Plaats nieuw bericht Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp | Volgende onderwerp
Interaddict forum index » Onzin » Post je gevoel - deel 5
Michel
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jul 2008 11:45 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
Ze moesten vandaag naar Barcalona maart hebben als het goed is besloten nog een paar dagen te blijven...dan blijven ze vannacht wel slapen Tongsmiley (kon nu niet omdat ze moesten uitchecken)... Moeten ze dan wel effe met de boot meenemen Thijs...dan weet je dat vast...;P

Is er nog ruimte vrij? Knipoog

Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 30 Jul 2008 11:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Was doodmoe, maar gaan slapen als er 2 deense meisjes voor het oprapen liggen de verdieping onder je is uiteraard geen optie...Smiley

Ze nemen nog kontakt op dus dan stuur ik ze wel door, moet zelf immers werken tot 18u ofzo...ze wilden overigens ook wel mee voetballen vanavond....

En Michel...doel je nou op een slaapplek...!? Awkward...!! Knipoog

Bericht Geplaatst: 30 Jul 2008 15:57 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
En Michel...doel je nou op een slaapplek...!? Awkward...!! Knipoog

Ik zeg; Deense vrouwen die een slaapplek zoeken. Geef ze een retourtje Utrecht. Knipoog

prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2008 09:08 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb gister geskate met het zesjarige buurjongetje van mijn ouders en ik kon het nog! Maakte zelfs een heelflip, maar ik merkte wel dat de jaren mee gaan spelen Smiley Misschien ga ik vanmiddag nog eens!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2008 10:37 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik skate bijna nooit meer.. Maar toch eergisteren mn board weer gebroken, dus een dezer dagen weer een nieuwe kopen:)

prins geert
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2008 10:47 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Voor mij was het ook minstens vijf jaar geleden.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2008 12:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb laatst nog een rondje gereden op mijn board.

Ik ben toenet wel ff op het Stadhuisplein geweest. Ik liep als 'vriend van' het stadhuis in en kwam er een kwartier later als 'man van' uit (en een ring rijker).

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2008 13:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
Ze nemen nog kontakt op dus dan stuur ik ze wel door, moet zelf immers werken tot 18u ofzo...ze wilden overigens ook wel mee voetballen vanavond....

Ik ben benieuwd of Dennums zijn gore klauwen thuis heeft gelaten Knipoog

Maartje
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2008 15:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laurens schreef:
Ik heb laatst nog een rondje gereden op mijn board.

Ik ben toenet wel ff op het Stadhuisplein geweest. Ik liep als 'vriend van' het stadhuis in en kwam er een kwartier later als 'man van' uit (en een ring rijker).

Gast!! Ben je GETROUWD!?!?!?! Trouwen

lachen

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2008 16:52 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Michel schreef:

Tsja, wat moet ik daar nu op antwoorden... Feit is wel dat we tot een uurtje of 12 hebben gevaren, wat echt heerlijk was en scoor je veel punten mee bij toeristen, daarna naar de kroeg zijn gegaan om vervolgens nog op de kade bij hun hotel 'een laatste biertje' te drinken...en ik weeeer veel te laat in mijn bed lag...Smiley

We hadden 1 deense te logeer en je mag zelf invullen waar ze lag...Tongsmiley

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2008 16:54 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennis geniet als vrijgezel Tongsmiley

Snap ik!

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2008 18:33 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

klasse
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2008 18:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laurens schreef:

Hamer ia-smiley Cheer

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2008 21:18 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

San schreef:
Dennis geniet als vrijgezel Tongsmiley

Snap ik!

Wie is Dennis?!? Hamer

En waarom reageert niemand (behalve Marijn) op het feit dat Laurens zomaar getrouwd is?!
Lag het in de planning trouwens, Laurens?

Bericht Geplaatst: 31 Jul 2008 23:05 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:
Michel schreef:

Tsja, wat moet ik daar nu op antwoorden... Feit is wel dat we tot een uurtje of 12 hebben gevaren, wat echt heerlijk was en scoor je veel punten mee bij toeristen, daarna naar de kroeg zijn gegaan om vervolgens nog op de kade bij hun hotel 'een laatste biertje' te drinken...en ik weeeer veel te laat in mijn bed lag...Smiley

We hadden 1 deense te logeer en je mag zelf invullen waar ze lag...Tongsmiley

Hulde! Smiley

Thijs R.
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2008 01:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De ander is bij Joris beland. Smiley

Maar Laurens is getrouwd??!?!?!?!?!?! Hoezo dat opeens? Waarom? Hoezo?!

Maareh, gefeliciteerd! Smiley
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2008 05:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Huh, ik heb die zin inderdaad van Laurens vanmorgen gelezen.

Ik snapte t m niet....ik was namelijk met mijn gedachte nog in de skate-post van Geert en Pim.

Vet hoor! Zo maar gertrouwd....SICK! Wagelijk SICK Tongsmiley
Lucy
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2008 08:29 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Hoezo zomaar?
Gefeliciteerd Laurens!! Love

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2008 09:10 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Haha, mooi verhaal Laurens!! Respect hoor Smiley!
Damn gewoon getrouwd, opeens.. ja, eigenlijk wel een goed plan..

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2008 11:03 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Damn, ploft er weer even een briefje van Eneco in de bus. Een aanslag bovenop m'n termijnbedrag. Of ik even 500 ballen wil betalen...! Boos

Echt, die energierekeningen, gemeentebelastingen, internetcrap en telefoonkosten duizelen me zo om me oren! Elke maand valt er wel weer een nieuw bedragje van een paar honderd euro uit de lucht.

Alles verspreid over 10 instanties, waar ik de ballen van weet. En geen enkele manier om het netjes bij te kunnen houden....
Tony Eveready is known for a scene in which he inserts his testicles into a woman's rectum. He then proceeds to have vaginal intercourse with her whilst groaning, "Nuts in the ass; dick in the pussy!"
Theimon
Addict

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2008 11:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Moet je je voorschot ff omhoog schroeven, krijg je ook niet van dit soort "verassingen".

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2008 13:25 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Thijs R. schreef:
De ander is bij Joris beland. Smiley

Ghehe Smiley

Om de cirkel compleet te maken ben ik gisteren maar weer pas om 04u redelijk dronken naar bed gegaan. Ik zie deze gehele week dan ook maar als een fysiek experiment...enige manier om de losbandigheid ervan enigszins te kunnen verantwoorden. Smiley

Vanavond met Stijn R aan de boemel, zal wederom memorabel worden...dan heb ik in 1 week vast vooruit gezopen voor de komende 3+3 weken dat ik er niet ben.

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2008 13:39 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik heb een gast 300 euro geleend. Hij heeft beloofd "van MAN tot MAN" dat hij het de 28e (juli) terug zou betalen. Smiley

Gelukkig heb ik hem een stuk laten ondertekenen dat wanneer hij het niet terug betaald 10% per week erbij komt.

Zo de 2e week gaat maandag in Smiley mmmm...is makkelijk verdienen. Smiley
Tom
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2008 13:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ga vanavond een stukje varen met Nils en Regner. Care to join us?

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2008 13:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Jan schreef:
Ik heb een gast 300 euro geleend. Hij heeft beloofd "van MAN tot MAN" dat hij het de 28e (juli) terug zou betalen. Smiley

Gelukkig heb ik hem een stuk laten ondertekenen dat wanneer hij het niet terug betaald 10% per week erbij komt.

Zo de 2e week gaat maandag in Smiley mmmm...is makkelijk verdienen. Smiley

Ahum. Houd je rekening met de mogelijkheid dat je 't helemaal niet meer terugkrijgt? Smiley

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2008 15:55 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Op zich wel zin om effe te varen vanavond! Hoop dat het lang warm blijft!
Laurens
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2008 19:40 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik ben inderdaad gisteren getrouwd met mijn, euh nu dus vrouw. (Sommige hebben haar wel eens gezien bij Undeclinable ooit lang geleden).

Het was allemaal klein en zonder al te veel gedoe. (Ik wilde het liefst in het geheim trouwen, maar ouders, broers en zussen mochten toch aanwezig zijn Smiley)
's Avonds klein feestje gegeven met vrienden en beetje familie.

Het was niet 'zomaar' we wisten het natuurlijk al lang vantevoren omdat goedkoop (en gratis) trouwen in Eindhoven aardig zit volgeboekt.

We zijn eigenlijk alleen getrouwd voor de formaliteit en gemak betreft registeren/regelen van ons samenzijn. (Geregistreerd partnerschap is zowat hetzelfde als trouwen, maar niet geldig in buitenland).

Bedankt voor de felicitaties Smiley

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2008 22:14 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Gast, gefeliciteerd! Cheer Trouwen Cheer

Ik dacht juist dat dat gratis trouwen (zoiets vermoedde ik al) juist was om lege uren mee op te vullen, dus dat je bij wijze van spreken zomaar binnen kon lopen. Niet dus. Maar cool hoor!

Rest alleen nog de vraag: waarom nu? Kindje op komst, huis kopen? Of gewoon omdat jullie zo dol op elkaar zijn? Tongsmiley (Je hoeft daar geen antwoord op te geven.... Engeltje )

(Hoe heet je verloofde, eh vrouw, trouwens ook alweer? Wij hebben haar ontmoet toen Roalt zijn tv kwam brengen. Ik kom er maar niet op.)

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2008 22:56 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Denk je dat ik over mij heen laat lopen Tom? Smiley

Een nieuwe koelkast, micro, 2 computers en televisie is ook welkomen voor 300 euro hoor.

Ik weet precies waar hij woont, ik ken hem al langer dan vandaag en weet precies wat er bij hem binnen staat aan spullen.
Marinho
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 01 Aug 2008 23:07 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Laurens schreef:
(Sommige hebben haar wel eens gezien bij Undeclinable ooit lang geleden).

...maar verder draagt ze een burka en mag ze van jou niet buiten het huis komen? Knipoog

Bericht Geplaatst: 02 Aug 2008 12:00 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Alleen als het bier op is.

Bericht Geplaatst: 03 Aug 2008 14:41 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Smiley

Maaruhm gefeliciteerd!
Dennums
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Aug 2008 00:11 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

De eerste active topics:

Apple iPhone
Welke film heb je als laatste gezien?
Post je grappige plaatjes.
[Gevraagd] iPod adviestive topics
[Nieuw] Apple iPhone Nano
Welke motorolie moet ik gebruiken?
Post je nieuwe aankopen deel 2
Tips voor veel nieuwe electronica?

Ik moet zeggen...het nodigt niet meer echt uit.. Wordt iedereen oud of is iedereen echt saai geworden...? Waar zijn de mooie verhalen..? Of blijven die juist uit omdat er alleen maar boring crap gepost wordt over motorolie en iPhones..?

Ik voel me wel relaxed omdat ik mogen naar Peking ga voor 3 weken. Hoop daar naast werk regelmatig bezopen te worden in het HHH en toch wat van de chinese cultuur mee te pikken... Misschien kom ik wel de vrouw van mijn dromen tegen...maar ik denk het niet...

Bericht Geplaatst: 06 Aug 2008 00:32 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ja ik zou willen dat ik naar Peking ging, maar mijn planning ziet er zo uit:

11 - 14 aug : Madrid Spanje
14 - 22 aug : Thessaloniki Griekenland
11 - 18 okt : Thessaloniki Griekenland
7 - 10 nov: Dublin Ierland
5 - 8 dec: Riga Letland
21 - 26 feb: Krakow Polen

Ik heb d'r weer zin in!

Bericht Geplaatst: 06 Aug 2008 00:42 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Tis idd niet zo dat je wat te klagen hebt RJ...mooie trip! Smiley

Bericht Geplaatst: 06 Aug 2008 01:35 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ik vraag me vooral af hoe je nieuwe mensen eventueel kan enthousiasmeren voor een forum zonder centraal thema? Smiley

Want nieuw bloed is eigenlijk het voornaamste wat dit forum al jaren nodig heeft....
Robert-Jan
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Aug 2008 02:24 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Dennums schreef:

Nou ja, dit zijn allemaal lowcost vliegtickets van hoogstens 70 euro incl. China wil ik echt zien en dan nog wel de olympische spelen! Geweldig!
Maar als ik een keer iets spannends heb gevonden naar een vage stad ergens in Europa voor 70 euro, wil je dan mee Smiley?

Bericht Geplaatst: 06 Aug 2008 08:38 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Ben gewoon alweer ziek Huilen Vanaf maandag al lichte koorts, overgeven en diaree....Ik heb helemaal geen tijd om ziek te zijn!
Senior Addict

Bericht Geplaatst: 06 Aug 2008 10:46 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Robert-Jan schreef:
Dennums schreef:

Nou ja, dit zijn allemaal lowcost vliegtickets van hoogstens 70 euro incl. China wil ik echt zien en dan nog wel de olympische spelen! Geweldig!
Maar als ik een keer iets spannends heb gevonden naar een vage stad ergens in Europa voor 70 euro, wil je dan mee Smiley?

Ben altijd wel in voor een stedentrip! Nu staan echter na Peking en de US met Thijs als eerste europese steden Dublin en London op het programma...

Bericht Geplaatst: 06 Aug 2008 11:23 Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Reageer met quote

Shit
Mijn fiets is gestolen.. als iemand een fiets tegen komt met een heel hoog stuur (batavus stabilo)... houd de dief!

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur